SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireCitius, Altius, Fortius.
Ze durven gewoon niet meer nadat ze gezien hebben wat er met Evans gebeurde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, kom nou toch. Ze kunnen echt wel sneller dan Chris Ankertje en voorlopig gaat er tijd vanaf.
Het is nooit echt onwijs sensationeel geweest.quote:
en dat op mijn roostervrije dagquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Was het al, je kan nog beter gaan werken.
Volgens mij is hij niet zelf gevallen maar werd hij opgehouden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef 1-0-8 het volgende:
Rolland doet het toch wel aardig, terwijl hij - als ik het me goed kan herinneren - ook hard geklapt is bij die massale valpartij.....
Deze dominantie is toch niet vergelijkbaar met US postal.quote:
Menchow en Monfort jaquote:
Bij lange na niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze dominantie is toch niet vergelijkbaar met US postal.
Komt aardig in de buurt hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nou, ze ze zitten op het moment een minuutje of vijf boven het langzaamste tijdschema.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Wel een echt late aankomst, terwijl ze nog best door hebben gereden, volgens mij
Dacht dat ie wellicht terug kon keren in de afdaling.quote:
Het is hetzelfde koersprincipe, helaas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan op 10 verschillende manieren. Stomme Slaven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Menchow? Ik vraag me af hoe je die namen altijd uitspreekt in je hoofd.
Die durft niet meer. Wiggins keek hem een keer boos aan na de finish.quote:
Rolland is zeker al gevallen... En volgens mij bij die massale valpartij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zelf gevallen maar werd hij opgehouden.
Hij ging rolland over de weg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Rolland is zeker al gevallen... En volgens mij bij die massale valpartij.
Maar toch vooraan he.. Hij wel.
een soort chasse patat danquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
die zwemt ergens tussen de kopgroep en groep wiggins
Nee johquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:33 schreef skymaster10 het volgende:
Zou Jurgen van den broek nog aanvallen?
Say whut.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Пино Ван ден Брок Форумные игры!
Aanhakenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Ten Dam rijdt daar vlak voor, ze zien m.
De dokter kwam in een ferrari.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:35 schreef Ferdii het volgende:
Astana heeft duidelijk gister de dokter op bezoek gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |