SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
yup, bewijst maar weer eens: know your enemy... Sexy zat even te slapen en kijk wat er gebeurtquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
effe repost!
yesssssssssss ik dacht.. ik ga een klein loopje doen maar het werden er weer 8 in een nieuwe beste tijd
8km in 46.27
5km tussentijd 28.26 (ook erg lekker)
zonder hondje helaas. en linkerkuit speelde toch weer iets op na 6km.
tussen de 3 en de 5km een echt euforisch gevoel! vleugeltjes.
liep echt lekker en voor mijn gevoel vlak en op goed tempo.
kan even de data niet uploaden naar de site maar zal het zo wel her proberen.
jihaaaaaaaaa!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Joehoe!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
yesssssssssss ik dacht.. ik ga een klein loopje doen maar het werden er weer 8 in een nieuwe beste tijd
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup, bewijst maar weer eens: know your enemy... Sexy zat even te slapen en kijk wat er gebeurtAfleidings manouvre via DM
![]()
![]()
AvondNet even wat foto's gemaakt van de omgeving waar ik altijd loop
![]()
Zo meteen uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
Ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fier!
![]()
Klinkt goed! vooral die vleugeltjesquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
Gefeli en *proost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://runkeeper.com/user(...)494350?&mobile=false
hehe hij wil eindelijk upgeload worden.
hmm redelijk vlakke stukken bij maar ook een paar pieken bij het zandpadgedeeltehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Daarnet even dik 5 km gelopen, wilde voor de 6,5 gaan maar m'n patatje ging dwars zitten
http://www.endomondo.com/workouts/mdX_cWROeO4![]()
Toiletteren en weer verderquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef VKV het volgende:
Daarnet even dik 5 km gelopen, wilde voor de 6,5 gaan maar m'n patatje ging dwars zitten
![]()
toch prachtig gelopen??!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm redelijk vlakke stukken bij maar ook een paar pieken bij het zandpadgedeelte'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!!![]()
Netjes!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GefeliciteerdIk vind het nog steeds netjes uit zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm redelijk vlakke stukken bij maar ook een paar pieken bij het zandpadgedeeltequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef VKV het volgende:
Daarnet even dik 5 km gelopen en dat in 33 minuten!!!! wilde voor de 6,5 gaan maar m'n patatje ging dwars zitten
![]()
![]()
Toch goed dat je die ruime 5km volgehouden hebt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef VKV het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/mdX_cWROeO4♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ja ben zeer tevreden ! echt lekker.
moet ook kijken naar het gehele gedeeltje en niet na elke pace info.
onder de 6 stabiel lopen is een lekker tempo dat ik lang kan volhouden. en kan gewoon praten.
hijg ook niet als ik stop met lopen alleen moet ik wel goed uitwandelen ivm duizelig worden.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
vkv netjes hoor en het blijft lastig als eten dwars zit, maar goed doogezet hoor!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dankje streamnl & YukiWas veel te hard van start gegaan dus wel logisch dat ik t bij 5 km tot een einde moest brengen
![]()
![]()
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef winterstorm666 het volgende:
ja ben zeer tevreden ! echt lekker.
moet ook kijken naar het gehele gedeeltje en niet na elke pace info.
onder de 6 stabiel lopen is een lekker tempo dat ik lang kan volhouden. en kan gewoon praten.
hijg ook niet als ik stop met lopen alleen moet ik wel goed uitwandelen ivm duizelig worden.
tadum tadum(jaws muziekje in hoofd)
slaat hij af!!!!!!!!!!!!!! de lafaard!!!
(sorry moest ik nog even kwijt haha.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ga een weekje afscheid nemen v hardlopen. Schrik niet, helemaal ingeplanned, over 14 weken is de HM, het doel van dit jaar: ..1:50 (of alles onder de 2 uur is ook goed).
De komende week ga ik lekker sportscholen en de focus op kracht gooien. En daarna weer km vreten rondom Amsterdam West eo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....
(sorry moest ik nog even kwijt haha.![]()
just when you are ready for the kill.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je blijft toch wel posten he Slacker?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga een weekje afscheid nemen v hardlopen. Schrik niet, helemaal ingeplanned, over 14 weken is de HM, het doel van dit jaar: ..1:50 (of alles onder de 2 uur is ook goed).
De komende week ga ik lekker sportscholen en de focus op kracht gooien. En daarna weer km vreten rondom Amsterdam West eo.
respect voor al degene die ook nog krachttraining of iets anders er naast doen... ik heb er iig de disipline niet voor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zal wel iets minder zijn de komende weken, pc's zijn stuk en in aug pas nieuwe laptop. Ik neem het er ff van. Mobiel posten is kut nml. Leuk voor onderweg, maar niet voor thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je blijft toch wel posten he Slacker?
respect voor al degene die ook nog krachttraining of iets anders er naast doen... ik heb er iig de disipline niet voorIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in. Maar goed heb je al wat spanning voor de HM?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....
(sorry moest ik nog even kwijt haha.![]()
Heerlijk is dat. Alleen bij de fanatieke hardlopers die geardo te lopen pronken, jaag ik wel eens. Helemaal als ze vaak achterom gaan kijken en het tempo nog hoger leggen om te laten zien hoe superieur ze zijn met hun aerodynamische cocksock + ruimtevaarthandschoentjes.
![]()
(evil lachje in mn hoofd. * wolfen huil * I'm comin' to get ya)
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 12-07-2012 22:26:47 ]![]()
Zo, rondje uitgetekend voor zaterdag. 6,6 km is het doel... Zal een beetje prutsen worden als ik de wijk weer in loop om de juiste route naar huis te vinden (woon hier 4,5 jaar en ben nog steeds niet bekend met al die stomme straatjes hier) waarbij ik niet véél te ver om wil lopen maar wél minimaal 6,6 km wil lopen.
Nu nog hopen dat m'n gewrichten zich koest blijven houden
ik dat de term fanatiek niet helemaal klopt bij de beschreven persoon... ik kom nooit zulke lopers tegen... de meeste mensen waar ik mee loop (endie zijn heel fanatiek) hebben zo iets van: schoenen aan, shorts aan, shirtje aan en de rest is bijzaakquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Heerlijk is dat. Alleen bij de fanatieke hardlopers die geardo te lopen pronken, jaag ik wel eens. Helemaal als ze vaak achterom gaan kijken en het tempo nog hoger leggen om te laten zien hoe superieur ze zijn met hun aerodynamische cocksock + ruimtevaarthandschoentjes.
![]()
(evil lachje in mn hoofd. * wolfen huil * I'm comin' to get ya)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het heeft wel zeker nut,dat is in de top wel bewezen, alleen vraag ik mijzelf wel eens af, in hoeverre heeft het nut op ons nivo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in. Maar goed heb je al wat spanning voor de HM?
Haalt het opeens 2 minuten van mijn 5km of 5 minuten van mijn 10km tijd af? volgens mij niet..
Maar volgens mij doet Slacker ook aan krachtraining om de krachttraining zelf en niet puur als aanvulling op het lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, dat klopt daar heeft u gelijk in, excuus. Wij zijn allen fanatiek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dat de term fanatiek niet helemaal klopt bij de beschreven persoon... ik kom nooit zulke lopers tegen... de meeste mensen waar ik mee loop (endie zijn heel fanatiek) hebben zo iets van: schoenen aan, shorts aan, shirtje aan en de rest is bijzaak![]()
wat ik er mee bedoel is dat het type wat jij beschrijft vaak meer loopt uit een opwelling, het een paar maanden volhoudt en dan de veel te dure en voorbarig aangeschaft uitrusting in de kast stopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee, dat klopt daar heeft u gelijk in, excuus. Wij zijn allen fanatiek.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Foto's en tekst voor de liefhebbers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het heeft wel zeker nut,dat is in de top wel bewezen, alleen vraag ik mijzelf wel eens af, in hoeverre heeft het nut op ons nivo?
Haalt het opeens 2 minuten van mijn 5km of 5 minuten van mijn 10km tijd af? volgens mij niet..
Maar volgens mij doet Slacker ook aan krachtraining om de krachttraining zelf en niet puur als aanvulling op het lopen. Want ik deed paar jaar ook fulltime KT + fietsen.
Het is een prettige aanvulling.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het is zeker wel aanvulling maar ook een op zichzelf staand ding. Ik heb periodes dat lopen prioriteit heeft, dan kracht en dan een mix en weer niks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het heeft wel zeker nut,dat is in de top wel bewezen, alleen vraag ik mijzelf wel eens af, in hoeverre heeft het nut op ons nivo?
Maar volgens mij doet Slacker ook aan krachtraining om de krachttraining zelf en niet puur als aanvulling op het lopen
Het heeft zeker nut, maar lopers negeren het vaak. Stond ooit een stukje in de RW van een hardloper die zei: "Ik had vaker het krachthonk in gemoeten, dan was ik sneller geweest."
Die quote vergeet ik nooit meer. En dat anderen het niet snappen is echt their loss, not mine. Heb het al vaker gezegd: iets anders doen naast lopen helpt blessurepreventie. Google en je vindt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En bedankt voor de happy smileys en felicitaties
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik zocht al naar de woorden, maar dat jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ik er mee bedoel is dat het type wat jij beschrijft vaak meer loopt uit een opwelling, het een paar maanden volhoudt en dan de veel te dure en voorbarig aangeschaft uitrusting in de kast stopt.![]()
En dan echt zo'n verwaande blik van: Kijk ik heb het beter dus ben ik beter.
Van die pipo's die 2,5km joggen met een drinkflesjes riem van Renate om![]()
![]()
WTF?? ik dacht dat het een hardloopmeet zou worden...quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef justmattie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schitterend rondje
![]()
enne, loop 'm es in tegenovergestelde richting .. zal je zien wat je nog meer opvalt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik twijfel ook niet aan het nut ervan maar ik kan gewoon niet de disipline opbrengen.. .beetje raar misschien want ik zonder moeite zes keer per week mijn hardloopschoenen aantrekken maar om nu naar een sportschool te gaan of thuis zelfs maar 10 minuten wat krachtoefeningen doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het is zeker wel aanvulling maar ook een op zichzelf staand ding. Ik heb periodes dat lopen prioriteit heeft, dan kracht en dan een mix en weer niks.
Het heeft zeker nut, maar lopers negeren het vaak. Stond ooit een stukje in de RW van een hardloper die zei: "Ik had vaker het krachthonk in gemoeten, dan was ik sneller geweest."
Die quote vergeet ik nooit meer. En dat anderen het niet snappen is echt their loss, not mine. Heb het al vaker gezegd: iets anders doen naast lopen helpt blessurepreventie. Google en je vindt.
Aan de andere kant, ik doe niet aan krachttraining en heb nagenoeg nooit blessures..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die bruggetjes gaan inderdaad van best-wel-heel-hoog tot belachelijk-hoog en niet-te-doen-met-een-fiets-aan-toe
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rookt![]()
![]()
leuk rondje Mattie..
en foto'shet gaat zoveel meer leven voor de andere posters
Er zijn vaak lopers die alleen lopen ook niet veel mis mee hoor. Ik denk dat iedereen gewoon verschillend is en wil je echt de top bereiken dan kun je daar voor kiezen. Verschillende combinaties heb ik ook horen langskomen. KT+Lopen, Zwemmen+Lopen (andere ben ik vergeten).quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het is zeker wel aanvulling maar ook een op zichzelf staand ding. Ik heb periodes dat lopen prioriteit heeft, dan kracht en dan een mix en weer niks.
Die quote vergeet ik nooit meer. En dat anderen het niet snappen is echt their loss, not mine. Heb het al vaker gezegd: iets anders doen naast lopen helpt blessurepreventie. Google en je vindt.
Allemaal welkome afwisselingen maar het is pas effectief als je het op een regelmatige basis doet. En teveel spieren maken je ook weer langzaam. Balans zoeken is the key.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
just mattie gaaf rondje!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rookt
wtf roken tijdens het lopen!! damn! Don-vanellihome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Stats my friend. Er zijn mensen die leven tot ze 100 worden en dagelijks roken, maar een overgroot deel overlijdt vroegtijdig. De uitzondering bevestigd de regel. Ik doe het wel en het houdt me vd straat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik twijfel ook niet aan het nut ervan maar ik kan gewoon niet de disipline opbrengen.. .beetje raar misschien want ik zonder moeite zes keer per week mijn hardloopschoenen aantrekken maar om nu naar een sportschool te gaan of thuis zelfs maar 10 minuten wat krachtoefeningen doen
Aan de andere kant, ik doe niet aan krachttraining en heb nagenoeg nooit blessures..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezelligquote:
Je hebt natuurlijk baas boven baas hequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rooktAl rookt mijn opa ook rustig een sigaartje onder het tennissen
al heb ik hem serieus nog nooit zonder sigaar gezien, dus wat dat betreft is het een deel van zijn lichaam.
![]()
De persoon in kwestie had er nog een aardig tempo in.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk baas boven baas heAl rookt mijn opa ook rustig een sigaartje onder het tennissen
Overigens net nog 15 Rotterdamse kilometers verslonden![]()
![]()
Lange duurlopen zijn katabolisch en vreten spieren. En ik train niet voor massa, maar kracht. Dus bij mij zullen dde vezels getriggerd worden om gelijktijdig te werken ipv meer vezels te maken waardoor je massa krijgt. Maar 1 kg meer vet vs spier: doe mij die laatste maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Er zijn vaak lopers die alleen lopen ook niet veel mis mee hoor. Ik denk dat iedereen gewoon verschillend is en wil je echt de top bereiken dan kun je daar voor kiezen. Verschillende combinaties heb ik ook horen langskomen. KT+Lopen, Zwemmen+Lopen (andere ben ik vergeten).
Allemaal welkome afwisselingen maar het is pas effectief als je het op een regelmatige basis doet. En teveel spieren maken je ook weer langzaam. Balans zoeken is the key.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah kijk aan, goed bezig, goed bezigquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
De persoon in kwestie had er nog een aardig tempo in.
Overigens net nog 15 Rotterdamse kilometers verslonden![]()
![]()
Bier was toch een perfect drankje? Wij geblesseerden mogen drinkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WTF?? ik dacht dat het een hardloopmeet zou worden.... MoBlo is
![]()
![]()
Onder het mom van 'gezond' bezig zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rookt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
morgenochtend les 3 van het schema
heb der zin in, en hoop dat het droog blijft
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Duidelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lange duurlopen zijn katabolisch en vreten spieren. En ik train niet voor massa, maar kracht. Dus bij mij zullen dde vezels getriggerd worden om gelijktijdig te werken ipv meer vezels te maken waardoor je massa krijgt. Maar 1 kg meer vet vs spier: doe mij die laatste maar..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hardlopen is dodelijk en sterven jongerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Onder het mom van 'gezond' bezig zijn.
Geblesseerd aan de bier-spier zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Bier was toch een perfect drankje? Wij geblesseerden mogen drinken. MoBlo is
![]()
![]()
Dat kan ik inderdaad wel eens doen eigenlijk. Zit ook een leuke uitdaging in. Ik weet nu wel ongeveer hoe ik m'n krachten moet verspreiden gedurende de route. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]schitterend rondje
![]()
enne, loop 'm es in tegenovergestelde richting .. zal je zien wat je nog meer opvalt
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]En die bruggetjes gaan inderdaad van best-wel-heel-hoog tot belachelijk-hoog en niet-te-doen-met-een-fiets-aan-toe
Die drie zijn allemaal even hoog. Maar die erna kwam (geleende foto) was te hoog om fietsend met een telefoon in de hand bij op te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is inderdaad zo oostelijk als je maar kan in LeeuwardenDankje RD! Ik vind dat anderen best mogen meekijken in wat voor mooie omgeving ik loopquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
leuk rondje Mattie..
en foto'shet gaat zoveel meer leven voor de andere posters
En de anderen ook bedankt voor de leuke reacties
de stats zeggen mij niet zo veel Slacker , die laten zich vaak lezen zoals je ze wilt lezen en geven vaak weinig achtergrond over de cijfers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Stats my friend. Er zijn mensen die leven tot ze 100 worden en dagelijks roken, maar een overgroot deel overlijdt vroegtijdig. De uitzondering bevestigd de regel. Ik doe het wel en het houdt me vd straat.
ik trek je stelling niet in twijfel want ik geloof zeker dat het voor een grote groep mensen baat heeft maar ik vraag me altijd af: "vanaf welk moment heeft het echt zin om krachttraining als essentieel onderdeel van je training op te nemen"
voor de recreatieve hardlopers zoals wij hier in dit topic zijn, die op hun rondje tussen de 5-10km lopen in een rustig tempo (vergeleken bij bijv de posters in het amateur topic), heeft volgens een goede warming up en rek en strekoefeningen al het benodigde effect qua blessurepreventie.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag was de 10k, uiteindelijk 5k gelopen; kleine steekjes in me rechter scheenbeen. Normaal loop ik altijd wel even door maar nu ging het gewoon zeer doen. Even rustig aan dus.![]()
true, true...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Bier was toch een perfect drankje? Wij geblesseerden mogen drinken. MoBlo is
sterker nog, als je constant het zelfde rondje, in dezelfde richting en aan dezelfde kant van de weg loopt, kun je een blessure in de hand werken. Aangezien je dan eenzijdig aan het belasten bent omdat bijvoorbeeld fietspaden vaak vanaf het midden schuin aflopen , om plasvorming te voorkomen. als je regelmatig van route wisselt en / of aan de andere kant van de weg gaat lopen, kun je dat voorkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad wel eens doen eigenlijk. Zit ook een leuke uitdaging in. Ik weet nu wel ongeveer hoe ik m'n krachten moet verspreiden gedurende de route. Thanks voor de tipIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Volgens mij willen de lokale toko's hier mij uithongeren..
Mijn favoriete bier (Iers bier) Murphy's is volgens mij uit assortiment gehaald bij AH XL.
Dus ik naar Lidl voor af en toe lekker bolletje chocola met hazelnoot in een potje (Mr. Choc dacht ik is transparante koket met bollen melkchocolade met hazelnoot) hebben ze die ook niet meer in de winkel!
Ben ik nou zo kieskeurig voor mijn 'junk' dag?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
goed bezig...duurde even voordat de rooksignalen doorkwamen maar je houdt je netjes aan het schema zo te zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
morgenochtend les 3 van het schema
heb der zin in, en hoop dat het droog blijft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beetje jammer. Ik ga slapen.
Goed lieve lopers en loopsters; een goede nachtrust gewenst en tot morgen.
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Hopen op lekker weer.
Iedereen die gaat lopen krijgt een duimpje van mij!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
het is dan maar goed dat jullie niet 'in mijn wereld' hoeven te lopen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In het noorden heb je er een paar dat is echtDan moet je haast wel een Fiere Ljepper zijn
Het viel me op dat het pad van 2,5 km schuin afloopt. Ook het stuk langs de autoweg doet dit best veel. Dus misschien maar eens de andere kant om jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterker nog, als je constant het zelfde rondje, in dezelfde richting en aan dezelfde kant van de weg loopt, kun je een blessure in de hand werken. Aangezien je dan eenzijdig aan het belasten bent omdat bijvoorbeeld fietspaden vaak vanaf het midden schuin aflopen , om plasvorming te voorkomen. als je regelmatig van route wisselt en / of aan de andere kant van de weg gaat lopen, kun je dat voorkomen.
chips...net nu ik een rustdag hebquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:01 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Iedereen die gaat lopen krijgt een duimpje van mij!.
Picsquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is dan maar goed dat jullie niet 'in mijn wereld' hoeven te lopen...![]()
![]()
quote:
die heb ik ooit al eens gepost maar zal nog een keertje zoekenquote:
hier dan nog een keer, Sexy
Hardlopen voor beginners #100 - de eerste 100 zitten er op!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga emigrerenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ooit al eens gepost maar zal nog een keertje zoeken
Hardlopen voor beginners #100 - de eerste 100 zitten er op!!
138 topics laterquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ooit al eens gepost maar zal nog een keertje zoeken
Hardlopen voor beginners #100 - de eerste 100 zitten er op!!in minder dan 2 maanden
![]()
![]()
![]()
@GotC en YUR...gedraagt MoBlo zich wel een beetje of zit ze nu al als een echte Brit te brallen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja daar keek ik ook naar...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
138 topics laterin minder dan 2 maanden
![]()
dat zijn ze zeker....een NZ'er krijg je echt de pis niet lauw.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit. Als de mensen ook een beetje relaxed zijn
Alleen het land is behoorlijk conservatief, zeker in het diepe zuiden waar ik woon.
Dat moet je wel een beetje aanstaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja daar had je al een keer wat over gepost dacht ik. Dat ze mannen niet met mannen willen laten trouwen, dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zijn ze zeker....een NZ'er krijg je echt de pis niet lauw.
Alleen het land is behoorlijk conservatief, zeker in het diepe zuiden waar ik woon.
Dat moet je wel een beetje aanstaan
Zolang ze niet met: "God hates fags/niggers'' bordjes langs de weg staan te prediken...
Voor de rest lijkt het me een prachtig land![]()
![]()
19 km in 1:50
Dat had ik niet verwacht...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ja hoor hij wel! netjes hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Jumparound het volgende:
Dat had ik niet verwacht...![]()
Lekker het weekend inquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Jumparound het volgende:
Dat had ik niet verwacht...![]()
![]()
Geen minuut te vroeg gestopt.. Kramp!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Jeeeeee wat gaan jullie hard! Jullie posten een marathon!
Ik ben nog niet geweest, gisteren voelde ik me toch niet zo en ik durfde nog niet. Toen ik toch dacht te gaan bleek ipod leeg dus helaas.
Vandaag had ik mijn periode dus ook vandaag niet helaas. Misschien morgen? Moet ik me wel perfect voelen haha![]()
![]()
Hmmm de eerste stap is het moeilijkste. Zodra die gezet isquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben nog niet geweest, gisteren voelde ik me toch niet zo en ik durfde nog niet. Toen ik toch dacht te gaan bleek ipod leeg dus helaas.
Vandaag had ik mijn periode dus ook vandaag niet helaas. Misschien morgen? Moet ik me wel perfect voelen haha![]()
![]()
jepquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed bezig...duurde even voordat de rooksignalen doorkwamen maar je houdt je netjes aan het schema zo te zien
gaat goed zelfsik neem hem ook mee op vakantie, zodat ik hem daar rustig kan voortzetten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goed manquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Jumparound het volgende:
Dat had ik niet verwacht...
Moet je hier morgen eens posten, vlak voordat je gaat. Dan word je genoeg gemotiveerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vandaag had ik mijn periode dus ook vandaag niet helaas. Misschien morgen? Moet ik me wel perfect voelen haha
Zo ik heb bijgelezen, ik zag iemand die over was, gefeliciteerd en zo te lezen zeeer verdiend! Geniet van je vakantie!
Ik zag iemand die ondanks een blessure goed had gelopen, en ver! En vleugeltjes kreeg. Ook gefeliciteerd en zo ver ook. Ik hoop dat ik ook ooit kan zeggen dat ik vleugeltjes heb gekregen
Ik zag een prachtig landschap om in te lopen , ben jaloers!
En verder hebben jullie gezellig gemeet en ik ga niet eens beloven bij te blijven lezen, jullie gaan mij veel te hard haha!![]()
Haha wie weet is dat precies wat ik nodig heb! Zal ik t morgen aandurven? Zit nog beetje te miepen niet lekker dit dat beetje warm van binnen dit dat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed man
[..]
Moet je hier morgen eens posten, vlak voordat je gaat. Dan word je genoeg gemotiveerd![]()
voor de voyeurs...
http://www.endomondo.com/workouts/71245529
kleine omweg gelopen om toch nog dat laatste bergje in hilversum mee te pakken
en het eerste uur zombies, run!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Je weet het maar nooitquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:44 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Haha wie weet is dat precies wat ik nodig heb! Zal ik t morgen aandurven? Zit nog beetje te miepen niet lekker dit dat beetje warm van binnen dit dat.![]()
En tuurlijk durf je het aan. Wil je in de ochtend gaan lopen?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
tnxquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat een onwijs mooie route ga je lopen!
Het was ook erg mooi! Met een hele grote buizerd, een vos en tientallen konijntjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee een beetje in de middag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit![]()
En tuurlijk durf je het aan. Wil je in de ochtend gaan lopen?![]()
Jouw pace op zo'n afstandquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tnx
Het was ook erg mooi! Met een hele grote buizerd, een vos en tientallen konijntjesJaloers
Hopen dat je geen zomerse temperaturen treft, of subtropische regenbuienquote:
challenge in de plus
Ecosia
nette tijd hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:09 schreef xzaz het volgende:
Mijn logje nog:
http://connect.garmin.com/activity/198566901
Ecosia
Ecosia
tofquote:
Ecosia
en terecht! prima gelopen vandaag Jumpquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Goedemorgen!!
M'n spieren weten dat ik gisteren gezwommen heb
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goeiemorgen! Ik heb onbedoeld een paar minuten zwart gereisden ik ben mn kwark vergeten. Vanavond weer sportschool
mijn headband uitproberen.
Niet meer actief op Fok!![]()
morge Guppy... en jij dacht dat je door het hardlopen precies wist waar al je spieren zaten he??!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen!!
M'n spieren weten dat ik gisteren gezwommen heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Avond RDquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
morge Guppy... en jij dacht dat je door het hardlopen precies wist waar al je spieren zaten he??!!ik maakte me geen illusies hoor! Deze horen niet bij het hardlopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
off topic...
Mrs.RD een paar daagjes weg dus RD is lekker Nederlands aan het kokkerelen.
gister zuurkool met rookworst, vanavond
Gisteravond nog maar een draafsessie van 3,2 km gedaan, aangezien dat ook op het schema voor de HM stond en moet zeggen dat het me wel helpt om de mevrouw van Endomondo laten zeggen hoe hard ik loop. (En mn grafiekje voor de snelheid klopt nog steeds niethttp://www.endomondo.com/workouts/71207298 )
Wat wel grappig was, dat toen ik langs een bruggetje liep er toen ook een andere loper invoegde op de weg waar ik liep en die vroeg hoe hard loop jij? Ik zo: ongeveer 4:30. Oke, dan ga ik even proberen aan te haken, maar na 10 meter zei hij: 'Ga maar, ik trek het niet, heb er ook al 15 km op zitten.' En toen ik 50 meter voor m liep, riep hij me nog na: 'Ja, maar jij hebt ook veel langere benen.'
Was trouwens een 50-er volgens mij, dus hij liep behoorlijk volgens mij
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 13-07-2012 07:39:28 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteravond nog maar een draafsessie van 3,2 km gedaan, aangezien dat ook op het schema voor de HM stond en moet zeggen dat het me wel helpt om de mevrouw van Endomondo laten zeggen hoe hard ik loop. (En mn grafiekje voor de snelheid klopt nog steeds niethttp://www.endomondo.com/workouts/71207298 )
Wat wel grappig was, dat toen ik langs een bruggetje liep er toen ook een andere loper invoegde op de weg waar ik liep en die vroeg hoe hard loop jij? Ik zo: ongeveer 4:30. Oke, dan ga ik even proberen aan te haken, maar na 10 meter zei hij: 'Ga maar, ik trek het niet, heb er ook al 5 km op zitten.' En toen ik 50 meter voor m liep, riep hij me nog na: 'Ja, maar jij hebt ook veel langere benen.'
Was trouwens een 50-er volgens mij, dus hij liep behoorlijk volgens mij!
wat zei je toen MD? ik heb er ook al 5km opzitten, maar dit is nog maar de warming up..!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, toen was ik nog maar 1 km onderweg, dus heb gezegd dat ik nog maar net begonnen wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat zei je toen MD? ik heb er ook al 5km opzitten, maar dit is nog maar de warming up..!!En hem complimenten gemaakt dat ie al 15 erop had zitten.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, een regenachtige dag zegt buienradar. Dan hoef ik ook niet te wachten tot het droog is. Even een rondje![]()
![]()
Lopen met lichte regenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:16 schreef Wiehoe het volgende:
Zo, een regenachtige dag zegt buienradar. Dan hoef ik ook niet te wachten tot het droog is. Even een rondje
Ik heb ook gisteren mijzelf buiten gezet, rennen kreng!
Het ging ondanks brandende longen van de verkoudheid beter dan de eerste keer, 2x zo lang volgehouden dus ik verbaasde mijzelf![]()
Nog steeds peanuts bij jullie maar jullie tillen geen 130 kilo mee. Overigens daarna nog 7 km gefietst. Morgen weer!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het miezert hier, het lijkt mee te vallen op zich maar na een half uur ben je ongetwijfeld nat tot op je onderbroek....quote:
How can I make this topic about me?![]()
maar er is in ieder geval wel een poster hier die volgens mij rond dat gewicht zat en o.a. door hardlopen heel veel overgewicht verloren is...dus "keep it up" en super gedaan! de eerste stap....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het ging ondanks brandende longen van de verkoudheid beter dan de eerste keer, 2x zo lang volgehouden dus ik verbaasde mijzelf![]()
Nog steeds peanuts bij jullie maar jullie tillen geen 130 kilo mee. Overigens daarna nog 7 km gefietst. Morgen weer!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks. Het was ook met name dat stukje in de OP wat mij op het veld heeft gezetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar er is in ieder geval wel een poster hier die volgens mij rond dat gewicht zat en o.a. door hardlopen heel veel overgewicht verloren is...dus "keep it up" en super gedaan! de eerste stap....
Ik begon met 132, nu op 128.5 .Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Way to goquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks. Het was ook met name dat stukje in de OP wat mij op het veld heeft gezet
Ik begon met 132, nu op 128.5 .
Weekje rust hier ivm de bilspier/heup. Tantum smeren en alleen wat schoolslag rustig zwemmen als ik weer thuis ben.Ja doei.![]()
ik ben fier op u!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nog steeds peanuts bij jullie maar jullie tillen geen 130 kilo mee. Overigens daarna nog 7 km gefietst. Morgen weer!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
heeft het bier van gisteravond niet voor verdoving gezorgd?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Weekje rust hier ivm de bilspier/heup. Tantum smeren en alleen wat schoolslag rustig zwemmen als ik weer thuis ben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Helaaschquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heeft het bier van gisteravond niet voor verdoving gezorgd?stom hoor, maar ik wil wel proberen om de 10 nog te gaan redden de 29e, maar wat niet kan kan niet, en dan ga ik gewoon voor die op 19 augustus! Heb me dan wel ingeschreven, maar m'n lijf is me liever dan een evenement
Ja doei.![]()
inderdaad.... altijd een beetje zuur als je een evenement moet afzeggen maar zoals je zegt, er is altijd nog een volgend evenementquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaaschstom hoor, maar ik wil wel proberen om de 10 nog te gaan redden de 29e, maar wat niet kan kan niet, en dan ga ik gewoon voor die op 19 augustus! Heb me dan wel ingeschreven, maar m'n lijf is me liever dan een evenement
Ja, geen zin om mezelf kapot te lopen hoor. Ben zelfs wellicht al iets te lang doorgegaan stiekem, maar er zijn gewoon grenzen. Toen ik naar de trein moest rennen gisteren had ik toch ook echt wel zo'n pijn dat ik dacht: 'dit zit niet goed'. Nou ja, hè?betekent niet dat ik stil moet gaan zitten, dus doe dat ook niet.
Jij nog lekker gelopen? Nog 'n beetje weer daar?
Ja doei.![]()
vandaag rustdag maar morgen Southland Provincial Cross Country Championshipsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, geen zin om mezelf kapot te lopen hoor. Ben zelfs wellicht al iets te lang doorgegaan stiekem, maar er zijn gewoon grenzen. Toen ik naar de trein moest rennen gisteren had ik toch ook echt wel zo'n pijn dat ik dacht: 'dit zit niet goed'. Nou ja, hè?betekent niet dat ik stil moet gaan zitten, dus doe dat ook niet.
Jij nog lekker gelopen? Nog 'n beetje weer daar?
12km (4x3km) en zondag een duurloop (weet nog niet hoeveel, net hoe mijn benen voelen na de x-country)
Op dit moment lekker weer, het lijkt wel lente!
Maar omdat we maar een kleine rots in de midden van de grote Stille Zuidzee zijn kan het zo omslaan, een lagedrukgebied met koude poolucht vanuit Antarctica ligt altijd op de loer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toch wel? Jammer. Kijken hoe het na een week gaat. Nog steeds last van je rug? (uitstraling van ja rug naar billen misschien?)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Weekje rust hier ivm de bilspier/heup. Tantum smeren en alleen wat schoolslag rustig zwemmen als ik weer thuis ben.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Boo. Regen hier..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vandaag rustdag maar morgen Southland Provincial Cross Country Championships
12km (4x3km) en zondag een duurloop (weet nog niet hoeveel, net hoe mijn benen voelen na de x-country)
Maar omdat we maar een kleine rots in de midden van de grote Stille Zuidzee zijn kan het zo omslaan, een lagedrukgebied met koude poolucht vanuit Antarctica ligt altijd op de loer.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
hier ook op het program voor morgen...lekker glibberen en glijdenquote:
Vanmiddag dus maar even wat versleten spikes vervangen voor optimale grip want volgens de organisatie is het een meer dan pittig parkoers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een heerlijk hardloopweer, allemaal mensen in regenpakken en met paraplu's, en dan kom je aan met je hardloopshirtje en korte tight.![]()
![]()
Lekker hoor! Tof!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vandaag rustdag maar morgen Southland Provincial Cross Country Championships
Maar omdat we maar een kleine rots in de midden van de grote Stille Zuidzee zijn kan het zo omslaan, een lagedrukgebied met koude poolucht vanuit Antarctica ligt altijd op de loer.
En ja, zo wisselvallig als de tering; net die rots waar ik woon!Belde gisteren met de sportschool en ze vroegen of ik de zon mee wilde nemen...
dus ik ga m'n best doen.
Ja, jammar, maar heeft weinig zin om te gaan miepenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Toch wel? Jammer. Kijken hoe het na een week gaat. Nog steeds last van je rug? (uitstraling van ja rug naar billen misschien?)gewoon schop onder de reet qua rust houden en doorzetten! Denk ook dat 't lang op de motor zitten de afgelopen dagen niet heeft meegeholpen, dus eenmaal thuis zal ik de motor ook weer even laten staan.
Ja doei.![]()
Ik wordt er koud van en blijft koud. Ben toch al verkouden dus....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:24 schreef Wiehoe het volgende:
Wat een heerlijk hardloopweer, allemaal mensen in regenpakken en met paraplu's, en dan kom je aan met je hardloopshirtje en korte tight.. Maar maandag sollicitatiegesprek, wil dus niet teveel riskeren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker hoor! Tof!
En ja, zo wisselvallig als de tering; net die rots waar ik woon!Belde gisteren met de sportschool en ze vroegen of ik de zon mee wilde nemen...
dus ik ga m'n best doen.
[..]
Ja, jammar, maar heeft weinig zin om te gaan miepengewoon schop onder de reet qua rust houden en doorzetten! Denk ook dat 't lang op de motor zitten de afgelopen dagen niet heeft meegeholpen, dus eenmaal thuis zal ik de motor ook weer even laten staan.
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
+ 1 , nou ja rokje danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:24 schreef Wiehoe het volgende:
Wat een heerlijk hardloopweer, allemaal mensen in regenpakken en met paraplu's, en dan kom je aan met je hardloopshirtje en korte tight.![]()
![]()
extra rustdagje voor mij... Ik geloof dat ik gister misschien iets te veel van mn lichaam heb gevraagd
Oh, en eindelijk mijn streefgewicht bereikt! 75 kg
Ecosia
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:35 schreef Jumparound het volgende:
Oh, en eindelijk mijn streefgewicht bereikt! 75 kg
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:35 schreef Jumparound het volgende:
extra rustdagje voor mij... Ik geloof dat ik gister misschien iets te veel van mn lichaam heb gevraagd
Oh, en eindelijk mijn streefgewicht bereikt! 75 kg![]()
![]()
Vandaag was voor mij een experimenteel rondje.![]()
Hele training geprobeerd met een hogere pasfrequentie en betere landing te lopen. De pasfrequentie was wel hoger, maar niet zo hoog als ik had verwacht, maar de landing was wel stukken beterNu nog proberen om dan ook nog eens mijn hartslag laag te houden, hij bleef stabiel te hoog
https://www.polarpersonal(...)9c5785fc839353a30b6b![]()
Hebben jullie ook 'hardlopen' als een van je hobby's op je cv staan?How can I make this topic about me?![]()
Nog niet, maar stel ik ga mijn CV bijwerken, dan komt dat er zeker bij te staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie ook 'hardlopen' als een van je hobby's op je cv staan?![]()
![]()
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt, een sollicitatiegesprek gehad of een arbeidsovereenkomst getekend in mijn levenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie ook 'hardlopen' als een van je hobby's op je cv staan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, wel doodlopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie ook 'hardlopen' als een van je hobby's op je cv staan?Ja doei.![]()
Nee, vind het niet echt wat toevoegen aan mijn CV, zou dus niet weten waarom ik het erop moet zetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie ook 'hardlopen' als een van je hobby's op je cv staan?Dat eerste en tweede kan ik nog begrijpen, maar die laatste niet echt... hoe kan je werken zonder arbeidsovereenkomst?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt, een sollicitatiegesprek gehad of een arbeidsovereenkomst getekend in mijn leven
En Kluizenaar en Jumparound goed bezig
En ik kan me ook aansluiten bij Wiehoe, Shravani als het gaat om in de regen lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt, een sollicitatiegesprek gehad of een arbeidsovereenkomst getekend in mijn leven![]()
Ik heb in de detachering gezeten, dus naast mijn normale persoonlijke cv had ik ook een, hoe te zeggen?, cv achtig iets in een bedrijfstemplate / bedrijfshuisstijl, met kennisgebieden en ervaringen, persoonlijkheidsprofiel, ambities en die hele meuk.
Bij intakes kreeg ik altijd vragen over mijn hobbies, wat toen nog geen hardlopen was maar vechtsport.How can I make this topic about me?![]()
eigen bedrijfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
Dat eerste en tweede kan ik nog begrijpen, maar die laatste niet echt... hoe kan je werken zonder arbeidsovereenkomst?
Ecosia
Gentlemen's agreement.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, vind het niet echt wat toevoegen aan mijn CV, zou dus niet weten waarom ik het erop moet zetten.
[..]
Dat eerste en tweede kan ik nog begrijpen, maar die laatste niet echt... hoe kan je werken zonder arbeidsovereenkomst?
als een van de twee partijen onder een contract uit wil dan lukt dat echt wel dus waarom een contract opstellen?
En het gaat al 22 jaar goed dus ja.... nu moet ik zeggen, de sector waar ik in werk is ook echt "ons kent ons"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Netjes. Dat is hiero niet meer voor te stellen, zonder contract dingen afspreken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gentlemen's agreement.....
als een van de twee partijen onder een contract uit wil dan lukt dat echt wel dus waarom een contract opstellen?
En het gaat al 22 jaar goed dus ja.... nu moet ik zeggen, de sector waar ik in werk is ook echt "ons kent ons"How can I make this topic about me?![]()
dan is het idd wel bijzonder jaquote:
Ecosia
395 km gelopen dit jaar. Wat een pokke eind eigenlijk.Van Delfzijl naar Vlissingen is nog minder.
De 400 km mijlpaal loop ik op een berg in Oostenrijk aanstaande zondag![]()
![]()
dat is helemaal een mooi moment!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:00 schreef Wiehoe het volgende:
De 400 km mijlpaal loop ik op een berg in Oostenrijk aanstaande zondag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jaloers! op je mijlpaal en de plek waar je die gaat halenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:00 schreef Wiehoe het volgende:
395 km gelopen dit jaar. Wat een pokke eind eigenlijk.Van Delfzijl naar Vlissingen is nog minder.
De 400 km mijlpaal loop ik op een berg in Oostenrijk aanstaande zondag![]()
![]()
Die 400km red je dit jaar zeker nog wel als ik je stats bekijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:11 schreef Shravani het volgende:
[..]
Jaloers! op je mijlpaal en de plek waar je die gaat halenEn die bergen... tja, die lopen niet weg
![]()
![]()
Hier ook een mijlpaal morgen bij leven en welzijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dat gaat inderdaad wel goedkomen, in runkeeper staat m'n totaal vanaf eind Maart en volgende week haal ik de 200 km (nu 195)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:16 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Die 400km red je dit jaar zeker nog wel als ik je stats bekijk.En die bergen... tja, die lopen niet weg
Wel foto's maken van je looproutes aldaar he ?![]()
400km is echt veel! zit nu op ongeveer 170km, maar ben ook pas in februari begonnen met lopen.
Vanavond is mijn eerste wedstrijd!Nu toch wel een beetje spannend!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:21 schreef gcjoel het volgende:
400km is echt veel! zit nu op ongeveer 170km, maar ben ook pas in februari begonnen met lopen.
en een beetje gezonde spanning is alleen maar goed voor een wedstrijd
Maar dat is dan toch nog steeds wel een overeenkomst rondom het werk wat je doet, je hebt toch onderling wat afspraken rondom beloning etc?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gentlemen's agreement.....
En het gaat al 22 jaar goed dus ja.... nu moet ik zeggen, de sector waar ik in werk is ook echt "ons kent ons"Netjes, ik ga volgende week richting de 250quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:00 schreef Wiehoe het volgende:
De 400 km mijlpaal loop ik op een berg in Oostenrijk aanstaande zondagSuper, veel succes en geniet er vooral vanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:19 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja dat gaat inderdaad wel goedkomen, in runkeeper staat m'n totaal vanaf eind Maart en volgende week haal ik de 200 km (nu 195)
Wel foto's maken van je looproutes aldaar he ?Leuk! Veel succes vanavond met je eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:21 schreef gcjoel het volgende:
![]()
![]()
ja, dat wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch nog steeds wel een overeenkomst rondom het werk wat je doet, je hebt toch onderling wat afspraken rondom beloning etc?
Maar ik heb nog nooit een contract o.i.d. ondertekend.
Ook in mijn huidige baan niet, de enige 'overeenkomst' is een mondelinge afspraak rond de koffietafel over mijn verantwoordelijkheden als bedrijfsleider en de beloning daarvoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes~!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De tering, wat een horrordag gisteren met werk. Duurde en duurde maar en uiteindelijk was ik pas veeeeeeeel te laat klaar. Rond 21 uur ofzo en toen moest ik nog naar huis. Not funny. En dinsdag ging het ook al zo. Ik kom nauwelijks aan toe om hier te lezen momenteel. Vanmiddag maar eens lekker lopen weer om het weekend in te luiden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gaat vast goedkomen, veel succes!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:21 schreef gcjoel het volgende:
![]()
Bedankt iedereen!![]()
Gelukkig komen mijn ouders om me aan te moedigen![]()
Mijn vriend is waarschijnlijk niet op tijd thuis![]()
![]()
Weekendlopen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:34 schreef mosselmossel het volgende:
De tering, wat een horrordag gisteren met werk. Duurde en duurde maar en uiteindelijk was ik pas veeeeeeeel te laat klaar. Rond 21 uur ofzo en toen moest ik nog naar huis. Not funny. En dinsdag ging het ook al zo. Ik kom nauwelijks aan toe om hier te lezen momenteel. Vanmiddag maar eens lekker lopen weer om het weekend in te luiden.
Ik zou eigenlijk morgen gaan, maar denk toch dat ik het begin van de avond doe. Heb er zo'n zin in vandaag
Ik zal ook eens wat foto's van m'n rondje plempen, zijn op verschillende dagen gemaakt, maar om een indruk te geven van waar ik loop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik terug ben van vakantie ga ik ook echt eens foto's maken van mijn rondjes
F means you're fucked![]()
Ja leuk!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef YUR het volgende:
Als ik terug ben van vakantie ga ik ook echt eens foto's maken van mijn rondjes![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:52 schreef Shravani het volgende:
Ik zal ook eens wat foto's van m'n rondje plempen, zijn op verschillende dagen gemaakt, maar om een indruk te geven van waar ik loop:mooi rondje...altijd leuk om te zien waar jullie allemaal lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zag toevallig net jouw omgevingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi rondje...altijd leuk om te zien waar jullie allemaal lopen![]()
![]()
Ik zal ook eens wat foto's van m'n rondje plempen, zijn op verschillende dagen gemaakt, maar om een indruk te geven van waar ik loop:Mooi gebied om te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hillsquote:
Ik zal ook eens wat foto's van m'n rondje plempen, zijn op verschillende dagen gemaakt, maar om een indruk te geven van waar ik loop:Dat ziet er leuk uit! Zeker omdat het ook zonnig is op de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lopend zie je vaak pas hoe mooi je woonongeving eigenlijk is.... in het voorjaar de lammetjes in de wei, jonge eendjes in de sloot, bloeiende bermen etc.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lopend zie je vaak pas hoe mooi je woonongeving eigenlijk is.... in het voorjaar de lammetjes in de wei, jonge eendjes in de sloot, bloeiende bermen etc.
Ik denk dat een groot deel van de mensen hier in de stad half nog niet eens weten hoe mooi de omgeving is en waar de mooiste plekjes zijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lopend zie je vaak pas hoe mooi je woonongeving eigenlijk is.... in het voorjaar de lammetjes in de wei, jonge eendjes in de sloot, bloeiende bermen etc.![]()
Wat ik het leukst vind, is dat er elke keer iets anders is dat je opvalt in de omgeving.
Vanmorgen was het bagger weer, maar dan zie je een kwikstaartje dat zit te badderen in een plas![]()
![]()
ja, ik raak ook nooit uitgekeken op mijn rondjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
Wat ik het leukst vind, is dat er elke keer iets anders is dat je opvalt in de omgeving.
Vanmorgen was het bagger weer, maar dan zie je een kwikstaartje dat zit te badderen in een plas
Daarom probeer ik er overdag ook even tussen uit te knijpen zodat ik bij daglicht kan lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaad! heerlijk smorgens vroeg wanneer er nog bijna niemand is, alhoewel dat nu in de zomer wel drukker is. Vond het vooral toen het wat kouder was erg lekker (februari/maart)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lopend zie je vaak pas hoe mooi je woonongeving eigenlijk is.... in het voorjaar de lammetjes in de wei, jonge eendjes in de sloot, bloeiende bermen etc.![]()
Vanaf morgen ben ik een week in het oosten des lands, al enorm veel zin daar te lopenLijkt me fijn om eens een keer in het groen te lopen, dat heb je hier niet heel veel.
![]()
Inderdaad, waar is dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik denk dat een groot deel van de mensen hier in de stad half nog niet eens weten hoe mooi de omgeving is en waar de mooiste plekjes zijn.
En succes vanavond GCJoel!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik zal ook eens wat foto's van m'n rondje plempen, zijn op verschillende dagen gemaakt, maar om een indruk te geven van waar ik loop:Jij loopt ook in een mooie omgeving zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amsterdam was het toch?
Yep, en dit is dan net de andere kant van de ringquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij loopt ook in een mooie omgeving zeg![]()
Amsterdam was het toch?
![]()
![]()
170 km hier ook, waarvan 80 km in de laatste 3 wekenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:21 schreef gcjoel het volgende:
![]()
![]()
Of een video. Van dat schokkend camerawerk van een hardlopend persoon, met dat gehijg erbij...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef YUR het volgende:
Als ik terug ben van vakantie ga ik ook echt eens foto's maken van mijn rondjesHow can I make this topic about me?![]()
Zo. In ieder geval de tandarts overleefd. Nu lunch laten zakken, beetje werken en go! Buienradar laat een geheel droge middag zien![]()
![]()
Verrassend dat het in Amsterdam toch nog zo groen is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef Shravani het volgende:
[..]
Yep, en dit is dan net de andere kant van de ring
Weekend
Denk dat ik m ook in ga luiden met een rondje lopenenkels en knieën voelen goed en zo houd ik m'n opties voor de komende 3 dagen wat beter open.
Vandaag lopen, morgen rust en dan de keuze om zondag of maandag te lopen. Loop ik zondag, kan ik maandag uitslapen en heb ik wat meer rust tot m'n training woensdag. Loop ik maandag, heb ik dit weekend 2 rustdagen. Ga daarbij puur op m'n gevoel af
Dit nummer:
Bij de intro moet ik altijd aan hardlopen denkenquote:Forfeit the game
Before somebody else
Takes you out of the frame
And puts your name to shame
Cover up your face
You can't run the race
The pace is too fast
You just won't last♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oeh die staat nog niet in mijn hardlooplijstje!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:34 schreef Yuki het volgende:
Dit nummer:
Bij de intro moet ik altijd aan hardlopen denken
[..]
Net even goede bodem voor vanavond gegeten, turkse pizza met falafel![]()
Vanavond dus nog een boterham en banaantje dan moet het goed komen!![]()
![]()
Komt sowieso goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh die staat nog niet in mijn hardlooplijstje!
Net even goede bodem voor vanavond gegeten, turkse pizza met falafel![]()
Vanavond dus nog een boterham en banaantje dan moet het goed komen!
Linkin Park vind ik heerlijk om mezelf een beetje op te peppen voor het lopen. Beetje agressie
Linkin Park sowieso![]()
Meh mijn rug zit helemaal vast, eens zien of ik m'n rug wat los kan krijgen en dan zien we even of ik kan lopen of niet.![]()
Ja luister er wel vaker naar maar helemaal niet aan gedacht om die ook in de hardloop playlist te zetten! Lijkt me vooral lekker als je frustraties eruit moet lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komt sowieso goed
Linkin Park vind ik heerlijk om mezelf een beetje op te peppen voor het lopen. Beetje agressie![]()
![]()
Afstand: 4,11 km
Tijd: 30:08
Gem. tempo: 7:20 min/km
Winst hoogte: 16 m
Calorieën: 256 C
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik doe het niet vaak, gelukkig weinig frustratie de laatste tijd. Maar als ik gewoon lekker aan het lopen voor mijn plezier wil ik liever hippe top 40 liedjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef GotC het volgende:
Wat lopen veel mensen om frustratie eruit te lopen zeg!![]()
![]()
Lopen werkt ook als een soort meditatie en fysieke uitlaatklep ineenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef GotC het volgende:
Wat lopen veel mensen om frustratie eruit te lopen zeg!![]()
![]()
Top! en hoe ging het met de Garmin dit keer? (dat was jij toch? anders Sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef MissBliss het volgende:
Afstand: 4,11 km
Tijd: 30:08
Gem. tempo: 7:20 min/km
Winst hoogte: 16 m
Calorieën: 256 C)
![]()
Is ook lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak, gelukkig weinig frustratie de laatste tijd. Maar als ik gewoon lekker aan het lopen voor mijn plezier wil ik liever hippe top 40 liedjesIk heb eigenlijk nog nooit gedacht: 'wat een %$@#^ dag op werk, ik ga m'n frustratie eruit lopen
'
QFTquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lopen werkt ook als een soort meditatie en fysieke uitlaatklep ineen![]()
![]()
Uitlaatklepquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:57 schreef GotC het volgende:
Wat lopen veel mensen om frustratie eruit te lopen zeg!
Sowieso is het lekker om te lopen, ook als ik vrolijk benMaar het werkt ook zeker om m'n hoofd leeg te maken als ik pieker of als dingen tegen zitten.
Dat was ik! Ja, ging goed, ik snap hem al iets beterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Top! en hoe ging het met de Garmin dit keer? (dat was jij toch? anders Sorry)
http://connect.garmin.com/activity/198692768
Heb alleen net als vorige keer wel een gek spikeje in mn pace, op 17:42, vraag me af wat dat is.
En hij maakt ook zelf rondes aan, na 1,61 km ga ik een volgende ronde in. Ook maar eens uitzoeken wat dat nou is
Maar uploaden enzo gaat allemaal goed nu!Ziggy played guitar
Ik zou het doen!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja luister er wel vaker naar maar helemaal niet aan gedacht om die ook in de hardloop playlist te zetten! Lijkt me vooral lekker als je frustraties eruit moet lopen
Linkin Park staat hier dus wel in de playlist. Komt niet altijd voorbij, loop het lekkerst op 2 EP's van een punkbandjeen ik loop nu nog te kort om Linkin Park voorbij te laten komen
1,61 km = 1 mijlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was ik! Ja, ging goed, ik snap hem al iets beter
Heb alleen net als vorige keer wel een gek spikeje in mn pace, op 17:42, vraag me af wat dat is.
En hij maakt ook zelf rondes aan, na 1,61 km ga ik een volgende ronde in. Ook maar eens uitzoeken wat dat nou is
Maar uploaden enzo gaat allemaal goed nu!
Je kunt dat instellen op het horloge, ik heb het op 1km gezet dan kun je dus zien hoe hard je gemiddeld per km hebt gelopen. Best leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was ik! Ja, ging goed, ik snap hem al iets beter
Maar uploaden enzo gaat allemaal goed nu!![]()
![]()
Ahquote:Oh handigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kunt dat instellen op het horloge, ik heb het op 1km gezet dan kun je dus zien hoe hard je gemiddeld per km hebt gelopen. Best leukGa ik even aanpassen dan.
Ziggy played guitar
Brrrrrrr ben ik blij dat ik jasje had aangetrokken. Vrij koud.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heb je die weleens gehad? Zitten gewoon stukjes cocos in wat lijkt op kotsquote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tijdens het hardlopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Brrrrrrr ben ik blij dat ik jasje had aangetrokken. Vrij koud.![]()
Ja.. Korte mouwen was voor mij te koudquote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
De creamy coconut is lekkerquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja.. Korte mouwen was voor mij te koudBij warmlopen is het inderdaad nog wat fris, maar vervolgens is het heerlijk. Ben benieuwd hoe je er in de winter bij loopt.
![]()
Wat mij hier en buiten opvalt. Van de week was het nog wel best lekker weer. Vrij warm. En dan zie/lees ik toch dat juist de vrouwen een capri aantrekken.
Moeten ze natuurlijk zelf weten, maar het viel me op
Ook met een jasjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:38 schreef Wiehoe het volgende:
[..]Bij warmlopen is het inderdaad nog wat fris, maar vervolgens is het heerlijk. Ben benieuwd hoe je er in de winter bij loopt.
. Maar vond de wind wat gurig. Temperatuur was overigens te doen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Welk merk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb gewoon 2 dozen vol met samples.
LP!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:34 schreef Yuki het volgende:
Dit nummer:
Bij de intro moet ik altijd aan hardlopen denken
[..]![]()
![]()
Ik had het echt niet koud met een shirtje met korte mouwen net.Ziggy played guitar
Ah zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik had het echt niet koud met een shirtje met korte mouwen net.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nou ja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik ben een enorme koukleum, maar tijdens het hardlopen heb ik het echt wel heel snel heel warmquote:![]()
Ziggy played guitar
Haha dat heb ik ook, zo'n rood hoofd erbij!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik ben een enorme koukleum, maar tijdens het hardlopen heb ik het echt wel heel snel heel warm![]()
![]()
Spontaan plan: niet m'n voorgenomen rondje lopen, maar straks naar hét hardlooppark in Utrecht fietsen, rondje van 6,6 km en dan weer naar huis.
Zal dan wel een dun jasje aan moeten doen, anders is het te koud op de fietsen lopen met dat jasje is weer wat te warm vrees ik
/wijf♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb vanmorgen met een singlet en m'n hardlooprokje in de stromende regen gelopen.
Hoe minder je aan hebt, hoe minder er aan je lijf kan plakken![]()
![]()
Tja en wat is koud he? Is dat pas bij rillen of net niet tegen het zweten aan? Ik heb bij sommige mensen het gevoel dat ze het zo warm willen hebben tegen het zweten aan. Alles daaronder en ze hebben het koud..... Tja![]()
![]()
Wil iemand me tegen houden? een Garmin FR 610 voor maar 309 euro
* YUR wil dat ding
Maarja ik heb pas een paar maandjes een 210
Tijdens het lopen heb ik liefst geen jasje aan, beetje koud met starten is ook geen probleem. Ik krijg het toch warm zat. Maar op de fiets (zowel heen als terug) wil ik het niet koud hebben. Al is het maar omdat ik net van m'n verkoudheid af lijk te komen en m'n weerstand niet weer een klap wil geven (met mogelijk een nieuwe verkoudheid als gevolg).♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dan wil ik je 210 wel overnemenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:49 schreef YUR het volgende:
* YUR wil dat ding
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:49 schreef YUR het volgende:
* YUR wil dat ding
Maarja ik heb pas een paar maandjes een 210![]()
![]()
jasje aan op de fiets, om je middel knopen met lopen, probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:50 schreef Yuki het volgende:
Tijdens het lopen heb ik liefst geen jasje aan, beetje koud met starten is ook geen probleem. Ik krijg het toch warm zat. Maar op de fiets (zowel heen als terug) wil ik het niet koud hebben. Al is het maar omdat ik net van m'n verkoudheid af lijk te komen en m'n weerstand niet weer een klap wil geven (met mogelijk een nieuwe verkoudheid als gevolg).![]()
![]()
Vandaag een 75 minuten flink wezen fitnessen en morgen vertrek ik rond 10.30u naar Extrema. Zit er dus aan te denken morgenochtend vroeg (rond 07:00u) te gaan lopen. Nog dingen waar ik dan rekening mee moet houden qua eten? Is dan voor het eerst dat ik zo vroeg op de ochtend ga namelijk.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat wilde ik zeggenquote:
Ook al gedaan trouwens, even geleden...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gewoon kopen. Topding! Die 210 kan je makkelijk verpatsen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:49 schreef YUR het volgende:
* YUR wil dat ding
Maarja ik heb pas een paar maandjes een 210Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
I know, je staat bovenaan de lijst voor het geval dat ik me niet kan inhoudenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen
Ook al gedaan trouwens, even geleden...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:49 schreef YUR het volgende:
* YUR wil dat ding
Waar zie je voor die prijs?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef YUR het volgende:
[..]
I know, je staat bovenaan de lijst voor het geval dat ik me niet kan inhouden
Thx!
Ik eet altijd alleen een banaan voor het lopen smorgens, en water drinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een 75 minuten flink wezen fitnessen en morgen vertrek ik rond 10.30u naar Extrema. Zit er dus aan te denken morgenochtend vroeg (rond 07:00u) te gaan lopen. Nog dingen waar ik dan rekening mee moet houden qua eten? Is dan voor het eerst dat ik zo vroeg op de ochtend ga namelijk.
Ontbijten doe ik erna!![]()
Koop dan voor 1 euro extra een 910xt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:49 schreef YUR het volgende:
* YUR wil dat ding
Maarja ik heb pas een paar maandjes een 210![]()
![]()
Te duurquote:, ik mag straks gaan shoppen met me ma en met me zus. Weet je waar ik het grootste hekel aan heb; juist.. klerewinkels bezoeken.
Ik ga nog wel even langs de sportzaak; en ik heb nog ¤90,- aan Mediamarkt pasjes![]()
![]()
Koffie schijnt goed te zijn. Maar het breekt mij soms op en geeft me een erg droge mondquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag een 75 minuten flink wezen fitnessen en morgen vertrek ik rond 10.30u naar Extrema. Zit er dus aan te denken morgenochtend vroeg (rond 07:00u) te gaan lopen. Nog dingen waar ik dan rekening mee moet houden qua eten? Is dan voor het eerst dat ik zo vroeg op de ochtend ga namelijk.
Nee joh, koffie komt omhoog bij mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Koffie schijnt goed te zijn. Maar het breekt mij soms op en geeft me een erg droge mond“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik drink altijd eerst een bak koffie, dan 2 glazen water en soms een appel of banaan en dan ga ik lopen.![]()
Ik ga je niet tegenhouden YURhet is elke euro waard!!
Raad eens wie er hier net terug is?
Mijn nieuwe hardloopshirt was binnen dusja toen moest ik wel
en het ging supergoed!!![]()
Aan het einde moest je 3 min en de laatste halve minuut heb ik zelfs nog een sprintje getrokken!![]()
![]()
Voor het eerst een halfuur achtereen gecrosstraind. 300 calorietjes verbrand, ongeveer even veel als met hardlopen.
Maar zo'n rooie kop heb ik tijdens het lopen nooit gehad geloof ik. Haarband is approved trouwens
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:59 schreef Mvr.Poes het volgende:
Aan het einde moest je 3 min en de laatste halve minuut heb ik zelfs nog een sprintje getrokken!
Verder nergens last van gehad?
Duimpje van mij
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik ook niet want dan heeft yuki een 210quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga je niet tegenhouden YURhet is elke euro waard!!
Is die haarband wat ja? Ik heb ook last van haartjes die in m'n mond waaien en die niet in m'n vlecht willen blijven zittenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Voor het eerst een halfuur achtereen gecrosstraind. 300 calorietjes verbrand, ongeveer even veel als met hardlopen.
Maar zo'n rooie kop heb ik tijdens het lopen nooit gehad geloof ik. Haarband is approved trouwens
Klein beetje benauwd ( al paar dagen last van, daarom twijfel) en keelpijn haha maar het ging erg goed! Zondag/maandag les 2 ( insert vorksmiley)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Verder nergens last van gehad?
Duimpje van mij![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:08 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Klein beetje benauwd ( al paar dagen last van, daarom twijfel) en keelpijn haha maar het ging erg goed! Zondag/maandag les 2 ( insert vorksmiley)![]()
![]()
Wauwww 300 calorieen! Awesome! Ik zet mijn haar vast met klipjes bovenop en een klem vanachteren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Maar zo'n rooie kop heb ik tijdens het lopen nooit gehad geloof ik. Haarband is approved trouwens![]()
op de crosstrainer springen er toch plukken los bij mij en aangezien je dan niet zo makkelijk kunt loslaten om wat weg te vegen is zo'n band wel prettig, al ziet het er niet geweldig uit. Maar goed ik zie er sowieso al niet uit met mn rooie zweetkopquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:10 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Wauwww 300 calorieen! Awesome! Ik zet mijn haar vast met klipjes bovenop en een klem vanachteren.
Bij mij ook met hardlopen. Met KT dan weer niet. Het geeft je spieren wel een boostquote:Goed gedaan Poes!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:59 schreef Mvr.Poes het volgende:
Aan het einde moest je 3 min en de laatste halve minuut heb ik zelfs nog een sprintje getrokken!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Jajajajajajaja ik heb 8k duurloop gedaan! Ben supertrots op mezelf. Tijd:57min en een beetje. Duurloop he, dus heb me gruwelijk ingehouden. Was niet zeker of ik me nl kapot zou lopen, maar eerlijk gezegd had ik aan het eind nog puf over voor een lange sprint. Volgende keer kan het dus wat sneller![]()
Oh, wat kan ik nu gaan genieten van mijn stamkroegavondje![]()
![]()
Goed bezig Poes en Quoi!
Ik zit er hier even totáál doorheenoverweeg zelfs om het hardlopen maar af te blazen, al vind ik eigenlijk dat dat niet kan...
Wat is er lieverd?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef Yuki het volgende:
Goed bezig Poes en Quoi!
Ik zit er hier even totáál doorheenoverweeg zelfs om het hardlopen maar af te blazen, al vind ik eigenlijk dat dat niet kan...
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Onzin! Don't. Kom op, nobody said it was easyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef Yuki het volgende:
Goed bezig Poes en Quoi!
Er komt heus wel weer een moment dat je met vleugeltjes hardloopt, vervelende is dat je dat niet kunt forceren.
![]()
Da's niet de (enige) reden waarom ik overweeg niet te gaan lopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Onzin! Don't. Kom op, nobody said it was easyEr komt heus wel weer een moment dat je met vleugeltjes hardloopt, vervelende is dat je dat niet kunt forceren.
Hoewel ik wel verschrikkelijk baal van m'n lijf... Vanmorgen dacht ik nog: yay! eindelijk geen gevoelige knieën en enkels
Sinds vanmiddag wel weer zeurderige knie, dus ik weet niet eens of het wel verstandig zou zijn. Het straalt uit naar m'n bovenbeen en scheenbeen namelijk. Niet echte pijn, maar wel dat je denkt: bah
Grote innerlijke strijd gaande hier.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Om een beetje een idee te geven van de innerlijke strijd
Argumenten voor:
- moet doorgaan met trainen voor de 10 km
- hardlopen bevordert afvallen (en m'n gewicht staat nu al zo'n 2 weken stil)
- misschien dat het de onrust in m'n hoofd wat oplost
Argumenten tegen:
- been doet raar (bij vlagen pijnlijk)
- voel nu pas hoe moe ik eigenlijk benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Omdat je gewicht stil staatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, hier schiet ik iets mee op. Bedankt he..
Dat terzijde. Wat houd je tegen? Is het een pijn waar je er doorheen kunt lopen?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef Yuki het volgende:
Om een beetje een idee te geven van de innerlijke strijd
Argumenten voor:
- moet doorgaan met trainen voor de 10 km
- hardlopen bevordert afvallen (en m'n gewicht staat nu al zo'n 2 weken stil)
- misschien dat het de onrust in m'n hoofd wat oplost
Argumenten tegen:
- been doet raar (bij vlagen pijnlijk)
- voel nu pas hoe moe ik eigenlijk benNeem gewoon het weekend lekker helemaal rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook eens optijd naar bed enzo. Even geen hardlopen, ook geen afvallen etc en ik durf te wedden dat je bij de eerste zonnestraal die tussen de regenbuien doorkomt gewoon weer zin hebt
.
En stoppen met hardlopen is natuurlijk geen optie. Stoppen met hardlopen is pauzeren en vervolgens weer na een periode helemaal opnieuw beginnen. Helemaal opnieuw beginnen wil je toch ook niet![]()
![]()
Heb je het over compleet stoppen?Zou ik echt niet doen. Of gewoon wat Wiehoe zegt idd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yuki, niet stoppen joh, je ging net zo lekker!
Heb je het idee dat je huidige gesteldheid door het hardlopen komt?Niet meer actief op Fok!![]()
Ho, wacht... Ik wil niet helemaal stoppen hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:07 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Neem gewoon het weekend lekker helemaal rust.Ook eens optijd naar bed enzo. Even geen hardlopen, ook geen afvallen etc en ik durf te wedden dat je bij de eerste zonnestraal die tussen de regenbuien doorkomt gewoon weer zin hebt
.
En stoppen met hardlopen is natuurlijk geen optie. Stoppen met hardlopen is pauzeren en vervolgens weer na een periode helemaal opnieuw beginnen. Helemaal opnieuw beginnen wil je toch ook niet
Alleen vandaag staat me tegen. Hoewel ik wel merk dat ik de laatste week moeilijk te motiveren ben
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ho, wacht... Ik wil niet helemaal stoppen hoor!
Alleen vandaag staat me tegen. Hoewel ik wel merk dat ik de laatste week moeilijk te motiveren ben
Gewoon een paar dagen rusten.![]()
![]()
M'n huidige gesteldheid qua spieren en gewrichten: daar ben ik wel bang voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Yuki, niet stoppen joh, je ging net zo lekker!
Heb je het idee dat je huidige gesteldheid door het hardlopen komt?
M'n huidige gesteldheid qua stemming: Nee; normaal helpt het juist. Hooguit dat ik nu wat minder blij ben omdat ik mezelf een doel stel (10 km, eind september) en bang ben dat ik dat doel niet ga halen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi dat je dat zegt, net op het moment dat ik heb besloten mezelf zo hard naar buiten te schoppen dat ik niet meer hoef te fietsen naar het parkquote:
Als m'n gewrichten pijn doen stop ik, wandel ik naar m'n fiets en ga ik naar huis. Ik wil het toch proberen, omdat ik uit ervaring weet dat alleen maar thuiszitten (zoals dit weekend toch al veel gaat gebeuren) niet helpt... Sterker nog, ik denk dat ik straks de gordijnen in vlieg als ik niet snel afleiding zoek
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ho, wacht... Ik wil niet helemaal stoppen hoor!
Ik probeerde je alleen op te vrolijken.. Wat wat heeft jou gedemotiveerd in de eerste plaats? Pijnlijke lichaam? Probeer anders gewoon ergens positieve dingen uit te halen
bijvoorbeeld door bank hangen met een film waarbij je toch dat zakje chips gepakt hebt
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mja, die schoot ff verkeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik probeerde je alleen op te vrolijken.. Wat wat heeft jou gedemotiveerd in de eerste plaats? Pijnlijke lichaam? Probeer anders gewoon ergens positieve dingen uit te halen
bijvoorbeeld door bank hangen met een film waarbij je toch dat zakje chips gepakt hebt![]()
Kan aan mij liggen hoor
Demotivatie... Da's te veel om hier uit te leggen. Weet wel dat m'n verkoudheid/grieperigheid van afgelopen 1,5 week en pijnlijke knieën en enkel niet geholpen hebben om onbezorgd (en dus vrolijk) te kunnen lopen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je zit jezelf een beetje in de weg he? Zou toch even lekker een rondje doen, en nee je hoeft echt niet perse 6.6 km te lopen, maar gewoon een rondje lopen om het lopen. *hug*quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi dat je dat zegt, net op het moment dat ik heb besloten mezelf zo hard naar buiten te schoppen dat ik niet meer hoef te fietsen naar het park
Als m'n gewrichten pijn doen stop ik, wandel ik naar m'n fiets en ga ik naar huis. Ik wil het toch proberen, omdat ik uit ervaring weet dat alleen maar thuiszitten (zoals dit weekend toch al veel gaat gebeuren) niet helpt... Sterker nog, ik denk dat ik straks de gordijnen in vlieg als ik niet snel afleiding zoek![]()
Laat dat "beetje" maar wegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef Shravani het volgende:
[..]
Je zit jezelf een beetje in de weg he? Zou toch even lekker een rondje doen, en nee je hoeft echt niet perse 6.6 km te lopen, maar gewoon een rondje lopen om het lopen. *hug*![]()
Ik ga me zo omkleden, spring op de fiets, ga naar het park... Zie wel hoe ver ik kom met lopen. Als het goed gaat ga ik tot de 6,6 km. Gaat het niet goed, dan ga ik zolang ik het nog volhoud zonder pijn etc.♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: