Ja ik zat ook al 3 keer te kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
Dit gaat voor een aantal posters hier (incl mezelf) verwarrend worden qua TT
Baggermuziek ook, op twee nummers na.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef alors het volgende:
Pinkwat een aandachtssletje is het ook, en maar janken over anderen dat ze dat zijn
echt de meest hypocriete troll van showbizz
De atmosfeer is al lang ontploft en nu komt er een oneindige lading baggerweer uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, staat de atmosfeer op ontploffen dan? Ik heb het maar opgegeven met de voorspellingen, tis toch één en al prut
Nee, dat valt vast mee! Het is de TT van een topic dat al jaren draait op Fok!, een algemeen weertopicquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, staat de atmosfeer op ontploffen dan? Ik heb het maar opgegeven met de voorspellingen, tis toch één en al prut
Weet ik, ik lees dat topic ook wel eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat valt vast mee! Het is de TT van een topic dat al jaren draait op Fok!, een algemeen weertopic
Wegehehe missie geslaagdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
Dit gaat voor een aantal posters hier (incl mezelf) verwarrend worden qua TT
Oh, sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, ik lees dat topic ook wel eensMaar als ik 't hier als TT zie, verwacht ik dat we minstens een daadwerkelijk ontploffende atmosfeer krijgen, onweer en de hele reutemeteut
![]()
Doe maar niet, ik moet nog treinen
Gelukkig maar. Een beetje regen moet ik (en de NS) nog wel trekkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
En het gaat vast meevallen, wolfje vindt het gewoon grappig om verwarring te veroorzaken met deze TT. Zit geen kern van waarheid in
Komt vast goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Een beetje regen moet ik (en de NS) nog wel trekken
Ik dig je frustratiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee trouwens, wat zat Domien nou te fappen over tieten van Pink?
Ik werd zo gefrustreerd van hem dat ik de stekker uit de radio trok op een kwart van zijn verhaal toen hij DRIE KEER tietjes van Pink had gezegd.
Hij heeft net de baard in zijn keel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee trouwens, wat zat Domien nou te fappen over tieten van Pink?
Ik werd zo gefrustreerd van hem dat ik de stekker uit de radio trok op een kwart van zijn verhaal toen hij DRIE KEER tietjes van Pink had gezegd.
Echt ik hoop dat Denman Ruyer in september Greatest Hits gaat doen, zodat ik die knuppel kan vermijden tussen 10 en 12.quote:
Je weet dat er meer zenders zijn dan 3FM en 538, he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt ik hoop dat Denman Ruyer in september Greatest Hits gaat doen, zodat ik die knuppel kan vermijden tussen 10 en 12.
Ik wil best positief zijn, maar ik ben Domien echt intens zat.
Waterstad FMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je weet dat er meer zenders zijn dan 3FM en 538, he.
StuBruquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja! Maar Dennis Ruyer is een echte baas!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zal idd wel goed zijn, zie ik vrij veel tweets over voorbij schietenquote:
Ik ben alleen niet altijd even dol op de hotshots, maar goed, op welke zender is dat nou wel iets goeds?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zal idd wel goed zijn, zie ik vrij veel tweets over voorbij schieten
3FM natuurlijk, er komt vanmiddag weer een kneiter van een MH, let maar op!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
Muse
[..]
Ik ben alleen niet altijd even dol op de hotshots, maar goed, op welke zender is dat nou wel iets goeds?
Mijn relativerende opmerking, wat doe jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
3FM natuurlijk, er komt vanmiddag weer een kneiter van een MH, let maar op!
Ik kan toch helemaal niet relativeren, dat weet je tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn relativerende opmerking, wat doe jeIk zal het wel lezen later vanmiddag, straks eerst een kickoff van m'n nieuwe bijbaan.
Werk zequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan toch helemaal niet relativeren, dat weet je toch![]()
Succes!
Ik vertrek ook naar werk, later
Dit was te grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
Zo te horen moet ik dit fragment nog even terug luisteren
Oja kutquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef Piles het volgende:
Nee Stefan, ze is 4 maanden zwangerNiet nóg 4 maanden, nog 5
quote:
dames, het songfestival is al ff voorbij hoorquote:
Ja klopt ja, ik dacht eerst ook vaak dat ze die gingen draaien. Hij is van de week nog gedraaid hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:26 schreef Piles het volgende:
Dit nummer begint bijna net zoals "Smokers..." van Editors. Draaiden ze die maar eens.
Zoveel 3FM luister ik niet, maar dit nummer heb ik nu wel genoeg gehoordquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt ja, ik dacht eerst ook vaak dat ze die gingen draaien. Hij is van de week nog gedraaid hoor
Het was een plaatje van de CD cover van Wonderful Life van Black en dus niet alleen een slechte link, maar ook nog eens een slechte poging tot humor. U mag mijn bovenstaande post beschouwen als niet verzonden.quote:
Welk filmpje?quote:
Hij spreekt ook wel eens reclames in, dan issie heel serieus en dan denk ik altijd aan de intro's van C&Squote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:14 schreef henkde_j het volgende:
Wie is dat eigenlijk achter de stem van de intro?
Vraag ik me ook af!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:14 schreef henkde_j het volgende:
Wie is dat eigenlijk achter de stem van de intro?
Wat bizar ineens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://www.janbulinga.nl/cms/video.html
quote:WIE BEN IK?
Een ervaren en warme stem voor radio en tv, (bedijfs)films, verhalen, educatieve producties, reclameboodschappen en nog veel meer.
Ik ben o.a. bekend van de Coen en Sander show op 3FM.
hij wil wel nog dit jaar een nieuwe album uitbrengen las ik laatstquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:25 schreef Cee het volgende:
Ze bellen Gers nu, rond half 5. Hij heeft toch geen nieuwe single uit he? Toch? TOCH?
Dapperquote:
ik had anders nog wel een sok voor jequote:
Jammer hoor, had het wel leuk gevonden om gemopper te lezenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:31 schreef alors het volgende:
Maar goed, puick nummer dus geen klaagzang voor Minthy
Jeui!quote:
Maandagochtend 9 uurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeui!![]()
Ik zondagochtend om 11u. Hoef me pas op woensdag om 12u weer te melden op het werk, ook fijn
Tofheid! Geniet maar extra van je vrije weekendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maandagochtend 9 uurhet is zover, ik word weer een werkend mens!
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maandagochtend 9 uurhet is zover, ik word weer een werkend mens!
Ga ik doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofheid! Geniet maar extra van je vrije weekend
Ik ga weer belmiep worden, alleen dit keer inbound op een klantenservice.quote:
Welke klantenservice?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga weer belmiep worden, alleen dit keer inbound op een klantenservice.
Ja, hij was tof!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:40 schreef CindieY het volgende:
Ai, ik mis een leuke mix. Nouja, fijn weekend allemaal, bijna op m'n eindbestemming.
Jij ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:40 schreef CindieY het volgende:
Ai, ik mis een leuke mix. Nouja, fijn weekend allemaal, bijna op m'n eindbestemming.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:40 schreef Qunix het volgende:
Gemist
* Qunix meld in dit topic.
Ik weet niet of ik het tot het einde kan meemaken
Al ga ik wel mijn best doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik gok dat ik alleen het eind van Stenders mee ga pikken, zal ik je aflossen?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er stonden er nog zeker 30 meerquote:
Dat heb je wel eens gei...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
14kg extra in je kont pompen zodat je meer bips hebt. wtf??
twitter:tomvonbrown twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 14:03:20Je hoopt zo dat dit niet waar is.
reageer retweet
ja, toen jij met je gehakststaaf achter me stondquote:
hetzelfde!quote:
ola! hoe is het met shampoo?quote:
goed?quote:
dankjewel! hoe is het met die malle hond? hoort hij nog wel eens wat van zijn verre neef Rataplan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
goed?
Je moet trouwens nog de groeten hebben van saffie
ja, maar je kunt em tijdens een kutplaat altijd yt'enquote:
nee dank je....quote:
Op zich wel gord, maar rataplan heeft na dat feestje van laatst niks meer van zich laten horen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankjewel! hoe is het met die malle hond? hoort hij nog wel eens wat van zijn verre neef Rataplan?
nee, die is er volgens mij vandoor met Bobientje. zag laatst Samson een tikkie sneu om zich heen kijken...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op zich wel gord, maar rataplan heeft na dat feestje van laatst niks meer van zich laten horen...
Volgens de laatste geruchten heeft Samson weer iets met die Lara van B&Aquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die is er volgens mij vandoor met Bobientje. zag laatst Samson een tikkie sneu om zich heen kijken...
dat heeft ie goed geregeld. Adriaan heeft haar vast wat acrobatische kunstjes geleerd!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens de laatste geruchten heeft Samson weer iets met die Lara van B&A
klinkt wel zoquote:
Harrie Piekema voor presidentquote:
Fenomenale borsten. Dat buikje is ook nice damnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
ja, EW-gerelateerd dus dan mag het:
[ afbeelding ]
Erg prettigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fenomenale borsten. Dat buikje is ook nice damn
staat op het 3fmfestivalkleedjequote:
Mop jouw geniale roomblanke ronde kadetten zijn onovertroffen. Maar echt.quote:
Dank je, ik had even wat positieve aandacht nodigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mop jouw geniale roomblanke ronde kadetten zijn onovertroffen. Maar echt.
Ok.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoi! Ja misschien een beetje wazig maar ik hoorde gister een nummer geen idee hoe laat of het was tussen hlf 7en 7 ''s ochtends of tussen half 4 en half 5 smiddags, en ging iets van i am watching you and you think im stalking, en man en vrouw die tegen elkaar zingen zeg maar (maar dan heel anders haha),
Wiesda?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.3fmfan.nl/page(...)jaar=2012&eind_uur=7quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoi! Ja misschien een beetje wazig maar ik hoorde gister een nummer geen idee hoe laat of het was tussen hlf 7en 7 ''s ochtends of tussen half 4 en half 5 smiddags, en ging iets van i am watching you and you think im stalking, en man en vrouw die tegen elkaar zingen zeg maar (maar dan heel anders haha),
gaste Kim Kötterquote:
http://3fmfan.nl/quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ha ik wilde het net zeggen, toen ik las over een man en een vrouw toen moest ik daar aan denken. Vind het zelf een ontiegelijk zeiknummer trouwensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tnx! ook voor 3rdrock, i vind het altijd moeilijk zoekenmaar het was San Cisco tnx
Oh vind het een vet nummerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ha ik wilde het net zeggen, toen ik las over een man en een vrouw toen moest ik daar aan denken. Vind het zelf een ontiegelijk zeiknummer trouwens
twitter:MartenQuint twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 21:43:00@ekstraweekend @gerardekdom waarom zijn jullie zo onverantwoord? jullie zijn aan het werk. en niet in de kroeg. een pils kan. maar dit ???? reageer retweet
Als het geen troll is, dan:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef hole1988 het volgende:
twitter:MartenQuint twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 21:43:00@ekstraweekend @gerardekdom waarom zijn jullie zo onverantwoord? jullie zijn aan het werk. en niet in de kroeg. een pils kan. maar dit ???? reageer retweet
ze wil verkering met me, maar ik heb geweigerd: ik wil niet in de Story en dergelijkequote:
Zo klonk het niet iig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
was de kandidaat niet blij met de kaartjes?
Jim Vorwald is pas zondag op maandagnacht ofzo hoor....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:58 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor de beste 3 uur radio op de nederlandse straalpaal
Greenpeacequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:00 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is de bedoeling elke week van die droogkloot met dat riedeltje op t eind?
Bedoel jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:00 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is de bedoeling elke week van die droogkloot met dat riedeltje op t eind?
Dat is JonBakkerFM je kunt het de hele dag luisteren zelfs, maar na een kwartier ben je het al zat, dat kan ik je garanderenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
Jon bakker is toch van de ANWB, is zijn stem gewoon op een deuntje gemonteerd?
Zijn boos vanwege de route 99 actiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:00 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo, die C1000 reclame is gewoon 1:1 gekopieërd van AH
C1000 had die actie van 100 producten voor 1 euro. AH 99 producten voor 99 cent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Deed de C1000 daar al eerder wat mee dan?
ik vind de stem wat ThingThingsachtig....quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
C1000 had die actie van 100 producten voor 1 euro. AH 99 producten voor 99 cent.
Je weet toch dat Bert van Lent stoptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef Evertjan het volgende:
wat had Rob over bert van lent te melden in het begin?
die is uitgeblust oid...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef Evertjan het volgende:
wat had Rob over bert van lent te melden in het begin?
a oke ja dat wist ik welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Bert van Lent stopt
denk dat Stenders bij die dame op speaker staatquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 13-07-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |