quote:Laat = herhaling.
Op donderdag 08 augustus 2002 22:26 schreef chown het volgende:
Jammer dat het zo laat is. Heb het inderdaad een aantal keren gehoord en het is echt hylarisch![]()
Zeker een hele goeie concurent voor pyama fm![]()
's Middags moet je luisteren. Wel andere zender btw.
quote:16:45. Radio 747.
Op donderdag 08 augustus 2002 22:26 schreef chown het volgende:
Jammer dat het zo laat is.
http://www.vpro.nl/programma/radiobergeijk/index.jsp
ook kan je daar de afleveringen naluisteren via real audio
quote:Ja, kwart voor 1 op Radio 1.
Op donderdag 08 augustus 2002 23:00 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
ja, super is dat he. Als je een dipje hebt, moet je dat gaan luisteren. Maar het is toch om 12:45, 16:45, maar is er dan ook nog een late uitzending?
quote:00:45 op radio 1
Op donderdag 08 augustus 2002 23:00 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
ja, super is dat he. Als je een dipje hebt, moet je dat gaan luisteren. Maar het is toch om 12:45, 16:45, maar is er dan ook nog een late uitzending?
quote:Het zijn nou trouwens wel herhalingen.
Op donderdag 08 augustus 2002 23:07 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Op radio 1???? Niet gewoon op 747? Hmm, wat verwarrend allemaal maar. Maar dank je, kan ik weer eens luisteren, is lang geleden
quote:ja vanwege een SOA explosie in bergeijk(sel) mogen ze een paar weken geen uitzendingen maken
Op donderdag 08 augustus 2002 23:12 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het zijn nou trouwens wel herhalingen.
quote:Ik bedoelde 747.
Op donderdag 08 augustus 2002 23:07 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Op radio 1???? Niet gewoon op 747? Hmm, wat verwarrend allemaal maar. Maar dank je, kan ik weer eens luisteren, is lang geleden
Sorry.
quote:het plaatsje Eersel ook?
Op donderdag 08 augustus 2002 23:43 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hoe komen die lui erop om het over Bergeyk te doen? Dat gehucht ligt hier in de buurt.
quote:Radio Eersel.
Op donderdag 08 augustus 2002 23:44 schreef the_undertaker het volgende:[..]
het plaatsje Eersel ook?
Nee, klinkt niet.
quote:Ik woon in de gemeente Eersel.
Op donderdag 08 augustus 2002 23:44 schreef the_undertaker het volgende:[..]
het plaatsje Eersel ook?
quote:ROFLOL.. die plaatsjes bestaan dus echt?
Op donderdag 08 augustus 2002 23:50 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ik woon in de gemeente Eersel.
ken je ook een Toon Sporenberg of een Peer van Eersel?
quote:Uhm nee. Peer van Hees en Peer van Gompel ken ik wel. En Tuntje (Toon) van de Hardeweg.
Op donderdag 08 augustus 2002 23:51 schreef the_undertaker het volgende:[..]
ROFLOL.. die plaatsjes bestaan dus echt?
quote:In een oud topic zei iemand (Ik dacht dinosaur_sr) dat ie idd een Toon Sporenberg kende.
Op donderdag 08 augustus 2002 23:51 schreef the_undertaker het volgende:[..]
ROFLOL.. die plaatsjes bestaan dus echt?
De meeste jonge echte Bereykenaren vinden het trouwens leuk, maar sommige oude inwoners voelen zich wel voor lul gezet. En terecht.
Om even een paar persoonlijke hoogtepunten te noemen:
-De watersportvereniging die na 150 jaar z'n clubhuis af had en er nu nog op zoek was naar water.
-Jeugdvereniging Wodan, die van een bijzonder soort linedancing hielden waarbij je je benen HEEL hoog de lucht in moet doen.
-Hotsie en Knotsie de traumaclowns, die zwaargewonde mensen die vast zaten in een autowrak water in het gezicht gingen spuiten.
-Een oude aflevering, die ik graag nog eens wil terughoren, over het oude Bergeykse gebruik om zieke mensen verlepte planten te geven om zo te laten merken dat het leven tijdelijk is.
-De man van de discotheek die kwam vertellen dat ie een bejaardenafslaveldje had aangelegd, waar Peer het na enige dwang opeens ontzettend mee eens was.
-De aflevering met de man uit Eer(sel) over de 7 seligheden.
-En verder natuurlijk alle idiote opsommingen, alle mensen die 'niet van hier' zijn, en heel veel andere dingen die ik vergeten ben.
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:[...]
Geweldig ja! En die afleveringen over meneer paard vond ik ook erg goed.
En die man die zijn hele tuin vol met vijvers had, helemaal vol met rottende rommel en er dan in ging staan en tot een orgasme kwam!
Radio Bergeijk Wav pakket: http://www.webvloed.com/bergeijk_wavs.zip
quote:Oja.. die. En later is er nog een aflevering dat Peer samen met die man op een Breekijzer-achtige wijze naar het gemeentehuis gaat, en daar uiteindelijk alles in elkaar slaat.
Op zaterdag 10 augustus 2002 17:58 schreef the_undertaker het volgende:
die aflevering met die liposuctie klus is ook gaaf. dat ze vet weg gaan zuigen bij een man die zo dik is dat ie zijn huis niet meer uitkwam
quote:Met twee AH tassen om zijn overtollig vel in te dragen!
Op zaterdag 10 augustus 2002 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Oja.. die. En later is er nog een aflevering dat Peer samen met die man op een Breekijzer-achtige wijze naar het gemeentehuis gaat, en daar uiteindelijk alles in elkaar slaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |