Dat hij in gesprek is met Manchester United?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi TyronHeb je het gerucht van Eriksen ook al vernomen?
Toppert Maher komt dan terugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat hij in gesprek is met Manchester United?![]()
![]()
Jouw naam doet me denken aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw naam doet me denken aan:XPDPXDPXDPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die garp wert gister ook al gemaacht
nicht gesehenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
XPDPXDPXDP
die garp wert gister ook al gemaacht
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw naam doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant heeft geen humor.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
kom station centraal danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Of aan Tyrion, maar Tyron is niet zo'n baas.
ben je op je kop gevallen tijdens het korfbal ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher is beter dan Eriksen durf ik te wedden
Heb al de beste selectie gepost.quote:
Kom op, iedereen kan dat zienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben je op je kop gevallen tijdens het korfbal ofzo?
check haar gezichtenboek fotoquote:
Daar hoor jij thuisquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
er is een speciale subforum voor onzin genaamd ONZ
[..]
allemaal
Kutrechtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt maar een en dat is Utreg natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |