SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 13-07-2012 12:12:48 ]
Niet overdrijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Grappig om te zien hoe Klippert altijd die laatste 4 posts in 5 seconden maakt om het nieuwe topic aan te maken
dat kan niet want spampost protectiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Grappig om te zien hoe Klippert altijd die laatste 4 posts in 5 seconden maakt om het nieuwe topic aan te maken
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
EEN TOSTI HAWAI? KLOPT DAT? KLOPT DAT?
STOP IS MET DIE LELIJKE POTTEN TE POSTEN MAN. Ik moet zo nog slapenquote:
Zie FoBoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
STOP IS MET DIE LELIJKE POTTEN TE POSTEN MAN. Ik moet zo nog slapen
droom zacht..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
STOP IS MET DIE LELIJKE POTTEN TE POSTEN MAN. Ik moet zo nog slapen
Tering jantje wat een mokkel.quote:
Nja ik kom om te lezen over nieuwe anime en dan krijg ik topics vol bagger.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het moet fastchat worden?
Een forum is sowieso slowchat
ze zag dit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:30 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ziet eruit alsof ze heel para is ja
Oh ik dacht dat je een random my little pony fan was die kwam klagen. Sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja ik kom om te lezen over nieuwe anime en dan krijg ik topics vol bagger.
You must dig through shit to find the diamonds.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
mja afgelopen 2 weken was het NGE wat de klok sloeg... nieuwe anime zijn kennelijk niet boeiend ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mja afgelopen 2 weken was het NGE wat de klok sloeg... nieuwe anime zijn kennelijk niet boeiend ofzo?
zelf kijk ik zowiezo weinig anime die nog aan het airen zijn..
H ga Dekinai is heel goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Ik kijk altijd al uitgezonden anime wat goedgekeurd is door Klipnap
Soms ben ik het echt totaal niet eens met haar smaak.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Ik kijk altijd al uitgezonden anime wat goedgekeurd is door Klipnap
Saboteur die je bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:38 schreef Klipnap het volgende:
Ik hoop dat je de sarcasme herkende. Dankzij mij hebben mensen er op gestemd op Animees
Sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
was het eigenlijk niet zo goed?
nu zit ik al halverwege mijn downloadlimiet
trustequote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef robin007bond het volgende:
Nu ga ik echt slapen. Welterusten en geen rare dingen doen als ik er niet ben.
Primitief land inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
gelukkig woon ik niet in Belgie
downloadlimieten
Ik HAAT downloadlimieten!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
gelukkig woon ik niet in Belgie
downloadlimieten
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik HAAT downloadlimieten!
[ afbeelding ]
Ik ben positief over Ziggo, maar er komt nu glasvezel in onze gemeente...quote:
Waar?Antwerpen ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik ben positief over Ziggo, maar er komt nu glasvezel in onze gemeente...
Moeilijk kiezen tussen al die glasvezelproviders
Waarom is de animecon niet meer in Almeloquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ziggo in het Oosten zuigt. In Almelo dan..
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Heiloo
Hmm. Interessante gemeente.quote:In 2008 is er een maffiagroep opgepakt. Ze persten de inwoners van Heiloo uit met dreigementen. Er is een geval bekend van iemand die een paardenkop op zijn bed zag liggen.
Omdat er cosplayers in elkaar geslagen zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waarom is de animecon niet meer in Almelo
Het was net buitenland daar, echt leuk
NCPN zit in de gemeenteraad hier.quote:
Den Haag is pas kutquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat er cosplayers in elkaar geslagen zijnKut stad is het, niet meer en wel minder.
Het voelt als buitenland voor mij daarom vind ik het een leuke stadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Omdat Almelo een vreselijke kut stad is.
Ik voel me er niet thuis, en voor mijn zusje is het al helemaal niet veilig. Er zijn meerdere pedofielen en kinderlokkers actief.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:14 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het voelt als buitenland voor mij daarom vind ik het een leuke stad
Ik zou er ook niet willen wonen neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik voel me er niet thuis, en voor mijn zusje is het al helemaal niet veilig. Er zijn meerdere pedofielen en kinderlokkers actief.
Wat een voordeelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heeft wel z'n voordelen, ik heb al eens ruzie gehad omdat mijn zusje een turkse jongen aankeek. Dan is het direct ''wat kijk jij lan kom fittie dan'', en dan loop ik meestal door, maar dan gaan ze ons achtervolgen en mijn zusje beledigen. Dan vraag ik vriendelijk of ze willen stoppen, en dan krijg ik een duw of een klap in mijn gezicht. En dan doe/kan ik niks terug want hij is natuurlijk met 5 ''matties'' en mijn zusje staat er bij. Het is gewoon té erg voor woorden.
Voordeel; je leert incasseren, gelukkig heb ik 3 jaar gebokst op regionaal niveau dus kan ik wel wat hebben
Dat kan, denk het ook wel, maar hier hebben we echt overlast van die lui.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wat een voordeel
Maar ik denk dat je in de randstad veel meer allochtonen hebt eigenlijk
En die ruzies zijn een voordeel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat kan, denk het ook wel, maar hier hebben we echt overlast van die lui.
En het is zeker een voordeel, aangezien je hier niet eens een biertje kan drinken in de stad zonder kans te lopen op een ruzie, die nergens om gaat. Kijk je bijvoorbeeld naar wat meiden, en loopt er zo'n gozer voor langs, dan zegt die dat je hem aankijkt, puur om ruzie te zoeken.
Nee, het feit dat ik me kan verdedigenquote:
Oh ok, dat is wel een voordeel iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, het feit dat ik me kan verdedigenDaarom ben ik toen gaan boksen, zelfverdediging.
Kan je Twents?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn punt is, ik haat het dat ik niet met vrienden gerust kan gaan drinken in de stad, want de kans dat je betrokken raakt bij een ruzie is zo grootEn het zijn niet altijd buitenlanders hoor, maar vaak wel. Ik ben echt een pacifist eigenlijk
Absoluut niet, ik praat soms wel een beetje plat, maar niet echt dialect of Twentschquote:
oh ik heb een paar mensen uit Twente in de klas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik praat soms wel een beetje plat, maar niet echt dialect of Twentsch
Hengelo is al een stuk beter dan Almeloquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:39 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
oh ik heb een paar mensen uit Twente in de klas.
Uit hengelo en losser
Hebben ze jou in Almelo gedumpt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hengelo is al een stuk beter dan AlmeloIk wil toch liever naar Sardinië trouwens, mis mijn familie daar wel een beetje.
Nee mijn opa is daar naar toe verhuisd en een oom van mij ook. Mijn vader is ook Sardeins, maar die is hier blijven wonen omdat ik toen al 7 was en vanwege zijn baan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hebben ze jou in Almelo gedumpt?
Waarom woon je niet daar dan? :/
Oh ok.. Misschien dat de huizen daar nu wel weer goedkoop zijn i.v.m. de crisisquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee mijn opa is daar naar toe verhuisd en een oom van mij ook. Mijn vader is ook Sardeins, maar die is hier blijven wonen omdat ik toen al 7 was en vanwege zijn baan.
We slowchatten wel erg veel trouwensZo komen we ook wel aan de 2 á 3 topics per dag
Italië is niet beter dan Nederland qua sociale zekerheid, maar het leven op Sardinië is zo care free, ik voel me daar gewoon een vrolijker en ander mens dan hierquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh ok.. Misschien dat de huizen daar nu wel weer goedkoop zijn i.v.m. de crisis.
Als ik terug kom van vakantie voel ik me echt niet welkom in Nederland trouwens.
De laatste keer wilde de douane dat we iemand uit de camper zetten omdat er officieel maar 6 mensen in mochten. Bureaucratisch gezeik hier
Ja dat komt ook omdat niemand anders hier post..
Dat heb ik idd ook altijd als ik in Ierland ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Italië is niet beter dan Nederland qua sociale zekerheid, maar het leven op Sardinië is zo care free, ik voel me daar gewoon een vrolijker en ander mens dan hierHeeft er natuurlijk mee te maken dat je daar 4 weken op vakantie bent, maar toch..
2x per weekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:08 schreef AnimeFan het volgende:
Dus je blijft altijd tot half 4 op voor je medicijnen?
Ah ok. Ik ben benieuwd waar dat voor is maar dat vraag ik wel een andere keer..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
2x per weekMaar normaal zet ik snel de wekker, neem ze in en slaap verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 06:43 schreef Arashimashou het volgende:
Zo, jullie hebben wat afgeluld tijdens mijn afwezigheid
Ik wacht op je, Robbert![]()
Ik heb gedouched e.d.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, zevenentwintig minuten te laat. Ik zal het voor deze ene keer door de vingers zien.
FMA, Death Note, Code Geass?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand nog leuke Shonens?
Kom er ook net achter dat ik niet heb bijgehouden hoever ik in soul eater was -_-;; mag ik gaan gokken... soms ook net de dood doener als je een anime kijkt en vergeten bent waar je was (althans bij mij ).
Schat, je hebt me eerder gesproken..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
FMA, Death Note, Code Geass?
En de oplossing is een MAL (myanimelist) maken.
Daar zult ge geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schat, je hebt me eerder gesproken..heb er eentje.
Alleen vergat ik het bij te werken
Code geas eens naar kijken dat is een nieuwe titel![]()
http://myanimelist.net/animelist/cablegunmaster
staat ook in de OP![]()
Ik heb spijt dat ik nu vergeten ben waar ik was in Soul eater.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daar zult ge geen spijt van krijgen<knakworst>
Dat is waar ook. Sorry, het is vroeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schat, je hebt me eerder gesproken..heb er eentje.
Alleen vergat ik het bij te werken
Code geas eens naar kijken dat is een nieuwe titel![]()
http://myanimelist.net/animelist/cablegunmaster
staat ook in de OP![]()
verbazing wekkend eigenlijk over 2 dingen dat er zoveel series zijn en dat we zoveel nog kunnen zien en er zoveel uitkomt zou me leven lang anime kunnen kijken en nog heb ik niet alles gezien XD.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Sorry, het is vroeg.
Ik zie dat je NGE hebt gezien. Mah niggah.
Hahaha, daar heb je gelijk in. Bij anime moet je echter wel hard op zoek naar de pareltjes, want er komt meer diarree dan diamanten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verbazing wekkend eigenlijk over 2 dingen dat er zoveel series zijn en dat we zoveel nog kunnen zien en er zoveel uitkomt zou me leven lang anime kunnen kijken en nog heb ik niet alles gezien XD.
Aflevering van Soul eater met het zwaard van Arthur was geniaalquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je gelijk in. Bij anime moet je echter wel hard op zoek naar de pareltjes, want er komt meer diarree dan diamanten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oh oh wat moeten we toch met jouquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry dat ik me niet heb gemeld om 07:15
Oh ik heb een reden, maar daar praat ik niet zo gemakkelijk over, dus stuur maar een DM als je het wil wetenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh oh oh wat moeten we toch met jou
Ik ben altijd nieuwsgierig, maar als het een moeilijke kwestie is ga ik daar niet moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh ik heb een reden, maar daar praat ik niet zo gemakkelijk over, dus stuur maar een DM als je het wil weten
Laten we het er maar op houden dat ik net terug ben van de eerste hulp, waar ik de afgelopen 4 weken regelmatig heb gezetenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig, maar als het een moeilijke kwestie is ga ik daar niet moeilijk over doen.
Gaat het al wat beter dan de afgelopen 4 week?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik net terug ben van de eerste hulp, waar ik de afgelopen 4 weken regelmatig heb gezeten
Tja, daar valt weinig aan te doen. (Naja, je kunt ze natuurlijk niet nemen, maar dan krijg je natuurlijk nog veel meer ellende. Niet van het niet nemen van de medicijnen, maar van de dokterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mwah, het ligt aan de medicijnen die ik een tijdje moet proberenDie werken niet zo goed voor me, maar ze staan er op dat ik ze een tijdje blijf proberen.
Zozo doe maar gauwquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh kutje, moet zo alweer wegIntake gesprekje, doe ik ff
Nice! Succes bro.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh kutje, moet zo alweer wegIntake gesprekje, doe ik ff
Mooi! Maar deze vind ik mooier:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:09 schreef Arashimashou het volgende:
De bron van het 'realistische' Yui hoofd gevonden. Daaruit komen onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je al een titel aan het bedenken voor het aanstaande aparte Neon Genesis Evangelion topic?quote:
Hmm, wat zou een goede titel zijn?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je al een titel aan het bedenken voor het aanstaande aparte Neon Genesis Evangelion topic?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi! Maar deze vind ik mooier:
[ afbeelding ]
"Third Impact" in TRU.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, wat zou een goede titel zijn?
[..]
quote:
En CERNquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Ik moest lachen. Of een BNW-topic over het complot van SEELE en NERV.
Weet je. Misschien moet ik dat laatste gewoon doen als trolltopic
Ok gr gr Riaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef Arashimashou het volgende:
Een goede titel? "Hahaaa we zijn eindelijk verlost van die NGE crap gr gr .Cake Mschol Arashimashou enz"
bah nu ga ik ook al gr gr gebruiken
Heb ik als het goed is al toegevoegd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin als je op MAL Kijkt en je typt evangelion bij add to list dan ze je Rebuild of evangelion 4.0
gr grquote:
Okquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
klipnap kun jij alsjeblieft mijn mal in de op zetten
http://myanimelist.net/animelist/pagman
Het viel mij inderdaad ook al op dat mschol die vergeten er was in te zetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
klipnap kun jij alsjeblieft mijn mal in de op zetten
http://myanimelist.net/animelist/pagman
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ben benieuwd waar dat voor is maar dat vraag ik wel een andere keer..
Truste!Waarom sorry naar mij? Ik ben geen mod van dit forum. Alleen KLB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Om wat? Om vrijhandel waar iedereen de vruchten van plukt?quote:
De_Dakgoot begonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:24 schreef Arashimashou het volgende:
NEE, GOD NEE. We gaan het hier niet over Politiek, Europa of wat dan ook hebben. Dat doen jullie maar lekker in POL of weet ik veel
De yamato verpulverd iedereen die in de weg vaartquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:24 schreef Arashimashou het volgende:
NEE, GOD NEE. We gaan het hier niet over Politiek, Europa of wat dan ook hebben. Dat doen jullie maar lekker in POL of weet ik veel
Zo is hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De yamato verpulverd iedereen die in de weg vaart
maar hoe zou het zijn als de tripitz tegenover de yamato ligtquote:
Dat past beter bij de discussie dan die stomme semipolitiek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:29 schreef robin007bond het volgende:
HIER WORDT GEEN MILITARISTISCHE DISCUSSIE GEMAAKT
Stelletje oorlogsfappers. Lekker fascinerend hoe anderen elkaar afknallen.
Oorlog vind ik inderdaad fascinerend, al het materieel wat gebruik wordt de taktieken de missie's en noem maar op.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:29 schreef robin007bond het volgende:
HIER WORDT GEEN MILITARISTISCHE DISCUSSIE GEMAAKT
Stelletje oorlogsfappers. Lekker fascinerend hoe anderen elkaar afknallen.
Ik zit maar een beetje te trollen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat past beter bij de discussie dan die stomme semipolitiek.![]()
Fascinerend he, hoe anderen elkaar afknallen.
Ik vind het zo'n naar iets, dat ik er het liefst zo min mogelijk over wil weten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oorlog vind ik inderdaad fascinerend, al het materieel wat gebruik wordt de taktieken de missie's en noem maar op.
Ik wil geen oorlog hoor. Zonde van al die legers die elkaar dan kapot maken. De Leopard 2 behoort wel tot de sterkste tanks aller tijden, maar heeft zich nooit hoeven te bewijzen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit maar een beetje te trollen.
Toch kan ik me er echts niet bij voorstellen wat mensen met oorlogsmarsen, oorlog en wapens hebben. Wapens kan ik me nog enigszins voorstellen als je een sportschutter bent o.i.d.
Ik vind het verheerlijken van oorlog echt vreselijk om eerlijk te zijn
Maar vanwaar het luisteren naar marsliederen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil geen oorlog hoor. Zonde van al die legers die elkaar dan kapot maken.
Aah ja de Merkava vergeet ik nog wel eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Qwa bewapening is de leopard 2 inderdaad het sterkst op de wereld qwa bescherming van bemanning is het de merkava
Ieders familie is toch wel dicht betrokken geweest denk ik zo. Mijn overgrootvader heeft nog in een jappenkamp gezeten. Nou goed, als Jood zijnde zat je natuurlijk er wel bovenop...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar vanwaar het luisteren naar marsliederen?
Ik kan daar echt niet zonder nare gevoelens naar luisteren. Als ik een WOII mars hoor vind ik dat echt vreselijk. Nu is mijn familie ook persoonlijk betrokken geweest, dus dat maakt het misschien wat dichterbij voor mij.
Maar als je een overgrootvader hebt die in een jappenkamp heeft gezeten, dan zou ik er in ieder geval niet meer naar die troep kunnen luisteren. Mijn oma heeft ook in een jappenkamp gezeten en heeft daar echt een trauma aan overgehouden. Ze is meerdere keren opgenomen door de waanbeelden en zelfmoordneigingen die ze daarna heeft gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ieders familie is toch wel dicht betrokken geweest denk ik zo. Mijn overgrootvader heeft nog in een jappenkamp gezeten. Nou goed, als Jood zijnde zat je natuurlijk er wel bovenop...
Stomme Hitler, was het nou echt nodig de Joden op deze manier als zondebok te gebruiken? 'T waren ook Duitsers.
[ afbeelding ]
Marsliederen hebben sowieso niet perse iets met oorlogen te maken. Het zijn soms gewoon liederen gezongen door soldaten, daar lijkt me niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als je een overgrootvader hebt die in een jappenkamp heeft gezeten, dan zou ik er in ieder geval niet meer naar die troep kunnen luisteren. Mijn oma heeft ook in een jappenkamp gezeten en heeft daar echt een trauma aan overgehouden. Ze is meerdere keren opgenomen door de waanbeelden en zelfmoordneigingen die ze daarna heeft gehad.
Ik vind dat allemaal zo naar. Als ik kijk naar wat het met mensen heeft gedaan, dan kan ik onmogelijk vrolijk in m'n kamertje naar marsliederen luisteren.
En nog steeds een smiley naast je postquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
overgrootvader moest onderduiken voor de duitsers en de andere overgrootvader moest voor de jappen werken.
standaar piquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En nog steeds een smiley naast je post
Aaah van Yukikaze ja. Die had ook een hele mooie video van de Panzergrenadiere, maar die is helaas weggehaaldquote:
Maar goed, het gaat ook om de associatie die daarbij hoort he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Marsliederen hebben sowieso niet perse iets met oorlogen te maken. Het zijn soms gewoon liederen gezongen door soldaten, daar lijkt me niks mis mee.
(1941)
je hebt ook nog HCTerrorist die heeft heel veel video materieell van het duitse leger in ww2quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Aaah van Yukikaze ja. Die had ook een hele mooie video van de Panzergrenadiere, maar die is helaas weggehaald
Tja, mijn hersencellen zijn ander met elkaar gelinkt dan die van jou op dit vlakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar goed, het gaat ook om de associatie die daarbij hoort he.
HCTerroristquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
je hebt ook nog HCTerrorist die heeft heel veel video materieell van het duitse leger in ww2
http://www.youtube.com/user/HCTerrorist/featured
daarom staat er ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HCTerrorist
Vermoedelijk betekent zijn naam HardcoreTerrorist. Weet je meteen met wat voor types je te maken hebt
quote:About HCT - WW2 Channel
This channel is dedicated to all the brave men that lost their lives during World War II
Respect to all the Soldiers, they were doing their duty!
Ach ja, altijd leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HCTerrorist
Vermoedelijk betekent zijn naam HardcoreTerrorist. Weet je meteen met wat voor types je te maken hebt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach ja, altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach ja, altijd leukLogisch. Dat is gewoon een disclaimer omdat anders die troep van Youtube wordt getieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse hoor. Zoiets mag gewoon, behalve als je in Duitsland woont oid.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Logisch. Dat is gewoon een disclaimer omdat anders die troep van Youtube wordt getieft.
Wow, dat is een lange straf. Een beetje een onderbuikmaatregel, maar ik snap het wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet perse hoor. Zoiets mag gewoon, behalve als je in Duitsland woont oid.
"In modern Federal Republic of Germany, public singing or performing of songs identified exclusively with Nazi Germany is illegal (§86a Strafgesetzbuch) and can be punished with up to 3 years of imprisonment."
die gaat op het lijstjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:55 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien dwalen we een BEETJE te veel af...
Ben benieuwd wat ze van Girls Und Panzer maken.
[ afbeelding ]
Wat een lekkere vroege Panzer IV![]()
Naja, over het algemeen ben ik tegen dit soort maatregelen... aan de andere kant... dit soort liedjes op straat zingen heeft toch wel een heel hoog "quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, dat is een lange straf. Een beetje een onderbuikmaatregel, maar ik snap het wel.
Ja, maar goed. Als je als overheid uitlatingen gaat verbieden vind ik dat je sowieso verkeerd bezig bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Naja, over het algemeen ben ik tegen dit soort maatregelen... aan de andere kant... dit soort liedjes op straat zingen heeft toch wel een heel hoog "" gehalte.
Ik dacht dat die al uit wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Als je als overheid uitlatingen gaat verbieden vind ik dat je sowieso verkeerd bezig bent.
Ach ja.
[ afbeelding ]
Ik heb zin in de K-ON! film
Hij is al uit in de bios (Japan).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al uit wasof is dit een andere?
Vandaar....alleen in de bios.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is al uit in de bios (Japan).
Hij moet nog uitkomen op bluray zodat de fansubbers het kunnen oppakken.
De serie zelf misschien niet. De invloed uiteindelijk wel, al komt dat door de kijkers zelf?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh. Het is wel leuk, maar geen diamant die uit de hemel is gevallen
Als je series gaat beoordelen op invloed, dan zou Dragon Ball de beste anime ooit zijn en Windows het beste OS.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De serie zelf misschien niet. De invloed uiteindelijk wel, al komt dat door de kijkers zelf?
Niet alles hoeft een diamant te zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh. Het is wel leuk, maar geen diamant die uit de hemel is gevallen
WTF laat ons niet alleenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je series gaat beoordelen op invloed, dan zou Dragon Ball de beste anime ooit zijn en Windows het beste OS.
Ik ga op weg naar een feest. Dus ik zie jullie waarschijnlijk een dagje niet
Dat wil ie wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet alles hoeft een diamant te zijnIk kan genieten van K-ON!, zelfs zonder ingewikkeld plot en een tripeinde.
Stel je voor dat Yui op het eind opeens depressief wordt en waanbeelden krijgt. Dat blijkt dat Sawako de school gebruikt om piloten voor gigantische robots te ronselen. Dat wil je toch ook niet?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet alles hoeft een diamant te zijnIk kan genieten van K-ON!, zelfs zonder ingewikkeld plot en een tripeinde.
Stel je voor dat Yui op het eind opeens depressief wordt en waanbeelden krijgt. Dat blijkt dat Sawako de school gebruikt om piloten voor gigantische robots te ronselen. Dat wil je toch ook niet?
Dat.quote:
awerbgaeuiwrbgiawerbgiawebgquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:
Ik start de VN van Fate Stay Night op. En:
FUUUUU KUTSOUNDTRACK
Ik ga zoeken hoe ik die kan aanpassen.
Ook als ze het op het einde wel mooi vindt zal ze er glashard over liegen, zodat wij met z'n allen een foto te zien krijgen van Robert met schoen op hoofd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef robin007bond het volgende:
wef
[..]
awerbgaeuiwrbgiawerbgiawebg
DON'T. Je gaat er vanzelf aan wennen.
Ik beloof het, oké?
Als je het op het einde nog irritant gaat vinden, dan post ik een foto met een schoen op m'n hoofd.
Ok ik ben nu bij de laatste scene en vind het irritant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef robin007bond het volgende:
wef
[..]
awerbgaeuiwrbgiawerbgiawebg
DON'T. Je gaat er vanzelf aan wennen.
Ik beloof het, oké?
Als je het op het einde nog irritant gaat vinden, dan post ik een foto met een schoen op m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok ik ben nu bij de laatste scene en vind het irritant.
Posten! NU!
tsk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]..
We zullen nog wel zien.
Er staat niks vast over de voorwaarden. Ik mag mijn hoofd censureren of de foto via DM versturen
true, al is het niet gelukt..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:24 schreef Arashimashou het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
Hoe open je XP3 bestanden? Er is een bestand genaamd BGM.xp3. Ik wil die wel eens inzien!
Dit kan natuurlijk ook
[ afbeelding ]
Dit wordt als suggestie gegeven. Ik heb er geen ervaring mee:quote:The XP3 file type is primarily associated with 'TVP (Kirikiri)' by kikyou.info. This is a release archive created by the TVP (Kirikiri) 2 game construction system. The system and its archive format are used by such noteworthy Japanese games as "Fate/Stay Night". XPK3 is the third iteration of this archive format, and these archives incorporate protection to prevent unauthorized extraction and use of their contents.
Je zult het niet geloven, maar soms past de muziek echt goed bij het moment.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
Hoe open je XP3 bestanden? Er is een bestand genaamd BGM.xp3. Ik wil die wel eens inzien!
Maar sommige BGM is wel echt goed. Het zou zonde zijn om die te missen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
Dit kan natuurlijk ook
[ afbeelding ]
Dan switch ik hem wel weer aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar sommige BGM is wel echt goed. Het zou zonde zijn om die te missen.
Een tentenfeest?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Het regent. Ik hoop dat de tent straks niet gaat lekken.
Ik snap 'm niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:27 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Muhhahahaha
Take that, Sakura-bitch!
Nee een complot om de nationale homogeniteit te ondermijnen. Het staat op stormfront dus het moet wel waar zijn. http://www.stormfront.org/forum/t896388/quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, world domination door duitsland zeker, door geen oorlog te voeren...?
Wat was dat voor rood spulquote:
Niet kijken gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een meloen.
Another
Ik krijg nog steeds de rillingen bij die eerste
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zo weinig anime-events in NL
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=21952
Alleen maar gay furry en cosplay meetings
Godver
hormonen much?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op de een of andere manier wel lekkere 16jarigen bij die cosplay meets
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op de een of andere manier wel lekkere 16jarigen bij die cosplay meets
Je kunt niet meer ontsnappenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:17 schreef AnimeFan het volgende:
Ok ze zijn voorbij!
En wat is er met mijn interweb, alleen FOK! doet het
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef AnimeFan het volgende:
Doet dit het bij jou? http://www.heiloo-online.nl/forum/viewforum.php?id=3
Het Heiloo-forumquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:19 schreef AnimeFan het volgende:
Doet dit het bij jou? http://www.heiloo-online.nl/forum/viewforum.php?id=3
quote:
Gelderland.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het zit vol met Ziggo fans en ik moet ze overtuigen dat glasvezel beter is, anders komt het er niet.
Waar woon jij dan?
Ze woont in een of ander SGP gehucht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, is het een soort Almelo?
Nee, een dorp.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, is het een soort Almelo?
We zijn niet het meest extreme, maar wel boven het gemiddeldequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze woont in een of ander SGP gehucht.
Ik vergeet de naam steeds... wat was het ook maar weer? (inb4 ook maar weer is geen correct Nederlands)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, een dorp.
[..]
We zijn niet het meest extreme, maar wel boven het gemiddelde
In het dorp vlakbij wordt je boos aangekeken als je er zondag rijdt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, een dorp.
[..]
We zijn niet het meest extreme, maar wel boven het gemiddelde
In het dorp vlakbij wordt je boos aangekeken als je er zondag rijdt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:26 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Wow, dat zal voor ons dan wel middeleeuws voelen.
Leuk voor vakantie misschien
Zeg ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vergeet de naam steeds... wat was het ook maar weer? (inb4 ook maar weer is geen correct Nederlands)
Ik hoef alleen maar die oude post op te zoeken... dus...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeg ik niet![]()
[ afbeelding ]
Waarom zit deze man steeds in Zetsubou-sensei?
En ze post plaatjes die lijken op mensen uit Staphorst!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je vereert kyuubi -> is als god ; Staphorst vereerd god -> is als kyuubi
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
En ze post plaatjes die lijken op mensen uit Staphorst!
Oh gaaf ik ken iemand die daar ook woontquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef Arashimashou het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Milligen
Dit is waar Klipnap woont.
quote:Nieuw-Milligen is een bosrijk gehucht
quote:Nieuw-Milligen is een gehucht
quote:gehucht
quote:Het gehucht telt ongeveer 120 inwoners
En dan ga je mij om Heiloo uitlachen?quote:Het gehucht heeft één bushalte
Nee, ik woon daar niet. Maar ik zeg maar niets meer, dan verraad ik mijn woonplaats.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef Arashimashou het volgende:
Dit is waar Klipnap woont.
Huh... echt.... Iemand anders dan Klippert?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:38 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh gaaf ik ken iemand die daar ook woont
Zolang we niet meer informatie hebben zit er niks anders op dan dit als jouw woonplaats te noteren. Alsof het boeit...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik woon daar niet. Maar ik zeg maar niets meer, dan verraad ik mijn woonplaats.
LOLWUT.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Check 0:55 voor die gast. Hij is er echt de hele tijd.
echt hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:43 schreef AnimeFan het volgende:
haha lees het nu eens https://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Milligen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:44 schreef Arashimashou het volgende:
Waar ben je eigenlijk zo bang voor Napklip. Ik durf m'n voornaam hier nauwelijks te tonen, maar ik kan wel zeggen dat ik in http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinkhuizen woon.
(inb4 pauperbuurt)
[..]
echt he
Ja, leuk, maar dit is het belangrijkste:quote:
quote:Bij de landelijke verkiezingen van 2006 behaalde de Staatkundig Gereformeerde Partij in dit gehucht 53,9% van het aantal stemmen.
Ik wil niet dat mensen op het internet alles van me weten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:44 schreef Arashimashou het volgende:
Waar ben je eigenlijk zo bang voor Napklip. Ik durf m'n voornaam hier nauwelijks te tonen, maar ik kan wel zeggen dat ik in http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinkhuizen woon.
(inb4 pauperbuurt)
[..]
echt he
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Huh... echt.... Iemand anders dan Klippert?
Nee iemand uit Apeldoornquote:Nieuw-Milligen is een bosrijk gehucht in de gemeente Apeldoorn
Ik ook niet, daarom zeg ik ook altijd Arashimashou. Nina.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen op het internet alles van me weten.
THE INTERNET HAS LEFT ME IN DESPAIR
Nee dat is dat para GTST meisjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zeg ik ook altijd Arashimashou. Nina.
Of misschien is dat niet je echte naam!
Nee, ik heet Nina.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zeg ik ook altijd Arashimashou. Nina.
Of misschien is dat niet je echte naam! sluw
Zij heet toevallig ook Nina.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee dat is dat para GTST meisje
[ afbeelding ]
Vooroordeel ontstaan door Beugelbekkie!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, onder andere. Nina's zijn meestal vervelend he.
Alsof ik meer dan 10 minuten Beugelbekkie in m'n leven heb gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik heet Nina.
[..]
Zij heet toevallig ook Nina.
[..]
Vooroordeel ontstaan door Beugelbekkie!
Ja die chick kijkt fucking gestoord altijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee dat is dat para GTST meisje
[ afbeelding ]
Beugelbekkiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:52 schreef AnimeFan het volgende:
Zou ik soms mijn leven dromen?
Ik neem het maar zoals het komt
Ik kan me zo toch niet vertonen
Al dat ijzer in m'n mond
ok wachtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beugelbekkie
Als iemand mij op de een of andere manier de afleveringen van seizoen 2/3 kan fiksen dan ben ik bereid geld te belaten.
quote:Beugelbekkie 4 - 2003 (DVD)
dit is het zeker niet?quote:Beugelbekkie Mega DVD - 2005
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die chick kijkt fucking gestoord altijd!!!
En wie is die kale man dan?
Nopequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ok wacht
[..]
[..]
dit is het zeker niet?
quote:De serie werd vroeger uitgezonden door Fox Kids en zal vanaf mei 2012 weer te zien zijn op Disney Channel.
quote:vanaf mei 2012 weer te zien zijn op Disney Channel.
quote:te zien zijn op Disney Channel.
quote:op Disney Channel.
Heeft Disney Channel niet zo'n logo zo groot als een mango linksonder in beeld?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:58 schreef AnimeFan het volgende:
Het is trouwens weer op DisneyXD Disney Channel hoor
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |