Ongelooflijk!quote:
Een maandje later, 6 okt kan je nog meedoen aan mudmasters. Die hebben een 6km hindernisbaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Dankje!
Oeh wauw de strongmanrun komt naar Nederland![]()
18km is misschien toch een beetje te veel van het goede![]()
echt super...was prachtig parkoers, vrij vlot na de start direkt door een beek, daarna stukje vlak en dan een steile heuvel op (10% stijging) gevolgd door een stukje vals plat.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echt super...was prachtig parkoers, vrij vlot na de start direkt door een beek, daarna stukje vlak en dan een steile heuvel op (10% stijging) gevolgd door een stukke vals plat.
Aan de andere kant er meteen weer steil af en direkt een andere heuvel op...
200meter vlak, weer een beek en vanaf dat moment 1km vlak richting de finish.
rondje was 3km en moest dus 4 keer gelopen worden.
Eerste ronde ging niet echt lekker maar nadat ik voor de tweede keer de heuvel op was ging het lekker draaien... ik liep mijn 3de en 4de ronde het beste met mijn snelste kilometertijd volgens mij bij de 10de kilometer..
Dik en dik tevreden...gewoon heerlijk constant gelopen!
Go Sexy! You can do thisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een maandje later, 6 okt kan je nog meedoen aan mudmasters. Die hebben een 6km hindernisbaan.
Als je echt zo drill sgt bent schrijf je jezelf in.
die afstanden zijn mooi toegankelijk voor een hoop lopers..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een maandje later, 6 okt kan je nog meedoen aan mudmasters. Die hebben een 6km hindernisbaan.
Als je echt zo drill sgt bent schrijf je jezelf in.
Ja, hoezo?quote:
nee, ik denk dat ik , mocht ik mijn training regime aanhouden, rond de 1700km ga uitkomenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:10 schreef Don_Vanelli het volgende:
Netjes RD, gaat de 2000 gehaald worden?
Vandaag toch maar weer eens een interval proberen, ook al haat ik dat
Restecpquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik , mocht ik mijn training regime aanhouden, rond de 1700km ga uitkomen
Vanwege de PIquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Als het gaat om veel quotes in aparte posts: mobiel multiquoten is me te veel gedoe.
Volgens mijn berekeningen wel!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:10 schreef Don_Vanelli het volgende:
Netjes RD, gaat de 2000 gehaald worden?
Oh zo. Ja, klopt. Die pas ik niet steeds aan hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwege de PIDat is nu een kladblokje
.
We gaan Zevenheuvelenland 3 weken verkennenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:13 schreef justmattie het volgende:
Alvast een fijne en goede vakantie gewenst YUR en GotC!waar gaan jullie naartoe?
En sexy, die mudmaters is wel je kans om even te schitteren. En niet te schitteren door afwezigheid
Zonder internet hè?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:27 schreef GotC het volgende:
[..]
We gaan Zevenheuvelenland 3 weken verkennen
Hier is het tot nu toe droog.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:33 schreef Drassss het volgende:
Ik had toch gehoopt op iets minder neerslag vandaag
run for the hills Gup!! they are comingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:27 schreef GotC het volgende:
[..]
We gaan Zevenheuvelenland 3 weken verkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |