Ja ik zat ook al 3 keer te kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
Dit gaat voor een aantal posters hier (incl mezelf) verwarrend worden qua TT
Baggermuziek ook, op twee nummers na.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef alors het volgende:
Pinkwat een aandachtssletje is het ook, en maar janken over anderen dat ze dat zijn
echt de meest hypocriete troll van showbizz
De atmosfeer is al lang ontploft en nu komt er een oneindige lading baggerweer uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, staat de atmosfeer op ontploffen dan? Ik heb het maar opgegeven met de voorspellingen, tis toch één en al prut
Nee, dat valt vast mee! Het is de TT van een topic dat al jaren draait op Fok!, een algemeen weertopicquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, staat de atmosfeer op ontploffen dan? Ik heb het maar opgegeven met de voorspellingen, tis toch één en al prut
Weet ik, ik lees dat topic ook wel eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat valt vast mee! Het is de TT van een topic dat al jaren draait op Fok!, een algemeen weertopic
Wegehehe missie geslaagdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
Dit gaat voor een aantal posters hier (incl mezelf) verwarrend worden qua TT
Oh, sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, ik lees dat topic ook wel eensMaar als ik 't hier als TT zie, verwacht ik dat we minstens een daadwerkelijk ontploffende atmosfeer krijgen, onweer en de hele reutemeteut
![]()
Doe maar niet, ik moet nog treinen
Gelukkig maar. Een beetje regen moet ik (en de NS) nog wel trekkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
En het gaat vast meevallen, wolfje vindt het gewoon grappig om verwarring te veroorzaken met deze TT. Zit geen kern van waarheid in
Komt vast goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Een beetje regen moet ik (en de NS) nog wel trekken
Ik dig je frustratiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee trouwens, wat zat Domien nou te fappen over tieten van Pink?
Ik werd zo gefrustreerd van hem dat ik de stekker uit de radio trok op een kwart van zijn verhaal toen hij DRIE KEER tietjes van Pink had gezegd.
Hij heeft net de baard in zijn keel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Oh hee trouwens, wat zat Domien nou te fappen over tieten van Pink?
Ik werd zo gefrustreerd van hem dat ik de stekker uit de radio trok op een kwart van zijn verhaal toen hij DRIE KEER tietjes van Pink had gezegd.
Echt ik hoop dat Denman Ruyer in september Greatest Hits gaat doen, zodat ik die knuppel kan vermijden tussen 10 en 12.quote:
Je weet dat er meer zenders zijn dan 3FM en 538, he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt ik hoop dat Denman Ruyer in september Greatest Hits gaat doen, zodat ik die knuppel kan vermijden tussen 10 en 12.
Ik wil best positief zijn, maar ik ben Domien echt intens zat.
Waterstad FMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je weet dat er meer zenders zijn dan 3FM en 538, he.
StuBruquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja! Maar Dennis Ruyer is een echte baas!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zal idd wel goed zijn, zie ik vrij veel tweets over voorbij schietenquote:
Ik ben alleen niet altijd even dol op de hotshots, maar goed, op welke zender is dat nou wel iets goeds?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zal idd wel goed zijn, zie ik vrij veel tweets over voorbij schieten
3FM natuurlijk, er komt vanmiddag weer een kneiter van een MH, let maar op!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
Muse
[..]
Ik ben alleen niet altijd even dol op de hotshots, maar goed, op welke zender is dat nou wel iets goeds?
Mijn relativerende opmerking, wat doe jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
3FM natuurlijk, er komt vanmiddag weer een kneiter van een MH, let maar op!
Ik kan toch helemaal niet relativeren, dat weet je tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn relativerende opmerking, wat doe jeIk zal het wel lezen later vanmiddag, straks eerst een kickoff van m'n nieuwe bijbaan.
Werk zequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan toch helemaal niet relativeren, dat weet je toch![]()
Succes!
Ik vertrek ook naar werk, later
Dit was te grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef CindieY het volgende:
Zo te horen moet ik dit fragment nog even terug luisteren
Oja kutquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef Piles het volgende:
Nee Stefan, ze is 4 maanden zwangerNiet nóg 4 maanden, nog 5
quote:
dames, het songfestival is al ff voorbij hoorquote:
Ja klopt ja, ik dacht eerst ook vaak dat ze die gingen draaien. Hij is van de week nog gedraaid hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:26 schreef Piles het volgende:
Dit nummer begint bijna net zoals "Smokers..." van Editors. Draaiden ze die maar eens.
Zoveel 3FM luister ik niet, maar dit nummer heb ik nu wel genoeg gehoordquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt ja, ik dacht eerst ook vaak dat ze die gingen draaien. Hij is van de week nog gedraaid hoor
Het was een plaatje van de CD cover van Wonderful Life van Black en dus niet alleen een slechte link, maar ook nog eens een slechte poging tot humor. U mag mijn bovenstaande post beschouwen als niet verzonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |