Goedzo Yuki!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ben thuis
Meer dan 6,6 km gelopen
Ben doodopMaar nu fysiek, en da's lekker
Voel me stukken beter!
Ben zo blij dat ik mezelf de deur uitgeschopt heb... De drempel was enorm en tijdens het lopen heb ik me af en toe afgevraagd waar ik aan begonnen wasmaar ik heb het gedaan, pijnloos doorstaan én een nieuw afstandsrecord afgelegd. Ooh yeah
Was wel vergeten hoe "heuvelachtig" het langs de singels is... Heb er al tig keer gelopen, maar was echt verbaasd over wat ik moest klimmen en dalen in m'n rondje.
En voor de voyeurs:
http://www.endomondo.com/workouts/71437216
Denk dat het verstandig is dat je les 6 nog een keer gedaan hebt. Al is het maar omdat je toch wel een tikje gehad zal hebben van je verkoudheid en als les 7 je zwaar viel... Dit geeft weer vertrouwen voor je volgende trainingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef MaLo het volgende:
DE, van harte beterschap!
Mossel, 10 km, gefeliciteerd, goed man!
Wiehoe, fijne vakantie!
Ik heb sinds een week weer gelopen. Heb les 6 voor de zekerheid weer gedaan. Les 7 vorige week redde ik op mijn tandvleesen omdat ik bijna de hele week verkouden en en aan het hoesten ben geweest wilde ik het weer rustig oppakken. Toch fijn om te weten dat ik les 6 goed volhield
.
Maar mijn Endomondo doet nog steeds raar. Ik heb even stil moeten staan om de weg over te steken, maar dat zie ik helemaal niet terug. En er zijn te weinig stabiele stukjes in de grafiek, ik weet dat ik heel stabiel wandel.
Have fun!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef Drassss het volgende:
Morgen mag ik weer 5x 1000M op een tempo van 4,05 en 2 min pauze tussen elke interval. Zin in
Goed dat je rust gehouden hebt hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef MaLo het volgende:
Drassss, veel plezier morgen
Yuki, denk inderdaad dat het goed was dat ik les 6 weer heb gedaan. Het vóelde in ieder geval wel goed. En hopelijk kan ik nu gewoon weer drie keer in de week lopen.
Een week niet lopen voelde best lang. Ik ben er potdorie net aan gewend om zo vaak te sporten en dan komt er zo'n megaverkoudheid tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef gcjoel het volgende:
Net terug van mijn eerste wedstrijd! En zoals verwacht ben ik wel laatste geworden!![]()
Krijg mijn hartslag wel lastig onder controle, maar heb het wel volgehouden. Achteraf gezien ook een stuk harder gelopen dan normaal dus het is wel logisch.
http://www.endomondo.com/workouts/sSA6wOxU-Vs
Wel mijn snelste alles ooit dus allemaal bekertjes!!
Wat stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat een leuke foto's
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Net terug van mijn eerste wedstrijd! En zoals verwacht ben ik wel laatste geworden!![]()
Krijg mijn hartslag wel lastig onder controle, maar heb het wel volgehouden. Achteraf gezien ook een stuk harder gelopen dan normaal dus het is wel logisch.
Laatste, schmaatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het volgehouden én een mooie tijd neergezet. Gefeliciteerd!!
♥ || Baby catcher in training || ♥
Beterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ben thuis
Meer dan 6,6 km gelopen
Ben doodopMaar nu fysiek, en da's lekker
Voel me stukken beter!
Ben zo blij dat ik mezelf de deur uitgeschopt heb... De drempel was enorm en tijdens het lopen heb ik me af en toe afgevraagd waar ik aan begonnen wasmaar ik heb het gedaan, pijnloos doorstaan én een nieuw afstandsrecord afgelegd. Ooh yeah
Was wel vergeten hoe "heuvelachtig" het langs de singels is... Heb er al tig keer gelopen, maar was echt verbaasd over wat ik moest klimmen en dalen in m'n rondje.
En voor de voyeurs:
http://www.endomondo.com/workouts/71437216
Hey alsof ik mezelf hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef MaLo het volgende:
Drassss, veel plezier morgen
Yuki, denk inderdaad dat het goed was dat ik les 6 weer heb gedaan. Het vóelde in ieder geval wel goed. En hopelijk kan ik nu gewoon weer drie keer in de week lopen.
Een week niet lopen voelde best lang. Ik ben er potdorie net aan gewend om zo vaak te sporten en dan komt er zo'n megaverkoudheid tussendoor
Wat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bah, beterschap voor Darkelf
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.happy!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Ik vind het een heel nette tijd hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:57 schreef gcjoel het volgende:
Thanks iedereen! Snap nu ook echt waarom iedereen het zo leuk vind!
Ik vond het zelfs niet erg om laatste te zijn omdat mijn tijd zo goed was!
Plekken zeggen niks, maar de tijd en het gevoel zeggen naderhand allesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:57 schreef gcjoel het volgende:
Thanks iedereen! Snap nu ook echt waarom iedereen het zo leuk vind!
Ik vond het zelfs niet erg om laatste te zijn omdat mijn tijd zo goed was!
Hear hear hearquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hallo people
http://www.endomondo.com/workouts/ks1TywcQ7kU
5 km kuch kuch kuch, verslagje komt zo![]()
DE, what the..... Beterschap! hopen dat ze wat vinden wat goed werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |