Zat even een broodje naar binnen te werkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
Tsjongejonge, had er niemand zin om het topic te sluiten?
Ohja, lunchen, dat moet ik ook nog doen. Standje verschrikkelijk lui hier, volgende week training van m'n nieuwe bijbaan en vanaf de week daarop werken, dus ik heb deze week omgedoopt tot vakantie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat even een broodje naar binnen te werken
Hier ook een lui dagje, rare werkweek. Dagje werken, dagje vrij. Komende week heb ik weer 2 "weekenden", beter!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, lunchen, dat moet ik ook nog doen. Standje verschrikkelijk lui hier, volgende week training van m'n nieuwe bijbaan en vanaf de week daarop werken, dus ik heb deze week omgedoopt tot vakantie.
't Zelfde hier, ik was alweer vergeten wat de megahit isquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef minthy het volgende:
M83![]()
Lang niet gehoord, heb amper radio geluisterd in de afgelopen week
daar zou ik wel eens een potje mee willen golfen!quote:
Ik wist het niet eens meer, moest spieken...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Zelfde hier, ik was alweer vergeten wat de megahit is
Mwoah, volgens mij houdt ze meer van tennis. Zo komt ze op mij over...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar zou ik wel eens een potje mee willen golfen!
Alsnog, South Park wordt nog steeds uitgezonden op Comedy Central en wordt regelmatig herhaald.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fixed. Laten we wel wezen, 't kind was 2 destijds
Ik heb em zelf ook al een hele tijd (jaaaaaren) niet meer in South Park gehoordquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Alsnog, South Park wordt nog steeds uitgezonden op Comedy Central en wordt regelmatig herhaald.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Wat triest dat je dat niet online kan vinden!!
ik word oud...er is een jongere generatie die de sjokolade zoute ballen van sjef niet kenttwitter:xxMeMegan twitterde op donderdag 12-07-2012 om 13:50:37Wat een raar lied op #3FM haha:: suck all my balls reageer retweet
Hoor hem nu voor het eerstquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]Ik hoor helemaal niemand in dit topic hierover. Vind hem zelf erg goed.
DW stuude naar iedereen in onze flat een brief over de overlast. In het Nederlandsquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:03 schreef minthy het volgende:
Delta Wonen...![]()
Betere ervaringen met SWZ in Zwolle
Ik ben 17 en ken hem welquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik word oud...er is een jongere generatie die de sjokolade zoute ballen van sjef niet kenttwitter:xxMeMegan twitterde op donderdag 12-07-2012 om 13:50:37Wat een raar lied op #3FM haha:: suck all my balls reageer retweet
Onnozelquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
DW stuude naar iedereen in onze flat een brief over de overlast. In het NederlandsStelletje prutsers, minstens de helft hier is international student.
Ze zijn ook heel traag met terugbetalen. Elk jaar in januari nemen ze de standen op, dat kan ik dan in de zomer 2 jaar later een keer terug verwachten. Ergo, 2012 opgenomen, in de zomer van 2014 kan ik het geld een keertje terug zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Onnozel![]()
We (lees werk) huren veel woningen van zowel DW als SWZ, met die laatste hebben we nooit problemen. DW komt afspraken slecht na, staan bij verkeerde appartementen op de stoep, dra-ma
Jij neemt mij wel vaker in het ootje, dus ik weet niet of ik je moet geloven... Bovendien heb ik geen zin om alleen naar de bios te gaan en moet ik vast werkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Noes TDKR is een leuke romantische comedy van 2 uur en 3 kwartier. Helemaal niet eng!
Heel typischquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel traag met terugbetalen. Elk jaar in januari nemen ze de standen op, dat kan ik dan in de zomer 2 jaar later een keer terug verwachten. Ergo, 2012 opgenomen, in de zomer van 2014 kan ik het geld een keertje terug zien
Mja, in dit geval heeft DW gewoon gelijk hoor. Er is ook veel overlast en bij die flat schijnbaar meer dan hier. Er wordt van alles van de balkons gegooid (er is al een autoraam van een rijdende! auto kapot gegaan en het dakje boven de ingang is ook net gemaakt), hier hebben de vuilniscontainers al meerdere malen in de fik gestaan, ben wel eens wakker geworden met het uitzicht van fietsen op het dakje van een gebouwtje hiervoor en momenteel ligt er ook weer een fietsband op het dakje boven de ingang, vuilniszakken en meubels over de hele parkeerplaats, bladiebla.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel typisch![]()
Mocht ik ooit onverhoopt in Zwolle moeten wonen, dan niet via DW![]()
REM
twitter:melliw25 twitterde op donderdag 12-07-2012 om 15:39:59@paul3fm heb al tijdje niet meer bottles gehoord van @Krystlmusic op #3fm zou je die willen draaien #request #durfttevragen reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:50 schreef FZN05 het volgende:
twitter:melliw25 twitterde op donderdag 12-07-2012 om 15:39:59@paul3fm heb al tijdje niet meer bottles gehoord van @Krystlmusic op #3fm zou je die willen draaien #request #durfttevragen reageer retweet
Fuck. Is het dan echt al zo oud?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
Ja. Timur in de ochtendquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:56 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenavond allen
Leuke zender wel hè 3FM
hihihi in je ootje nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij neemt mij wel vaker in het ootje, dus ik weet niet of ik je moet geloven... Bovendien heb ik geen zin om alleen naar de bios te gaan en moet ik vast werken
ik ga samen met mijn vader hoe cool is dat,quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wie gaat er volgende week vrijdag ook naar The Dark Knight Rises?
Ik ga solo, niemand kon die avond en/of wil die film zien. Faalzooi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ga samen met mijn vader hoe cool is dat,
welke bios ga je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga solo, niemand kon die avond en/of wil die film zien. Faalzooi.![]()
En ik ga zaterdag 21 juli 3 weken weg en zo lang kan ik dus echt niet wachten. Gelukkig een mooie plek weten te bemachtigen nog!
Cinemec ben ik 1x geweest, een maatje had 2 gratis kaartjes voor een 3D film van een U2 concertquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke wij gaan hier altijd naar Cinemec in Ede geweldige zaal voor dit soort films
is weer voor het eerst sinds een tijd dat ik tussen 6 en 10 3FM aan heb staan. Veel beter te harden dan Giel.quote:
zijn er nog altijd maar ik heb zelf een hekel aan die luie laagzit stoelen in andere bioscopen. Als ik daar meer dan 2 uur in zit heb ik altijd last van mijn rug.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cinemec ben ik 1x geweest, een maatje had 2 gratis kaartjes voor een 3D film van een U2 concertWel crappy houten klapstoeltjes vond ik toen
Is wel een jaar of wat geleden dus misschein is dat geupgrade
3FM kennende Osdorp Possequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:58 schreef Againzender het volgende:
Nou, wat wordt de nieuwe MH, Oppossits of Killers?
Nou, echt wel!quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:56 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenavond allen
Leuke zender wel hè 3FM
Oh, bij De Kuip heb ik daar geen last van. Maar Cinemec is een prima bios hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn er nog altijd maar ik heb zelf een hekel aan die luie laagzit stoelen in andere bioscopen. Als ik daar meer dan 2 uur in zit heb ik altijd last van mijn rug.
Kan jij niet met wolfje mee naar de bios? Volgens mij is hij best wel tof, ondanks allesquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hoi Minthy. Dankjewel voor jouw reactie.
Ik ga verdomme niet met een bladhark naar de bioscoopquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan jij niet met wolfje mee naar de bios? Volgens mij is hij best wel tof, ondanks alles![]()
Gr Gr
Mwoa niet echt. Maar ben mn,meeting goed doorgekomenquote:
beter een hark dan een blazerquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga verdomme niet met een bladhark naar de bioscoop
Dag poeperd, een van je andere persoonlijkheden is uitgekomenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, bij De Kuip heb ik daar geen last van. Maar Cinemec is een prima bios hoor!![]()
Eej Noesjuh
Klootzakquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga verdomme niet met een bladhark naar de bioscoop
Wut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag poeperd, een van je andere persoonlijkheden is uitgekomen
dan ben je nu 16??quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Maar iedereen bedankt hoor voor alle felicitaties voor mijn 11 jarig FOK! jubileum(geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44)
![]()
![]()
Geen idee jong, ik ben blond en oud, zo vergeetachtig als de pest...quote:
Echt ontzettond gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Maar iedereen bedankt hoor voor alle felicitaties voor mijn 11 jarig FOK! jubileum(geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44)
![]()
![]()
oud nieuwsquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
Annemieke is zwangerDaar gaat dat lekkere figuurtje
http://www.radiofreak.nl/(...)Schollaardt-zwanger/
Was dat mijn eerste post? Kneiters, wat lang geledenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was het goeie antwoord trouwens minthy
ik ga volgende week naar de nachtelijke marathon. heb nog geen enkele batman in de bios gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
Batman begins kijken
Ik ben wel blij trouwens dat ik dalijk alle 3 de Batmans van Nolan in de bios heb gezien
Wat is er veranderd? Ik zie geen verschilquote:
Killers zonder twijfel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:58 schreef Againzender het volgende:
Nou, wat wordt de nieuwe MH, Oppossits of Killers?
Geen idee wat er gaat gebeuren, Domien en Michiel zitten wat geheimzinnig te doen op Twitterquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie wat waar? Nieuwe DJ?
en ik heb een fok pimp abo genomen
Nog niet gehoord, maar ik hoor er goede verhalen over!quote:
Ik vind het wel een bijzonder prima plaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, maar ik hoor er goede verhalen over!
Wat is de mening hier?
Een lekkere Killers-plaat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, maar ik hoor er goede verhalen over!
Wat is de mening hier?
Tof!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar de nachtelijke marathon.
Ik kom net terug van Intouchables, had de poster van TDKR gezien maar niet op de datum gelet, hij is volgende week al uit?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof!
Maar ik trek dat echt niet zo een marathon.
Vrijdagavond de 20e zit ik 21:00 uur paraatZie jij TDKR eerder dan ik!
Volgende week herkijk ik ook TDK op BR en dan vrijdag dus Rises.
Echt smerig veel zin in. 164 minuten en 27 seconden pure baasheid. omnomnomnom
Ja volgende week vrijdag de premierequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom net terug van Intouchables, had de poster van TDKR gezien maar niet op de datum gelet, hij is volgende week al uit?![]()
Nommedienommedienomnom!
de films en de lengte zijn het probleem niet, het tijdstip wel. heb bij ook de Millenniumtrilogie aan 1 stuk in de bios gezien en 2x een 5films-filmfestival gedaan, maar dat was allemaal overdag.....ach, ik kom er vast wel door. heb de donderdag dus mijn schema is:quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof!
Maar ik trek dat echt niet zo een marathon.
Vrijdagavond de 20e zit ik 21:00 uur paraatZie jij TDKR eerder dan ik!
Volgende week herkijk ik ook TDK op BR en dan vrijdag dus Rises.
Echt smerig veel zin in. 164 minuten en 27 seconden pure baasheid. omnomnomnom
wat vond je van Intouchables? Ik vond em erg goed. goed acteerwerk, goed verhaal zonder echt sentimenteel te wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom net terug van Intouchables, had de poster van TDKR gezien maar niet op de datum gelet, hij is volgende week al uit?![]()
Nommedienommedienomnom!
Je hebt het ook echt helemaal gepland hèquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de films en de lengte zijn het probleem niet, het tijdstip wel. heb bij ook de Millenniumtrilogie aan 1 stuk in de bios gezien en 2x een 5films-filmfestival gedaan, maar dat was allemaal overdag.....ach, ik kom er vast wel door. heb de donderdag dus mijn schema is:
woensdag laat naar bed
donderdag laat er weer uit
donderdagavond naar Grunn
donderdag op vrijdagnacht TDK-marathon kijken
vrijdagochtend naar huis en dan slapen
vrijdagmiddag teamuitje.
vrijdagavond Ekstra en Stenders (wellicht deels) en dan weer gewoon na Stenders naar bed
25 euro en 55 cent. laatste zijn idealkosten. niet veel goedkoper dan de 3 films los, maar ach, ik wil dit ook wel een keer meegemaakt hebben. Die harrypottermarathon vorig jaar was me net iets te veel van t goede..... jammer dat ze dit soort dingen in LWD nooit doen, dan zou ik vaker gaan....quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ey Rock, wat hebbie nou betaald voor die nachtmarathon?
Ik vond 'm erg mooi! Inderdaad, sterk geacteerd, goede humor, mooi verhaal en geen opgelegd sentiment.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat vond je van Intouchables? Ik vond em erg goed. goed acteerwerk, goed verhaal zonder echt sentimenteel te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup, anders trek ik die nacht doorhalen niet. neem denk ik ook nog een liter, of anderhalve liter, Monster mee.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt het ook echt helemaal gepland hè
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg mooi! Inderdaad, sterk geacteerd, goede humor, mooi verhaal en geen opgelegd sentiment.prima film inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. vind het eigenlijk jammer dat ik em niet in de bios ben gaan kijken....And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Tis maar een nachtjequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, anders trek ik die nacht doorhalen niet. neem denk ik ook nog een liter, of anderhalve liter, Monster mee.....
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima film inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. vind het eigenlijk jammer dat ik em niet in de bios ben gaan kijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima film inderdaad.Ik vond dit een film die ik ook op m'n eigen scherm had kunnen kijken zonder dat 't veel aan kracht zou verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. vind het eigenlijk jammer dat ik em niet in de bios ben gaan kijken....Behalve bij het Boogie Wonderland gedeelte. Dat knalt er zo lekker in, dat nummer.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis maar een nachtje
[..]zo lang is het alweer geleden dat ik em gezien heb. heerlijk vind ik mijn slechte geheugen. kan em volgend jaar weer kijken zonder te weten hoe ie aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een nachtje is voor zo'n oude lul als ik al heel wat
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Mijn planning was vanavond Begins, omstreeks Dinsdag Dark Knight en dan vrijdag 21:00 uur knallen in zaal 6 in pathe de kuipquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt het ook echt helemaal gepland hè
ik bedoelde het meer als: zonder dat ik de makers niet heb beloond met een paar euroquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dit een film die ik ook op m'n eigen scherm had kunnen kijken zonder dat 't veel aan kracht zou verliezen.Behalve bij het Boogie Wonderland gedeelte. Dat knalt er zo lekker in, dat nummer.
Ik zit volgens mij in zo'n rewatch-periode. Eigenlijk pure luiheid, Mona Lisa Smile was er vanavond weer op en van de week Shrek 1 weer gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo lang is het alweer geleden dat ik em gezien heb. heerlijk vind ik mijn slechte geheugen. kan em volgend jaar weer kijken zonder te weten hoe ie afloopt
en een nachtje is voor zo'n oude lul als ik al heel wat
ik kijk veel films wel vaker. valt dit jaar nog mee. 13% van de 268films/series heb ik al eerder gezien....quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij in zo'n rewatch-periode. Eigenlijk pure luiheid, Mona Lisa Smile was er vanavond weer op en van de week Shrek 1 weer gezien
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk veel films wel vaker. valt dit jaar nog mee. 13% van de 268films/series heb ik al eerder gezien....
Statistiekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk veel films wel vaker. valt dit jaar nog mee. 13% van de 268films/series heb ik al eerder gezien....
Ik kan wel "jammer" zeggen, maar ik ben er zelf ook niet... Werkquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
StatistiekenIk zal morgenavond wat anders uitkiezen, want helaas voor 3FM en het topic ben ik er morgenavond niet
quote:
wordt allemaal voor me bijgehoudenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
StatistiekenIk zal morgenavond wat anders uitkiezen, want helaas voor 3FM en het topic ben ik er morgenavond niet
Het gaat over the joker and the thiefquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja verdomd. Breng me niet zo in de war vrouw!
Hoog testosterongehalte zal dat opleverenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan wel "jammer" zeggen, maar ik ben er zelf ook niet... Werk
in the night?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat over the joker and the thief
ik zal m'n vrouwelijke kant dan maar tentoonspreiden....quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoog testosterongehalte zal dat opleveren
Ik heb bijna vakantie.. zin in!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan wel "jammer" zeggen, maar ik ben er zelf ook niet... Werk
heb je lekker in de aarde gewoeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:26 schreef -BladHark- het volgende:
Mijn tuintje ligt er mooi bij zeg.
Het is alleen donker dus ik zie het niet zo goed
Yupquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoog testosterongehalte zal dat opleveren
ik heb vakantie, en heb alle dagen van mijn vakantie nog gewerktquote:
Zou je mijn tuintje niet eens een keer willen doen? Stikt van het onkruid, je vindt het er vast fijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:26 schreef -BladHark- het volgende:
Mijn tuintje ligt er mooi bij zeg.
Het is alleen donker dus ik zie het niet zo goed
Doe je dubbel je best, voor mijn afwezigheid?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup![]()
Ben rond een uur of 23 thuis, dus vanaf dan zal ik de vrouwelijke eer weer verdedigen![]()
Ja, is helemaal goed!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe je dubbel je best, voor mijn afwezigheid?
pino, ouwe partyanimal!quote:
Ik heb de laatste 24 uur van Le Mans gedaan met één Red Bulletje. Watje!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, anders trek ik die nacht doorhalen niet. neem denk ik ook nog een liter, of anderhalve liter, Monster mee.....
ACHTER HET STUUR? wow!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 24 uur van Le Mans gedaan met één Red Bulletje. Watje!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hee jij bent van Sesamstraat, haha!
Ondertussen ook een wielrenner in de Tour de France!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Wat een ontzettende bladhark ben je toch...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Muse
Edit: kak, net een seconde te laat...![]()
quote:
Ik ben gewoon snelquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Muse
Edit: kak, net een seconde te laat...![]()
Ik heb geen idee wie je bent, maar ik vind je nu al tof!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, maar ik vind je nu al tof!
Wat is er mop? Ik vind jou ook nog steeds wel tof hoor, maak je maar geen zorgenquote:
Dat is lang.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Bijna 11 jaar en 1 dag op FOK!
Waaaaauw wauwwauw
Volgens mij ben jij helemaal geen newbie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Dat is lang.
Ik ben het nu al spuugzat.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat je de Intertoys in liep?
Of snap ik je verkeerd
Goh, hoe krijg je dat idee? Ik ben er namelijk heilig van overtuigd dat het een newbie is! Toevallig met mijn meest favoriete scheldwoord als nickname, hoe grappig is dat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal geen newbie.
Huh, wacht. Wat mis ik hier?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Goh, hoe krijg je dat idee? Ik ben er namelijk heilig van overtuigd dat het een newbie is! Toevallig met mijn meest favoriete scheldwoord als nickname, hoe grappig is dat?
nee, je bent in de war met die opblaaspop die ik bij Christine le Duc kocht.... dit is een spelletje op facebook en android en iphone enzo. songpop dus...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat je de Intertoys in liep?
Of snap ik je verkeerd
minthy scheldt vaak met het woord bladhark....quote:
Ik heb het één keer gespeeld en besloot meteen het niet op m'n telefoon te zetten. Met mijn lichte verslavingsgevoeligheid zag ik dat niet goed komen.quote:
Frank Dane is volgens noesje geloof ik een bladharkquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
minthy scheldt vaak met het woord bladhark....
Ik bedacht me aan de hand van 3rdrock's opmerking dat ik mijn potjes ook weer moest bijwerkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gespeeld en besloot meteen het niet op m'n telefoon te zetten. Met mijn lichte verslavingsgevoeligheid zag ik dat niet goed komen.
Idem hier en ik heb een zeer hoge (genetische) verslavingsgevoeligheid. Kan er beter niet aan beginnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gespeeld en besloot meteen het niet op m'n telefoon te zetten. Met mijn lichte verslavingsgevoeligheid zag ik dat niet goed komen.
ik ben blij dat ik het alleen maar op facebook kan doen....quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je onthoudt dingen, wat goed van je!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frank Dane is volgens noesje geloof ik een bladhark
idem, er wacht weer een metaluitdaging op jequote:
Het bekt zo lekker weg en het is niet al te grof. Ik hou er namelijk niet van om mensen de huid vol te schelden, want zo ben ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef -BladHark- het volgende:
Wie is Frank Dane, en waarom ben ik een scheldwoord?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idem, er wacht weer een metaluitdaging op je
dat is de enige categorie waarin ik tot nu toe van niemand verloren hebquote:
No W van Ministry heb ik zeker een jaar als wekker gehadquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
Stom Metal op Song Pop. Haha, Ministry, die hoorde ik vandaag door de 013 heen knallen toen ik naar de parkeergarage liep.Niet dat ik ze herkende of zo.
Je hebt net van mij gewonnen in een andere categoriequote:Op donderdag 12 juli 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de enige categorie waarin ik tot nu toe van niemand verloren heb
Ik ken er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de enige categorie waarin ik tot nu toe van niemand verloren heb
Al die lovesongs-prut, die wil je ook gewoon zo snel mogelijk herkennen om niet nog meer van het liedje te hoeven horenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het vooral ziek dat ik Celine Dion zo herken en al 2 keer Radiohead miste
Kijk, zo'n vervelende dag is het helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeej, heb een half jaar mijn rijbewijs![]()
Ook behaald op vrijdag de dertiende
Ik dacht dat Indie Rock wel een leuke nieuwe toevoeging zou zijn aan m'n categoriëen. Da's ook 249 munten die ik niet meer terug krijg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het vooral ziek dat ik Celine Dion zo herken en al 2 keer Radiohead miste
Lekker doen, ik kan het niet. Uitslapen ga ik wel doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee!!! KUT ik blijf in bed morgen gdvrdegdvr
90's ultimate had je moeten doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Indie Rock wel een leuke nieuwe toevoeging zou zijn aan m'n categoriëen. Da's ook 249 munten die ik niet meer terug krijg.
er staat een kans voor je om weer gelijk te komen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al die lovesongs-prut, die wil je ook gewoon zo snel mogelijk herkennen om niet nog meer van het liedje te hoeven horen
daarom kocht ik metalquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Indie Rock wel een leuke nieuwe toevoeging zou zijn aan m'n categoriëen. Da's ook 249 munten die ik niet meer terug krijg.
Die heb ik al volgens mij!quote:
Love songs, ik ben daar zo megaslecht inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik al volgens mij!
Tot nu toe is Lovesongs m'n sterkste categorie. Wie ben jij op SongPop, Cindie? Of heb je teveel potjes open staan, moet je eerlijk zeggen hoor.![]()
![]()
Probeer de categorie 'Dance', je lacht je rot om wat er schijnbaar allemaal dance wordt genoemdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
en waarom staat Kiss from a Rose bij 90's alternative???? dat is een kleffe lovesong!
Precies mijn gedachte!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
en waarom staat Kiss from a Rose bij 90's alternative???? dat is een kleffe lovesong!
net van 1 iemand gewonnen in metal en classic r'n'b. hoeveel verschil kan er tussen 2 categorieën zitten??? en ik klik te vaak mis of net te snelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Probeer de categorie 'Dance', je lacht je rot om wat er schijnbaar allemaal dance wordt genoemd
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte!
En waarom spasme-klikte ik verkeerd bij Beyonce?
Voel je de verleiding al?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Ik ga even krassen in R&P, ik kan niet meepraten... BRB
Ga je een keertje mee naar DEUTSCHLAND om een potje te headbangen?quote:
dat is waarquote:
Neuj, die DUITSERS kunnen ook wel een keer hier heen komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je een keertje mee naar DEUTSCHLAND om een potje te headbangen?![]()
Ja, maar verleidingen kan ik enorm goed weerstaanquote:
Dat midden in de nacht zal meevallen, ik gok niet dat er veel mensen zijn die midden in de nacht terug spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar verleidingen kan ik enorm goed weerstaan![]()
Moet het echt niet doen, anders zit ik er tot diep in de nacht mee, komt niet goed![]()
Lijkt mij ganz geil, al rijden ze weer in grote getalen rond hier... Allemaal NOHquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, die DUITSERS kunnen ook wel een keer hier heen komen.
Daar sla ik in door, ik kan mij de games op FB nog goed herinneren. Ga ik ineens tegen mensen van over de hele wereld spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat midden in de nacht zal meevallen, ik gok niet dat er veel mensen zijn die midden in de nacht terug spelen
Trustequote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga naar bed...om 7u gaat de wekker )
trusten
Slaap lekker!quote:
Men moest naar de studio komen met een Super Massive Black Hole en de grootste Hole zou winnen.quote:
Ik stelde aan mijn collega, met een donkere huidskleur, voor om zijn broek te laten zakken en dan voorover te buigen om zijn supermassive black hole te laten zien aan Timur en Ramon.quote:
Je moet er ook niet met je hoofd in, gekkie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stelde aan mijn collega, met een donkere huidskleur, voor om zijn broek te laten zakken en dan voorover te buigen om zijn supermassive black hole te laten zien aan Timur en Ramon.
Nu is mijn kaak pijnlijk
Tevens zijn donkere mensen gewoon roze van binnenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met je hoofd in, gekkie.
GMTAquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit het meest vervelende nummer van de afgelopen 5 jaar.
Giel luister ik toch nooitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef Cee het volgende:
Jongens, jullie zijn gewaarschuwd, aanstaande maandag MM in de studio.
Same shit different day dus als Giel terug is.
Welke mongool ging er voor de webcam staan?quote:
Nergens? Er is komt toch niets vrij? Misschien als Annemiek met zwangerschapsverlof gaat, maar dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:01 schreef Muto het volgende:
Over 6 weken is de laatste Barend en Wijnand op de donderdagnacht. Naar welk slot zullen ze gaan?
Ze hebben vanmorgen/gisternacht bekend te maak te stoppen op de donderdag naar vrijdagnacht. Er komt dan een nieuwe. Maar in de komende dagen zou bekend worden wanneer ze wel te horen zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nergens? Er is komt toch niets vrij? Misschien als Annemiek met zwangerschapsverlof gaat, maar dat duurt nog wel even.
Godsamme. Wauwauwauw. Ik ben benieuwd welk item Giel om 8:45 uur gaat doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef Cee het volgende:
Jongens, jullie zijn gewaarschuwd, aanstaande maandag MM in de studio.
Same shit different day dus als Giel terug is.
Filelezerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Een jingle voor een nieuwslezer, hoezo gejat van C&S?
Hmm? Domien jat nooit iets van iemand!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Een jingle voor een nieuwslezer, hoezo gejat van C&S?
Dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Filelezer.
En die jingle is best wel slecht.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:51 schreef Cee het volgende:
Oh ja, en aan de zomer van 2012. En 2011. En 2010.
JAquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Wauwauwauw. Ik ben benieuwd welk item Giel om 8:45 uur gaat doen!![]()
Tevens zou ik haar geven.
PS. Kan Giel niet optiefen naar 538? Evers mag van mij wel met pensioen en dan Timur in de 3FM ochtend.
OK THANX
Dat begrijp ik nooit. Kun je toch beter doen als je thuiskomt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:38 schreef friekin_ het volgende:
Tijd om het huis eens flink te poetsen voor ik op vakantie ga. Radio harderrrrrr
Je komt net van een lange reis thuis, je hebt een bende was van hier tot Tokio, je hebt al je favoriete programma's gemist, je bent roodverbrand van het zonnetje en dus wil je alleen maar lekker ploffen op de bank. Dan is er niets heerlijkers dan je huis dat al schoon is ipv dat je het nog moet doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit. Kun je toch beter doen als je thuiskomt?
Ja, gewoon schoon. Maar niet volledig-ondersteboven-binnenstebuiten-schoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je komt net van een lange reis thuis, je hebt een bende was van hier tot Tokio, je hebt al je favoriete programma's gemist, je bent roodverbrand van het zonnetje en dus wil je alleen maar lekker ploffen op de bank. Dan is er niets heerlijkers dan je huis dat al schoon is ipv dat je het nog moet doen.
Met die aankondiging dacht ik: nou komt er wat hoor... Maar helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef Cee het volgende:
T PAU IS GODDOMME GEEN GUILT....
ja, er is ook geen beginnen aan met dat jong. ZUCHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |