kewl!quote:
quote:
Ikke ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:21 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Ik wil ze zo graag zien in Gelsenkirchen
Ik heb ze nog nooit live gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ikke ook
Rotterdam 2009 heb ik ze voor het laatst gezien![]()
Het origineel (omdat te veel mensen niet eens weten dat het een cover is):quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:10 schreef Snakey het volgende:
prachtige songs, maar het zelfmedelijden is te zielig...
Zeg je nou dat het origineel van nine inch nails zou zijn? Nee toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Het origineel (omdat te veel mensen niet eens weten dat het een cover is):
mhmmquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het origineel van nine inch nails zou zijn? Nee toch?
quote:
Woei!quote:
mooiquote:
doe mij dan het origineel van het nederlandstalige danquote:
Weet ik veel, ik kwam er bij uit, want als je een zo'n nr aanklikt krijg je tig soortgelijke suggesties en stiekem vind ik t een leuk nummerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef slangpie het volgende:
[..]
doe mij dan het origineel van het nederlandstalige dan
luister nu zelf deze:
ga ik in november trouwens heen![]()
Ik hoor het nu voor het eest en ik moet zeggen dat ik het ook niets vind omdat het niet in mijn straatje ligt. Toch kan ik denk ik wel oordelen dat het een erg simpel nummer is. Dit kan echt iedere artiest maken dus voor een artiest met zo'n grote status vind ik dit ook erg mager.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik snap die kritiek niet zo, is toch een leuk lied?
leukquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ik wist nog dat we hier als kind helemaal op los gingen:
Daar zit wat inquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eest en ik moet zeggen dat ik het ook niets vind omdat het niet in mijn straatje ligt. Toch kan ik denk ik wel oordelen dat het een erg simpel nummer is. Dit kan echt iedere artiest maken dus voor een artiest met zo'n grote status vind ik dit ook erg mager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |