Leuk, ga zeker meelezenquote:
Dat vooralquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het land ook echt prachtig![]()
Maar ja, die Amerikanen hè
Rondje Oostquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Amerika![]()
Wilde ik vroeger altijd wonen en wil nog steeds graag alles zien als ik t geld ervoor heb.
Geniet er heel erg van LieLie! Welke streek ga je naartoe?
Ook leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar we gaan voorlopig eerst een dagje met de trein naar Antwerpen.
En dan hier lachen om amerikanen die europa doen, today is tuesday, this must be Brusselsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders zijn van Chicago naar Las Vegas, Mexico en Los Angeles gereden. Onderweg natuurlijk heel veel gezien (Hooverdam, Grand Canyon etc), maar zo lang in een camper rijden vind ik toch wat jammer van je vakantie.
Ik heb alleen NY, Washington DC en Dallas gezien. Wel 2x een paar maanden geweest.
Er zijn natuurlijk ook toffe Amerikanen hè...ik heb er een heleboel ontmoet. Ik heb nu echt zo'n ambivalent gevoel, aan de ene kant vind ik het jammer o weg te gaan, aan de andere kant kan ik niet snel genoeg thuis zijn...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het land ook echt prachtig![]()
Maar ja, die Amerikanen hè
kun je niet beter waterplanten nemen met dit weer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef Vork het volgende:
Amerika, zo ver kom ik niet met de fiets
Ik heb net even wat planten uitgewisseld, ik heb nu stevia, een paprikaplantje (kleur onbekend) en ik hoop dat het lukt om spinazie te kweken, op mijn balkon.
usa westkust ben ik geweest voor de aanslagen. wel aardig om gezien te hebben maar niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef freecell het volgende:
hullo!
Nog nooit in Amerika geweest, trekt me ook niet echt.
Als ik ooit een keer de mogelijkheid heb, wil ik wel graag een keer naar Israel en Schotland
Ik heb voorlopig nog geen vijver op mijn balkon.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:18 schreef z80 het volgende:
kun je niet beter waterplanten nemen met dit weer?
Schotland is toch wel te doen? Met de auto de boot op, tentjes mee of in goedkope B&B's logeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef freecell het volgende:
hullo!
Nog nooit in Amerika geweest, trekt me ook niet echt.
Als ik ooit een keer de mogelijkheid heb, wil ik wel graag een keer naar Israel en Schotland
Van een bijstandsuitkering? Met 2 kinderen? Nehquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schotland is toch wel te doen? Met de auto de boot op, tentjes mee of in goedkope B&B's logeren.
hoe heb je het voedsel ervaren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook toffe Amerikanen hè...ik heb er een heleboel ontmoet. Ik heb nu echt zo'n ambivalent gevoel, aan de ene kant vind ik het jammer o weg te gaan, aan de andere kant kan ik niet snel genoeg thuis zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Kamperen in Schotland, jeugdtraumas komen als een Geiser omhoog, waar is mijn omeprazol?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schotland is toch wel te doen? Met de auto de boot op, tentjes mee of in goedkope B&B's logeren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Madagascar 3DVeel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(en wat heb je al gedaan? stropdas gekocht?)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, de wetenschappelijke achtergrond achter de technologie van de producten bekijken in papersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier
(en wat heb je al gedaan? stropdas gekocht?)
Lolquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kamperen in Schotland, jeugdtraumas komen als een Geiser omhoog, waar is mijn omeprazol?
Seizoen 4 begon niet zo leuk, ik vond het niet zo tof...net alsof je weer naar seizoen 1 keekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
Ojee...
Wij zijn net een nieuw seizoen begonnen, 4 geloof ik... Zo leuk! En ik houd van 'rare case van de week'
Huisjes danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kamperen in Schotland, jeugdtraumas komen als een Geiser omhoog, waar is mijn omeprazol?
ook even op bezoek bij "the king" ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope. Meest zuidelijk is Memphis (of Cherokee).
Oh Lie, ik zit net bij Kay te kijken. http://www.kayotic.nl/blog/show-me-your-spicesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope. Meest zuidelijk is Memphis (of Cherokee).
larry?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1277953/
Geweldig leuk, gaat dat zien
[ afbeelding ]
Oh, a circus! I love a circus!
De Vis een optie? is ook wegquote:
Monkey Island natuurlijkquote:
Gelezen en ik snap het nog nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:43 schreef borisz het volgende:
Ted ted ted ted ted
[/ome henk]
Feliciteer hier Danny en FOK!
Ted is nu dus afbetaald.quote:- Danny richt FOK! op
- Heeft op dat moment een bedrijfje samen met Ted
- Min of meer vanuit loyaliteitsgevoel en het feit dat Ted goed was in boekhouding en belastingen is FOK! bij de inboedel van dat bedrijf gekomen
- Uiteindelijk deed Ted niet bijzonder veel meer (lees: niks)
- Om volledige controle te krijgen over de financiën e.d. wilde Danny hem uitkopen
- Eind 2004 tekende Danny een contract met Ted
- Ted krijgt een afkoopsom van 3 ton, waarvan nog een kleine ton afbetaald dient te worden
- Ted moet geloosd worden, want hij doet niets voor FOK! en viert alleen maar vakantie (zie foto)
Ook nog even dit, om de vele vragen daarover meteen te beantwoorden:
- Als FOK! verkocht wordt, krijgt Ted 25% (ook als de 3 ton afbetaald is)
- Nee, FOK! kan niet voor een euro aan Yvonne verkocht worden zodat Ted 0,25 krijgt.
- Ted moet toestemming geven voor verkoop
- Nee, er is (voorlopig nog lang) geen sprake van verkoop
- Belangrijkste is dat die lasten van de afbetaling van de resterende ton snel weg zijn, dan kan dat geld nuttig besteed worden aan verbetering/ontwikkeling van FOK!
Ted was mede-oprichter en eigenaar van Fok! en die is nu door Danny uitgekocht voor zijn deel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelezen en ik snap het nog niet. Wat is er aan de hand?
dit stukje even lezen. Loos Ted, STEUN FOK! (deel 2)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelezen en ik snap het nog niet. Wat is er aan de hand?
Limonade: Raakquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef borisz het volgende:
Dilemma: Wat zullen we open maken?
Rood: tempranillo
Wit: Verdejo
Rosé: Rosado
Ik had het erg druk, dusheb niet erg goed gegeten. De stad waar ik zit heeft erg veel cafés en restaurants waar je volgens mij erg lekker kunt eten. Toch ben ik denk ik wat aangekomen, doordat ik geen tijd had en het te warm was om te sporten...quote:
Ik ben begonnen met downton abbey, vind ik erg leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef Isabeau het volgende:
We hebben alle Fringe afleveringen gekeken die er zijn.
Iemand nog een leuke aanrader als nieuwe tv-serie?
Hmm, als ik dat zo lees dan is dat wèl iets voor mij, maar denk niet dat Ross het echt super vindt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben begonnen met downton abbey, vind ik erg leuk!
Ik ook! Wilde nog een paar afleveringen downloaden voor in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met downton abbey, vind ik erg leuk!
Tijd voor een ouderwetse rummikub meet dan maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Boris, ik kan niet meer spelen, heb geen credits meer
en ik dacht nog wel dat het gratis was
Waar gaat ie over? Ik heb even geen gidsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Wit wijntje trouwens hier
Zometeen de Italiaanse film op de belg bekijken.
http://www.cinema.nl/films/1898728/giorni-e-nuvolequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar gaat ie over? Ik heb even geen gids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door borisz op 15-07-2012 10:43:01 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
En kennen jullie dat, je wil verse munt kopen, ligt er niks, dan maar een potje gedroogde munt meenemen, wil je daar een beetje van gebruiken in je yoghurt zie je dat er nog een bijna nieuw potje van staat?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond mosselen turkse gehaktballetjes van de grill en een marokkaanse aardappelsalade uit de delicious denk ik
Conditie door te fietsen opbouwen is niet normaal!quote:Op zondag 15 juli 2012 08:32 schreef Vork het volgende:
Dat fietsen bevalt me wel. Ik beoefen het niet echt als sport, maar ik doe wel zo erg mijn best, dat ik merk dat mijn conditie omhoog schiet (en mijn gewicht omlaag). Meestal ga ik ergens heen en heb ik een doel, maar ik ga zo denk ik een uurtje of 2 doelloos rondharken. Nu het effect merkbaar is en het even niet regent, moet ik wel
Ben nog bij paquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Irri BoriszEven naar Haarlem? Daar zijn alle winkels (halfords) altijd wel open toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |