Dan worden ze mepperig. Zoals deze vrouw:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Kinderen moet je nooit slaan, werkt alleen maar averechts en ze nemen het gedrag over.
Thanks broquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gedaan, rage en die anderen zuigen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo wispelturig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan worden ze mepperig. Zoals deze vrouw:Geweldige aflevering van de Rijdende rechter
Nee valt wel mee. Heb als kind ook paar keer klappen gekregen en het helpt echt wel. Alleen je moet het niet te vaak doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Kinderen moet je nooit slaan, werkt alleen maar averechts en ze nemen het gedrag over.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
foto met riem nog steeds nooit gevonden.
Ik doe het snel voordat iemand anders het doen,quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Heb als kind ook paar keer klappen gekregen en het helpt echt wel. Alleen je moet het niet te vaak doen.
Zou Keith haar ook gedaan hebben?quote:
Opvoeding is heel belangrijk ja maar daarnaast kun je ook zelf nadenken..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vaak is het probleem van die gasten juist dat het thuis heel erg streng is en dan gaan ze maar rottigheid uithalen op straat. Communiceren met hun ouders gaat ook niet, dus bespreken ze maar niets. Veel ouders weten niet dat hun kind gewoon paar weken gespijbeld heeft tot de leerplichtambtenaar een brief stuurt. Slechte opvoeding![]()
Als je als ouder je kind vrij opvoed zonder teveel regels dan komt het wel goed.
wordquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef Monopoly het volgende:
Kinderen moeten gewoon in brand worden gestoken.
Je geeft eigenlijk best een goede analyse. Ik heb genoeg Marokkaanse vrienden en hun ouders weten echt niets wat ze doen. Of ze weten het wel, maar zeggen er niets van( schande voor familie etc).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vaak is het probleem van die gasten juist dat het thuis heel erg streng is en dan gaan ze maar rottigheid uithalen op straat. Communiceren met hun ouders gaat ook niet, dus bespreken ze maar niets. Veel ouders weten niet dat hun kind gewoon paar weken gespijbeld heeft tot de leerplichtambtenaar een brief stuurt. Slechte opvoeding![]()
Als je als ouder je kind vrij opvoed zonder teveel regels dan komt het wel goed.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe het snel voordat iemand anders het doen,
''vandaar dat je voor PSV bent, al het andere is eruit geslagen''
Whuuut. Je vindt een meisje knap/neukbaar?quote:
Is geen kattekwaad meer. Ze gaan serieus echt te ver nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
Maar mensen moeten ook lastgevende jongeren niet verwarren met kattenkwaad. Dat heeft iedereen op de leeftijd van 12/13 wel gedaan.
Ik ook mooie baan had die man hopelijk houden ze hem een beetje heel in de gevangenis.quote:
Dat soort types hebben het vaak zwaar in de bakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook mooie baan had die man hopelijk houden ze hem een beetje heel in de gevangenis.
K. was al de eerste dag mishandeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort types hebben het vaak zwaar in de bak
Kirsten.. zie hem hier haar al helemaal inpalmen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag zo'n documentaire en zij hebben het echt zwaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Kiki, ja, is wel een sletje en kijkt behoorlijk duf uit der ogen maar ik zou der geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Whuuut. Je vindt een meisje knap/neukbaar?
Ze valt alleen op badboys, dus alleen a422 heeft kans.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Kiki, ja, is wel een sletje en kijkt behoorlijk duf uit der ogen maar ik zou der geven.
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag zo'n documentaire en zij hebben het echt zwaar.
Ze maken hen gewoon dood als ze er achter komen waarom ze daar zitten( was wel VS).
Hypocriet natuurlijk wel broterhoods vormen met drugsdealers moordernaars etc maar een meisje van 15 doen nee dan ben je het grootste tuigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze maken hen gewoon dood als ze er achter komen waarom ze daar zitten( was wel VS).
Nederland valt nog wel mee, maarjah caland weet hier als enige hoe het zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
rocAlbedaquote:
Wat een baasquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Geen riemfoto maar wel een andere leuke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Geen riem foto.quote:
Ja snap er eigenlijk ook niets van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hypocriet natuurlijk wel broterhoods vormen met drugsdealers moordernaars etc maar een meisje van 15 doen nee dan ben je het grootste tuig
Wajooooquote:
Hij stopt wel op het hoogtepuntquote:
quote:
geld inleverenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Best erg dit, wat voor straf hebben ze gekregen? weet iemand dat?
Gozer werd ook ontslagen bij de marine.quote:
zolang je niet steel van de overheid maakt het weinig uitquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer werd ook ontslagen bij de marine.
Hm oke.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zolang je niet steel van de overheid maakt het weinig uitmaar ik ben pleitos.
Dat hij in gesprek is met Manchester United?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi TyronHeb je het gerucht van Eriksen ook al vernomen?
Toppert Maher komt dan terugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat hij in gesprek is met Manchester United?![]()
![]()
Jouw naam doet me denken aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw naam doet me denken aan:XPDPXDPXDPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die garp wert gister ook al gemaacht
nicht gesehenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
XPDPXDPXDP
die garp wert gister ook al gemaacht
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw naam doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant heeft geen humor.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
kom station centraal danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Of aan Tyrion, maar Tyron is niet zo'n baas.
ben je op je kop gevallen tijdens het korfbal ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher is beter dan Eriksen durf ik te wedden
Heb al de beste selectie gepost.quote:
Kom op, iedereen kan dat zienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben je op je kop gevallen tijdens het korfbal ofzo?
check haar gezichtenboek fotoquote:
Daar hoor jij thuisquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
er is een speciale subforum voor onzin genaamd ONZ
[..]
allemaal
Kutrechtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt maar een en dat is Utreg natuurlijk
Daar denkt Seedorf anders over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
van Basten is een baas btw, maar dat vind jij niet duss...
roomfullofpeoplewhocare.jpgquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef Tyron het volgende:
ben overigens begonnen aan de serie "de lopende dood"
leuke serie wel
Je moet die uit Weert hebben niet Eindhoven.quote:
Heeft niet geholpen zie ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet die uit Weert hebben niet Eindhoven.
Doe eens lief tegen Family Matters.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Family Matters is dus gewoon bullshit.
Aan haar pica's te zien heeft het niets gedaan.
Ohja want gedragstherapie heeft een 100% succes ratequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Family Matters is dus gewoon bullshit.
Aan haar pica's te zien heeft het niets gedaan.
No.imgquote:
Ze is wel in een relatie dus weet maar nooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Logisch anders zou Keith nu niet in de bak zitten.
Nee maar ze is nu gewoon een coce hoertje. Ik had eigenlijk wel wat vooruitgang verwacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja want gedragstherapie heeft een 100% succes rategast....
Spuit11.quote:
Ik denk dat dit meer zegt over jou dan over haar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar ze is nu gewoon een coce hoertje. Ik had eigenlijk wel wat vooruitgang verwacht.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer zegt over jou dan over haar.
See got dem nice tittttieeessssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Kun je er misschien iets meer over vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |