quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Ik wil dit niet weten hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Dit kind vond ik eerst bloedirritant maar daarna heel leuk en toen op een gegeven moment heel, HEEL zielig.
Vooral irritant.quote:
Ah, dat herken je toch wel.quote:
Neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Is dat mens dat een glas water gooit al geweest?
Nee nog niet gezien, maar wacht er graag op als ik ik zo hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Is dat mens dat een glas water gooit al geweest?
Ja maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kijk ik liever naar Duffyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt beter dan DuffyNiet dat dat lastig is
Inderdaad. Hilarische scenequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien, maar wacht er graag op als ik ik zo hoor.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maarOh hou op, toen haatte ik haar helemaal vanuit mijn tenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Schattige kinderen in auditieshows
QFT!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Schattige kinderen in auditieshows
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, toen haatte ik haar helemaal vanuit mijn tenen
Nee, Astroquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, toen haatte ik haar helemaal vanuit mijn tenen
Hoe kom je d'r bij Ptriekske!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie volgen al die buitenlandse shows ook echt
Als ik niet allerlei series volgde zou ik dat ook doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik niet, heb mijn handen vol aan de nederlandse shows.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee joh, zegt me helemaal niets. Ik zou niet weten welke zenderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen idee.quote:
Echt he? Zat ik vorige keer ook al te denken, wat een geld...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:05 schreef StephanL het volgende:
Amerika is ook helemaal los geslagen met prijzengeld in shows. 5 miljoen dollar![]()
Schijntje met wat ze eraan verdienenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:05 schreef StephanL het volgende:
Amerika is ook helemaal los geslagen met prijzengeld in shows. 5 miljoen dollar![]()
John wil meer winst in NL.quote:
Ik begrijp wat je bedoelt, ik vond het niet slecht, maar ik val niet van mijn stoel. Al vind ik hem wel cool en leuk.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Als er niet zo'n boohoo drugsverhaal achter zat was ie nooit zo ver door gegaan.
Denk ik
Truequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het blijft toch wel amerika..
God bless you
Ja maar heb je gezien hoe ze deed toen ze er uit moest dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik vond 'r cool. Ze is leuk bijdehand.
Filmpjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar heb je gezien hoe ze deed toen ze er uit moest dan?![]()
Nee, ik zie d'r nu voor het eerstquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kun jij vast goed nadoen de 15dequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat kun jij vast goed nadoen de 15de
Maar hij s wel lekker... hoe heet ie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is ondertussen alweer gepasseerd voor seizoen 2.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Steve Nogwat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar hij s wel lekker... hoe heet ie?![]()
![]()
Echt een gevalletje van ouders die haar haarfijn hebben uitgelegd wat je moet doen om succesvol te worden en wat je moet doen met alle positieve reacties die je krijgt (lekker uitbuiten). Maar haar er allesbehalve op voorbereiden hoe je moet omgaan met tegenslagen. Want guttegut, ons kind kan niks gebeuren, dat is zo getalenteerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Echt mijn god, tegen haar moeder krijsen dat die beloofd had dat ze door mocht enzo![]()
Ik snap best dat een kind hysterisch kan worden hoor, maar daarvoor was ze altijd zo volwassen voor haar leeftijd.... en dan dit. Nou ja, zie filmpje hierboven.
Mijn god, dramaqueenquote:
ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Maar wel 35 centimeter.quote:
JUISTEMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal verbleken wanneer jullie JOSH zien (nee, wacht, vooral HOREN).
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal verbleken wanneer jullie JOSH zien (nee, wacht, vooral HOREN).
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.
Zelfs jij vindt Josh goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.
Gezien ik niemand verveelt wegzap met de naam Josh heeft ie het niet gemaaktquote:
En toch nog steeds die onovertroffen auditie van Melanie. Daarna werd ze gewoon bloedirritant met d'r accent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Ja Josh, KOM OP NOU!
Daarbij verbleekt alles en iedereen.
Eind dit jaar cd, en tweede gewordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezien ik niemand verveelt wegzap met de naam Josh heeft ie het niet gemaakt
Blijkbaar niet neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Da's nog vrij recent allemaal, volgens mij is ie nog met een album bezigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke.quote:
Hij jou ook niet, dat zie ik aan zijn blikquote:
Leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij jou ook niet, dat zie ik aan zijn blik
Twee woorden, negen letters.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nog vrij recent allemaal, volgens mij is ie nog met een album bezig
Pussycat Dollsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef StephanL het volgende:
O die ene heet Nicole Scherzinger, ken haar niet.
Ik wilde net het zelfde doen, al die kansloze britten ertussen, allemaal minder tijd voor onze Josh.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
En erg likable, Josh
Voor wie het vast wil zien/horen, mocht ie hier niet in de uitzending komen...
Ik kijk zo wel even, als ik iets van kwaliteit moet horen. Hij schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net het zelfde doen, al die kansloze britten ertussen, allemaal minder tijd voor onze Josh.
Ja graag, ben serieus benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even, als ik iets van kwaliteit moet horen. Hij schijnt goed te zijn.
Pheen's mening is een soort van ijkpunt voor ons.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag, ben serieus benieuwd wat je er van vindt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef StephanL het volgende:
O die ene heet Nicole Scherzinger, ken haar niet.
He, als Waldorf het goed vindt...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Pheen's mening is een soort van ijkpunt voor ons.
Dat is correct. Maar na die botox-behandelingen toch minder.quote:
Jaquote:
Ik ookquote:
Daar gaan er zo meerquote:
quote:
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Maartel het volgende:
Ligt het aan mij of zingt ie nou niet echt bijzonder?
Zonder handenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Maartel het volgende:
Nee dat ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Maartel het volgende:
Ik ben wel een beetje ontroerd hoor, maar dat hysterische geklap, alsof het heel wat is dat ie nog kan zingenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou.
Maar deze moest dat verhaal natuurlijk wel een beetje vertellen, ik bedoel... het valt op, zeg maar
En hij heeft wel erg veel moed om daar zo te gaan staan
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje ontroerd hoor, maar dat hysterische geklap, alsof het heel wat is dat ie nog kan zingen
Dat kan hij toch nie.... oh, je bedoelt het publiek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje ontroerd hoor, maar dat hysterische geklap,
Vandaar je naam waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik doe m'n best maar ik kan er echt geen traantje uit krijgen
Dat ligt aan je usernamequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:
Precies, ik vond het een bibberige stem, het was niet slecht maar zeker niet bijzonder. En ik ben een jankerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Ok eerlijk is eerlijk als je hem niet had gezien en het verhaal niet had gehoord, dan was het niet zo ontroerend geweest.
je bent te nuchter daaromquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
En dan hadden ze hem niet goed gevonden...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Ok eerlijk is eerlijk als je hem niet had gezien en het verhaal niet had gehoord, dan was het niet zo ontroerend geweest.
Baaschquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Maartel het volgende:
[..]Ik ben heel wakkelijk wat dat betreft, zet even wat violen onder een zielig verhaal of mooie auditie en daar ga ik al
Ja ik ook, bij the Voice was hij niet doorgegaan...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, ik vond het een bibberige stem, het was niet slecht maar zeker niet bijzonder. En ik ben een jankerd.
Nou ja wel dikke gun factor in deze inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan hadden ze hem niet goed gevonden...
Nou daar zou ik dus echt niet op zitten te wachtenquote:
be back in 8 minutes. Waarom zo langquote:
yoko onoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou daar zou ik dus echt niet op zitten te wachten
John Lennon was een held maar zij
Ja maar hij kan het zelf niet meer zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou daar zou ik dus echt niet op zitten te wachten
John Lennon was een held maar zij
Ik sla hem even over vanavond, morgen visite de hele dagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
en nu heb ik zin in een onwijs jankfilm.
Iemand nog tips? Hachi heb ik al gezien
Gewoon nog een keer hachiko kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
en nu heb ik zin in een onwijs jankfilm.
Iemand nog tips? Hachi heb ik al gezien
Ik begrijp het helemaal, geweldigquote:
Jawel maar Yokoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij kan het zelf niet meer zeggen![]()
Dus voor dat joch zal het veel betekend hebben om van haar te horen dat John trots op hem zou zijn geweest.
Ook zij aan de hachikoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sla hem even over vanavond, morgen visite de hele dag
oeps, ja beter kijk je hem dan nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sla hem even over vanavond, morgen visite de hele dag
Ik zet het gewoon op een nieuwe pagina aan, kan ik door blijven typen. Waarom weet ik niet.quote:
Ptriek, wat vind je van onze beer Josh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, zo bijzonder vind ik de Melanie niet..
ik wil een romantische filmquote:
Nee de really?quote:
Ik ga niet kijken, ik doe het niet, nee, mijn ogenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
En dan na die auditie nog even deze kijken, deze is zo mogelijk nog mooier...
Hij moet die ranzige baard scheren, zijn hysterische moeder droppen maar wel zo blijven zingenquote:
Ik was op zoek naar een clippie dat ik nog beter vond, zat de liveshows al af te struinen maar inderdaad, deze was 't.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
En dan na die auditie nog even deze kijken, deze is zo mogelijk nog mooier...
Ik zwijmel/snif/snotter/wuif met je mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Bij zijn audities zaten er nog twee heel kleine stukkies bij die ik IETSJE te schreeuwerig vond, maar die tweede hier, die judges house, dat optreden was gewoon perfect...
Zit nu weer te luisteren. Bijna weer janken
En die met de live shows op die piano, maar dat komt door het dochter verhaal erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Bij zijn audities zaten er nog twee heel kleine stukkies bij die ik IETSJE te schreeuwerig vond, maar die tweede hier, die judges house, dat optreden was gewoon perfect...
Zit nu weer te luisteren. Bijna weer janken
Echt he, het is bijna gewoon serieus foutloos.quote:
quote:
Die gozer heeft echt emotie in zijn stemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
En deze vond ik ook briljant, maar dan eigenlijk alleen deze song van hem.
En dan vooral door het commentaar van Robbie Williams na afloop![]()
Ja ik zat even te kwijlen op Robbie, god die vind ik zoooooooooooooooooo lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
Gary en Robbie na afloop over hun ruzie
Zeg, zijn jullie er nog eigenlijk?![]()
Ja! Ben aan 't kijken, deze ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
Gary en Robbie na afloop over hun ruzie
Zeg, zijn jullie er nog eigenlijk?![]()
Ach gosh zijn moederquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:56 schreef Cee het volgende:
Wauw wat een superleuke auditie was dat, en die knul was goed! En Gary & Robbie en hun ruzietjes, gotta love 'em.
Ben ik blij dat ik gezapt hebquote:
Het was ook een waarschuwing. Zap ik op nl3, paul de Leeuw met Glennis.quote:
Ik kan haar zo niet hebben, ik weet niet wat het is, of ja wel, die enorme smoel van derquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was ook een waarschuwing. Zap ik op nl3, paul de Leeuw met Glennis.
Laat me huilenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik zoek nog een ander auditieclipje waar ik om heb zitten janken.
Die jongen die het liedje zelf had geschreven voor dat meisje waar hij stiekem verliefd op was...
quote:
Ergens in Nederland woont een meisje, die wordt 's ochtends wakker, draait zich om en dan ligt daar Mark Tuitert in haar bed.quote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens in Nederland woont een meisje, die wordt 's ochtends wakker, draait zich om en dan ligt daar Mark Tuitert in haar bed.
De bitch.
Ik heb nog niks gehoord maar hij is wel een schatjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet van verdrietig, maar gewoon van mooiiiiiiii
Ja datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef Greys het volgende:
Wel echt het hele voorstukje kijken, dat ie die naam niet durft te zeggen
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
En zelf geschreven he
Oh en ik vind dat jurylid zo leuk![]()
Die van Little Britain.
Er is iets aan die jongen zijn stem dat je blijft luisterenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Die boyscout Craig droogde trouwens best aardig op in de live shows
Beetje aan de lijn enzo. Kreeg veel zelfvertrouwen.
En terechtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Bij die laatste paar regels van die live show song had ik zelf het idee - aan die blik te zien - dat die regels gericht waren aan alle lui op school die hem gepest hadden
Deze wel gezien?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is iets aan die jongen zijn stem dat je blijft luisteren
Ik heb veel te veel gemist merk ik alweer, ik moet ook de buitenlandse shows volgen
Echt he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is iets aan die jongen zijn stem dat je blijft luisteren
Ik, ik, ikquote:
Ze doet dit jaar weer meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
En nu die van Jade dan, en vooral het commentaar na afloop
Ik jank weer
Ohhhhhh wat tof!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze doet dit jaar weer meeHopelijk komt ze nu wel in de liveshows
Daar zat ik bij de liveshows elke week weer te hopen dat ze er uit gestemd werd. ze werd een beetje eentonig op den duur.quote:
Ik huilde al om die omaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Oh en bij deze auditie moest ik na afloop huilen omdat het mannelijk jurylid moest huilen tijdens zijn commentaar...
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar zat ik bij de liveshows elke week weer te hopen dat ze er uit gestemd werd. ze werd een beetje eentonig op den duur.
Ja he? En hoe heet die jurymeneer nou ook alweer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik huilde al om die oma
Maar mijn god wat een stem, en wat een vreselijk lief meisje, gun factor in het kwadraat
Serieus kippenvel, Adele wordt te vaak na gedaan en totaal niet goed ook, maar dit, die emotie was zo puur, ik huilde al bij het nummerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? En hoe heet die jurymeneer nou ook alweer?
Toen hij brak ging ik huilen
Louis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? En hoe heet die jurymeneer nou ook alweer?
Toen hij brak ging ik huilen
Deze is zeker tofquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef themauster het volgende:
Deze auditie vond ik zo tof 2 jaar geleden, die jongen is tijdens bootcamp in een jongensgroepje genaamd One Direction gekomen en zijn uiteindelijke 3e geworden. Ik geloof dat die behoorlijk succesvol zijn geworden in de UK en USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |