Coolquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef Yuki het volgende:
Ben nu een tijdje aan het kijken naar een loopgroep in de buurt, en ondanks dat de trainingstijden doordeweeks niet ideaal zijn overweeg ik om eens een kijkje te nemen bij deze groep:
http://www.hardlopenisleuk.nl/
De loopgroep in Utrecht start vanuit de RW en dat is voor mij nog geen 10 minuten fietsen. Zal ze eens bellen of mailen om te vragen of het mogelijk is om (tegen een zacht prijsje) 2 of 3 keer mee te trainen om te zien of het iets voor me is, voordat ik me inschrijf.
Kosten vallen me best mee en vind het fijn dat ik ook per maand kan betalen. Dan ben je natuurlijk wel meer geld kwijt dan bij een jaarinschrijving, maar als ik het toch niets vind ben ik tenminste niet meteen een jaarcontributie kwijt.
Voor ¤ 16,50 per maand mag je max 2 keer per week meetrainen met de groep. Da's best schappelijk, toch?
Vorige keer was ook al een loopje met versnellingen toch? Zou je dan dit keer niet beter een duurloopje kunnen doen?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:41 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga ook vanmiddag! Loopje met versnellingen enzo. Kijken of mijn garmin het nu wel fikst.
Ik ga van tevoren sowieso even informeren. Als ik er sowieso een (half) jaar aan vast zit, dan zal de drempel groter zijn om me daadwerkelijk in te schrijven. Maar aan de andere kant... Als ik idd bijvoorbeeld een maand mee mag trainen zonder ergens aan vast te zitten (en al zou ik dan moeten betalen voor die ene maand; no problem) dan kan ik best inschatten of het iets voor me is en of ik me dan voor een (half) jaar wil vastleggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Weet je zeker dat je er elke maand van afkunt als je per maand betaalt? Bij de meeste loopgroepen mag je een maand gratis meetrainen.
Volgens mij kun je overal wel een aantal keren meetrainen zonder ergens aan vast te zitten, hetzij gratis, hetzij tegen een zacht tariefquote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga van tevoren sowieso even informeren. Als ik er sowieso een (half) jaar aan vast zit, dan zal de drempel groter zijn om me daadwerkelijk in te schrijven. Maar aan de andere kant... Als ik idd bijvoorbeeld een maand mee mag trainen zonder ergens aan vast te zitten (en al zou ik dan moeten betalen voor die ene maand; no problem) dan kan ik best inschatten of het iets voor me is en of ik me dan voor een (half) jaar wil vastleggen.
Vorige keer was een dl van 10 kilometer. De keer daarvoor wilde ik versnellingen doen, maar had ik was instellingen verkeerd gezet, dus kwam het er niet van. Geen zin heel de tijd op dat horloge te kijken, dus werd het een vlotte duurloop.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorige keer was ook al een loopje met versnellingen toch? Zou je dan dit keer niet beter een duurloopje kunnen doen?
Preciesquote:Op zondag 15 juli 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je overal wel een aantal keren meetrainen zonder ergens aan vast te zitten, hetzij gratis, hetzij tegen een zacht tarief.
Leuk hoor!
Zal ik ze volgende keer vasthouden? Mijn handen schuren minder dan zo'n bh-band.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:52 schreef sigme het volgende:
Rondje wezen rennen met het hardloophorloge-met-hartslagmeter van mijn liefste.
Nu heb ik een lelijke schuurplek onder m'n tieten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zal ik ze volgende keer vasthouden? Mijn handen schuren minder dan zo'n bh-band.
lekker gelopen
Sjonge jongequote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zal ik ze volgende keer vasthouden? Mijn handen schuren minder dan zo'n bh-band.
lekker gelopen
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:29 schreef DarkElf het volgende:
Naar huis!
Komende dagen rustig aan want nog niet alles is zoals het bij mij normaal is (wat dus al afwijkt) maar ik zie mezelf woensdag als het zo doorgaat wel weer rustig even wat lopen
Heb ik ook een keer gehad, dat is niet fijn!quote:Op zondag 15 juli 2012 10:52 schreef sigme het volgende:
Rondje wezen rennen met het hardloophorloge-met-hartslagmeter van mijn liefste.
Nu heb ik een lelijke schuurplek onder m'n tieten.
1 6:08.8
2 5:43.6
3 5:35.6
4 5:46.7
5 5:43.0
6 5:32.8
7 5:30.2
8 5:23.2
9 5:24.8
10 5:41.3
11 5:46.2
12 5:42.9
13 5:37.7
14 5:38.3
15 5:40.6
16 5:47.1
17 5:34.1
18 5:36.7
19 5:24.9
20 5:21.3
21 5:22.7
22 1:07.7
Gem. HS: 168 bpm
Max. HS: 188 bpm
Afstand: 21.22 km
Tijd: 1:59:10
Gem. tempo: 5:37 min/km
Winst hoogte: 42 m
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
lekker gelopen
16,50 per maand = ongeveer 4 euro per week. Daarvoor mag je 2 keer trainen, dus 2 euro per keer. Valt wel mee toch, voor trainingen van 1,5 uur?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet niet wat de normale prijzen zijn, vind 2 keer beetje weinig Yuki
Ik moest lachen. Ik zie echt zo'n lachende mossel met rood shirtje de 20 km doenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
lekker gelopen
Spotprijsje vind ik 't!quote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
16,50 per maand = ongeveer 4 euro per week. Daarvoor mag je 2 keer trainen, dus 2 euro per keer. Valt wel mee toch, voor trainingen van 1,5 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je zo bekijkt valt het mee inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
16,50 per maand = ongeveer 4 euro per week. Daarvoor mag je 2 keer trainen, dus 2 euro per keer. Valt wel mee toch, voor trainingen van 1,5 uur?
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spotprijsje vind ik 't!
Ik zou naar de sportschool, maar werd net wakker met een grooooot probleemPrecies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kind, wat vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Geeeeeen ideequote:Op zondag 15 juli 2012 11:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als je zo bekijkt valt het mee inderdaad.
Krijg je dan ook boekjes? Van die boekjes met laatste nieuws.
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spotprijsje vind ik 't!
Ik zou naar de sportschool, maar werd net wakker met een grooooot probleemAh gossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Daar maar eens mee beginnen dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil ooit nog een baan, een mountainbike, een motor, GoPro HD Camera, een Garmin..
Zoveel te willen en zo weinig te makken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |