Madame_Paon een gedichtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:24 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit nou dit uitprint en gewoon aan de keukenkast plakt.
Ik ook niet. Wil wel zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb trouwens als enige die kpd pic waar Burger het over heeft nooit gezien.
doe eens dm.
Dan rest er nog maar 1 vraag. Wie is het?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
Check die link dat ik gepost heb.
Eerst heeft ze schildklier en nu zij zegt dat ze medicijnen gebruikt.
Als ze een vriend was, dan zou hij het weten. Dus is gewoon een troll.
Ze gebruik ook medicijnen omdat ze psychisch in de war is maar ook de schildklier speel een rol en jullie doen net alsof ze de hele godganse dag broodjes hamburgers loopt te vreten en liters frituurvet drinkt . .quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check die link dat ik gepost heb.
Eerst heeft ze schildklier en nu gebruikt ze medicijnen voor iets anders.
Als ze een vriend was, dan zou hij het weten. Dus is gewoon een troll.
Schildklier is niet mis hoor, dan kom je zo 80 kilo aan niet normaal man.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:28 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Ze gebruik ook medicijnen omdat ze psychisch in de war is maar ook de schildklier speel een rol en jullie doen net alsof ze de hele godganse dag broodjes hamburgers loopt te vreten en liters frituurvet drinkt . .
Ekbal anders ook niet.quote:
Was het maar waar dan kon ik door 1 simpele ip check een schadeclaim indienen wegens laster waar je u tegen zegt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:32 schreef EK-burger het volgende:
Schjizofrenie is niet iets dat je voor je lol ben ze kan soms goed met mensen praten via msn maar dr.mickey die trouwens ook als big mac door het leven gaat doet zich voor als een vertrouwenspersoon die zogenaamd mensen zou kennen en dan allerlei leugens loopt te roepen en gedichten schrijft over haar en zegt haar te kennen die ook de privacy misbruik door haar gegevens te plaatsen op dierenforums die kan doen alsof hij nergens van weet maar ondertussen spelen deze zaken wel en ligt er zelfs een zaak voor het gerechtshof van enschede vanwege deze klachten
het is dus maar wat je leuk noemt.
Veel plezier met je banquote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was het maar waar dan kon ik door 1 simpele ip check een schadeclaim indienen wegens laster waar je u tegen zegt.
Snap er niets meer van.quote:
Een ban voor watquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja hallo, ik wou eigenlijk een half uur geleden al gaan slapen.
[..]
Donder nou eens op.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dat zo'n Aziatische mix?
Ik ga voor de popcorn.
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hier kun je niet eens boodschappen doen op zondag.
Ik had net krentenbollen (van die oliebollen dus).
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik had net aan banaan-aardbeismoothie en nu eet ik naturel chips. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Chocoladepepernoten.![]()
Hormonen, jwz.
quote:
quote:
Wat een eten allemaal, in combinatie met die schildklier problemen gaat dat flink mis hoor.quote:
CSI Rens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:39 schreef RensAjacied het volgende:
Troll ontmaskerd!!!!!
Paon kent deze gozer niet eens
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |