quote:Je hoeft Bergeijk niet te kennen om Radio Bergeijk te kennen.
Op woensdag 21 mei 2003 20:07 schreef amaranta het volgende:[..]
ik denk dat vele fokkers Bergeijk niet eens kennen.....laat staan de radio zender van Bergeijk
quote:Inderdaad radio bergeijk is geweldig als je neit kan slapen
Op woensdag 21 mei 2003 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Je hoeft Bergeijk niet te kennen om Radio Bergeijk te kennen.
quote:ja ik begrijp nu dat het om een totaal andere radiozender gaat
Op woensdag 21 mei 2003 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Je hoeft Bergeijk niet te kennen om Radio Bergeijk te kennen.
Radio Bergeijk is geen zender, maar een satirische radio-comedy van de VPRO, een radio-soap. Elke werkdag wordt op 747AM een kwartiertje Bergeijk uitgezonden: de twee vaste presentatoren nemen de lokale radio op de hak en met de meest harde en zwarte humor behandelen ze onderwerpen.
Op http://www.vpro.nl/radiobergeijk kun je alle ruim 400 afleveringen van Radio Bergeijk naluisteren.
quote:Het is een soort Jiskefet, soms heel flauw en soms erg grappig
Op donderdag 22 mei 2003 09:06 schreef amaranta het volgende:[..]
ja ik begrijp nu dat het om een totaal andere radiozender gaat
maar goed....
ik weet zeker dat bergeijk zelf ook een radiostation heeft
quote:Het zijn nu herhalingen toch?
Op donderdag 21 augustus 2003 22:04 schreef TrenTs het volgende:
Ze hadden laatst een gedichtje over Parkinson wat echt geweldig was maar helaas kan ik het niet terugbeluisteren op het archief.
Kun je de oorspronkelijke uitzenddatum niet achterhalen?
(Zou het ooit nog goedkomen tussen Toon en Peer?
)
quote:De search op de site is vrij kut, maar als je bepaalde trefwoorden gebruikt kan je het wel terugvinden. En er heeft ook ooit een schema gestaan wanneer welke dag werd herhaald.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:06 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Het zijn nu herhalingen toch?
Kun je de oorspronkelijke uitzenddatum niet achterhalen?
quote:Ik heb es gekeken bij die lijst met uitzendingen maar je kan de laatste tijd niets streamen.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
De search op de site is vrij kut, maar als je bepaalde trefwoorden gebruikt kan je het wel terugvinden. En er heeft ook ooit een schema gestaan wanneer welke dag werd herhaald.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:04 schreef TrenTs het volgende:
Ze hadden laatst een gedichtje over Parkinson wat echt geweldig was maar helaas kan ik het niet terugbeluisteren op het archief.
quote:Wat een pareltje!
Ik moet eens met je praten liefste, over mijn gezicht
Het lijkt soms zo gesloten, maar toch ben ik niet dicht
Het lijkt soms zo chagrijnig, maar vaak is dat niet waar
Het is mijn Parkinson gezicht, het is mijn masker maar!De spieren van mijn kaken, trekken mijn mond omlaag
En door dat treurig hoefijzer, is het net alsof ik klaag
Dan lijk ik soms chagrijnig, maar toch is dat niet waar
Het is mijn Parkinson gezicht, dat stomme masker maar!Dit moest ik je verstellen liefste, over mijn gezicht
Dat lijkt soms zo gesloten, toch ben ik niet vaak dicht
Kijk liever naar mijn ogen, of je ook lichtjes ziet,
Dan lachen ze je tegen en nergens is verdriet!
[uitzending 6 mei 2003]
Vanaf morgen is Radio Bergeijk weer terug op de radio!
Elke zaterdag vanaf 13:33 tot 14:00 op Radio 1 of later via Uitzending Gemist.
quote:
De site schreef:
PERSBERICHT ~ Radio Bergeijk komt terug!
*** Persbericht ***
Presentatoren Spoorenberg en van Eersel herboren, Radio Bergeijk komt terug
In een eerder bericht aan de media is melding gemaakt van de onverwachte verhuizing van de Gemeente Bergeijk, van de teloorgang van de studio van het plaatselijke zendstation Radio Bergeijk en van de vermissing van de presentatoren Toon Spoorenberg en Peer van Eersel.
Wat toen al gevreesd werd, is bewaarheid geworden. De radiomannen hebben inderdaad op 5 december jl het ondermaanse verlaten, zijn voor de Hemelpoort verschenen en hebben gedurende het 28 dagen durende limbo-bestaan kennis genomen van hun aardse radiowerk.
Aangezien over de kwaliteit daarvan niet onverdeeld gunstig werd geoordeeld door de Allerhoogste en zijn Assistent, hebben Spoorenberg en van Eersel zich opgemaakt voor een nieuwe periode van radiomaken, maar dan op een aanzienlijk hoger niveau.
Op vrijdag 2 januari as zullen zij weer terugkeren naar de aarde.
In haar hoedanigheid van toezichthoudende instantie heeft het Commissariaat voor Lokale Media kennis genomen van deze ontwikkeling. Op initiatief van voorzitter Ton Zuiderveld heeft het Commissariaat vanaf zaterdag 17 januari as nieuwe zendtijd gereserveerd op een passend en toegankelijk tijdstip op een daarvoor in gereedheid gebrachte zender.
Voor nadere informatie staan de heren Spoorenberg en van Eersel van dinsdag 13 t/m donderdag 15 januari ter beschikking van de media.
Radio Bergeijk
Elke zaterdag rechtstreeks vanuit GrandCafé Beeks: Entermatie voor heel de natie!
Presentatie
Toon Spoorenberg, Peer van Eersel
Techniek
Ted van LieshoutUitzending
vanaf 17 januari 2004 elke zaterdag van 13.33 tot 14.00 uur op Radio 1
quote:Klote tijdstip (moet ik altijd werken) was om kwart voor 1 's nachts op radio 1 altijd een goed moment om de dag mee af te sluiten.
Op zaterdag 24 januari 2004 01:16 schreef Dagonet het volgende:
*Sgop!Vanaf morgen is Radio Bergeijk weer terug op de radio!
Elke zaterdag vanaf 13:33 tot 14:00 op Radio 1 of later via Uitzending Gemist.
[..]
quote:http://www.vpro.nl/programma/radiobergeijk/smil/startbergeijk.sram?2785571+3532413+15336385+15336642
Op zaterdag 24 januari 2004 21:45 schreef du_ke het volgende:[..]
Klote tijdstip (moet ik altijd werken) was om kwart voor 1 's nachts op radio 1 altijd een goed moment om de dag mee af te sluiten.
veel luisterplezier
BLOED!!
Die uitzending op zaterdagmiddag is veel mider leuk
En bovendien is het programma dat nu om 00;45 wordt uitgezonden volkomen kut.
quote:' De Tuinfluiter'
Op maandag 2 februari 2004 23:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is zonde dat het nu niet meer 's nachts wordt uitgezondenDie uitzending op zaterdagmiddag is veel mider leuk
En bovendien is het programma dat nu om 00;45 wordt uitgezonden volkomen kut.
Gelukkig is er het archief nog, tijd om ze allemaal maar eens veilig te stellen en een cd te branden
quote:Goed idee
Op maandag 2 februari 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:Gelukkig is er het archief nog, tijd om ze allemaal maar eens veilig te stellen en een cd te branden
Ik heb ook het gevoel dat een half uur, zoals op zaterdag, net iets te veel voor ze is. Ze weten het niet helemaal leuk te vullen
wat ik echter nog veel leuker vond was
ronflonflon met jaques palfond. (win schippers)
dat was pas gein op radio 1.
quote:Die was erg leuk ja
Op dinsdag 3 februari 2004 00:03 schreef mighty_myte het volgende:
wat ik echter nog veel leuker vond was
ronflonflon met jaques palfond. (win schippers)
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:07 schreef Pony-Lover het volgende:[..]
Die was erg leuk ja
Ik kan me vooral een live uitzending herinderen waarin hij het KLPD (of zo iets) weigerde een spookrijder door te geven.
Best wel gevaarlijk heeft ie nog gezeik mee gehad ook.
en dan ook nog elke keer een kloteplaat draaien. echt een kutlied
waardoor hij altijd gigantisch veel praat om vervolgens die LP door de
studio te gooien.
Klopt, ik denk dat een kwartiertje de juiste lengte was voor dit programma en dat dit, ondanks het feit dat het nu prime time op Radio 1 zit, het begin van het einde voor Radio Bergeijk is: half uur is te lang en de setting is niet leuk...quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef Pony-Lover het volgende:
over Radio Bergeijk geproken, ik kan alleen maar de conclusie trekken dat er niks meer aan is sinds het op zaterdag wordt uitgezonden.
Dat was nou just zo goedquote:Op donderdag 11 maart 2004 05:55 schreef Yoron het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat de regisseur eiste van de acteurs dat ze het programma in 1 keer opnamen (ten tijde van de opgenomen kwartier-afleveringen) en dat dit het programma niet ten goede kwam... zo hoorde je bijvoorbeeld nogal eens een acteur uit z'n rol vallen of z'n slappe lach inhouden...
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:52 schreef popolon het volgende:
Weet ik tong, ik had ook niet anders dan een post van jou hier verwacht
Zit je er al klaar voor?
Eerlijk toegegeven: Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:01 schreef tong80 het volgende:
'Het gedicht heet, Bergeijk'
'Iedereen in Bergeijk is, knettergek,
knetter knetter gek.'
OMGquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:06 schreef Karzeuler het volgende:
Radio Bergeijk? Welke regio is dat?
Ik luister naar Radio de Branding, of tegenwoordig Branding RTV en anders wel naar Funradio (zie onderschrift).![]()
En dan ook nog met verschrikkelijke spam komen terwijl Langs de Lijn op de radio isquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG
Radio Bergeijk is een radioprogramma, geen zender....
Mag toch wel vertellen wat me favoriete lokale omroep is? Er is ook weinig keus: Hitradio (538, Yorin, ID&T, 3FM, FunX, etc), Jaren '80 hitradio (Veronica), lokale hitradio (Haarlem 105 en AB), zeikradio (radio 1 & 2), en dan is er gelukkig als aangename afwisseling Branding RTV, voor het lokale nieuws over de stoeptegeltjes van de winkelstraat van Heemstede die rechtgetimmert zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:10 schreef popolon het volgende:
[..]
En dan ook nog met verschrikkelijke spam komen terwijl Langs de Lijn op de radio is
Ik wens je veel succes.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:18 schreef Karzeuler het volgende:
Las elders in de topic dat ze op 747 am zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |