Geen idee. Laaaang geleden iig.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Elvi het volgende:
Wanneer zijn die Solse Gat meetings eigenlijk gestopt? Dat waren ooit toch wel goed lopende topics?
Die waar ik bij was (al vraag me niet meer wanneer dat precies was), was volgens mij een van de laatste. Was wel geweldig btw, zo in het donker door het bos lopen. Was blij dat ik m'n zaklamp bij me had, anders had ik om de paar stappen op m'n snufferd gelegen.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Elvi het volgende:
Wanneer zijn die Solse Gat meetings eigenlijk gestopt? Dat waren ooit toch wel goed lopende topics?
Of op je Gatquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die waar ik bij was (al vraag me niet meer wanneer dat precies was), was volgens mij een van de laatste. Was wel geweldig btw, zo in het donker door het bos lopen. Was blij dat ik m'n zaklamp bij me had, anders had ik om de paar stappen op m'n snufferd gelegen.
Wel eens in Hotel Dullemond geweest in Laag-Soeren??quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:07 schreef Moireach het volgende:
Ha gelukkig, dit topic is nieuw leven ingeblazen. Ook ik ben namelijk op zoek naar locaties waar ons kleine maar dappere groepje op onderzoek kan gaan. Ik google me blauwe vingers, only to find out dat heel NL dichtgetimmerd lijkt. Watertandend kijk ik naar programma's uit de UK en Amerika, waar je naar het schijnt om de 3 kilometer een verlaten én toegankelijke kerk, school of oude vrijstaande woning tegenkomt. Wie helpt ons aan locaties in Noord- en Zuid-Holland? Eventueel toestemming moeten vragen is natuurlijk geen probleem. Brengt mij op de vervolgvraag: wat zijn jullie ervaringen (indien van toepassing) daarmee?
Dan is het wachten tot de eerste vliegende pannenkoeken worden waargenomen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef Spinner6 het volgende:
Voor de duidelijkheid !!! Spookboerderij in Brummen bestaat niet meer. Staat nu een heel nieuw pannenkoeken restaurant die deze maand geopend wordt.
Kamp Westerbork zou ik wel eens willen zien eigenlijk, lijkt me een indrukwekkende locatie an sich.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:49 schreef Spinner6 het volgende:
[..]
Wel eens in Hotel Dullemond geweest in Laag-Soeren??
Kamp Westerbork?
Het Rondehuis in Nunspeet?
Aardappelmeel Fabriek in Ter Apel?
in de keuken bij de chefquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot de eerste vliegende pannenkoeken worden waargenomen.
ik vond westerbork eigenlijk een beetje tegenvallenquote:[..]
Kamp Westerbork zou ik wel eens willen zien eigenlijk, lijkt me een indrukwekkende locatie an sich.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Elvi het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die waar ik bij was (al vraag me niet meer wanneer dat precies was), was volgens mij een van de laatste. Was wel geweldig btw, zo in het donker door het bos lopen. Was blij dat ik m'n zaklamp bij me had, anders had ik om de paar stappen op m'n snufferd gelegen.
Ik ben altijd benieuwd geweest naar die Solse Gat meetings.. Als er animo voor is wel ik best een keer tijd vrijmaken om ergens naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:49 schreef Spinner6 het volgende:
[..]
Wel eens in Hotel Dullemond geweest in Laag-Soeren??
Kamp Westerbork?
Het Rondehuis in Nunspeet?
Aardappelmeel Fabriek in Ter Apel?
Heb er weer zin in.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben altijd benieuwd geweest naar die Solse Gat meetings.. Als er animo voor is wel ik best een keer tijd vrijmaken om ergens naartoe te gaan.
En leuk om weer van je te horen, Natalie
Mooi! Zullen we eens de aganda's trekken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb er weer zin in.
En tijd voor
Leuk om jou ook weer te lezen!
Ik zeg: Solse Gat meetings are back on!quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben altijd benieuwd geweest naar die Solse Gat meetings.. Als er animo voor is wel ik best een keer tijd vrijmaken om ergens naartoe te gaan.
En leuk om weer van je te horen, Natalie
Mij ook!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zeg: Solse Gat meetings are back on!
Lijkt me leuk
Als er mensen gaan blowen, dan kom ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook weleens mee geweest naar het solse gat. Helaas met wat medegangers die gingen blowen en giebelen. Dat vond ik jammer, want het haalde de sfeer weg.
Pff... kweenie, hoor. Was me een partijtje gaar toen....quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooi! Zullen we eens de aganda's trekken?
Regels klinkt zo zwaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:09 schreef Elvi het volgende:
En als we regels opstellen voor de meeting? Zoals geen drugs en geen drank? Ik hou er ook niet van als mensen gaan blowen...
Ok geen regels maar richtlijnen danquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Regels klinkt zo zwaar.
Maar ik ben het wel eens met de dingen die je noemt.
Als ik dat van tevoren had geweten, was ik ook niet gegaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als er mensen gaan blowen, dan kom ik ook niet.
We shall give it some thoughtquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ik rook, blow en drink niet.
Mag ik mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |