Dat van Murray is maar de vraag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:31 schreef Morthill het volgende:
Nadal en Murray geblesseerd aan de knie momenteel
Wat is er dan?quote:
Ik denk dat hij dit na de OS sowieso niet wilde spelen maar toch ging om geen straf te krijgen. Nu kan hij weer naar huis en misschien nog met de vlag lopen zondag.quote:
Lijkt me niet dat hij met het oog op de US open risico gaat lopen door toch te een potje te spelen.quote:
quote:Tsonga in accident, pulls out of Cincy
Friday, August 10, 2012
Jo-Wilfried Tsonga ran into fire hydrant while jogging in Toronto, which required seven stitches in his knee, the press at the Rogers Cup is reporting. The mishap forced him to pull out of next week's event in Cincinnati. French journalist Eric Salliot first reported that Tsonga was involved in a traffic accident. The sixth-ranked Tsonga's participation at the U.S. Open does not appear to be in doubt. The Open starts on August 27.
Die springt er overheen en breekt zn polsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Dat lijkt mij ook meer iets voor Monfils dan voor Tsonga
twitter:CincyTennis twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 00:51:50@DjokerNole faces Seppi/Haase winner reageer retweet
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef Norrage het volgende:
Mogen de rolstoeltennissers niet op het gras?
Is dat niet Court 1 dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:23 schreef Morthill het volgende:
Rolstoeltennis op Wimbledon gebeurde altijd op de buitenbanen meen ik, nooit het CC.
Het gras was al volledig naar de knoppen, nog wat rolstoelen er overheen zou echt kansloos zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Is dat niet Court 1 dan?
Hoe dan ook, dat Eton Manor heeft een capaciteit van 10.500.. Dus waarom niet gewoon op Wimbledon? Of gaat dat gras dan helemaal naar de klote?
Zou wel vet zijn, die bandensporen in het heilige gras.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het gras was al volledig naar de knoppen, nog wat rolstoelen er overheen zou echt kansloos zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |