Ik moedig hem hier alvast aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef Ach3r0n het volgende:
Nee, daarom koop ik mijn schoenen ook liever in een fysieke winkel. Ik ben benieuwd hoe Kluizenaar zijn nieuwe schoenen vindt en of hij het sporten volhoudt.
Ben je er nog niet geweest?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat pas morgen ofzo was!![]()
Nou ja, ga d'r niet sms-en op vakantie, dan maar zelf op zoek, oa naar een huisarts, maar dat moest toch al
Bewegen: ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moedig hem hier alvast aan. Bewegen is altijd goed
Hoeft niet perse hardlopen te zijn. Maar bijvoorbeeld snel wandelen of afwisselend max 1 minuut lopen zegt al veel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bewegen: ja.
Hardlopen is echter niet altijd goed.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een huisartsEn woon hier al een jaar
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een huisartsEn woon hier al een jaar
![]()
Nou ja, toen mijn huisgenoot ziek was (goed ziek, hij kon het huis niet eens uit) zei de huisarts dat hij eerst maar op een kennismakingsgesprek moest komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
De huisarts waar ik hier in Drenthe normaal gesproken naartoe ga,( 1 keer in de 300 jaar ongeveer) ken ik persoonlijk ook. Kan enorm met hem ouwehoeren en ik heb eigenlijk geen zin om in Leeuwarden te zoeken naar een andere, aangezien ik echt nooit naar de huisarts ga/moet.
Nah, ergens tusseninquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]![]()
Wil je er wel heen? Hoelang heb je er nu last van? Langer dan 2 weken tot 4 weken? > Gaan!
Dat is het nadeel. Ze verdienen het meeste aan als je niet doorgestuurd hoeft te worden en proberen je op allerlei manieren af te schepen. Dat is mijn ervaring ermee. Maw. Heel bot gezegd: ze wachten tot je dood bent.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, toen mijn huisgenoot ziek was (goed ziek, hij kon het huis niet eens uit) zei de huisarts dat hij eerst maar op een kennismakingsgesprek moest komen.
Preciesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, toen mijn huisgenoot ziek was (goed ziek, hij kon het huis niet eens uit) zei de huisarts dat hij eerst maar op een kennismakingsgesprek moest komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^ Idem voor tandartsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou me maar gewoon aanmelden bij een huisarts Sexy. Als je er toch nooit heengaat, no biggy, en als je wel moet ben je blij dat je er een in de buurt hebt
Dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou me maar gewoon aanmelden bij een huisarts Sexy. Als je er toch nooit heengaat, no biggy, en als je wel moet ben je blij dat je er een in de buurt hebt
Alleen zijn er steeds meer tandartsen die je niet willen helpen, zelfs bij spoed, als je niet gesaneerd bent. Oftewel: ga je niet minstens 1 keer per jaar naar de tandarts, kan je een probleem hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef slacker_nl het volgende:
Tandarts heb je niet per se nodig, ben 32 en sinds mn 18de heb ik er geen. Je hebt sneller een tandarts voor een spoedklusje gevonden dan een loodgieter.
Watquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen zijn er steeds meer tandartsen die je niet willen helpen, zelfs bij spoed, als je niet gesaneerd bent. Oftewel: ga je niet minstens 1 keer per jaar naar de tandarts, kan je een probleem hebben.
Hoor daarnaast ook vaak zat over tandartsen die spoedgevallen weigeren als je niet bij hun praktijk ingeschreven staat.
"Ik zweer/beloof dat ik de geneeskunst zo goed als ik kan zal uitoefenen ten dienste van mijn medemens. Ik zal zorgen voor zieken, gezondheid bevorderen en lijden verlichten. Ik stel het belang van de patiënt voorop en eerbiedig zijn opvattingen. Ik zal aan de patiënt geen schade doen. Ik luister en zal hem goed inlichten''quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:04 schreef slacker_nl het volgende:
Dan zijn ze strafbaar bezig, daar je hulp moet bieden en zijn ze in strijd met hun medisch afgelegde eed. Gevalletje tuchtcommissie dus.
Ja, daar heb je niet zo veel aan wanneer je crepeert van de pijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:04 schreef slacker_nl het volgende:
Dan zijn ze strafbaar bezig, daar je hulp moet bieden en zijn ze in strijd met hun medisch afgelegde eed. Gevalletje tuchtcommissie dus.
We hebben het over kiespijn, niet over een hartaanvalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:04 schreef slacker_nl het volgende:
Wel eens fikse kiespijn gehad?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:06 schreef Kwamo het volgende:
[..]
We hebben het over kiespijn, niet over een hartaanval.
Tss watje. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:06 schreef justmattie het volgende:
Zaterdagavond tijd voor bier dus
Hardlopen wordt morgen niks, maandag maar weer
's Avonds een vent, 's ochtends absentquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tss watje. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |