Heb jij hem dan gezien? Als je alles relativeert kom je toch tot schrikbarende conclusies. Het loopt best parallel met de wereld die we nu kunnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef .SP. het volgende:
Het is maar een tekenfilmpje! Of durf je ook niet meer te zwemmen nadat je Jaws gezien had?
http://wiki.evageeks.org/Seele
Nop, ik voel me een beetje te oud voor tekenfilms, hoewel Ren en Stimpy nog steeds leuk zijn!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij hem dan gezien? Als je alles relativeert kom je toch tot schrikbarende conclusies. Het loopt best parallel met de wereld die we nu kunnen.
Ik zie capslock, uitroeptekens en, een hoop geschreeuw. Iedereen wordt over een kam geschoren behalve de poster zelf die zogenaamd wel wakker zou zijn en het spel doorheeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
GEHERSENSPOELD door de massamedia zijn jullie allemaal! Hoe kunnen jullie zo laconiek reageren? Alsof het allemaal maar een verzinsel van een of andere Japanner met een hele berg LSD is geweest!.
Ze willen alle mensen verenigen tot één. TOT 1!!!!
Inderdaad. Op ten duur ben je gewoon te oud voor een bepaalde manier van communicatie, en begin je een boodschap op zijn vorm te beoordelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:34 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nop, ik voel me een beetje te oud voor tekenfilms, hoewel Ren en Stimpy nog steeds leuk zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op Sheldon, dit is wel een overduidelijkequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:08 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ik zie capslock, uitroeptekens en, een hoop geschreeuw. Iedereen wordt over een kam geschoren behalve de poster zelf die zogenaamd wel wakker zou zijn en het spel doorheeft.
Is deze post sarcastisch bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doordat ze controle hebben over de vierde dimensie bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef AnimeFan het volgende:
Om nog maar over CERN te zwijgen.
Deze organisatie zal binnen enkele jaren het machtigste clubje op aarde zijn.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Doordat ze controle hebben over de vierde dimensie bedoel je?Ik vermoed dat ze op dit moment al experimenten op mensen doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer dat lukt hebben ze inderdaad controle over de vierde dimensie
En dan zijn wij allen VERDOEMD!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op dit moment al experimenten op mensen doen..
Kijk uit waar je dit neerzet, straks heeft de Organisatie je te pakken!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op dit moment al experimenten op mensen doen..
Ik vertrouw al niemand meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk uit waar je dit neerzet, straks heeft de Organisatie je te pakken!
Ik bén John Titor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik vertrouw al niemand meer.
Heb jij ook contact met Titor op Twitter?
Paprikaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef Gray het volgende:
Er zijn zat anime's die voor volwassenen geschikt zijn, en dan bedoel ik niet hentai met al die demonenpenissen. Ghost in the shell (scifi), The girl that leapt through time (romantische drama), Summer Wars (feelgood/family), Paprika (trippy dromen) en nog wat favorieten van mij.
Om er nou verbanden uit te trekken naar de realiteit gaat me wat ver, al zie je bepaalde zaken uit bijvoorbeeld Summer Wars en Ghost in the shell wel terugkomen, maar dat heb je vaker met scifi.
Ja, kijk dit maarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Euh... en in december veranderen we allemaal in oranje smurrie? Zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |