John wil meer winst in NL.quote:
Ik begrijp wat je bedoelt, ik vond het niet slecht, maar ik val niet van mijn stoel. Al vind ik hem wel cool en leuk.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Als er niet zo'n boohoo drugsverhaal achter zat was ie nooit zo ver door gegaan.
Denk ik
Truequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het blijft toch wel amerika..
God bless you
Ja maar heb je gezien hoe ze deed toen ze er uit moest dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik vond 'r cool. Ze is leuk bijdehand.
Filmpjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar heb je gezien hoe ze deed toen ze er uit moest dan?![]()
Nee, ik zie d'r nu voor het eerstquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kun jij vast goed nadoen de 15dequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat kun jij vast goed nadoen de 15de
Maar hij s wel lekker... hoe heet ie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is ondertussen alweer gepasseerd voor seizoen 2.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Steve Nogwat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar hij s wel lekker... hoe heet ie?![]()
![]()
Echt een gevalletje van ouders die haar haarfijn hebben uitgelegd wat je moet doen om succesvol te worden en wat je moet doen met alle positieve reacties die je krijgt (lekker uitbuiten). Maar haar er allesbehalve op voorbereiden hoe je moet omgaan met tegenslagen. Want guttegut, ons kind kan niks gebeuren, dat is zo getalenteerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Echt mijn god, tegen haar moeder krijsen dat die beloofd had dat ze door mocht enzo![]()
Ik snap best dat een kind hysterisch kan worden hoor, maar daarvoor was ze altijd zo volwassen voor haar leeftijd.... en dan dit. Nou ja, zie filmpje hierboven.
Mijn god, dramaqueenquote:
ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Maar wel 35 centimeter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |