Dat was nou just zo goedquote:Op donderdag 11 maart 2004 05:55 schreef Yoron het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat de regisseur eiste van de acteurs dat ze het programma in 1 keer opnamen (ten tijde van de opgenomen kwartier-afleveringen) en dat dit het programma niet ten goede kwam... zo hoorde je bijvoorbeeld nogal eens een acteur uit z'n rol vallen of z'n slappe lach inhouden...
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:52 schreef popolon het volgende:
Weet ik tong, ik had ook niet anders dan een post van jou hier verwacht
Zit je er al klaar voor?
Eerlijk toegegeven: Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:01 schreef tong80 het volgende:
'Het gedicht heet, Bergeijk'
'Iedereen in Bergeijk is, knettergek,
knetter knetter gek.'
OMGquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:06 schreef Karzeuler het volgende:
Radio Bergeijk? Welke regio is dat?
Ik luister naar Radio de Branding, of tegenwoordig Branding RTV en anders wel naar Funradio (zie onderschrift).![]()
En dan ook nog met verschrikkelijke spam komen terwijl Langs de Lijn op de radio isquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG
Radio Bergeijk is een radioprogramma, geen zender....
Mag toch wel vertellen wat me favoriete lokale omroep is? Er is ook weinig keus: Hitradio (538, Yorin, ID&T, 3FM, FunX, etc), Jaren '80 hitradio (Veronica), lokale hitradio (Haarlem 105 en AB), zeikradio (radio 1 & 2), en dan is er gelukkig als aangename afwisseling Branding RTV, voor het lokale nieuws over de stoeptegeltjes van de winkelstraat van Heemstede die rechtgetimmert zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:10 schreef popolon het volgende:
[..]
En dan ook nog met verschrikkelijke spam komen terwijl Langs de Lijn op de radio is
Ik wens je veel succes.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:18 schreef Karzeuler het volgende:
Las elders in de topic dat ze op 747 am zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |