Wel opschieten want zo komt het leukste gedeelte. Zo rond half drie doen ze altijd alsof ze bij het veldrijden zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:18 schreef Karzeuler het volgende:
maar goed, ik ga wel ff checken. Las elders in de topic dat ze op 747 am zitten
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:40 schreef popolon het volgende:
En we hebben een nieuw dieptepunt bereikt mensen
Ik vond het absolute dieptepunt de laatste tijd toch wel de Bergeijkse carnavalsoptocht 2004 met nagebouwde beroemde concentratiekampen. "Het is Bergen-Belsen! Wat is dat smaakvol gedaan! En daar komen de dames van Ravensbrück, ik hoor het geratel van machine-geweer! " "Daar komt Sobibor! Ach wat is dat mooi gedaan! Daar is Theresienstad! Ze hebben de appél-plaats nagebouwd met mensen die staan te rillen in de kunstsneeuw! En daar is Mauthausen, ach daar val ik even stil van, wat is dat prachtig gedaan!"quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:40 schreef popolon het volgende:
En we hebben een nieuw dieptepunt bereikt mensen
quote:Korfbalvereniging Bergeijk is ingedeeld in de groep des doods.
quote:adiostation voor Bergeijk, wordt gepresenteerd door ankerman Toon Spoorenberg en zijn beste kennis Peer van Eersel.
Elke zaterdagmiddag om half twee op Radio 1
Rechtstreeks vanuit GrandCafé Beeks
Met facilitaire ondersteuning van technicus Tedje van Lieshout ontvangen de radiomannen een keur aan plaatselijke gasten. Of doen verslag van bijzondere culturele gebeurtenissen of particuliere initiatieven.
Ik heb mezelf eens betrapt dat ik zo dubbel lag van het lachen. Terwijl ik met de auto op de snelweg reed. Ik had serieus moeite met het overige verkeer.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef wokje het volgende:
Gisteren ook weer geluisterd ja.. Kan idd maar van 1 omroep komen, de VPRO
Ik kan me wel voorstellen dat als je het uur daarvoor naar de sportflitsen zat te luisteren en jouw wedstrijd is nog bezig (en erg spannend) dat je je DOOD kunt ergeren aan deze humor![]()
OMGquote:Op zondag 28 mei 2006 10:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Radio Bergeijk
Enkele spraakmakende onderwerpen die zij al behandeld hebben:
Themapark de Tweede Wereldoorlog - waar het leuk is om 'fout' te zijn
Echt geweldige absurde humor. Ik luister het nu al enkele jaren en het blijft leuk.
Wordt zeker lachen.quote:Radio Bergeijk ;-( komt in beeld )-;
Vanaf 30 april 2007 elke maandag rond 23 uur op Nederland 3
zaterdag 14 april 2007 18:32 Radio 1
De partij van de varkens wordt geleid door een zeug die lid is van de 7e dags adverteerders die de zondag op de zaterdag vieren. Daar wil de gemeente vanaf.
Het dames- en vrouwenhoekje van Miet van Bommel gaat over het klaarkomen van vrouwen. Peer presenteert de officieële jury-uitslag van de vogeltelling wedstrijd Bergeijk.
Boukje is 21 jaar en zoekt mannen voor agressieve sex om te integreren in haar leven.
Uitdeukerij & Plaatwerkerij Frans Sleddens adviseert over verkeersveiligheid met een crashtest. Marion van Bartelen exposeert in bibliotheek Bladel haar geboetseerde poppen. W. Zeug van de 7e dags adverteerders heeft ook nog een plaatje gemaakt.
Crashtest reportagemuziek
the Hollywoodscene - Syd Dale, CD the Sound of the 60's & 70's vol 1, KPM 325
Varkenspartij 7e dag advertentisten-muziek
Halleluja- Zuster Glimlach, EP Zuster Glimlach Dominikaner Missiezuster van Fichermont bij Waterloo, Philips P 14055 R
Eindelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Drugshond het volgende:
En ze gaan op televisie
[..]
Wordt zeker lachen.
Oe... die moet ik terug zoekenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:55 schreef Slarioux het volgende:
Paar weken geleden hadden ze het Internationale Bergeijkse comazuipen kampioenschap
Mannen van de radio!quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:06 schreef IdlersDream het volgende:
Die stem van Beeks is een allombekende voor liefhebbers van de mannen van de radio
Heb net de laatste 3 minuten gezien. En het is toch wel erg goed gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef The_Verve het volgende:
Waarom op tv? Op de radio is het perfect. Kan alleen maar tegenvallen naar mijn idee.
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanavond (23:00u, Ned 3) zijn Toon en Peer weer in de ether.![]()
Aflevering 1 was, tegen mijn verwachting in, erg geslaagd.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |