SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
yup, bewijst maar weer eens: know your enemy... Sexy zat even te slapen en kijk wat er gebeurtquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
effe repost!
yesssssssssss ik dacht.. ik ga een klein loopje doen maar het werden er weer 8 in een nieuwe beste tijd
8km in 46.27
5km tussentijd 28.26 (ook erg lekker)
zonder hondje helaas. en linkerkuit speelde toch weer iets op na 6km.
tussen de 3 en de 5km een echt euforisch gevoel! vleugeltjes.
liep echt lekker en voor mijn gevoel vlak en op goed tempo.
kan even de data niet uploaden naar de site maar zal het zo wel her proberen.
jihaaaaaaaaa!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Joehoe!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
yesssssssssss ik dacht.. ik ga een klein loopje doen maar het werden er weer 8 in een nieuwe beste tijd
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup, bewijst maar weer eens: know your enemy... Sexy zat even te slapen en kijk wat er gebeurtAfleidings manouvre via DM
![]()
![]()
AvondNet even wat foto's gemaakt van de omgeving waar ik altijd loop
![]()
Zo meteen uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
Ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fier!
![]()
Klinkt goed! vooral die vleugeltjesquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
Gefeli en *proost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://runkeeper.com/user(...)494350?&mobile=false
hehe hij wil eindelijk upgeload worden.
hmm redelijk vlakke stukken bij maar ook een paar pieken bij het zandpadgedeeltehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Daarnet even dik 5 km gelopen, wilde voor de 6,5 gaan maar m'n patatje ging dwars zitten
http://www.endomondo.com/workouts/mdX_cWROeO4![]()
Toiletteren en weer verderquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef VKV het volgende:
Daarnet even dik 5 km gelopen, wilde voor de 6,5 gaan maar m'n patatje ging dwars zitten
![]()
toch prachtig gelopen??!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm redelijk vlakke stukken bij maar ook een paar pieken bij het zandpadgedeelte'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef winterstorm666 het volgende:
effe repost!
8km in 46.27
jihaaaaaaaaa!!![]()
Netjes!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
![]()
Zo meteen uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GefeliciteerdIk vind het nog steeds netjes uit zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef winterstorm666 het volgende:
hmm redelijk vlakke stukken bij maar ook een paar pieken bij het zandpadgedeeltequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef VKV het volgende:
Daarnet even dik 5 km gelopen en dat in 33 minuten!!!! wilde voor de 6,5 gaan maar m'n patatje ging dwars zitten
![]()
![]()
Toch goed dat je die ruime 5km volgehouden hebt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef VKV het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/mdX_cWROeO4♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ja ben zeer tevreden ! echt lekker.
moet ook kijken naar het gehele gedeeltje en niet na elke pace info.
onder de 6 stabiel lopen is een lekker tempo dat ik lang kan volhouden. en kan gewoon praten.
hijg ook niet als ik stop met lopen alleen moet ik wel goed uitwandelen ivm duizelig worden.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
vkv netjes hoor en het blijft lastig als eten dwars zit, maar goed doogezet hoor!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dankje streamnl & YukiWas veel te hard van start gegaan dus wel logisch dat ik t bij 5 km tot een einde moest brengen
![]()
![]()
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef winterstorm666 het volgende:
ja ben zeer tevreden ! echt lekker.
moet ook kijken naar het gehele gedeeltje en niet na elke pace info.
onder de 6 stabiel lopen is een lekker tempo dat ik lang kan volhouden. en kan gewoon praten.
hijg ook niet als ik stop met lopen alleen moet ik wel goed uitwandelen ivm duizelig worden.
tadum tadum(jaws muziekje in hoofd)
slaat hij af!!!!!!!!!!!!!! de lafaard!!!
(sorry moest ik nog even kwijt haha.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik ga een weekje afscheid nemen v hardlopen. Schrik niet, helemaal ingeplanned, over 14 weken is de HM, het doel van dit jaar: ..1:50 (of alles onder de 2 uur is ook goed).
De komende week ga ik lekker sportscholen en de focus op kracht gooien. En daarna weer km vreten rondom Amsterdam West eo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....
(sorry moest ik nog even kwijt haha.![]()
just when you are ready for the kill.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je blijft toch wel posten he Slacker?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga een weekje afscheid nemen v hardlopen. Schrik niet, helemaal ingeplanned, over 14 weken is de HM, het doel van dit jaar: ..1:50 (of alles onder de 2 uur is ook goed).
De komende week ga ik lekker sportscholen en de focus op kracht gooien. En daarna weer km vreten rondom Amsterdam West eo.
respect voor al degene die ook nog krachttraining of iets anders er naast doen... ik heb er iig de disipline niet voor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zal wel iets minder zijn de komende weken, pc's zijn stuk en in aug pas nieuwe laptop. Ik neem het er ff van. Mobiel posten is kut nml. Leuk voor onderweg, maar niet voor thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je blijft toch wel posten he Slacker?
respect voor al degene die ook nog krachttraining of iets anders er naast doen... ik heb er iig de disipline niet voorIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in. Maar goed heb je al wat spanning voor de HM?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:12 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
oh ja en tussen de 4 en de 5km een loper voor me die ik kwa tempo in ging halen. had hem de hele tijd in het vizier....
(sorry moest ik nog even kwijt haha.![]()
Heerlijk is dat. Alleen bij de fanatieke hardlopers die geardo te lopen pronken, jaag ik wel eens. Helemaal als ze vaak achterom gaan kijken en het tempo nog hoger leggen om te laten zien hoe superieur ze zijn met hun aerodynamische cocksock + ruimtevaarthandschoentjes.
![]()
(evil lachje in mn hoofd. * wolfen huil * I'm comin' to get ya)
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 12-07-2012 22:26:47 ]![]()
Zo, rondje uitgetekend voor zaterdag. 6,6 km is het doel... Zal een beetje prutsen worden als ik de wijk weer in loop om de juiste route naar huis te vinden (woon hier 4,5 jaar en ben nog steeds niet bekend met al die stomme straatjes hier) waarbij ik niet véél te ver om wil lopen maar wél minimaal 6,6 km wil lopen.
Nu nog hopen dat m'n gewrichten zich koest blijven houden
ik dat de term fanatiek niet helemaal klopt bij de beschreven persoon... ik kom nooit zulke lopers tegen... de meeste mensen waar ik mee loop (endie zijn heel fanatiek) hebben zo iets van: schoenen aan, shorts aan, shirtje aan en de rest is bijzaakquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Heerlijk is dat. Alleen bij de fanatieke hardlopers die geardo te lopen pronken, jaag ik wel eens. Helemaal als ze vaak achterom gaan kijken en het tempo nog hoger leggen om te laten zien hoe superieur ze zijn met hun aerodynamische cocksock + ruimtevaarthandschoentjes.
![]()
(evil lachje in mn hoofd. * wolfen huil * I'm comin' to get ya)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het heeft wel zeker nut,dat is in de top wel bewezen, alleen vraag ik mijzelf wel eens af, in hoeverre heeft het nut op ons nivo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in. Maar goed heb je al wat spanning voor de HM?
Haalt het opeens 2 minuten van mijn 5km of 5 minuten van mijn 10km tijd af? volgens mij niet..
Maar volgens mij doet Slacker ook aan krachtraining om de krachttraining zelf en niet puur als aanvulling op het lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, dat klopt daar heeft u gelijk in, excuus. Wij zijn allen fanatiek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dat de term fanatiek niet helemaal klopt bij de beschreven persoon... ik kom nooit zulke lopers tegen... de meeste mensen waar ik mee loop (endie zijn heel fanatiek) hebben zo iets van: schoenen aan, shorts aan, shirtje aan en de rest is bijzaak![]()
wat ik er mee bedoel is dat het type wat jij beschrijft vaak meer loopt uit een opwelling, het een paar maanden volhoudt en dan de veel te dure en voorbarig aangeschaft uitrusting in de kast stopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee, dat klopt daar heeft u gelijk in, excuus. Wij zijn allen fanatiek.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Foto's en tekst voor de liefhebbers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het heeft wel zeker nut,dat is in de top wel bewezen, alleen vraag ik mijzelf wel eens af, in hoeverre heeft het nut op ons nivo?
Haalt het opeens 2 minuten van mijn 5km of 5 minuten van mijn 10km tijd af? volgens mij niet..
Maar volgens mij doet Slacker ook aan krachtraining om de krachttraining zelf en niet puur als aanvulling op het lopen. Want ik deed paar jaar ook fulltime KT + fietsen.
Het is een prettige aanvulling.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het is zeker wel aanvulling maar ook een op zichzelf staand ding. Ik heb periodes dat lopen prioriteit heeft, dan kracht en dan een mix en weer niks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het heeft wel zeker nut,dat is in de top wel bewezen, alleen vraag ik mijzelf wel eens af, in hoeverre heeft het nut op ons nivo?
Maar volgens mij doet Slacker ook aan krachtraining om de krachttraining zelf en niet puur als aanvulling op het lopen
Het heeft zeker nut, maar lopers negeren het vaak. Stond ooit een stukje in de RW van een hardloper die zei: "Ik had vaker het krachthonk in gemoeten, dan was ik sneller geweest."
Die quote vergeet ik nooit meer. En dat anderen het niet snappen is echt their loss, not mine. Heb het al vaker gezegd: iets anders doen naast lopen helpt blessurepreventie. Google en je vindt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En bedankt voor de happy smileys en felicitaties
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik zocht al naar de woorden, maar dat jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ik er mee bedoel is dat het type wat jij beschrijft vaak meer loopt uit een opwelling, het een paar maanden volhoudt en dan de veel te dure en voorbarig aangeschaft uitrusting in de kast stopt.![]()
En dan echt zo'n verwaande blik van: Kijk ik heb het beter dus ben ik beter.
Van die pipo's die 2,5km joggen met een drinkflesjes riem van Renate om![]()
![]()
WTF?? ik dacht dat het een hardloopmeet zou worden...quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef justmattie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schitterend rondje
![]()
enne, loop 'm es in tegenovergestelde richting .. zal je zien wat je nog meer opvalt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik twijfel ook niet aan het nut ervan maar ik kan gewoon niet de disipline opbrengen.. .beetje raar misschien want ik zonder moeite zes keer per week mijn hardloopschoenen aantrekken maar om nu naar een sportschool te gaan of thuis zelfs maar 10 minuten wat krachtoefeningen doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het is zeker wel aanvulling maar ook een op zichzelf staand ding. Ik heb periodes dat lopen prioriteit heeft, dan kracht en dan een mix en weer niks.
Het heeft zeker nut, maar lopers negeren het vaak. Stond ooit een stukje in de RW van een hardloper die zei: "Ik had vaker het krachthonk in gemoeten, dan was ik sneller geweest."
Die quote vergeet ik nooit meer. En dat anderen het niet snappen is echt their loss, not mine. Heb het al vaker gezegd: iets anders doen naast lopen helpt blessurepreventie. Google en je vindt.
Aan de andere kant, ik doe niet aan krachttraining en heb nagenoeg nooit blessures..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die bruggetjes gaan inderdaad van best-wel-heel-hoog tot belachelijk-hoog en niet-te-doen-met-een-fiets-aan-toe
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rookt![]()
![]()
leuk rondje Mattie..
en foto'shet gaat zoveel meer leven voor de andere posters
Er zijn vaak lopers die alleen lopen ook niet veel mis mee hoor. Ik denk dat iedereen gewoon verschillend is en wil je echt de top bereiken dan kun je daar voor kiezen. Verschillende combinaties heb ik ook horen langskomen. KT+Lopen, Zwemmen+Lopen (andere ben ik vergeten).quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het is zeker wel aanvulling maar ook een op zichzelf staand ding. Ik heb periodes dat lopen prioriteit heeft, dan kracht en dan een mix en weer niks.
Die quote vergeet ik nooit meer. En dat anderen het niet snappen is echt their loss, not mine. Heb het al vaker gezegd: iets anders doen naast lopen helpt blessurepreventie. Google en je vindt.
Allemaal welkome afwisselingen maar het is pas effectief als je het op een regelmatige basis doet. En teveel spieren maken je ook weer langzaam. Balans zoeken is the key.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
just mattie gaaf rondje!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rookt
wtf roken tijdens het lopen!! damn! Don-vanellihome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Stats my friend. Er zijn mensen die leven tot ze 100 worden en dagelijks roken, maar een overgroot deel overlijdt vroegtijdig. De uitzondering bevestigd de regel. Ik doe het wel en het houdt me vd straat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik twijfel ook niet aan het nut ervan maar ik kan gewoon niet de disipline opbrengen.. .beetje raar misschien want ik zonder moeite zes keer per week mijn hardloopschoenen aantrekken maar om nu naar een sportschool te gaan of thuis zelfs maar 10 minuten wat krachtoefeningen doen
Aan de andere kant, ik doe niet aan krachttraining en heb nagenoeg nooit blessures..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezelligquote:
Je hebt natuurlijk baas boven baas hequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rooktAl rookt mijn opa ook rustig een sigaartje onder het tennissen
al heb ik hem serieus nog nooit zonder sigaar gezien, dus wat dat betreft is het een deel van zijn lichaam.
![]()
De persoon in kwestie had er nog een aardig tempo in.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk baas boven baas heAl rookt mijn opa ook rustig een sigaartje onder het tennissen
Overigens net nog 15 Rotterdamse kilometers verslonden![]()
![]()
Lange duurlopen zijn katabolisch en vreten spieren. En ik train niet voor massa, maar kracht. Dus bij mij zullen dde vezels getriggerd worden om gelijktijdig te werken ipv meer vezels te maken waardoor je massa krijgt. Maar 1 kg meer vet vs spier: doe mij die laatste maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Er zijn vaak lopers die alleen lopen ook niet veel mis mee hoor. Ik denk dat iedereen gewoon verschillend is en wil je echt de top bereiken dan kun je daar voor kiezen. Verschillende combinaties heb ik ook horen langskomen. KT+Lopen, Zwemmen+Lopen (andere ben ik vergeten).
Allemaal welkome afwisselingen maar het is pas effectief als je het op een regelmatige basis doet. En teveel spieren maken je ook weer langzaam. Balans zoeken is the key.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah kijk aan, goed bezig, goed bezigquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
De persoon in kwestie had er nog een aardig tempo in.
Overigens net nog 15 Rotterdamse kilometers verslonden![]()
![]()
Bier was toch een perfect drankje? Wij geblesseerden mogen drinkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WTF?? ik dacht dat het een hardloopmeet zou worden.... MoBlo is
![]()
![]()
Onder het mom van 'gezond' bezig zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ultiem wtf-momentje hoor.. kom ik iemand tegen die aan het hardlopen is en tegelijkertijd een peuk rookt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
morgenochtend les 3 van het schema
heb der zin in, en hoop dat het droog blijft
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Duidelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lange duurlopen zijn katabolisch en vreten spieren. En ik train niet voor massa, maar kracht. Dus bij mij zullen dde vezels getriggerd worden om gelijktijdig te werken ipv meer vezels te maken waardoor je massa krijgt. Maar 1 kg meer vet vs spier: doe mij die laatste maar..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hardlopen is dodelijk en sterven jongerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Onder het mom van 'gezond' bezig zijn.
Geblesseerd aan de bier-spier zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Bier was toch een perfect drankje? Wij geblesseerden mogen drinken. MoBlo is
![]()
![]()
Dat kan ik inderdaad wel eens doen eigenlijk. Zit ook een leuke uitdaging in. Ik weet nu wel ongeveer hoe ik m'n krachten moet verspreiden gedurende de route. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]schitterend rondje
![]()
enne, loop 'm es in tegenovergestelde richting .. zal je zien wat je nog meer opvalt
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]En die bruggetjes gaan inderdaad van best-wel-heel-hoog tot belachelijk-hoog en niet-te-doen-met-een-fiets-aan-toe
Die drie zijn allemaal even hoog. Maar die erna kwam (geleende foto) was te hoog om fietsend met een telefoon in de hand bij op te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is inderdaad zo oostelijk als je maar kan in LeeuwardenDankje RD! Ik vind dat anderen best mogen meekijken in wat voor mooie omgeving ik loopquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
leuk rondje Mattie..
en foto'shet gaat zoveel meer leven voor de andere posters
En de anderen ook bedankt voor de leuke reacties
de stats zeggen mij niet zo veel Slacker , die laten zich vaak lezen zoals je ze wilt lezen en geven vaak weinig achtergrond over de cijfers.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Stats my friend. Er zijn mensen die leven tot ze 100 worden en dagelijks roken, maar een overgroot deel overlijdt vroegtijdig. De uitzondering bevestigd de regel. Ik doe het wel en het houdt me vd straat.
ik trek je stelling niet in twijfel want ik geloof zeker dat het voor een grote groep mensen baat heeft maar ik vraag me altijd af: "vanaf welk moment heeft het echt zin om krachttraining als essentieel onderdeel van je training op te nemen"
voor de recreatieve hardlopers zoals wij hier in dit topic zijn, die op hun rondje tussen de 5-10km lopen in een rustig tempo (vergeleken bij bijv de posters in het amateur topic), heeft volgens een goede warming up en rek en strekoefeningen al het benodigde effect qua blessurepreventie.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag was de 10k, uiteindelijk 5k gelopen; kleine steekjes in me rechter scheenbeen. Normaal loop ik altijd wel even door maar nu ging het gewoon zeer doen. Even rustig aan dus.![]()
true, true...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Bier was toch een perfect drankje? Wij geblesseerden mogen drinken. MoBlo is
sterker nog, als je constant het zelfde rondje, in dezelfde richting en aan dezelfde kant van de weg loopt, kun je een blessure in de hand werken. Aangezien je dan eenzijdig aan het belasten bent omdat bijvoorbeeld fietspaden vaak vanaf het midden schuin aflopen , om plasvorming te voorkomen. als je regelmatig van route wisselt en / of aan de andere kant van de weg gaat lopen, kun je dat voorkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad wel eens doen eigenlijk. Zit ook een leuke uitdaging in. Ik weet nu wel ongeveer hoe ik m'n krachten moet verspreiden gedurende de route. Thanks voor de tipIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Volgens mij willen de lokale toko's hier mij uithongeren..
Mijn favoriete bier (Iers bier) Murphy's is volgens mij uit assortiment gehaald bij AH XL.
Dus ik naar Lidl voor af en toe lekker bolletje chocola met hazelnoot in een potje (Mr. Choc dacht ik is transparante koket met bollen melkchocolade met hazelnoot) hebben ze die ook niet meer in de winkel!
Ben ik nou zo kieskeurig voor mijn 'junk' dag?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
goed bezig...duurde even voordat de rooksignalen doorkwamen maar je houdt je netjes aan het schema zo te zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:
morgenochtend les 3 van het schema
heb der zin in, en hoop dat het droog blijft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beetje jammer. Ik ga slapen.
Goed lieve lopers en loopsters; een goede nachtrust gewenst en tot morgen.
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Hopen op lekker weer.
Iedereen die gaat lopen krijgt een duimpje van mij!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
het is dan maar goed dat jullie niet 'in mijn wereld' hoeven te lopen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In het noorden heb je er een paar dat is echtDan moet je haast wel een Fiere Ljepper zijn
Het viel me op dat het pad van 2,5 km schuin afloopt. Ook het stuk langs de autoweg doet dit best veel. Dus misschien maar eens de andere kant om jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterker nog, als je constant het zelfde rondje, in dezelfde richting en aan dezelfde kant van de weg loopt, kun je een blessure in de hand werken. Aangezien je dan eenzijdig aan het belasten bent omdat bijvoorbeeld fietspaden vaak vanaf het midden schuin aflopen , om plasvorming te voorkomen. als je regelmatig van route wisselt en / of aan de andere kant van de weg gaat lopen, kun je dat voorkomen.
chips...net nu ik een rustdag hebquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:01 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Iedereen die gaat lopen krijgt een duimpje van mij!.
Picsquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is dan maar goed dat jullie niet 'in mijn wereld' hoeven te lopen...![]()
![]()
quote:
die heb ik ooit al eens gepost maar zal nog een keertje zoekenquote:
hier dan nog een keer, Sexy
Hardlopen voor beginners #100 - de eerste 100 zitten er op!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga emigrerenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ooit al eens gepost maar zal nog een keertje zoeken
Hardlopen voor beginners #100 - de eerste 100 zitten er op!!
138 topics laterquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die heb ik ooit al eens gepost maar zal nog een keertje zoeken
Hardlopen voor beginners #100 - de eerste 100 zitten er op!!in minder dan 2 maanden
![]()
![]()
![]()
@GotC en YUR...gedraagt MoBlo zich wel een beetje of zit ze nu al als een echte Brit te brallen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja daar keek ik ook naar...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
138 topics laterin minder dan 2 maanden
![]()
dat zijn ze zeker....een NZ'er krijg je echt de pis niet lauw.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit. Als de mensen ook een beetje relaxed zijn
Alleen het land is behoorlijk conservatief, zeker in het diepe zuiden waar ik woon.
Dat moet je wel een beetje aanstaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja daar had je al een keer wat over gepost dacht ik. Dat ze mannen niet met mannen willen laten trouwen, dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zijn ze zeker....een NZ'er krijg je echt de pis niet lauw.
Alleen het land is behoorlijk conservatief, zeker in het diepe zuiden waar ik woon.
Dat moet je wel een beetje aanstaan
Zolang ze niet met: "God hates fags/niggers'' bordjes langs de weg staan te prediken...
Voor de rest lijkt het me een prachtig land![]()
![]()
19 km in 1:50
Dat had ik niet verwacht...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ja hoor hij wel! netjes hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Jumparound het volgende:
Dat had ik niet verwacht...![]()
Lekker het weekend inquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Jumparound het volgende:
Dat had ik niet verwacht...![]()
![]()
Geen minuut te vroeg gestopt.. Kramp!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Jeeeeee wat gaan jullie hard! Jullie posten een marathon!
Ik ben nog niet geweest, gisteren voelde ik me toch niet zo en ik durfde nog niet. Toen ik toch dacht te gaan bleek ipod leeg dus helaas.
Vandaag had ik mijn periode dus ook vandaag niet helaas. Misschien morgen? Moet ik me wel perfect voelen haha![]()
![]()
Hmmm de eerste stap is het moeilijkste. Zodra die gezet isquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben nog niet geweest, gisteren voelde ik me toch niet zo en ik durfde nog niet. Toen ik toch dacht te gaan bleek ipod leeg dus helaas.
Vandaag had ik mijn periode dus ook vandaag niet helaas. Misschien morgen? Moet ik me wel perfect voelen haha![]()
![]()
jepquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed bezig...duurde even voordat de rooksignalen doorkwamen maar je houdt je netjes aan het schema zo te zien
gaat goed zelfsik neem hem ook mee op vakantie, zodat ik hem daar rustig kan voortzetten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goed manquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:27 schreef Jumparound het volgende:
Dat had ik niet verwacht...
Moet je hier morgen eens posten, vlak voordat je gaat. Dan word je genoeg gemotiveerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:33 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vandaag had ik mijn periode dus ook vandaag niet helaas. Misschien morgen? Moet ik me wel perfect voelen haha
Zo ik heb bijgelezen, ik zag iemand die over was, gefeliciteerd en zo te lezen zeeer verdiend! Geniet van je vakantie!
Ik zag iemand die ondanks een blessure goed had gelopen, en ver! En vleugeltjes kreeg. Ook gefeliciteerd en zo ver ook. Ik hoop dat ik ook ooit kan zeggen dat ik vleugeltjes heb gekregen
Ik zag een prachtig landschap om in te lopen , ben jaloers!
En verder hebben jullie gezellig gemeet en ik ga niet eens beloven bij te blijven lezen, jullie gaan mij veel te hard haha!![]()
Haha wie weet is dat precies wat ik nodig heb! Zal ik t morgen aandurven? Zit nog beetje te miepen niet lekker dit dat beetje warm van binnen dit dat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed man
[..]
Moet je hier morgen eens posten, vlak voordat je gaat. Dan word je genoeg gemotiveerd![]()
voor de voyeurs...
http://www.endomondo.com/workouts/71245529
kleine omweg gelopen om toch nog dat laatste bergje in hilversum mee te pakken
en het eerste uur zombies, run!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Je weet het maar nooitquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:44 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Haha wie weet is dat precies wat ik nodig heb! Zal ik t morgen aandurven? Zit nog beetje te miepen niet lekker dit dat beetje warm van binnen dit dat.![]()
En tuurlijk durf je het aan. Wil je in de ochtend gaan lopen?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
tnxquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat een onwijs mooie route ga je lopen!
Het was ook erg mooi! Met een hele grote buizerd, een vos en tientallen konijntjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee een beetje in de middag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit![]()
En tuurlijk durf je het aan. Wil je in de ochtend gaan lopen?![]()
Jouw pace op zo'n afstandquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tnx
Het was ook erg mooi! Met een hele grote buizerd, een vos en tientallen konijntjesJaloers
Hopen dat je geen zomerse temperaturen treft, of subtropische regenbuienquote:
challenge in de plus
Ecosia
nette tijd hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:09 schreef xzaz het volgende:
Mijn logje nog:
http://connect.garmin.com/activity/198566901
Ecosia
Ecosia
tofquote:
Ecosia
en terecht! prima gelopen vandaag Jumpquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Goedemorgen!!
M'n spieren weten dat ik gisteren gezwommen heb
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goeiemorgen! Ik heb onbedoeld een paar minuten zwart gereisden ik ben mn kwark vergeten. Vanavond weer sportschool
mijn headband uitproberen.
Niet meer actief op Fok!![]()
morge Guppy... en jij dacht dat je door het hardlopen precies wist waar al je spieren zaten he??!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen!!
M'n spieren weten dat ik gisteren gezwommen heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Avond RDquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
morge Guppy... en jij dacht dat je door het hardlopen precies wist waar al je spieren zaten he??!!ik maakte me geen illusies hoor! Deze horen niet bij het hardlopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
off topic...
Mrs.RD een paar daagjes weg dus RD is lekker Nederlands aan het kokkerelen.
gister zuurkool met rookworst, vanavond
Gisteravond nog maar een draafsessie van 3,2 km gedaan, aangezien dat ook op het schema voor de HM stond en moet zeggen dat het me wel helpt om de mevrouw van Endomondo laten zeggen hoe hard ik loop. (En mn grafiekje voor de snelheid klopt nog steeds niethttp://www.endomondo.com/workouts/71207298 )
Wat wel grappig was, dat toen ik langs een bruggetje liep er toen ook een andere loper invoegde op de weg waar ik liep en die vroeg hoe hard loop jij? Ik zo: ongeveer 4:30. Oke, dan ga ik even proberen aan te haken, maar na 10 meter zei hij: 'Ga maar, ik trek het niet, heb er ook al 15 km op zitten.' En toen ik 50 meter voor m liep, riep hij me nog na: 'Ja, maar jij hebt ook veel langere benen.'
Was trouwens een 50-er volgens mij, dus hij liep behoorlijk volgens mij
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 13-07-2012 07:39:28 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteravond nog maar een draafsessie van 3,2 km gedaan, aangezien dat ook op het schema voor de HM stond en moet zeggen dat het me wel helpt om de mevrouw van Endomondo laten zeggen hoe hard ik loop. (En mn grafiekje voor de snelheid klopt nog steeds niethttp://www.endomondo.com/workouts/71207298 )
Wat wel grappig was, dat toen ik langs een bruggetje liep er toen ook een andere loper invoegde op de weg waar ik liep en die vroeg hoe hard loop jij? Ik zo: ongeveer 4:30. Oke, dan ga ik even proberen aan te haken, maar na 10 meter zei hij: 'Ga maar, ik trek het niet, heb er ook al 5 km op zitten.' En toen ik 50 meter voor m liep, riep hij me nog na: 'Ja, maar jij hebt ook veel langere benen.'
Was trouwens een 50-er volgens mij, dus hij liep behoorlijk volgens mij!
wat zei je toen MD? ik heb er ook al 5km opzitten, maar dit is nog maar de warming up..!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, toen was ik nog maar 1 km onderweg, dus heb gezegd dat ik nog maar net begonnen wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat zei je toen MD? ik heb er ook al 5km opzitten, maar dit is nog maar de warming up..!!En hem complimenten gemaakt dat ie al 15 erop had zitten.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: