SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireCitius, Altius, Fortius.
Ze durven gewoon niet meer nadat ze gezien hebben wat er met Evans gebeurde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, kom nou toch. Ze kunnen echt wel sneller dan Chris Ankertje en voorlopig gaat er tijd vanaf.
Het is nooit echt onwijs sensationeel geweest.quote:
en dat op mijn roostervrije dagquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Was het al, je kan nog beter gaan werken.
Volgens mij is hij niet zelf gevallen maar werd hij opgehouden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef 1-0-8 het volgende:
Rolland doet het toch wel aardig, terwijl hij - als ik het me goed kan herinneren - ook hard geklapt is bij die massale valpartij.....
Deze dominantie is toch niet vergelijkbaar met US postal.quote:
Menchow en Monfort jaquote:
Bij lange na niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze dominantie is toch niet vergelijkbaar met US postal.
Komt aardig in de buurt hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nou, ze ze zitten op het moment een minuutje of vijf boven het langzaamste tijdschema.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Wel een echt late aankomst, terwijl ze nog best door hebben gereden, volgens mij
Dacht dat ie wellicht terug kon keren in de afdaling.quote:
Het is hetzelfde koersprincipe, helaas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan op 10 verschillende manieren. Stomme Slaven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Menchow? Ik vraag me af hoe je die namen altijd uitspreekt in je hoofd.
Die durft niet meer. Wiggins keek hem een keer boos aan na de finish.quote:
Rolland is zeker al gevallen... En volgens mij bij die massale valpartij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zelf gevallen maar werd hij opgehouden.
Hij ging rolland over de weg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Rolland is zeker al gevallen... En volgens mij bij die massale valpartij.
Maar toch vooraan he.. Hij wel.
een soort chasse patat danquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
die zwemt ergens tussen de kopgroep en groep wiggins
Nee johquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:33 schreef skymaster10 het volgende:
Zou Jurgen van den broek nog aanvallen?
Say whut.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Пино Ван ден Брок Форумные игры!
Aanhakenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Ten Dam rijdt daar vlak voor, ze zien m.
De dokter kwam in een ferrari.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:35 schreef Ferdii het volgende:
Astana heeft duidelijk gister de dokter op bezoek gehad
Nee, hij heeft net nog een rollande gegeten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Rolland hongerklop krijgt.
Wat verwacht je dan dat ze gaan doen in hun positie?quote:
Echt heel erg ontzettend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
tering, die sky ploeg is echt ontzettend
Zal ook niet veel meer kunnen, toch goed gereden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Laurens moet zijn eigen tempo rijden.
Ver ernaast zat ik toch nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef F_JD het volgende:
Schleck lekker in eigen tempo Glandon/Croix de Fer omhoog gereden, straks gaat hij beesten op de slotklim. Op naar de winst!
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:42 schreef OProg het volgende:
Froome oogt toch iets minder sterk dan ik had verwacht.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:44 schreef Ferdii het volgende:
Froome heeft zijn epo infuus stukkie verder opengedraaid
Op 10 minuten gezet door Contador die even orde op zaken gaat stellen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:46 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ben benieuwd wat Froome volgend jaar gaat kunnen. Wat een gast is dat zeg
Als die zo door ontwikkelt...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:46 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ben benieuwd wat Froome volgend jaar gaat kunnen. Wat een gast is dat zeg
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
Behoorlijke kutstreek van Wiggins om te versneller, Froome mocht niet volgen van zijn wattage meter
En Titi de leverancierquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:46 schreef Eenskijken het volgende:
rolland was toch een dopingkandidaatje?
Was achteraf leuker geweest als hier die plaagstoot van TJ en Evans was geweest ook ja...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dagen aan een stuk allemaal alleen aanvallen.
Nibali en VDB (en Brajko/Pinot) werken eens samen en Froome is al bijna gekraakt.
idd, wat een idioot. wacht dan even als hij voorbij isquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Sta je 3 uur aan de rechterkant te wachten, steek je 5 meter voor een renner toch over naar links ;').
Ook vreemd iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:47 schreef Ericr het volgende:
Rolland rijdt dus net zo hard, al kilometers lang.
Die is gewoon over.quote:
Dat is gewoon een zwakkere Evans, want anders is Van Garderen nooit of te nimmer beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:48 schreef DeeBee het volgende:
Froome nog maar met snokkie #16 om Evans te lossen...
Wigginsquote:
Klopt. Hoewel ik wel moet zeggen dat Van Garderen mee enorm verrast.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is gewoon een zwakkere Evans, want anders is Van Garderen nooit of te nimmer beter.
Graag Amerikaanse paspoort afpakken.quote:
Ja tuurlijk. TJ was namelijk niet al te best afgelopen dagen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is gewoon een zwakkere Evans, want anders is Van Garderen nooit of te nimmer beter.
Goede dokter.. Simpel. Dit kan een normaal mens niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Combo Wiggens/Froome gewoon te sterk.
Zolang er geen doden valt ben ik al bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |