Dat soort types hebben het vaak zwaar in de bakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook mooie baan had die man hopelijk houden ze hem een beetje heel in de gevangenis.
K. was al de eerste dag mishandeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort types hebben het vaak zwaar in de bak
Kirsten.. zie hem hier haar al helemaal inpalmen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag zo'n documentaire en zij hebben het echt zwaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Kiki, ja, is wel een sletje en kijkt behoorlijk duf uit der ogen maar ik zou der geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Whuuut. Je vindt een meisje knap/neukbaar?
Ze valt alleen op badboys, dus alleen a422 heeft kans.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Kiki, ja, is wel een sletje en kijkt behoorlijk duf uit der ogen maar ik zou der geven.
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag zo'n documentaire en zij hebben het echt zwaar.
Ze maken hen gewoon dood als ze er achter komen waarom ze daar zitten( was wel VS).
Hypocriet natuurlijk wel broterhoods vormen met drugsdealers moordernaars etc maar een meisje van 15 doen nee dan ben je het grootste tuigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze maken hen gewoon dood als ze er achter komen waarom ze daar zitten( was wel VS).
Nederland valt nog wel mee, maarjah caland weet hier als enige hoe het zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
rocAlbedaquote:
Wat een baasquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Geen riemfoto maar wel een andere leuke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Geen riem foto.quote:
Ja snap er eigenlijk ook niets van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hypocriet natuurlijk wel broterhoods vormen met drugsdealers moordernaars etc maar een meisje van 15 doen nee dan ben je het grootste tuig
Wajooooquote:
Hij stopt wel op het hoogtepuntquote:
quote:
geld inleverenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Best erg dit, wat voor straf hebben ze gekregen? weet iemand dat?
Gozer werd ook ontslagen bij de marine.quote:
zolang je niet steel van de overheid maakt het weinig uitquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer werd ook ontslagen bij de marine.
Hm oke.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zolang je niet steel van de overheid maakt het weinig uitmaar ik ben pleitos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |