Zat even een broodje naar binnen te werkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
Tsjongejonge, had er niemand zin om het topic te sluiten?
Ohja, lunchen, dat moet ik ook nog doen. Standje verschrikkelijk lui hier, volgende week training van m'n nieuwe bijbaan en vanaf de week daarop werken, dus ik heb deze week omgedoopt tot vakantie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat even een broodje naar binnen te werken
Hier ook een lui dagje, rare werkweek. Dagje werken, dagje vrij. Komende week heb ik weer 2 "weekenden", beter!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, lunchen, dat moet ik ook nog doen. Standje verschrikkelijk lui hier, volgende week training van m'n nieuwe bijbaan en vanaf de week daarop werken, dus ik heb deze week omgedoopt tot vakantie.
't Zelfde hier, ik was alweer vergeten wat de megahit isquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:32 schreef minthy het volgende:
M83![]()
Lang niet gehoord, heb amper radio geluisterd in de afgelopen week
daar zou ik wel eens een potje mee willen golfen!quote:
Ik wist het niet eens meer, moest spieken...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Zelfde hier, ik was alweer vergeten wat de megahit is
Mwoah, volgens mij houdt ze meer van tennis. Zo komt ze op mij over...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar zou ik wel eens een potje mee willen golfen!
Alsnog, South Park wordt nog steeds uitgezonden op Comedy Central en wordt regelmatig herhaald.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fixed. Laten we wel wezen, 't kind was 2 destijds
Ik heb em zelf ook al een hele tijd (jaaaaaren) niet meer in South Park gehoordquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Alsnog, South Park wordt nog steeds uitgezonden op Comedy Central en wordt regelmatig herhaald.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Wat triest dat je dat niet online kan vinden!!
ik word oud...er is een jongere generatie die de sjokolade zoute ballen van sjef niet kenttwitter:xxMeMegan twitterde op donderdag 12-07-2012 om 13:50:37Wat een raar lied op #3FM haha:: suck all my balls reageer retweet
Hoor hem nu voor het eerstquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]Ik hoor helemaal niemand in dit topic hierover. Vind hem zelf erg goed.
DW stuude naar iedereen in onze flat een brief over de overlast. In het Nederlandsquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:03 schreef minthy het volgende:
Delta Wonen...![]()
Betere ervaringen met SWZ in Zwolle
Ik ben 17 en ken hem welquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik word oud...er is een jongere generatie die de sjokolade zoute ballen van sjef niet kenttwitter:xxMeMegan twitterde op donderdag 12-07-2012 om 13:50:37Wat een raar lied op #3FM haha:: suck all my balls reageer retweet
Onnozelquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
DW stuude naar iedereen in onze flat een brief over de overlast. In het NederlandsStelletje prutsers, minstens de helft hier is international student.
Ze zijn ook heel traag met terugbetalen. Elk jaar in januari nemen ze de standen op, dat kan ik dan in de zomer 2 jaar later een keer terug verwachten. Ergo, 2012 opgenomen, in de zomer van 2014 kan ik het geld een keertje terug zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Onnozel![]()
We (lees werk) huren veel woningen van zowel DW als SWZ, met die laatste hebben we nooit problemen. DW komt afspraken slecht na, staan bij verkeerde appartementen op de stoep, dra-ma
Jij neemt mij wel vaker in het ootje, dus ik weet niet of ik je moet geloven... Bovendien heb ik geen zin om alleen naar de bios te gaan en moet ik vast werkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Noes TDKR is een leuke romantische comedy van 2 uur en 3 kwartier. Helemaal niet eng!
Heel typischquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel traag met terugbetalen. Elk jaar in januari nemen ze de standen op, dat kan ik dan in de zomer 2 jaar later een keer terug verwachten. Ergo, 2012 opgenomen, in de zomer van 2014 kan ik het geld een keertje terug zien
Mja, in dit geval heeft DW gewoon gelijk hoor. Er is ook veel overlast en bij die flat schijnbaar meer dan hier. Er wordt van alles van de balkons gegooid (er is al een autoraam van een rijdende! auto kapot gegaan en het dakje boven de ingang is ook net gemaakt), hier hebben de vuilniscontainers al meerdere malen in de fik gestaan, ben wel eens wakker geworden met het uitzicht van fietsen op het dakje van een gebouwtje hiervoor en momenteel ligt er ook weer een fietsband op het dakje boven de ingang, vuilniszakken en meubels over de hele parkeerplaats, bladiebla.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel typisch![]()
Mocht ik ooit onverhoopt in Zwolle moeten wonen, dan niet via DW![]()
REM
twitter:melliw25 twitterde op donderdag 12-07-2012 om 15:39:59@paul3fm heb al tijdje niet meer bottles gehoord van @Krystlmusic op #3fm zou je die willen draaien #request #durfttevragen reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:50 schreef FZN05 het volgende:
twitter:melliw25 twitterde op donderdag 12-07-2012 om 15:39:59@paul3fm heb al tijdje niet meer bottles gehoord van @Krystlmusic op #3fm zou je die willen draaien #request #durfttevragen reageer retweet
Fuck. Is het dan echt al zo oud?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
Ja. Timur in de ochtendquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:56 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenavond allen
Leuke zender wel hè 3FM
hihihi in je ootje nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij neemt mij wel vaker in het ootje, dus ik weet niet of ik je moet geloven... Bovendien heb ik geen zin om alleen naar de bios te gaan en moet ik vast werken
ik ga samen met mijn vader hoe cool is dat,quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wie gaat er volgende week vrijdag ook naar The Dark Knight Rises?
Ik ga solo, niemand kon die avond en/of wil die film zien. Faalzooi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ga samen met mijn vader hoe cool is dat,
welke bios ga je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga solo, niemand kon die avond en/of wil die film zien. Faalzooi.![]()
En ik ga zaterdag 21 juli 3 weken weg en zo lang kan ik dus echt niet wachten. Gelukkig een mooie plek weten te bemachtigen nog!
Cinemec ben ik 1x geweest, een maatje had 2 gratis kaartjes voor een 3D film van een U2 concertquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke wij gaan hier altijd naar Cinemec in Ede geweldige zaal voor dit soort films
is weer voor het eerst sinds een tijd dat ik tussen 6 en 10 3FM aan heb staan. Veel beter te harden dan Giel.quote:
zijn er nog altijd maar ik heb zelf een hekel aan die luie laagzit stoelen in andere bioscopen. Als ik daar meer dan 2 uur in zit heb ik altijd last van mijn rug.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cinemec ben ik 1x geweest, een maatje had 2 gratis kaartjes voor een 3D film van een U2 concertWel crappy houten klapstoeltjes vond ik toen
Is wel een jaar of wat geleden dus misschein is dat geupgrade
3FM kennende Osdorp Possequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:58 schreef Againzender het volgende:
Nou, wat wordt de nieuwe MH, Oppossits of Killers?
Nou, echt wel!quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:56 schreef -BladHark- het volgende:
Goedenavond allen
Leuke zender wel hè 3FM
Oh, bij De Kuip heb ik daar geen last van. Maar Cinemec is een prima bios hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn er nog altijd maar ik heb zelf een hekel aan die luie laagzit stoelen in andere bioscopen. Als ik daar meer dan 2 uur in zit heb ik altijd last van mijn rug.
Kan jij niet met wolfje mee naar de bios? Volgens mij is hij best wel tof, ondanks allesquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hoi Minthy. Dankjewel voor jouw reactie.
Ik ga verdomme niet met een bladhark naar de bioscoopquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan jij niet met wolfje mee naar de bios? Volgens mij is hij best wel tof, ondanks alles![]()
Gr Gr
Mwoa niet echt. Maar ben mn,meeting goed doorgekomenquote:
beter een hark dan een blazerquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga verdomme niet met een bladhark naar de bioscoop
Dag poeperd, een van je andere persoonlijkheden is uitgekomenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, bij De Kuip heb ik daar geen last van. Maar Cinemec is een prima bios hoor!![]()
Eej Noesjuh
Klootzakquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga verdomme niet met een bladhark naar de bioscoop
Wut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag poeperd, een van je andere persoonlijkheden is uitgekomen
dan ben je nu 16??quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Maar iedereen bedankt hoor voor alle felicitaties voor mijn 11 jarig FOK! jubileum(geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44)
![]()
![]()
Geen idee jong, ik ben blond en oud, zo vergeetachtig als de pest...quote:
Echt ontzettond gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Maar iedereen bedankt hoor voor alle felicitaties voor mijn 11 jarig FOK! jubileum(geregistreerd op: donderdag 12 juli 2001 @ 15:44)
![]()
![]()
oud nieuwsquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
Annemieke is zwangerDaar gaat dat lekkere figuurtje
http://www.radiofreak.nl/(...)Schollaardt-zwanger/
Was dat mijn eerste post? Kneiters, wat lang geledenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was het goeie antwoord trouwens minthy
ik ga volgende week naar de nachtelijke marathon. heb nog geen enkele batman in de bios gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
Batman begins kijken
Ik ben wel blij trouwens dat ik dalijk alle 3 de Batmans van Nolan in de bios heb gezien
Wat is er veranderd? Ik zie geen verschilquote:
Killers zonder twijfel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:58 schreef Againzender het volgende:
Nou, wat wordt de nieuwe MH, Oppossits of Killers?
Geen idee wat er gaat gebeuren, Domien en Michiel zitten wat geheimzinnig te doen op Twitterquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie wat waar? Nieuwe DJ?
en ik heb een fok pimp abo genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |