Da's een kwestie van trainen en de juiste dag/omstandigheden/voedsel/weer/etcquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:53 schreef Yuki het volgende:
Ik geloof de 10km in 1:07 ook niet hoor... Ik zal blij zijn als ik onder de 1:15 uitkom.
Fixedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's een kwestie van trainen en de juiste dag/omstandigheden/voedsel/weer/etc.
* SEMTEX is aan het ontbijten brunchen nu
Sorry, heb de zon mee naar het VK genomenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier net ook. droevig. Maar ik heb nu een jackje voor dit weer, dus ik zie er niet meer tegenop
*block*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry, heb de zon mee naar het VK genomen
Het is een formule, sinds wanneer is hardlopen een exacte wetenschap? En er is vast een foutmarge (die groter wordt alnagelang de afstand groter wordt). Mooie indicaties, HM moet volgens dat spul onder de 2 uur zitten en op mn 5 km PR zelfs in de buurt v mn streeftijd, 1:50 uur.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zulke berekeningen neem ik altijd met een schep zout. Er zijn zoveel belangrijke factoren die van invloed zijn op de eindtijd tijdens een wedstrijd. Het zijn haast nooit gelijkwaardige omstandigheden.
Dat hangt ervan af waar dat prijskaartje aan hangt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
50 euro vind ik toch net wat te veel van het goede
Altijd zo met een nieuwe sport. Gewoon voorzichtig aan doen en zeker goede schoenen kopen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pijnen vandaag bij het lopen .
Middenvoetsbeentje, scheenbenen, en ook tussen mn schouders
Toch gelopen, zover ik kon en dat was weer ietsje beter vlgs mij, maar misschien toch maar snel goede loopschoenen kopen.
Ik had ook niet verwacht dat het zonder spierpijnen zou gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Altijd zo met een nieuwe sport. Gewoon voorzichtig aan doen en zeker goede schoenen kopen!
Juist met wat overgewicht zijn goede schoenen geen overbodige luxe hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat het zonder spierpijnen zou gaan.
Maar inderdaad, rustig aan, niet forceren wil gewoon op zn minst dat schema van week 1 kunnen lopen.Had eigenlijk met mijzelf afgesproken, als ik 5 kilo afgevallen zou zijn dan koop je goede schoenen maar die ga ik straks maar alvast halen dan
Cool. Welk jasje ook alweer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
12km, laatste stuk door de regen. Jasje heeft zijn dienst bewezen. Awesome dingDe druppels bleven er gewoon bovenop liggen
Distance: 12.08 km
Time: 1:20:24
Avg Speed: 9.0 km/h
Gewoon lekker op mijn gemakje gelopen.
En nu is het goedkoper? Bij Wim Jaquet hingen ook lange tights in de aanbiedingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:04 schreef gcjoel het volgende:
Mezelf net maar even op een lange tight getrakteerd!![]()
Ik heb besloten nu alvast te beginnen met af en toe wat voor de winter te kopen, anders moet ik alles straks in 1x kopen en het is al niet goedkoop!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:23 schreef slacker_nl het volgende:
@AC hoe lang ben je nu eik hersteld. Want zoals het nu lijkt ben je weer van 0 naar 50k in de week gegaan. Niet bamg voor een herhaling v zetten?
Nee het is nu niet goedkoper, maar dan kan ik het verdelen zeg maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu is het goedkoper? Bij Wim Jaquet hingen ook lange tights in de aanbieding.
In Amersfoort centrum dusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee het is nu niet goedkoper, maar dan kan ik het verdelen zeg maar
Ik ken Wim Jaquet niet, geen idee waar dat zit.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool. Welk jasje ook alweer?.
Tip: bij Wim Jaquet in Amersfoort hebben ze mooi hardloopspul in de sale. Heb niks gekocht, want had niks nodig (en hardloopspullen kopen voelt niet fijn als ik niet loop).
Yup, afgeprijsd naar 37,95. Was de laatstequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zag het al op Endomondo. Gekocht bij Zalando, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |