En dan hadden ze hem niet goed gevonden...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Ok eerlijk is eerlijk als je hem niet had gezien en het verhaal niet had gehoord, dan was het niet zo ontroerend geweest.
Baaschquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Maartel het volgende:
[..]Ik ben heel wakkelijk wat dat betreft, zet even wat violen onder een zielig verhaal of mooie auditie en daar ga ik al
Ja ik ook, bij the Voice was hij niet doorgegaan...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, ik vond het een bibberige stem, het was niet slecht maar zeker niet bijzonder. En ik ben een jankerd.
Nou ja wel dikke gun factor in deze inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan hadden ze hem niet goed gevonden...
Nou daar zou ik dus echt niet op zitten te wachtenquote:
be back in 8 minutes. Waarom zo langquote:
yoko onoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou daar zou ik dus echt niet op zitten te wachten
John Lennon was een held maar zij
Ja maar hij kan het zelf niet meer zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou daar zou ik dus echt niet op zitten te wachten
John Lennon was een held maar zij
Ik sla hem even over vanavond, morgen visite de hele dagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
en nu heb ik zin in een onwijs jankfilm.
Iemand nog tips? Hachi heb ik al gezien
Gewoon nog een keer hachiko kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
en nu heb ik zin in een onwijs jankfilm.
Iemand nog tips? Hachi heb ik al gezien
Ik begrijp het helemaal, geweldigquote:
Jawel maar Yokoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij kan het zelf niet meer zeggen![]()
Dus voor dat joch zal het veel betekend hebben om van haar te horen dat John trots op hem zou zijn geweest.
Ook zij aan de hachikoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sla hem even over vanavond, morgen visite de hele dag
oeps, ja beter kijk je hem dan nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sla hem even over vanavond, morgen visite de hele dag
Ik zet het gewoon op een nieuwe pagina aan, kan ik door blijven typen. Waarom weet ik niet.quote:
Ptriek, wat vind je van onze beer Josh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, zo bijzonder vind ik de Melanie niet..
ik wil een romantische filmquote:
Nee de really?quote:
Ik ga niet kijken, ik doe het niet, nee, mijn ogenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
En dan na die auditie nog even deze kijken, deze is zo mogelijk nog mooier...
Hij moet die ranzige baard scheren, zijn hysterische moeder droppen maar wel zo blijven zingenquote:
Ik was op zoek naar een clippie dat ik nog beter vond, zat de liveshows al af te struinen maar inderdaad, deze was 't.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
En dan na die auditie nog even deze kijken, deze is zo mogelijk nog mooier...
Ik zwijmel/snif/snotter/wuif met je mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Bij zijn audities zaten er nog twee heel kleine stukkies bij die ik IETSJE te schreeuwerig vond, maar die tweede hier, die judges house, dat optreden was gewoon perfect...
Zit nu weer te luisteren. Bijna weer janken
En die met de live shows op die piano, maar dat komt door het dochter verhaal erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Bij zijn audities zaten er nog twee heel kleine stukkies bij die ik IETSJE te schreeuwerig vond, maar die tweede hier, die judges house, dat optreden was gewoon perfect...
Zit nu weer te luisteren. Bijna weer janken
Echt he, het is bijna gewoon serieus foutloos.quote:
quote:
Die gozer heeft echt emotie in zijn stemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
En deze vond ik ook briljant, maar dan eigenlijk alleen deze song van hem.
En dan vooral door het commentaar van Robbie Williams na afloop![]()
Ja ik zat even te kwijlen op Robbie, god die vind ik zoooooooooooooooooo lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
Gary en Robbie na afloop over hun ruzie
Zeg, zijn jullie er nog eigenlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |