Wat zal ie gebaald hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef Blogman het volgende:
Volgens mij was hij er net niet één van de club van 27.
quote:
Hij was nog niet jarig geweest in 1997.quote:
Dit keer is Gehenna spot on: the Captain was wel al jarig geweest en met een maandje meer 70 geworden.quote:
quote:
Dat zat er wel in inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Blogman + 1
Samen met Willie Dixon overigens (maar die schreef zo'n beetje alle blues nummers uit die tijd)
Ik ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:32 schreef Gehenna het volgende:
Ik ken hem volgens mij van Mannfred Mann, maar geen idee of die eerder is...
quote:was a Dutch singer-songwriter from the Northern province of Groningen who sang mainly in the Groninger dialect of Dutch.
belsen +1quote:
Klopt en eens, maar het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:23 schreef ranja het volgende:
Anouk
overigens klopt de zin beter als je de 'niet' voor de eerste comma zet
quote:Won't you let me walk you home from school
Won't you let me meet you at the pool
Maybe Friday I can get tickets for the dance
and I'll take you
cafca +1quote:
Wat van wie?quote:In the land of make believe
the characters are brought to grief
but a friend in need's a friend indeed
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:08 schreef MadMaster het volgende:
Aan de eerste regel te zien/te horen is het Black Star van Georgie Davis...
Je zou het wel zeggen, maarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:48 schreef Blogman het volgende:
Een kruising tussen Boudewijn Büch en Jack White ?
Hij is ook heel bekend, maar met een iets andere look (minder pafferige kop en een wat ander kapsel)...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:51 schreef Blogman het volgende:
Hij komt me wel heel bekend voor, maar ik kom er niet op.
Precies wat ik dacht, maar dat helpt niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is ook heel bekend, maar met een iets andere look (minder pafferige kop en een wat ander kapsel)...
quote:(born August 30, 1963 in Greenhithe, Kent, England) is a world famous DJ and producer, whose works have helped define the mainstream of trance & elecronica.
Not only doesproduce records, but he also mixes them. In 1987 he spent several months in Ibiza with a few friends and fell in love with dance club music.
produced “Happy Mondays’ Pills ‘n’ Thrills and Bellyaches” before producing for U2, Massive Attack, Simply Red and New Order (to name a few).
Oakenfoldquote:
Bartrid + 1quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:30 schreef bartrid het volgende:
Papa's got a brand new bag van James brown
tong80 +1quote:
Zeker. Groot fan zeker?quote:
dit zou m wel eens kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:25 schreef Berkery het volgende:
The Clash - Should I stay or should I go
berkery +1quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:25 schreef Berkery het volgende:
The Clash - Should I stay or should I go
Nee.quote:
Are you trying to seduce me, mrs. Robinson?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:10 schreef methodmich het volgende:
Of, als we voortborduren op de dildo, Interactive.
Donald Fagen zou een leuke optie zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:23 schreef ranja het volgende:
Het nummer Vibrator van Chicks on Speed... wie doet de mannelijke gastzang?
Nou, de bandnamen hebben wel iets met elkaar gemeen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef tong80 het volgende:
De zanger van Rammstein ?
Heb niet eens geluisterd
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:49 schreef Ulx het volgende:
Nou, de bandnamen hebben wel iets met elkaar gemeen.
Als associatie of letterlijke.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, de bandnamen hebben wel iets met elkaar gemeen.
Hé jou ken ikquote:
het is.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:48 schreef Mark het volgende:
Geluisterd: is het die gast van de B52's? Ken zijn naam niet
Warm, maarquote:
Nee, deze zijn door Morbid Angel beinvloed blijkbaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:50 schreef Mark het volgende:
Je bedoelt toch niet dat Morbid Angel door hen beinvloed is? Lijken me te jong daarvoor.
quote:
Abbath! not A bath!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:08 schreef bartrid het volgende:
Ik ook. De Wikipedia entry is grappig trouwens:
http://en.wikipedia.org/wiki/User:Chubbles/Crabcore
mbt Scum, de heren die kant A ingespeeld hebben, zijn later andere projecten begonnen of hebben op andere projecten meegespeeld. Mag ik er 3?
Ja dat had ik duidelijker moeten maken jaquote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]godflesh, JK flesh, static demon
Of wil je van ook projecten van anderen?
Scorn is goed (zowel Nic Bullen als Mick Harris speelden daarin). Cathedral niet. Mick Harris heeft ook nog gedrumd op een project van een op Fok redelijk populaire jazz saxophonist.quote:
Gehenna +1quote:
ik had de orginele vraag nog niet gelezenquote:
er hoe bedoel jequote:Op maandag 16 juli 2012 14:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik had de orginele vraag nog niet gelezen
mag ik 5 John Zorn gerelateerde namen?
die bedoelde ik eigenlijk, maar stond er idd een beetje ambiguquote:Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
er hoe bedoel je
painkiller
naked city
moonchild/astronome
masada
filmworks
of
mike patton
joey barron
marc ribot
trevor dunn
jamie saft
fred firth
Bar kohkba ik kon geen vijfde bedenken en heb toen maar filmworks genoemdquote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef On het volgende:
Naked City
Bar Kohkba
Masada String Trio
Electric Masada..
En ik zie dat Bosbeetle mij al voor was dus voor een vijfde doe ik geen moeite meer.
Ach het ging toch om die andere vijf.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bar kohkba ik kon geen vijfde bedenken en heb toen maar filmworks genoemd
Dat is dan Bartrid +1quote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef bartrid het volgende:
Trevor Dunn
Joe Preston
Kevin Rutmanis
Jared Warren
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef Gehenna het volgende:
oh en Lori Black (die speelde toch ook bas?)
Er is maar 1 echte Painkiller:quote:
Suppop ?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef bartrid het volgende:
Er komt binnenkort een documentaire uit over dit label.
ranja +1quote:
BlueChicagoMoon +1quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het zal wel een live-album van Deep Purple zijn... Made in Japan?
Ik voel me zelfs een uitverkorene dat ik het zelf vanavond mag aanschouwen in de Ziggo Dome...quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef Mark het volgende:
Met al die aandacht voor Graceland de laatste dagen zeker een inspiratie?
Right Said Fred?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:08 schreef Mark het volgende:
Mijn pasgekochte kaartjes doen hele andere artiesten bedenken: wat van wie?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
T. Raumschmiere - Monstertruck Driver
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
T. Raumschmiere - Monstertruck Driver
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:14 schreef Mark het volgende:
[..]
InderdaadIk ga met mijn zoontje naar de Monster Jam in het Gelredome
Da_Sandman +1
Oordoppen mee, dat is heftiger dan een heavy metal concert qua decibellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:14 schreef Mark het volgende:
[..]
InderdaadIk ga met mijn zoontje naar de Monster Jam in het Gelredome
Ze delen ze zelfs uit!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordoppen mee, dat is heftiger dan een heavy metal concert qua decibellen.
Heb 3 keer Gravedigger en El Toro Loco moeten aanmoedigen met mijn neefje...
Ja, dat klopt, maar zijn de meest waardelose oordoppen die je kan bedenken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze delen ze zelfs uit!
Gehoorbescherming
De grommende motoren, piepende banden en wrakken die met flinke krachten geplet worden. Het is natuurlijk allemaal heel vet, maar het levert ook flink wat lawaai op. Het is daarom verstandig om gehoorbescherming te dragen.
Er worden in het GelreDome oordoppen uitgedeeld en bij de merchandise stands in het Gelredome zijn ook heel vette Monster Jam gehoorbeschermers te koop!
Dus, don’t forget: Protect your ears!
Voor concerten heb ik die ook, maar bij een Monster Truck race is dat (voor mij) niet voldoende...quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef bartrid het volgende:
Ik heb een setje van deze. Werken goed voor zowel concerten als repeteren:
[ afbeelding ]
En je neefje?quote:
Ja, die heb ik ook. Alpine, ik koop ze altijd bij Feedback.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef bartrid het volgende:
Ik heb een setje van deze. Werken goed voor zowel concerten als repeteren:
[ afbeelding ]
Opgezocht, ken het niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie is het album Orchestra of Bubbles uit 2006?
Idemquote:
quote:are a Scottish rock band that formed in Kilmarnock, East Ayrshire[2] comprising Simon Neil (guitar, lead vocals), James Johnston (bass, vocals) and Ben Johnston (drums, vocals). Currently signed to 14th Floor Records, they have released five studio albums, two of which, Puzzle and Only Revolutions (2009) reached the top five in the UK Album Charts.
methodmich +1quote:Biffy Clyro!
Welke zanger van een zeer productieve postpunk band uit Engeland werd hier bezongen door Seedling?quote:You make it sound so sexy, as if you'refrom
pipster +1quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:22 schreef pipster het volgende:
You make it sound so sexy, as if you're Mark e Smith from The Fall
Blogman +1quote:Kenny Rogers - The Gambler !
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef cafca het volgende:
Dolly Parton, Sheena Easton, Linda Ronstadt.
Pipster +1quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef pipster het volgende:
The First Edition, of was dat meer een vaste begeleidingsband.
Welk nummer van wie?quote:Ooooh...
First Love. Oh, what feeling is this?
Electricity Flows, with the very first kiss.
Like a break in the clouds, and the first ray of sun.
I can feel it inside, something new has begun.
And it´s taking control of my body and mind,
it began when I heard I love you,
quote:So shave your face with some mace in the dark
Savin' all your food stamps and burnin' down the trailer park
Yo, cut it
Wat van wie?quote:I wasn't born so much as I fell out, nobody seemed to notice me
We had a hedge back home in the suburbs over which I never could see
Ulx +1quote:
The Clash - Lost in a supermarketquote:
Sneller geraden dan ik had gedacht.quote:
Steengoed inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef bartrid het volgende:
Dat ie die Joe Strummer film had gedaan wist ik niet, de Pistols hints hielpenFilth and the fury blijft een goede documentaire
quote:But I can't feed on the powerless when my cup's already overfilled
But it's on the table
The fire is cooking and they're farming babies, while the slaves are working
Ulx +1quote:
Elton John?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:57 schreef tong80 het volgende:
Wie stond achter de flipperkast, buiten Roger Daltrey, in Tommy ?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was Ert?
Cindy moet verder zonder Bert.
Ja excuus, slaap en werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij gebrek aan spezza19 maar even een nieuwe vraag bedenken dan...
no probs!quote:
Welke band en welke hit?quote:In 1983 werd met enige dwang aan Pinkpopbaas Jan Smeets te verstaan gegeven dat hij dat jaar niet omheen zou kunnen, omdat er al meer dan 40.000 singles verkocht waren van "
". Op 23 mei 1983 treedt
-in het Burgemeester Damensportpark Geleen- voor het eerst op tijdens Pinkpop samen met T.C. Matic, Fun Boy Three, Nena, Men At Work, Gary Moore, Simple Minds en Doe Maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |