Dat is in ieder geval ietsquote:
Ik denk dat het een combinatie wordt. Je gaat er in de eerste plaats heen om iets waar te nemen, maar je wil ook wat lol belevenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Spinner6 het volgende:
Gaan jullie daarheen voor de lol of echt om wat waar te kunnen nemen?
Westerbork was in het begin van de nacht erg rustig. later hoorden we kinderen op de velden spelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de keuken bij de chef
[..]
ik vond westerbork eigenlijk een beetje tegenvallen
Hebben jullie wel de apparatuur ervoor? Want van boven af bij de picknick bankjes is het best een gat waar je in kijk. en in het donker moet je ir filmcamera wel het bereik hebben om wat te kunnen zien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie wordt. Je gaat er in de eerste plaats heen om iets waar te nemen, maar je wil ook wat lol beleven
Serieus en ook humor is een goeie combiquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:21 schreef Spinner6 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel de apparatuur ervoor? Want van boven af bij de picknick bankjes is het best een gat waar je in kijk. en in het donker moet je ir filmcamera wel het bereik hebben om wat te kunnen zien.
Voor een keer is dat toch niet erg?quote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef Natalie het volgende:
Oef...... ik moet er echt even over nadenken, hoor.
Eigenlijk heb ik niet zo'n zin om weer een nacht door te halen.
Ben niet meer zo jong en bruisend als destijds
zou het leuk vinden als je meedeed.. Ik ben ook niet meer piepjongquote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef Natalie het volgende:
Oef...... ik moet er echt even over nadenken, hoor.
Eigenlijk heb ik niet zo'n zin om weer een nacht door te halen.
Ben niet meer zo jong en bruisend als destijds
Is er geen Stayokay ofzo?quote:Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef Natalie het volgende:
Ik neem wel een hotelletje in de buurt van dat bos dan
De keuze varieert van "bed & breakfast" tot "bilderberg", in Putten en/of Garderen.quote:
B&B lijkt me wel watquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De keuze varieert van "bed & breakfast" tot "bilderberg", in Putten en/of Garderen.
De dichtsbijzijnde stayokay zit in Apeldoorn (op 19km). Niet echt een optie.
Dat is ook wel zo gezellig!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:29 schreef Elvi het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een tentje neerzetten in het Solse Gat zelf
Breng dan wel ¤90,- mee. Voor de boete tegen wildkamperen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:29 schreef Elvi het volgende:
Dat moeten we niet hebben idd.. Alleen spoken mogen onze nachtrust verstoren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Breng dan wel ¤90,- mee. Voor de boete tegen wildkamperen.
... of staat er een paaltje in de buurt ?
Ik ga niet weer met m'n slaapzak zeulen, hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:29 schreef Elvi het volgende:
Ja, maar je kunt in het geval van een Solse Gat-meeting beter een hotel hebben met een 24h receptie. B&B's zijn dat meestal niet.quote:
Dat ligt aan je definitie van 'gek', ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:16 schreef cr4ne het volgende:
Haha dus hier zijn alle échte gekkies van fok!
Tijdens mijn motortocht door Noord Europa is mij het tegendeel bewezen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:06 schreef Natalie het volgende:
Ja, maar je kunt in het geval van een Solse Gat-meeting beter een hotel hebben met een 24h receptie. B&B's zijn dat meestal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |