Dat is het probleem van Roddick, hij is 'calculerender' gaan spelen ;') Nu is alles zo half. Ik wil dat ie zoals vroeger speelt, alles zo hard mogelijkquote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Roddick doet zeker de laatste jaren meer op percentage. Net niet helemaal voluit en/of voor de lijnen gaan en zo een hoog percentage eerste services hebben. Doet Isner ook vaak, om dan in tiebreaks of op BP tegen wel opeens clutch te serveren. Plus Roddick heeft ook wat snelheid verloren door de jaren heen. Tegen een goede retourneerder of iemand die een read heeft op je service wordt je er dan hard afgeslagen, maar tegen velen volstaat het nog.
Over Raonic ben ik het niet eens. Die heeft juist een erg goede afwisseling en plaatsing ook wel en een bijzonder goede tweede als hij hem tenminste goed kan kicken (hangt van de baan af), net als Isner trouwens.
http://www.atpworldtour.c(...)naco-Beats-Haas.aspxquote:Op zondag 22 juli 2012 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Monaco zelfs naar plaats 11 op de wereldranglijst, vlak achter nummer 10 Isner.
Op een gegeven moment zit er niet meer in zo'n schouder. De service gaat niet meer harder en dit is gewoon uit nood geboren.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is het probleem van Roddick, hij is 'calculerender' gaan spelen ;') Nu is alles zo half. Ik wil dat ie zoals vroeger speelt, alles zo hard mogelijkMaar hij serveert tegenwoordig wel wat afwisselender ja. En Raonic heeft een veelzijdigere service dan Roddick, maar vind het vergeleken met een Isner niet zoveel...Isner is echt de serveerbaas, en Karlovic (alhoewel Ivo ook wel vaak hetzelfde serveert)
Ik heb het nu ook over de rest van Roddick spel, hij is gewoon een sissy gewordenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zit er niet meer in zo'n schouder. De service gaat niet meer harder en dit is gewoon uit nood geboren.
Ik vind niet dat Raonic qua service veel onderdoet voor Isner. Karlovic had (want ook minder nu) de betere eerste service, maar zijn tweede was dan weer veel minder.
Zo te zien zit er nu vooral pijn in z'n schouder. Blessurebehandeling op dit moment.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zit er niet meer in zo'n schouder. De service gaat niet meer harder en dit is gewoon uit nood geboren.
Ik vind niet dat Raonic qua service veel onderdoet voor Isner. Karlovic had (want ook minder nu) de betere eerste service, maar zijn tweede was dan weer veel minder.
Eens. Als Isner niet zo'n goede clutch speler was zou hij zeker 15 plekken lager staan ook..dat is echt bizar. Op dat punt kan Raonic nog veel leren.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe verlies je 6-0 6-2 in een finale van Querrey....quote:Op zondag 29 juli 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
6-0 6-2 Querrey uiteindelijk. Ook wel mooi voor hem, genoeg ellende gehad.
Het stormde daar wel als een malle, zo heel raar is het ook weer niet. Maar op SP tegen ja...En hij stond die tiebreak 6-1 voor om hem met 6-8 te verliezenquote:
Maar die bal gaat echt volslagen (pun intended) de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het stormde daar wel als een malle, zo heel raar is het ook weer niet. Maar op SP tegen ja...En hij stond die tiebreak 6-1 voor om hem met 6-8 te verliezen
Won echter uiteindelijk wel de wedstrijd, dus tsja...
Ja maar...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar die bal gaat echt volslagen (pun intended) de verkeerde kant op![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef wimderon het volgende:
Haha, een of andere user van MTF heeft dat van Murray een tijdje geleden op Wikipidia toegevoegd en het staat er nog steeds op![]()
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sigh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |