Leuk, ga zeker meelezenquote:
Dat vooralquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het land ook echt prachtig![]()
Maar ja, die Amerikanen hè
Rondje Oostquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Amerika![]()
Wilde ik vroeger altijd wonen en wil nog steeds graag alles zien als ik t geld ervoor heb.
Geniet er heel erg van LieLie! Welke streek ga je naartoe?
Ook leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar we gaan voorlopig eerst een dagje met de trein naar Antwerpen.
En dan hier lachen om amerikanen die europa doen, today is tuesday, this must be Brusselsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders zijn van Chicago naar Las Vegas, Mexico en Los Angeles gereden. Onderweg natuurlijk heel veel gezien (Hooverdam, Grand Canyon etc), maar zo lang in een camper rijden vind ik toch wat jammer van je vakantie.
Ik heb alleen NY, Washington DC en Dallas gezien. Wel 2x een paar maanden geweest.
Er zijn natuurlijk ook toffe Amerikanen hè...ik heb er een heleboel ontmoet. Ik heb nu echt zo'n ambivalent gevoel, aan de ene kant vind ik het jammer o weg te gaan, aan de andere kant kan ik niet snel genoeg thuis zijn...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het land ook echt prachtig![]()
Maar ja, die Amerikanen hè
kun je niet beter waterplanten nemen met dit weer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef Vork het volgende:
Amerika, zo ver kom ik niet met de fiets
Ik heb net even wat planten uitgewisseld, ik heb nu stevia, een paprikaplantje (kleur onbekend) en ik hoop dat het lukt om spinazie te kweken, op mijn balkon.
usa westkust ben ik geweest voor de aanslagen. wel aardig om gezien te hebben maar niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef freecell het volgende:
hullo!
Nog nooit in Amerika geweest, trekt me ook niet echt.
Als ik ooit een keer de mogelijkheid heb, wil ik wel graag een keer naar Israel en Schotland
Ik heb voorlopig nog geen vijver op mijn balkon.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:18 schreef z80 het volgende:
kun je niet beter waterplanten nemen met dit weer?
Schotland is toch wel te doen? Met de auto de boot op, tentjes mee of in goedkope B&B's logeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef freecell het volgende:
hullo!
Nog nooit in Amerika geweest, trekt me ook niet echt.
Als ik ooit een keer de mogelijkheid heb, wil ik wel graag een keer naar Israel en Schotland
Van een bijstandsuitkering? Met 2 kinderen? Nehquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schotland is toch wel te doen? Met de auto de boot op, tentjes mee of in goedkope B&B's logeren.
hoe heb je het voedsel ervaren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook toffe Amerikanen hè...ik heb er een heleboel ontmoet. Ik heb nu echt zo'n ambivalent gevoel, aan de ene kant vind ik het jammer o weg te gaan, aan de andere kant kan ik niet snel genoeg thuis zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Kamperen in Schotland, jeugdtraumas komen als een Geiser omhoog, waar is mijn omeprazol?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schotland is toch wel te doen? Met de auto de boot op, tentjes mee of in goedkope B&B's logeren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Madagascar 3DVeel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(en wat heb je al gedaan? stropdas gekocht?)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, de wetenschappelijke achtergrond achter de technologie van de producten bekijken in papersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier
(en wat heb je al gedaan? stropdas gekocht?)
Lolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kamperen in Schotland, jeugdtraumas komen als een Geiser omhoog, waar is mijn omeprazol?
Seizoen 4 begon niet zo leuk, ik vond het niet zo tof...net alsof je weer naar seizoen 1 keekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
Ojee...
Wij zijn net een nieuw seizoen begonnen, 4 geloof ik... Zo leuk! En ik houd van 'rare case van de week'
Huisjes danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kamperen in Schotland, jeugdtraumas komen als een Geiser omhoog, waar is mijn omeprazol?
ook even op bezoek bij "the king" ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope. Meest zuidelijk is Memphis (of Cherokee).
Oh Lie, ik zit net bij Kay te kijken. http://www.kayotic.nl/blog/show-me-your-spicesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope. Meest zuidelijk is Memphis (of Cherokee).
larry?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1277953/
Geweldig leuk, gaat dat zien
[ afbeelding ]
Oh, a circus! I love a circus!
De Vis een optie? is ook wegquote:
Monkey Island natuurlijkquote:
Gelezen en ik snap het nog nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:43 schreef borisz het volgende:
Ted ted ted ted ted
[/ome henk]
Feliciteer hier Danny en FOK!
Ted is nu dus afbetaald.quote:- Danny richt FOK! op
- Heeft op dat moment een bedrijfje samen met Ted
- Min of meer vanuit loyaliteitsgevoel en het feit dat Ted goed was in boekhouding en belastingen is FOK! bij de inboedel van dat bedrijf gekomen
- Uiteindelijk deed Ted niet bijzonder veel meer (lees: niks)
- Om volledige controle te krijgen over de financiën e.d. wilde Danny hem uitkopen
- Eind 2004 tekende Danny een contract met Ted
- Ted krijgt een afkoopsom van 3 ton, waarvan nog een kleine ton afbetaald dient te worden
- Ted moet geloosd worden, want hij doet niets voor FOK! en viert alleen maar vakantie (zie foto)
Ook nog even dit, om de vele vragen daarover meteen te beantwoorden:
- Als FOK! verkocht wordt, krijgt Ted 25% (ook als de 3 ton afbetaald is)
- Nee, FOK! kan niet voor een euro aan Yvonne verkocht worden zodat Ted 0,25 krijgt.
- Ted moet toestemming geven voor verkoop
- Nee, er is (voorlopig nog lang) geen sprake van verkoop
- Belangrijkste is dat die lasten van de afbetaling van de resterende ton snel weg zijn, dan kan dat geld nuttig besteed worden aan verbetering/ontwikkeling van FOK!
Ted was mede-oprichter en eigenaar van Fok! en die is nu door Danny uitgekocht voor zijn deel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelezen en ik snap het nog niet. Wat is er aan de hand?
dit stukje even lezen. Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelezen en ik snap het nog niet. Wat is er aan de hand?
Limonade: Raakquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef borisz het volgende:
Dilemma: Wat zullen we open maken?
Rood: tempranillo
Wit: Verdejo
Rosé: Rosado
Ik had het erg druk, dusheb niet erg goed gegeten. De stad waar ik zit heeft erg veel cafés en restaurants waar je volgens mij erg lekker kunt eten. Toch ben ik denk ik wat aangekomen, doordat ik geen tijd had en het te warm was om te sporten...quote:
Ik ben begonnen met downton abbey, vind ik erg leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
We hebben alle Fringe afleveringen gekeken die er zijn.
Iemand nog een leuke aanrader als nieuwe tv-serie?
Hmm, als ik dat zo lees dan is dat wèl iets voor mij, maar denk niet dat Ross het echt super vindt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben begonnen met downton abbey, vind ik erg leuk!
Ik ook! Wilde nog een paar afleveringen downloaden voor in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met downton abbey, vind ik erg leuk!
Tijd voor een ouderwetse rummikub meet dan maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Boris, ik kan niet meer spelen, heb geen credits meer
en ik dacht nog wel dat het gratis was
Waar gaat ie over? Ik heb even geen gidsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Wit wijntje trouwens hier
Zometeen de Italiaanse film op de belg bekijken.
http://www.cinema.nl/films/1898728/giorni-e-nuvolequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar gaat ie over? Ik heb even geen gids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door borisz op 15-07-2012 10:43:01 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
En kennen jullie dat, je wil verse munt kopen, ligt er niks, dan maar een potje gedroogde munt meenemen, wil je daar een beetje van gebruiken in je yoghurt zie je dat er nog een bijna nieuw potje van staat?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond mosselen turkse gehaktballetjes van de grill en een marokkaanse aardappelsalade uit de delicious denk ik
Conditie door te fietsen opbouwen is niet normaal!quote:Op zondag 15 juli 2012 08:32 schreef Vork het volgende:
Dat fietsen bevalt me wel. Ik beoefen het niet echt als sport, maar ik doe wel zo erg mijn best, dat ik merk dat mijn conditie omhoog schiet (en mijn gewicht omlaag). Meestal ga ik ergens heen en heb ik een doel, maar ik ga zo denk ik een uurtje of 2 doelloos rondharken. Nu het effect merkbaar is en het even niet regent, moet ik wel
Ben nog bij paquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Irri BoriszEven naar Haarlem? Daar zijn alle winkels (halfords) altijd wel open toch?
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:34 schreef borisz het volgende:
Wil bij pa een rondje fietsen. Banden moeten nog wel even worden opgepompt, nou de ene gaat prima, maar de andere... Er zit een raar ventieldopje op en je kan dus niet gewoon standaard dopje eraf en pompen maar, want als je dat probeert is die band direct leeg en staat het hele ventiel open.
Kortom die band is nu leeg en geen idee hoe je hem weer opgepompt krijgt.Van alles geprobeerd, met en zonder tussenstuk, alle opties van de pomp.
/dagboek
Het ventiel/dopje whatever wat problemen geeft zit nu in de spoiler.
zit er niet een doorzichtig dopje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo te zien is dit een normaal ventiel.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Herkenbaarquote:Op zondag 15 juli 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En kennen jullie dat, je wil verse munt kopen, ligt er niks, dan maar een potje gedroogde munt meenemen, wil je daar een beetje van gebruiken in je yoghurt zie je dat er nog een bijna nieuw potje van staat?![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Conditie door te fietsen opbouwen is niet normaal!
Ik zit regelmatig op de hometrainer (vooral met slecht weer) en anders buiten een half uur wandelen of fietsen in een redelijk tempo, alle trappen op het werk nemen ipv de lift (ja ook 5 hoog) en ondanks mijn overgewicht heb ik eigenlijk een hele goeie conditie gekregen.
Gisteravond zat ik ong. 25 minuten met gemiddeld 30 km per uur op de hometrainer en ik hijg/ zweet niet eens meer, zo bizar
Ik heb best veel potjes dubbelquote:Op zondag 15 juli 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En kennen jullie dat, je wil verse munt kopen, ligt er niks, dan maar een potje gedroogde munt meenemen, wil je daar een beetje van gebruiken in je yoghurt zie je dat er nog een bijna nieuw potje van staat?![]()
HEt is meer dan een dopje volgens mij. Je draait direct alles open. Dopje kwam er iig niet alleen af. Achterband zit gewoon een standaard ventiel zonder problemen. Maar goed ik laat het lekker zitten verder.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:47 schreef z80 het volgende:
[..]
zit er niet een doorzichtig dopje op?
zo te zien is dit een normaal ventiel.
Datquote:
Ja he, ik ben ook heel blij met Haarlem op fietsafstand. Ik kom er wekelijksquote:Op zondag 15 juli 2012 12:53 schreef MissHobje het volgende:
Wat is Haarlem een leuke stad!!gister dagje rond gehuppeld
Hier ook volop en uitbundig.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:30 schreef Isabeau het volgende:
goedemorgen! Was een druk nachtje, vannacht.
omefietsding is wel handig als je je conditie wilt opbouwen, BluezzEn lekker droog!
Ik las ergens dat je het scherm van een iPod/pad/phone/phatever met je tong kon bedienen. En toen moest ik dat natuurlijk proberenEn het werkt
Werkt ook met knakworstjesquote:Op zondag 15 juli 2012 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat je het scherm van een iPod/pad/phone/phatever met je tong kon bedienen. En toen moest ik dat natuurlijk proberenEn het werkt
Verslikt zichquote:Op zondag 15 juli 2012 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkt ook met knakworstjes
Uit blik.
Why did you tryquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Not me
http://www.popsci.com/tec(...)phone-sausage-stylus
Gekke Koreanen
Eet smakelijk!quote:
Goed gedaan zeg!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:00 schreef z80 het volgende:
net even een rondje gefietst. werd een iets groter rondje en waar ik naartoe wou nooit aangekomen.
bleek bij een fabriek waar ik in de buurt kwam een open dag te zijn. dus daar even langs.
vervolgens via wat binnen wegen weer richting huis. totaal toch 41 Km gereden.
Zo was het ook bedoeld, ook voor jou...quote:Op zondag 15 juli 2012 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]Hij galmt hier helemaal door door door door
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Boor! Ik kon weer rummikuppen! Bijna gewonnen van een deense
Ja, de grappen dat een Spanjaard een Nederlandse bank heeft gered zijn weer volop gemaakt.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
Bij gebrek aan een Nederlander toch wel leuk, die Sanchez...
Yups. BBC zendt het weer de hele dag live uit vanaf 10 uur 's morgens.quote:
kermis is een hele week. gister compleet verregend. vanmiddag was het droog en druk met kinderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:38 schreef AnneX het volgende:
Een drukke zondag - met nix.
Gaat de hele kermis niet door, Zet ?Of jouw uitje naar de kermis.
gelukkig vanmiddag droog bij de twee uur durende prijsuitreiking voor honderd guppies.
Ieder kind krijgt een prijs: " scheet van de week" niet wakker-worden" dikste vriendinnen" etc.
Plus de bekers voor de toppers.
Afijn, nu wordt het stil in het dorp.![]()
De turkse salade ziet er heerlijk uit.
Straks AVG : spercieboontjes, A en duitse biefstuk. Toet: ijs van de overkant
Uit mijn ooghoeken las ik dat het knmi het somber inziet.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
kermis is een hele week. gister compleet verregend. vanmiddag was het droog en druk met kinderen.
eens kijken of we de rest van de week nog een paar mooie avonden krijgen.
Vooruitblikquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef golfer het volgende:
Zo lekker een avondje nostalgisch terugblikken op alle Zomergasten-seizoenen op Nederland2.
En Bluezz ook, snel tikken voor het geval iemand het nog wilde meekijken.quote:
Al gelezen in het zomergasten topic hoor Pietjequote:Op zondag 15 juli 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vooruitblik
Presentator Jan Leyers ontvangt vanaf 22 juli zes weken lang de volgende gasten:
Zondag 22 juli: Henny Vrienten (1948) is zanger, bassist en componist. Begin jaren tachtig vergaarde hij landelijke roem als zanger en bassist van de populaire nederpopgroep Doe Maar. Nadat de band in 1984 stopte, legde Vrienten zich toe op het componeren van muziek voor film, televisie en musical. Zijn composities leverden hem een Zilveren en Gouden Harp en twee Gouden Kalveren op. Hij werkte verder aan verschillende muziekprojecten, deed theatertournees en stelde poëziebloemlezingen samen. In oktober van dit jaar geeft Vrienten opnieuw met Doe Maar een concertreeks in het GelreDome.
Zondag 29 juli: Micha Wertheim (1972) is cabaretier en publicist. In 1998 sloot Wertheim zich aan bij het stand up-gezelschap Comedytrain. Zes jaar later won hij op het Leids Cabaret Festival zowel de jury- als de publieksprijs. Vanaf zijn eerste programma Micha Wertheim voor Beginners kreeg hij lovende kritieken van de pers voor zijn theaterwerk. Wertheim schreef onder meer twee kinderboeken, maakte radiodocumentaires en is columnist voor Vrij Nederland. In oktober van dit jaar komt hij met zijn vijfde theaterprogramma.
Zondag 5 augustus: Jolande Withuis (1949) is socioloog en sinds 1999 verbonden aan het NIOD Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies. Daarnaast schrijft ze regelmatig voor NRC Handelsblad, Trouw en de Volkskrant en was zij columnist van onder meer Opzij en Historisch Nieuwsblad. Voor haar biografie van de Nederlandse verzetsheld Pim Boellaard, Weest manlijk, zijt sterk (2008), kreeg Withuis zowel de Grote Geschiedenisprijs als de Erik Hazelhoff Biografieprijs. Eerder won ze al de NWO-Eurekaprijs voor Na het kamp. Vriendschap en politieke strijd (2005). Momenteel werkt Jolande Withuis aan een biografie van koningin Juliana.
Zondag 12 augustus: Lidewij (Li) Edelkoort (Wageningen 1950) is trend forecaster en was van 1999 tot 2008 directeur van de Design Academy Eindhoven. Edelkoort studeerde mode aan de Kunstacademie in Arnhem. Sinds 1975 werkt ze vanuit Parijs, waar ze grote merken adviseert als Lancôme, Gucci, Siemens, Nissan en Coca-Cola. Zelfs banken zijn geïnteresseerd in haar prognoses. Li Edelkoort werd dit jaar onderscheiden met de Prins Bernhard Cultuurfonds Prijs 2012, vanwege het belang van haar toekomstvisie voor de vormgeving van ons dagelijks leven.
Zondag 19 augustus: Ben Verwaayen (1952) is sinds 2008 Chief Executing Officer van het in Parijs gevestigde telecombedrijf Alcatel-Lucent. Verwaayen heeft verschillende functies bekleed in de telecomsector: eerder werkte hij al voor KPN, ITT, Lucent en British Telecom, waar hij de eerste niet-Britse CEO was in de geschiedenis van het bedrijf. Voor zijn bijdragen aan de internationale communicatiesector werd Verwaayen in 2006 en 2007 zowel Nederland als Engeland geridderd en ontving hij de Franse onderscheiding Chevalier de la Légion d’Honneur. In Nederland is Verwaayen bekend als de schrijver van het verkiezingsprogramma van de VVD in 2006.
Zondag 26 augustus: Adriaan van Dis (1946) is schrijver, journalist en televisiemaker. Tijdens zijn studie schreef hij voor NRC Handelsblad, waar hij later chef werd van het Zaterdags Bijvoegsel. In 1983 verscheen zijn debuutroman Nathan Sid. Tussen 1983 en 1992 presenteerde Van Dis het legendarische VPRO tv-programma Hier is … Adriaan van Dis, en van 1999 tot 2002 was hij presentator van Zomergasten. Naast zijn televisiewerk schreef hij vele romans, reisverhalen en novelles, waaronder In Afrika, Dubbelliefde en De Wandelaar. Voor de VPRO maakte Adriaan van Dis de reisseries Van Dis in Afrika (2008, bekroond met een Zilveren Nipkowschijf) en Van Dis in Indonesië (2012).
He, die had ik al eens geplaatst met Brittain als land tijdens Wimbledon.quote:
Ik wilde net zeggen: die zag ik voorbij komen met Engelandquote:Op zondag 15 juli 2012 23:08 schreef golfer het volgende:
He, die had ik al eens geplaatst met Brittain als land tijdens Wimbledon.
Ik duim met je mee. Brief en CV waren prima in orde.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Slapie![]()
Hopelijk deze week uitnodiging voor gesprek, anders grote teleurstelling
OPTIMISME![]()
quote:Husband banned from Target
After I retired, my wife insisted that I accompany her on her trips to Target. Unfortunately, like most men, I found shopping boring and preferred to get in and get out. Equally unfortunate, my wife is like most women - she loves to browse.
Yesterday my dear wife received the following letter from our local Target.
Dear Mrs. Samsel,
Over the past six months, your husband has caused quite a commotion in our store.. We cannot tolerate this behavior and have been forced to ban both of you from the store. Our complaints against your husband, Mr. Samsel, are listed below and are documented by our video surveillance cameras.
1. June 15: Took 24 boxes of condoms and randomly put them in other people's carts when they weren't looking.
2. July 2: Set all the alarm clocks in House wares to go off at 5-minute intervals.
3. July 7: He made a trail of tomato juice on the floor leading to the women's restroom.
4. July 19: Walked up to an employee and told her in an official voice, 'Code 3 in House wares. Get on it right away'. This caused the employee to leave her assigned station and receive a reprimand from her Supervisor that in turn resulted with a union grievance, causing management to lose time and costing the company money.
5. August 4: Went to the Service Desk and tried to put a bag of M&Ms on layaway.
6. August 14: Moved a 'CAUTION - WET FLOOR' sign to a carpeted area.
7. August 15: Set up a tent in the camping department and told the children shoppers he would invite them in if they would bring pillows and blankets from the bedding department to which twenty children obliged.
8. August 23: When a clerk asked if they could help him he began crying and screamed, 'Why can't you people just leave me alone?' EMTs were called..
9. September 4: Looked right into the security camera and used it as a mirror while he picked his nose.
10. September 10: While handling guns in the hunting department, he asked the clerk where the antidepressants were.
11. October 3: Darted around the store suspiciously while loudly humming the 'Mission Impossible' theme.
12. October 6: In the auto department, he practiced his 'Madonna look' by using different sizes of funnels.
13. October 18: Hid in a clothing rack and when people browsed through, yelled 'PICK ME! PICK ME!'
14. October 21: When an announcement came over the loud speaker, he assumed a fetal position and screamed 'OH NO! IT'S THOSE VOICES AGAIN!'
And last, but not least:
15. October 23: Went into a fitting room, shut the door, waited awhile, and then yelled very loudly, 'Hey! There's no toilet paper in here.' One of the clerks passed out.
Als je thuis komt ff 20minutem je ogen dicht doen. Zet een wekker ernaast. Niet langer want dan voel je je nog rotter.quote:Op maandag 16 juli 2012 04:37 schreef FutureFairytale het volgende:
3 uur geslapen... Heel erg![]()
Niet leuk want wil zoveel doen vandaag na t werk.
Er is hier cup a soup maar is t nog wat vroeg voorquote:Op maandag 16 juli 2012 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Een kopje drinkbouillon of zo kan ook best opkikkeren als je slaperig bent. Tip.
Mogge. Ok, ik probeer een half uur vanaf 16u te slapen. Dan tot 17.30u boodschappen doen en keyboard kopen, daarna koken en na t eten even de studio inquote:Op maandag 16 juli 2012 07:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je thuis komt ff 20minutem je ogen dicht doen. Zet een wekker ernaast. Niet langer want dan voel je je nog rotter.
Maak het niet te laat en probeer de uren ff bij te slapen. Belangrijker dan je studioquote:Op maandag 16 juli 2012 07:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mogge. Ok, ik probeer een half uur vanaf 16u te slapen. Dan tot 17.30u boodschappen doen en keyboard kopen, daarna koken en na t eten even de studio in.
Oh gaat t nu andersom? 's middags regen en 's ochtends zon...quote:Op maandag 16 juli 2012 07:39 schreef Bluezz het volgende:
Tis stralend weer.. dus ik dacht toch op de scoot?
Even de buienradar bekeken voor vanmiddag terug.... ik ga wel met de trein
cup a soup werkt bij mij niet, alleen drinkbouillonquote:Op maandag 16 juli 2012 07:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Er is hier cup a soup maar is t nog wat vroeg voor
Dat. Ik heb na een slechte nacht vaak last van het wakker worden en dan is het ook klaar. Als ik dan maar bezig blijf is er niet zoveel aan de hand. Kom mezelf pas tegen als ik 's avonds op de bank ga zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 07:38 schreef Bluezz het volgende:
Vooral niet zoveel bezig zijn met óf je genoeg hebt geslapen,. dát je moe bent.
Je kan jezelf ook helemaal gek maken natuurlijk....
Ik heb tot donderdag en wil vandaag beginnen en dan dinsdag, woensdag en donderdag verdergaanquote:Op maandag 16 juli 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:
eh, FFT, je weet het zelf denk ik wel, maar je moet je muziek niet op het allerlaatste moment na een werkdag nog even vlugvlug afwerken.
Ik ga naar bed
Hoezo ongezonde werkdagen?quote:
ooooh! k dacht dat hij vanavond kwam! Dit klinkt als een betere planningquote:Op maandag 16 juli 2012 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb tot donderdag en wil vandaag beginnen en dan dinsdag, woensdag en donderdag verdergaan.
Hier prima! Net uit bed en ik wil terug, maar moet nog wat dingen doenquote:
Straks naar de tandartsquote:
Gezelligquote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef freecell het volgende:
en nu ff relaxen met de kinderen op de PSZ
Goed zo!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAControl & audit in de herkansing gehaald
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef borisz het volgende:
Grootsquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef borisz het volgende:
Goedzoquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef borisz het volgende:
Hoe kom je eropquote:Op maandag 16 juli 2012 18:45 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou... Er ligt een mannetje in de pan![]()
[ afbeelding ]
en die speelt een melodietje na 7 min koken De Triomfmars uit Aida, na 9 min Het Gevangenkoor uit Nabucco,
en na 11 min La donna è mobile (Rigoletto)
/ hihiOnzin in / uit de keuken...
Leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Zojuist een Midi gekocht! Morgen binnen
[ afbeelding ]
Auwequote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Sarabi het volgende:
Nou de 700 zijn er afnou hopen dat ze het nog voor vrijdag terugstorten anders wordt het wel een erg sobere vakantie.
Hij is er ook in het zwartquote:
Dus het I Tunes account kan gehackt worden? Begrijp ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Sarabi het volgende:
Nou de 700 zijn er afnou hopen dat ze het nog voor vrijdag terugstorten anders wordt het wel een erg sobere vakantie.
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk!
Kan je een beetje (piano) spelen al?
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef borisz het volgende:
Ik heb een verzekering tot 200 euro geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Kusjekroel aan iedereen
Sodefuk, er zat toch iets meer tandsteen aan de achterkant van m'n tanden dan ik had verwachtGrapje tandarts: 150 EUR incl intake foto's. Geen idee hoeveel ik vergoed krijg van de verzekering eigenlijk
Ach, de controle was long overdue, dus zelfs al moet ik alles ophoesten, het moest gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een verzekering tot 200 euro geloof ik.
Ik moet ook nodig heen. Mijn verstandkiezen mag ik nog steeds houdenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, de controle was long overdue, dus zelfs al moet ik alles ophoesten, het moest gebeuren.
Geen gaatjes. Wel 3 van de 4 verstandskiezen op het lijstje om geschrapt te worden.![]()
Zal gelijk ff de declaratie indienen.
Waarvan het meeste de foto is waarschijnlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Kusjekroel aan iedereen
Sodefuk, er zat toch iets meer tandsteen aan de achterkant van m'n tanden dan ik had verwachtGrapje tandarts: 150 EUR incl intake foto's. Geen idee hoeveel ik vergoed krijg van de verzekering eigenlijk
Verstandig!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Polis gecheckt: had helemaal geen tandartsverzekering genomen![]()
Maar speel quitte hiermee, als ik wel had genomen dan had ik aan premie ongeveer hetzelfde betaald.
Moet alles maar goed heel houden de rest van het jaar
Nouja, premie is 140 EUR per jaar. Ze verzekeren maximaal 300 EUR per jaar. Reken uit je winst...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verstandig!
/ nog nooit verzekerd voor TA.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef borisz het volgende:
Alleen jammer dat de structuur daar op dit moment een beetje ontbreekt en er de laatste tijd alleen maar aan gemodderd wordt waardoor je sommige mensen kwijt raakt.. Maar goed wel mijn visie gegeven op de politieke uitzendingen
en de sport.
Wellicht dat ik ook nog eens wat ga doen daar. Maar ik heb studie op 1 en dat heb ik duidelijk laten weten.![]()
Wanneer gaan jullie eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:55 schreef LieLie het volgende:
Ik word een beetje nerveus van het wachten..
wat leuk borisz!
Ow god, ja, dan mag de jarige in de kring gaan staan en omstebeurten een paar secondes met iedereen dansenquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd Steer![]()
Ben alweer een uur wakker
Bijnaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goedzolekker op tijd hehe
Ik hoop dat ik het red tot 6.30pff
Ik stuur je een pm!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Nou Lie, ik hoop dat jullie echt een geweldige tijd gaan hebben![]()
waar konden we jullie ook alweer volgen?
Klinkt gaaf ja, gaat op het lijstje! We hadden daar ook nog niet zoveel uitgezochtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh Lie, sla in Washington DC het Air & Space museum niet over![]()
http://airandspace.si.edu/
Ik heb echt àlle musea en de dierentuin (panda's) in Washington gezien en alles is gratis, maar ik vond van echt alles het air & spacemuseum het allergaafst
Je kan het aan Amerikanen overlaten om een hele Concorde in een hal te stoppen en zo. En natuurlijk het vliegtuig van de gebroeders Wright, een exacte copie (want reserve) van het Apollotoestel wat op de maan is geland, beroemde vliegtuigen uit WW II etc etc.
Ik kan je ook wel wat musea afradenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:17 schreef LieLie het volgende:
Klinkt gaaf ja, gaat op het lijstje! We hadden daar ook nog niet zoveel uitgezocht
Ja, daar willen we sowieso wel naartoe, maar we zullen vast niet alles zien. En de keuken van Julia Child is dicht voor renovatiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel wat musea afradenMaar die stonden al niet op je lijstje.
Het leukste is daar natuurlijk dat als je naar binnen stapt en het blijkt niets te zijn, dan stap je weer naar buiten en ga je het volgende museum next door binnenJe bent niet zoals in Nederland eerst 16 euro pp kwijt om te ontdekken dat je je na 15 minuten al verveeld.
In het museum for American History ben ik bijv. een aantal keer geweest. Alleen al omdat het teveel is om in 1x op te nemen. Kwam er daar voor het eerst achter dat Japanners die in de VS woonden massaal in kampen werden gestoptDat maakte toen toch best indruk.
Buite.... Euh, naar buiten kijken!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef freecell het volgende:
Oeh, dat lijkt me wel leuk,al die musea
Hier koffietijd
Keuken is schoon, kamer is gezogen en nat afgenomen, er staan muffins in de oven, was is weggewerkt...
En nu?
Zon!quote:
Eekhoorntjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het Vietnam monument ook erg indrukwekkend.
Het fijne aan Washington is dat alles gewoon heel compact en echt vlak bij elkaar is. Je wandelt zo van Library of Congres & Capitool richting Washington monument, langs alle musea, pool of reflection, vietnam monument, het witte huis (klein!!) en eindigt bij Lincoln memorial. Voor Nederlanders (en jullie) is dat echt een heel klein stukjeHet stikt er overigens van de eekhoorntjes (die je niet mag voederen, want worden gezien als rattenplaag).
In de verte kan je dan ook nog eens heel prettig het Pentagon zien liggen en Arlington Cemetary.
Maar wel droog toch?quote:
Hele fijne vakantie! Lekker dat alle voorbereidingen klaar zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik stuur je een pm!
(als iemand anders nog geinteresseerd is, geef maar een gilzet hem hier niet neer en zou het ook fijn vinden als op de blog niet met nick's gestrooid word
Ken jullie namen zo ook wel over het algemeen
)
Check.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie! Lekker dat alle voorbereidingen klaar zijn.
Ik wil je verhalen ook wel lezen als dat mag.
Hier kwam ook net weer een hoosbui overquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Droog zei ik he? Het regent eigenlijk best wel hard nu
Ik zie nu wel blauwe stukjes, dus misschien krijgen we dat zo!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier kwam ook net weer een hoosbui over
Maar toen je iets zei over naar buiten kijken scheen de zon!
Krijg nog genoeg zon deze maandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou, geniet er van!Duurde maar liefst een paar minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |