Mooie routequote:Op zondag 15 juli 2012 10:13 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker Renate les 5 gedaan!
Ging goed, lekker verschillende tempo's kunnen uitproberen.
http://www.endomondo.com/workouts/jR-t61d7UGs
En over de pijntjes, het is inderdaad zo dat er hier erg veel over geschreven wordt en ik daardoor zelf ook vaak ga twijfelen als ik iets voel. Heb verder niet echt een sportverleden dus ken mijn lichaam wat dat betreft niet zo goed. Tot nu toe gaat het denk ik goed, maar probeer toch alles een beetje op gevoel te doen,
naar je lichaam luisteren betekent ook herkennen als het een wat minder serieus pijntje is.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:44 schreef Yuki het volgende:
maar ook door het continu horen dat je naar je lichaam moet luisteren en de angstaanjagende voorbeelden die in dit topic naar voren komen, ben je als beginnende loper sneller onzeker. Denk ik.
Ik denk dat die inschatting best moeilijk is, als beginnende loper. Je wil een pijntje niet opblazen tot iets te groots, maar ook niet verwaarlozen en vervolgens met een flinke blessure zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
naar je lichaam luisteren betekent ook herkennen als het een wat minder serieus pijntje is.
En aan de andere kant, als de 'geblesseerde' denkt dat hij/zij rust moet nemen dan zal dat zo wezen..wij kunnen hun 'lichaam niet voelen'
Ik kan hierin alleen voor mezelf spreken, maar daarin is voor mij niets verandert. Ik smeer nu bijna niets (ja perskindol vrijdag, omdat ik een proefmonster had en het wel eens wilde proberen) en voorheen ook pas als de pijn langer dan x dagen aanhield. En vaak ook pas als m'n vader aangeeft: joh, probeer dat anders eens!quote:Allleen was het volgens mij niet, voordat men begon te lopen, dat iedereen bij elke blauwe plek of verzwikte enkel direkt naar de traumazalf greeep
Wat fijn!!quote:Op zondag 15 juli 2012 10:29 schreef DarkElf het volgende:
Naar huis!
Komende dagen rustig aan want nog niet alles is zoals het bij mij normaal is (wat dus al afwijkt) maar ik zie mezelf woensdag als het zo doorgaat wel weer rustig even wat lopen
Fijn! Lekker hoor.,quote:Op zondag 15 juli 2012 10:29 schreef DarkElf het volgende:
Naar huis!
Komende dagen rustig aan want nog niet alles is zoals het bij mij normaal is (wat dus al afwijkt) maar ik zie mezelf woensdag als het zo doorgaat wel weer rustig even wat lopen
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:29 schreef DarkElf het volgende:
Naar huis!
Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!!quote:Op zondag 15 juli 2012 10:33 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik ga de kleine (hometrainer) ophalenHopelijk past hij in de auto
Tot vanavond
![]()
Top!quote:Op zondag 15 juli 2012 10:29 schreef DarkElf het volgende:
Naar huis!
Lekker!!quote:Op zondag 15 juli 2012 10:38 schreef mosselmossel het volgende:
Ontbeten met beschuitjes met aardbeiEn melk. Nu aan de koffie
Coolquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef Yuki het volgende:
Ben nu een tijdje aan het kijken naar een loopgroep in de buurt, en ondanks dat de trainingstijden doordeweeks niet ideaal zijn overweeg ik om eens een kijkje te nemen bij deze groep:
http://www.hardlopenisleuk.nl/
De loopgroep in Utrecht start vanuit de RW en dat is voor mij nog geen 10 minuten fietsen. Zal ze eens bellen of mailen om te vragen of het mogelijk is om (tegen een zacht prijsje) 2 of 3 keer mee te trainen om te zien of het iets voor me is, voordat ik me inschrijf.
Kosten vallen me best mee en vind het fijn dat ik ook per maand kan betalen. Dan ben je natuurlijk wel meer geld kwijt dan bij een jaarinschrijving, maar als ik het toch niets vind ben ik tenminste niet meteen een jaarcontributie kwijt.
Voor ¤ 16,50 per maand mag je max 2 keer per week meetrainen met de groep. Da's best schappelijk, toch?
Vorige keer was ook al een loopje met versnellingen toch? Zou je dan dit keer niet beter een duurloopje kunnen doen?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:41 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga ook vanmiddag! Loopje met versnellingen enzo. Kijken of mijn garmin het nu wel fikst.
Ik ga van tevoren sowieso even informeren. Als ik er sowieso een (half) jaar aan vast zit, dan zal de drempel groter zijn om me daadwerkelijk in te schrijven. Maar aan de andere kant... Als ik idd bijvoorbeeld een maand mee mag trainen zonder ergens aan vast te zitten (en al zou ik dan moeten betalen voor die ene maand; no problem) dan kan ik best inschatten of het iets voor me is en of ik me dan voor een (half) jaar wil vastleggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Weet je zeker dat je er elke maand van afkunt als je per maand betaalt? Bij de meeste loopgroepen mag je een maand gratis meetrainen.
Volgens mij kun je overal wel een aantal keren meetrainen zonder ergens aan vast te zitten, hetzij gratis, hetzij tegen een zacht tariefquote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga van tevoren sowieso even informeren. Als ik er sowieso een (half) jaar aan vast zit, dan zal de drempel groter zijn om me daadwerkelijk in te schrijven. Maar aan de andere kant... Als ik idd bijvoorbeeld een maand mee mag trainen zonder ergens aan vast te zitten (en al zou ik dan moeten betalen voor die ene maand; no problem) dan kan ik best inschatten of het iets voor me is en of ik me dan voor een (half) jaar wil vastleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |