Wat die ik fout?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar, dat is dan toch je eigen fout als jij het zelf niet goed doet?
Dat probeerde ik. En werd keihard neergeschoten en sta op het punt een interne klacht in te dienen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:44 schreef Maanvis het volgende:
Probeer het eerst eens zelf op te lossen. Jij opent echt voor elk dingetje dat een beetje misgaat op je werk een topique.
Dan kan jij toch uitleggen dat ze het allemaal verkeerd doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Wat die ik fout?Ik weigerde aan die onveilige acties mee te doen maar kreeg enorme druk van alle kanten opgevoerd om zoiets te doen. En een iemand (collega) begon zelfs boos te worddn.
Waarom?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Wat die ik fout?Ik weigerde aan die onveilige acties mee te doen maar kreeg enorme druk van alle kanten opgevoerd om zoiets te doen. En een iemand (collega) begon zelfs boos te worddn.
Doe dat! en dan kan je morgen een tweede topic openen: werksfeer is verknalt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Dat probeerde ik. En werd keihard neergeschoten en sta op het punt een interne klacht in te dienen.
Ze luisterden niet naar mij. Een iemand negeerde zelfs alle portofooncontact verder.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan kan jij toch uitleggen dat ze het allemaal verkeerd doen?
Waarom lieten ze jou en hem bewust gevaarlijke dingen doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Ze luisterden niet naar mij. Een iemand negeerde zelfs alle portofooncontact verder.
Omdat ze handjes tekort kwamen en ipv een extra medewerker te willen betalen probeerden ze ons ertoe te krijgen.quote:
omdat de site-toezichthouder niet mijn directe werkgever is maar heeft zijn eigen ploeg. En verder kent hij misschien ook niet al de regels inzake veiligheid, hij is daarvoor niet vergund en werkt in een klein beetje aparte subvak zeg maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom lieten ze jou en hem bewust gevaarlijke dingen doen?
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Omdat ze handjes tekort kwamen en ipv een extra mederwerker te willen betalen probeerden ze ons ertoe te krijgen.
Wat gebeurde er toen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:23 schreef krokdown het volgende:
Als je een onveilige situatie in de bouw tegen komt, gelijk weigeren en het werk stil leggen.
Ik ben mijn beste vriend door een ongeluk in de bouw verloren en ik stond er zelf 5 meter vandaan, nou geloof me, dat gun je je ergste vijand nog geen eens!
muur omgevallen > proberen je vriend er onder uit te halen > hulpeloos zien liggen > hulpdiensten enz.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:47 schreef krokdown het volgende:
[..]
muur omgevallen > proberen je vriend er onder uit te halen > hulpeloos zien liggen > hulpdiensten enz.
Eigenlijk was het het begin van het einde, want het is nu bijna twee jaar geleden en ik heb er PTSS aan over gehouden.
Verdere (persoonlijke) vragen gelieve DM
Wat was er onveilig aan die situatie? Met andere woorden wat kon er in vookromen worden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:47 schreef krokdown het volgende:
[..]
muur omgevallen > proberen je vriend er onder uit te halen > hulpeloos zien liggen > hulpdiensten enz.
Eigenlijk was het het begin van het einde, want het is nu bijna twee jaar geleden en ik heb er PTSS aan over gehouden.
Verdere (persoonlijke) vragen gelieve DM
Veel andere opties zijn er niet als je je op een invoegstrook bevindtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:45 schreef jroz het volgende:
Mijn rijleraar zei ook altijd dat je bij het invoegen eerst moet kijken, en pas als er ruimte is, je knipperlicht aan en gaan.
De praktijk echter wijst uit dat het voor iedereen beter is, als je direct al je knipperlicht aan doet. Dan weet iedereen dat je er tussen wilt, en kan er alvast ruimte gemaakt worden.
Moraal van dit verhaal: praktijk en theorie kunnen nogal eens verschillen.
Wat heb je aan een goede werksfeer als je overhoop gereden bent?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe dat! en dan kan je morgen een tweede topic openen: werksfeer is verknalt.
je kan vanuit het ziekenhuis ziek melden en WW ontvangen. De sfeer is ook daar leuk heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat heb je aan een goede werksfeer als je overhoop gereden bent?
Sowieso is de werksfeer natuurlijk al kut als je onveilige situaties aankaart en daar word zo op gereageerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |