Hier in Brabant helaas nog niet, maar ik ga vanmiddag pas lopenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier is het tot nu toe droog.
Wel jammer dat ik op deze manier niet één keer naar m'n werk heb kunnen fietsen. Had echt een week eerder moeten gaan, toen was het prachtig.
Zou wel mooi zijn als het iig droog isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:27 schreef GotC het volgende:
[..]
We gaan Zevenheuvelenland 3 weken verkennen
Take cover!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
run for the hills Gup!! they are coming
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:40 schreef Yuki het volgende:
Ik neem m'n woorden tegen Maraca terug
Werd net gebeld door een collega... Ik ga ook (thuis) nog even aan het werk vandaag.
Onbetaald
Jeuj!! En nu lekker ontspannen hè!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met werkenHet gaat nu naar een 2e reviewer, dan nog even laatste check en dan is het af
* Maraca kijkt rond in huisquote:
Viel reuze mee, even een memo'tje na moeten kijken en er wat comments bijgezet. Gelukkig kwam het van een collega die goed kan schrijven, dus had weinig te doenquote:
Jeuj, huishouden!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca kijkt rond in huis
Dan moet ik even een schoonmaakster bellenEn anders moet ik het toch echt zelf opruimen. Sowieso wel handig, want ik heb nog niet echt een idee waar ik de hometrainer ga neerzetten
hier ook, een wasje met modderige hardloopklerenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier hangt de eerste was aleven alles bij elkaar zoeken en dan ga ik een rondje rennen
Pak ff je rust, week tot een maand. Zoek een leuke loop uit en ga daarvoor trainen. Wat je zegt is heel herkenbaar, had ik ook na mn eerste HM. Lopen om het lopen vind ik moeilijk, zonder doel geef je (ik iig wel) eerder op. Na 3 km was ik het al zat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef Saninl het volgende:
Zit een beetje zonder uitdaging nu na de 10km.
Ik denk dat ik 2x per week ongeveer een half uurtje ga lopen en 1x een uurtje
Goed gedaan! En lekker zo'n x-country'tje.quote:
Fijne vakantie! Ik laat wel weten wanneer ik tijd heb om even langs te komen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:20 schreef YUR het volgende:
Wij zijn ook al wakker, maar dat heeft er vooral mee te maken dat we nu gaan inpakken en dan op vakantie gaan
Kan niet wachten tot ik daar wat kilometers kan gaan maken
Ik dacht ook dat mijn uitslaapskills dood waren, maar kwam vandaag pas na 10 uur m'n bed uit. Dat was minstens een jaar geledenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben sinds 6 uur wakker, uitslaapskills heb ik al eeuwen niet meer![]()
Maar goed, ik heb de was al in de machine, ontbijtje is al weg, dus ik hoef niet zo lang meer te wachten tot ik mag rennen
I haz a jealouzquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed gedaan! En lekker zo'n x-country'tje.
[..]
Fijne vakantie! Ik laat wel weten wanneer ik tijd heb om even langs te komen!
[..]
Ik dacht ook dat mijn uitslaapskills dood waren, maar kwam vandaag pas na 10 uur m'n bed uit. Dat was minstens een jaar geleden
Wel heel binnenkort zelfsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Mooi RD!
GotC en YUR tof dat jullie binnenkort op vakantie gaan.
Ik pas, als ik meedoe wil ik ook de 12km doen ook! Maar dat ga ik nu nog niet redden, dus wellicht volgend jaarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:33 schreef slacker_nl het volgende:
Mudmasters begint vol te raken, dus wil je nog rennen: inschrijven!
Zulke berekeningen neem ik altijd met een schep zout. Er zijn zoveel belangrijke factoren die van invloed zijn op de eindtijd tijdens een wedstrijd. Het zijn haast nooit gelijkwaardige omstandigheden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.runnersweb.nl/Training/Calculators/Eindtijd.htm
voor degene die benieuwd zijn hoe snel ze de 'volgende afstand' zouden kunnen lopen
Tis ook maar een indicatiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Zulke berekeningen neem ik altijd met een schep zout. Er zijn zoveel belangrijke factoren die van invloed zijn op de eindtijd tijdens een wedstrijd. Het zijn haast nooit gelijkwaardige omstandigheden.
tuurlijk maar het geeft je wel een beetje een richtlijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Zulke berekeningen neem ik altijd met een schep zout. Er zijn zoveel belangrijke factoren die van invloed zijn op de eindtijd tijdens een wedstrijd. Het zijn haast nooit gelijkwaardige omstandigheden.
Op basis van m'n PR van vorige week zou ik de 10 km dan in 1:07:04 kunnen lopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.runnersweb.nl/Training/Calculators/Eindtijd.htm
voor degene die benieuwd zijn hoe snel ze de 'volgende afstand' zouden kunnen lopen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn ontbijt is opik kan geen duurloop doen zonder ontbijt, dus eerst naar de supermarkt
Ik zou ipv een ontbijt een lunch inslaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn ontbijt is opik kan geen duurloop doen zonder ontbijt, dus eerst naar de supermarkt
Ik de marathon in 3:17. Hell no dat dat luktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op basis van m'n PR van vorige week zou ik de 10 km dan in 1:07:04 kunnen lopen.
Je bent jong en snel... Maar je zal wel verdomd veel moeten trainen danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik de marathon in 3:17. Hell no dat dat lukt
Ik heb ook geen enkele andere loper gezien net...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:55 schreef GDPP het volgende:
Hebben het zowaar redelijk droog gehouden bij de loopgroep. Wel een stuk kleinere groep dan normaal meteen..
Hier net ook. droevig. Maar ik heb nu een jackje voor dit weer, dus ik zie er niet meer tegenopquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
't is geen grapje meer zeg, het regent nu zo hard dat het gewoon grijs ziet buiten.
Weet niet hoor. Ik loop 5 rond de 30 min en kwam op 1.02:30 uit op de 10 kmquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent jong en snel... Maar je zal wel verdomd veel moeten trainen dan
Ik geloof de 10km in 1:07 ook niet hoor... Ik zal blij zijn als ik onder de 1:15 uitkom.
Da's een kwestie van trainen en de juiste dag/omstandigheden/voedsel/weer/etcquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:53 schreef Yuki het volgende:
Ik geloof de 10km in 1:07 ook niet hoor... Ik zal blij zijn als ik onder de 1:15 uitkom.
Fixedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's een kwestie van trainen en de juiste dag/omstandigheden/voedsel/weer/etc.
* SEMTEX is aan het ontbijten brunchen nu
Sorry, heb de zon mee naar het VK genomenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier net ook. droevig. Maar ik heb nu een jackje voor dit weer, dus ik zie er niet meer tegenop
*block*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry, heb de zon mee naar het VK genomen
Het is een formule, sinds wanneer is hardlopen een exacte wetenschap? En er is vast een foutmarge (die groter wordt alnagelang de afstand groter wordt). Mooie indicaties, HM moet volgens dat spul onder de 2 uur zitten en op mn 5 km PR zelfs in de buurt v mn streeftijd, 1:50 uur.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
Dat hangt ervan af waar dat prijskaartje aan hangt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
50 euro vind ik toch net wat te veel van het goede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |