Ze is op vakantie sinds vanmorgenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
GotC! Waar ben je???
Heupblessureboksvraag!!!Wil asap weer rennen en kan wel wat van jouw sportclubpro-tips gebruiken om dat veilig te doen
smsen! Of whatsappen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
GotC! Waar ben je???
Heupblessureboksvraag!!!Wil asap weer rennen en kan wel wat van jouw sportclubpro-tips gebruiken om dat veilig te doen
Je moet dat ook maar net kunnen natuurlijk. Ik zou juist een beginner laten lopen hoe hij loopt (hooguit de basis aanpassing qua loopstijl ), maar voor de rest normale schoenen die bij hem passen en hem een aantal maanden laten lopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef Ach3r0n het volgende:
Als je net begint met hardlopen moet je nog een goede loophouding ontwikkelen. Ik ben begonnen met de haklanding, mede vanwege het voetballen van vroeger. Als ik op dat moment een loopanalyse had gedaan was mij geadviseerd een schoen gericht op de haklanding met waarschijnlijk veel demping. Echter heb ik dat niet gedaan en heb zelf besloten een neutrale schoen te nemen zonder veel demping waar ik tot nu toe veel plezier van heb. Mijn voeten zijn sterker geworden en inmiddels ben ik over op een voorvoetslanding wat veel natuurlijker voelt.
Oh, ik dacht dat dat pas morgen ofzo was!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze is op vakantie sinds vanmorgen
Wel in NL, dus misschien dat ze mobiel nog online komt...
Waarom zou een beginner niet naar een speciaalzaak gaan om goed advies te krijgen over schoenen, trainingen en van alles en nog wat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Ach3r0n het volgende:
De meeste hardloopschoenen zijn ook niet gemaakt om meer dan 80 KG te kunnen verwerken. Maar als Zalando toevallig schoenen heeft specifiek op de groep zwaardere lopers is het toch geen probleem om er een paar uit dat rijtje te proberen?
Zalando accepteert geen retour van schoenen die gebruikt zijn, goede hardloopzaken wel. Daar kun je een paar weken later nog terugkomen als je schoenen toch niet bevallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Ach3r0n het volgende:
De meeste hardloopschoenen zijn ook niet gemaakt om meer dan 80 KG te kunnen verwerken. Maar als Zalando toevallig schoenen heeft specifiek op de groep zwaardere lopers is het toch geen probleem om er een paar uit dat rijtje te proberen?
Ze verheugde zich op een vakantie zonder Fok!/internet, dus denk het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze is op vakantie sinds vanmorgen
Wel in NL, dus misschien dat ze mobiel nog online komt...
Dit. Echt het beste om er een deskundige naar te laten kijken. Loop naar Run2Day, Runnerworld, Hardloopshop en je kan gewoon je schoenen ruilen als ze niet goed afwikkelen nadat er een loopanalyse is uitgevoerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zalando accepteert geen retour van schoenen die gebruikt zijn, goede hardloopzaken wel. Daar kun je een paar weken later nog terugkomen als je schoenen toch niet bevallen.
Dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit. Echt het beste om er een deskundige naar te laten kijken. Loop naar Run2Day, Runnerworld, Hardloopshop en je kan gewoon je schoenen ruilen als ze niet goed afwikkelen nadat er een loopanalyse is uitgevoerd.
Je hebt ook nog de wet kopen op afstand waardoor je zonder opgaaf van redenen spullen kan terug sturen. Als je voorzichtig bent slijten je schoenen echt niet als je een kort rondje op straat gaat lopen. Moet je ze alleen even schoonmaken na afloop voordat je ze weer in de doos stopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zalando accepteert geen retour van schoenen die gebruikt zijn, goede hardloopzaken wel. Daar kun je een paar weken later nog terugkomen als je schoenen toch niet bevallen.
"Voorzichtig" lopen is dus niet lopen zoals je écht op die schoenen hoort te lopen en biedt dus geen compleet en dus goed beeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de wet kopen op afstand waar je zonder opgaaf van redenen spullen kan terug sturen. Als je voorzichtig bent slijten je schoenen echt niet als je een kort rondje op straat gaat lopen. Moet je ze alleen even schoonmaken na afloop voordat je ze weer in de doos stopt.
Als je na een paar weken pas klachten krijgt is het vaak niet de schoen die verkeerd is, maar is het eerder overbelasting door te snel willen opbouwen.
Ik moedig hem hier alvast aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef Ach3r0n het volgende:
Nee, daarom koop ik mijn schoenen ook liever in een fysieke winkel. Ik ben benieuwd hoe Kluizenaar zijn nieuwe schoenen vindt en of hij het sporten volhoudt.
Ben je er nog niet geweest?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat pas morgen ofzo was!![]()
Nou ja, ga d'r niet sms-en op vakantie, dan maar zelf op zoek, oa naar een huisarts, maar dat moest toch al
Bewegen: ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moedig hem hier alvast aan. Bewegen is altijd goed
Hoeft niet perse hardlopen te zijn. Maar bijvoorbeeld snel wandelen of afwisselend max 1 minuut lopen zegt al veel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bewegen: ja.
Hardlopen is echter niet altijd goed.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een huisartsEn woon hier al een jaar
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een huisartsEn woon hier al een jaar
![]()
Nou ja, toen mijn huisgenoot ziek was (goed ziek, hij kon het huis niet eens uit) zei de huisarts dat hij eerst maar op een kennismakingsgesprek moest komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
De huisarts waar ik hier in Drenthe normaal gesproken naartoe ga,( 1 keer in de 300 jaar ongeveer) ken ik persoonlijk ook. Kan enorm met hem ouwehoeren en ik heb eigenlijk geen zin om in Leeuwarden te zoeken naar een andere, aangezien ik echt nooit naar de huisarts ga/moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |