Jemig. Wat rot om aan te zien en wat zielig. Ze snapt er zelf natuurlijk ook geen houtje van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Zo te zien niet, ze ligt nu op de bank, ze is kapot en ze schokt helemaal met dat lijf en dan vooral met die achterpoot die dan zowat helemaal gestrekt omhoog slaat
arm poeziequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Zo te zien niet, ze ligt nu op de bank, ze is kapot en ze schokt helemaal met dat lijf en dan vooral met die achterpoot die dan zowat helemaal gestrekt omhoog slaat
Ze eet gewoon, ze probeert zich te wassen... echt heel apart.
Ja heb verteld wat we zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de symptomen besproken, of ga je naar het open spreekuur?
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heb verteld wat we zien.
Bij ons is er geen open spreekuur alles gaat telefonisch na bespreken.
Heb ik van alles achterstallige admin. gedaan, staat gezipt klaar en ligt de centrale site eruitquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er mag ook wel over andere dingen gesproken worden hier hoor
Die zag ik staan, maar ben niet zo heel dol op veel werk tegenwoordigquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
Voor P. Pag 84 is veel werk en errug lekker.
Goh zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Xena krijgt nu bij de dierenarts dormicum, even rustig worden, foto, meer onderzoek, raadplegen van internist en/of neuroloog en dan bellen ze me, ze hebben nog nooit zoiets gezien
Overigens leuk dat je er (even) bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Hoppa! Tsjah.
Hopen dat dat het ook is en dat dit genoeg is.
Ik ben zo blij dat je dat zegt, want na het grote trauma van 2 jaar geleden of zo, voelde ik me mega schuldig. Ik, de grootste zeikert qua hou je kat binnen dan doe je het beest ook geen erge dingen aan, liet voor het eerst sinds ik katten heb mn eigen kat naar buiten gaan....quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja en nee. Ook binnen kunnen rare dingen gebeuren. Een user op dit forum had een kat die met zijn staart tussen de kastdeuren kwam...
2 foto's is net als bij mensen. Een van de voorkant, een van de zijkantquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vraag me wel af waarom 2 foto's en eigenlijk is het een gok of het wel goed komt... we zullen zien.
Mevr ligt nu dizzy te wezen op haar geliefde plekkie boven, het kattenluik is dicht en de kattenbak ook boven gezet. (die gebruikte ze nooit meer sinds ze naar buiten mocht)
Waarom 2 digitale foto's dik 140 euro moeten kosten is mij een raadsel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
2 foto's is net als bij mensen. Een van de voorkant, een van de zijkant
Omdat moderne röntgenapparatuur die digitale foto's aan kunnen leveren, ook ergens van betaald moeten worden. Afschrijving, scholing voor medewerkers, onderhoud e.d.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef golfer het volgende:
Waarom 2 digitale foto's dik 140 euro moeten kosten is mij een raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef golfer het volgende:
Zie ik nu een verkapte Apollo-sneer? Want die was niet meer voor consumptie geschikt hoor, had veel te veel dure medicatie in zijn lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het destructiebedrijf was ook een forse kostenpost.
Jasses.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
(redelijk nieuwe tweedehandse) fiets gestolen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
hè bahquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Ze is wakker
Loopt redelijk wat heen en weer te wiebelen, eet, en komt kopjes halen.. spuitje met meds en het pilletje zitten er ook inmiddels in.
En heb het idee dat ze zonder die foto's ook wel kunnen raden wat het is, maar dat zal wel liggen aan het feit dat ik er niet zoveel in geloof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom 2 digitale foto's dik 140 euro moeten kosten is mij een raadsel.
Als je dat op regelmatige basis tegen betaling wilt gaan doen, dan is het, denk ik, wel handig om een KvK-inschrijving te hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef Sarabi het volgende:
Morgen ga ik een buikdansworkshop aan de kinderen van mijn werk geven.
En nu zat ik te denken dat het misschien wel een leuk idee is om dat vaker te doen voor bijvoorbeeld kinderfeestjes.
Maar moet je je dan meteen inschrijven bij kvk?
Nee, ze hebben echt geen idee, hoe het komt of wat het is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En heb het idee dat ze zonder die foto's ook wel kunnen raden wat het is, maar dat zal wel liggen aan het feit dat ik er niet zoveel in geloof.
.
Leuk ideequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef Sarabi het volgende:
Morgen ga ik een buikdansworkshop aan de kinderen van mijn werk geven.
En nu zat ik te denken dat het misschien wel een leuk idee is om dat vaker te doen voor bijvoorbeeld kinderfeestjes.
Maar moet je je dan meteen inschrijven bij kvk?
Zo jammer dat g niet van cauliflower houdt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef AnneX het volgende:
Hullie hebben weer heerlijk gegeten: http://www.kayotic.nl/blog/potato-cauliflower-pea-curry
Eerst een kipfilet in stukjes gebraden en toen de bloemkool en aard. erbij.![]()
Die Kay toch
De poes van mijn ouders had een hersenbloedingquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ze hebben echt geen idee, hoe het komt of wat het is.
Het enige wat ze zagen is na de dormicum dat de zenuw/spiertrekking stopt. En dat zie ik nu ook nu er 2mg diazepam inzit... alleen nu stort ze weer door haar hoefjes omdat ze geen kracht in haar lijf heeft.
Morgen nog maar 2 pillen erin en dan eerst maar eens kijken hoe het vrijdag zonder die pillen gaat, want dit is ook niet om aan te zien eerlijk gezegd. Ze is totaal de weg kwijt lijkt het wel.
mensen hier zonder huisdieren zullen wel denken wat een overdreven gedoe allemaal maar![]()
quote:
nee? Maar goed idee! Dat zal idd veel smaak geven!quote:Heb je gezien, dat ik geregeld "jouw" oven-geroosterde tomaatjes als bodem gebruik in hartige taarten?
En voordat ik rest van de vulling / groenten erin stort, leg ik er een berg basilicumblaadjes bovenop.
Smaakjes...
dacht t welquote:En heeft P. braaf onze hartelijke groeten overgebracht!
Lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 06:51 schreef Isabeau het volgende:
De poes van mijn ouders had een hersenbloedingOok zo ongelofelijk zielig, maar daar was dus niets meer aan te doen. Xena heeft hopelijk dat wat de dierenarts denkt dat het is.
Dan zou ze eerst moeten weten wat het isquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:33 schreef Isabeau het volgende:
In de mensengeneeskunde hebben we een heel scala aan medicijnen, ik heb geen flauw idee wat de dierenarts allemaal kan voorschrijven. Misschien heeft die nog iets wat geprobeerd kan worden.
Dat hindert artsen in de mensengeneeskunde vaak ook niet om dingen te 'proberen'quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:35 schreef Bluezz het volgende:
Dan zou ze eerst moeten weten wat het is![]()
Lekker ik ga over een minuut of 10 weg.. wilde met de scooter maar het is te nat
Werkze
Jup. Heerlijk rustig hier. Staankosten + GWL+TV+I = de huur van een normale appartement.quote:Op donderdag 12 juli 2012 06:51 schreef Isabeau het volgende:
borisz, die bungalowparken vind ik altijd wel een heerlijke rust uitstralen! Veel groen, gezellige paadjes, huisjes en dat je er niet permanent mag wonen vind ik eigenlijk zo'n bureaucratische onzin. Die huisjes zijn nog best heel prijzig en sommige mensen vinden het juist heerlijk om op zo'n groene, rustige lokatie in een klein huisje te wonen. Het is echt niet dat ze daar goedkoper uit zijn dan in een 'echt' huis, heeft alleen maar met bestemmingsplan te maken.
Die hebben ze ook alleen wordt het meestal gehinderd door de portemonnee van de klantquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:33 schreef Isabeau het volgende:
In de mensengeneeskunde hebben we een heel scala aan medicijnen, ik heb geen flauw idee wat de dierenarts allemaal kan voorschrijven. Misschien heeft die nog iets wat geprobeerd kan worden.
Thanksquote:
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dierenliefde is fantastisch, maar als het echt onbetaalbaar voor je is dan houdt het op. En die grens van 'onbetaalbaar' ligt natuurlijk voor iedereen anders. De chowchow van mijn broer had een bepaald probleem waardoor hij elke 2 maanden aan zijn darmen geopereerd moest worden a 500 euro. Hebben ze 2x gedaan en toen bleek dat het echt om de 2 maanden moest hebben ze de ogenschijnlijk gezonde hond in laten slapenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
Die hebben ze ook alleen wordt het meestal gehinderd door de portemonnee van de klant.
Dat zou ik ook gedaan hebben als ik het zo hoor. Het is niet zo gek om ook naar je financiën te kijken. Alleen heel veel mensen vergelijken het met hun eigen ziektekosten en dat moeten ze niet doen. Heel veel wordt toch door je verzekering afgehandeld zonder echt de kosten te zien. Dan kan ik mij voorstellen dat je schrikt van een digitale foto van 140 euro of medicatie van 100 euro.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dierenliefde is fantastisch, maar als het echt onbetaalbaar voor je is dan houdt het op. En die grens van 'onbetaalbaar' ligt natuurlijk voor iedereen anders. De chowchow van mijn broer had een bepaald probleem waardoor hij elke 2 maanden aan zijn darmen geopereerd moest worden a 500 euro. Hebben ze 2x gedaan en toen bleek dat het echt om de 2 maanden moest hebben ze de ogenschijnlijk gezonde hond in laten slapen(ook voor dat dier natuurlijk heel belastend elke keer 2 dagen bij de dierenarts, narcose etc)
Bellefleur, goed restaurant (tenminste vroeger) niet ver van Antwerpenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef borisz het volgende:
Ik mag echt afkloppen met Bellefleur. In d'r hele leven een enkele keer naar de DA geweest. Ze heeft wel eens een verstuikt pootje gehad en afgezien van een wormkuurtje is dat het wel qua medische kosten.
Dat is natuurlijk ook een idee. Ik heb ooit een verzekering voor mijn konijn gezocht, maar toen deden dierenverzekeringen nog niet aan konijnen. Ik dacht alleen dat ze niet alles vergoeden, maar als het max. 20% 'eigen risico' is dan ga ik er eens over na denken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Niet dat ik je per se aan de kat wil, Isa, maar juist in zo'n situatie loont het om een verzekering af te sluiten. Dan betaal je voor echt onvoorziene zaken 20 procent en hoeft een gebroken poot of foto's en medicatie je de kop niet te kosten. Ik geloof dat Memento Mori laatst nog ergens opmerkte dat ze heel blij was dat ze een verzekering had, gezien alle medische toestanden met haar kat(ten).
Ik betaal voor onze huidige kat al zo'n 7 jaar een flink bedrag en dat stomme beest heeft alleen maar af en toe een blaasontsteking.Maar ze wordt ouder en ik durf de verzekering eigenlijk niet op te zeggen...
eenmalig hoop je natuurlijk weet je t niet wellicht is t blijvend. Het is n keus idd je dier te verzekeren, en ko ja hoe ouder n kat ten tijde van t afsluiten hoe hoger de premie en uitsluiting voor reeds bekende aandoeningen. Mijn katten direct verzekerd, betaal 13euro per maand per kat, Rosa mankeert al 5jaar niks. May daarentegen zou zonder verzekering er niet meer zijn geweest, je bent net wat makkelijker met besluiten nemen mbt onderzoeken etc. proteq is verder supersnel.met uitkeren etc. mja keus zelf sparen kan maar.met 12x 13 euro heb ik nog niet 1 dieremartsbezoek van may bij.elkaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef golfer het volgende:
We hebben gisteren nog even gekeken naar de kosten van een huisdieren-ziektekostenverzekering. Maar veel verzekeringsmaatschappijen willen een kat van 8 jaar (zo oud/jong is Xena) niet eens meer verzekeren en als ze het wel doen ben je ca. 24 euro per maand kwijt.
Dat is dus op jaarbasis bijna 290 euro.
Dat bedrag zijn we nu ook wel eens in de 3 jaar kwijt met haar als er weer eens iets is met haar, maar over het algemeen is het gelukkig een gezond katje. Dus die verzekeringskosten wegen niet op tegen de, nu helaas wat onverwachte en niet goed uitkomende, eenmalige kosten.
Met dat in het gezicht meppen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop t voor jullie.
Ik ben moe! Nu op naar mijn gratis beautybehandeling.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:25 schreef golfer het volgende:
Update medisch bulletin:
Na uren slapen op 1 plakje op de bank ging ze zich opeens uitgebreid wassen en liep ze vervolgens, nauwelijks meer met haar pootje raar trekkend of wankelend, naar haar etensbakje. Vervolgens moeiteloos de trap af richting de tuindeur.
Ik heb de gok maar gekomen en de tuindeur op een haak open gezet. Met blije bokkensprongen verdween ze de tuin in.
Misschien was het toch alleen maar een rare zenuwbeknelling en heeft de rust (slaapmiddel) en de ontstekingsremmer toch het werk gedaan.
Ik hou het in de gaten daar buiten.
Wel nog een keer vanavond die ontstekingsremmer erin mikken, maar voorlopig is Xenadus aan het opknappen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:25 schreef golfer het volgende:
Wel nog een keer vanavond die ontstekingsremmer erin mikken, maar voorlopig is Xenadus aan het opknappen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goed....net een portie veren in mijn reet gekregen van de baas tijdens een overlegBest leuk om te horen
Hoe oud zijn de kindjes dan, Sarabi?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef Sarabi het volgende:
Goed om te horen dat het weer beter gaat met Xena
Net een buikdansworkshop gegeven aan de kinderen op mijn werk.
Was leukwel even wennen om deze twee dingen te combineren (werk en hobby).
We hebben wel handtekeningen moeten uitdelen
Nou, die heb je ook wel verdiend zeg!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goed....net een portie veren in mijn reet gekregen van de baas tijdens een overlegBest leuk om te horen
Officieel van 4 t/m 12 jaar, maar veel waren er toch jonger dan 7.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe oud zijn de kindjes dan, Sarabi?
En zijn zij hollands welvaren ? Als blond en blauwe ogen of zijn er ook die buikdansen vanuit hun cultuur kennen...
En hoe vinden de ouders het dan...
/ vragen.
Yup. Hij heeft iig gezien dat ik er bergen tijd in heb gestopt. Hij begon zelf ook over mijn halfjaar- evaluatie maar dat wordt na de vakantieperiodequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die heb je ook wel verdiend zeg!!Maar fijn dat al je inzet ook wordt gewaardeerd,
dan kan ze nog ff mee dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja heel raar. Tis nog niet over, krachtsverlies en geen 100% controle, maar hier kan je 100 mee worden.. zat wel te bedenken dat ze inmiddels wel 2 van de 7 levens verbruikt heeft
Tof zeg!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, konden mensen zich maar zo makkelijk herstellen !![]()
De fine fleur van het dorp - verenigd in éen van de tientallen cie's - is de
openlucht disco voor onze deur ( max 30 meter) aan bet opbouwen.
Het hele dorp zindert van de activiteiten.
Honderd guppies tussen 8 en 12 jaar fietsen zich het schompes de hele week.
Individuele en groepstijdritten, het Dijkklassement etc.
Via de Technische cie ( verplicht twee jaar) zoals wegafzettingen etc. stromen ze door naar éen van de vele vele anderen cie's.
Tien ploegen met plaatselijke sponsors en 2 groepsleiders op de fiets.
De Tour de France is ervan afgekekeneen geweldige karavaan.
Gele truien, groene, roze ( vorig jaar won een meisje!) bolletjes etc.
Groots om te zien hoe ze samen een vakantieweek bouwen.
Ruilen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:44 schreef Bluezz het volgende:
Alweer druk aan het werk, lekker vroeg, lekker stil.
Kan het de hele dag zo zijn?
Het is vrijdag. Grote kans dat het zo blijft hierquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:44 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook rustig maar niet leuk want ben erg moe en dan heb ik t liever druk. Vnv in Den Haag eten met 3 meiden dus dat wordt nog ff volhouden tot 23uquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:44 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moggel
Confidence through competence
Sterkte dan maar vandaagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:03 schreef Vork het volgende:
Zwaar bier van de tap drinkt veel te gemakkelijk weg. Maargoed /kater en aan het werk dan maar, lekker met levensgevaarlijke stoffen gooien.
Full time alcoholist of part time?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:14 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat ik maar alcoholist word, volgens mij ben ik daar wel goed in.
Wiltumenu?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik lust wel een gebakje bij mijn koffie, mevroi.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:22 schreef Stereotomy het volgende:
Goed beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moggel
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik vind dat je wel opslag hebt verdiendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
30 augustus functioneringsgesprekBen benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:14 schreef Sarabi het volgende:
En dan ben je opeens 700 euro kwijt
Shit, kan dat zomaar of is zijn account gehackt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shit, kan dat zomaar of is zijn account gehackt?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:14 schreef Sarabi het volgende:
En dan ben je opeens 700 euro kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat irritant! Ik ga er overigens net als Steer vanuit dat je dat terug krijgt. Hoop ik.
Gelukkig heb ik van die kraskaarten gebruikt voor de apple-store."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dat kan inderdaad een gunstig teken zijn, maar kan ook standaardprocedure zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoggelZe is vannacht zelfstandig haar luikje uit gegaan naar buiten en is vanmorgen vroeg gelukkig ook weer zelfstandig thuis gekomen en ligt vanaf dat moment weer te slapen.quote:
Blijkbaar voelen beesten goed aan dat, als er iets mis met ze is, ze hun rust moeten nemen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Natuurlijk schrik je!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:23 schreef Sarabi het volgende:
Ja, volgens mij komt het vaak ook wel goed.
Maar toch is het wel schrikken......
Alles gaat dus de goede kant op? Gelukkig zegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:24 schreef golfer het volgende:
Ze is vannacht zelfstandig haar luikje uit gegaan naar buiten en is vanmorgen vroeg gelukkig ook weer zelfstandig thuis gekomen en ligt vanaf dat moment weer te slapen.
Blijkbaar voelen beesten goed aan dat, als er iets mis met ze is, ze hun rust moeten nemen.
Net een mailtje gekregen dat het in ieder geval teruggestort gaat wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk schrik je!700 is niet niks zeg.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Net een mailtje gekregen dat het in ieder geval teruggestort gaat worden![]()
Nou, dan zal dat toch ook wel goed gaan komen?quote:En ook een telefoontje dat een huurhuis voor ons gereserveerd staat, maar moeten we nog wel aan een paar eisen voldoen (en ik weet nog niet 100% zeker of dat goed gaat komen).
Nou, dat is allebei goed nieuws!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:28 schreef Sarabi het volgende:
En ook een telefoontje dat een huurhuis voor ons gereserveerd staat, maar moeten we nog wel aan een paar eisen voldoen (en ik weet nog niet 100% zeker of dat goed gaat komen).
Het komt goed als we het volgens hun kunnen betalen (Dus moet mijn vriend bewijzen dat hij over een maand een nieuw (jaar)contract krijgt en moet mijn jaaropgave goed genoeg is).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Nou, dan zal dat toch ook wel goed gaan komen?
In welke plaats is het?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het komt goed als we het volgens hun kunnen betalen (Dus moet mijn vriend bewijzen dat hij over een maand een nieuw (jaar)contract krijgt en moet mijn jaaropgave goed genoeg is).
En anders moet ik mij er bij neerleggen dat ze misschien gelijk hebben dat het te duur voor ons is.
Maar ben wel blij dat ze zeiden dat ze het gereserveerd voor ons hebben
Moneyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat is allebei goed nieuws!
Wat voor eisen zou je niet aan voldoen dan?
De werkgever van je vriend kan een intentieverklaring geven waarin staat dat ze van plan zijn hem volgende maand een nieuw jaarcontract te geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Het komt goed als we het volgens hun kunnen betalen (Dus moet mijn vriend bewijzen dat hij over een maand een nieuw (jaar)contract krijgt en moet mijn jaaropgave goed genoeg is).
En anders moet ik mij er bij neerleggen dat ze misschien gelijk hebben dat het te duur voor ons is.
Maar ben wel blij dat ze zeiden dat ze het gereserveerd voor ons hebben
Dan zal het geen storm lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel klein dorpje in Brabant tussen Nijmegen en Den Bosch.
Ahh dus dat is vrij normaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De werkgever van je vriend kan een intentieverklaring geven waarin staat dat ze van plan zijn hem volgende maand een nieuw jaarcontract krijgt.
Nu weet ik niet of die verhuurder dat goed vindt, maar banken nemen er wel eens genoegen mee als je bijv een hypotheek aanvraagt. Vaste contracten lijken wel steeds schaarser te worden, dat weten die bedrijven ook wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Ahh dus dat is vrij normaal?
Soms heb ik echt het idee dat wij zo jong en dom zijn
Netto salaris of bruto?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Het is een huurhuis in de vrije sector dus moeten we van ons salaris de maandhuur 4x kunnen betalen.
Aangezien ik werk op invalbasis is dat een beetje lastig te bewijzen.
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of die verhuurder dat goed vindt, maar banken nemen er wel eens genoegen mee als je bijv een hypotheek aanvraagt. Vaste contracten lijken wel steeds schaarser te worden, dat weten die bedrijven ook wel.
Dat moet dan toch lukken gaan, lijkt mij?quote:
Het salaris van mijn vriend zorgt voor iets meer dan 3x de huurprijs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet dan toch lukken gaan, lijkt mij?
Trouwens, hoeveel wachtlijsten zullen ze hebben in zo'n klein dorpje?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Loop vanmorgen de stad in, naar het gemeentehuis om me in te schrijven..
Regen, koud, wind
Ik denk, wat een kutweer
Zie ik een schattig blond meisje van een jaar of vier-vijf in kleurige kleding met roze kaplaarsjes met poesjes er op die van de stoeprand in een plas springt, stamp stamp stamp er doorheenloopt en weer de stoep op loopt en het opnieuw doet..
Mijn dag kan niet meer stuk, wat nu kutweer, het is wat je er van maakt!
Have funquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Zit in de trein. Ga naar Den Haag; met 3 meiden van dansen gezellig ergens eten, drinken en kletsen. Ben van plan rond 22u terug te gaan want kapot, ook al zou ik wel graag mee willen met stappen daarna. Niet zo verstandig.
I hope soquote:
Goedgekeurd Axa-slot erbij gekocht?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuwe fiets. En 140 EUR lichter weer.
Nog niet, en m'n fiets was gestolen omdat ik hem niet ergens aan vastgemaakt had, niet omdat het slot niet goed was.quote:
Nou dat is vies tegengevallenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Grote kans dat het zo blijft hier
nou dat lijkt me hartstikke leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I hope sozit de hele dag al plannen te maken over de inrichting en de site te bekijken (valt me nu pas op dat er geen plattegrond van het huis op staat, niet heel handig).
Moet deze keer wel echt een housewarming voor jullie houden
Je moet ook overal aan denken tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog niet, en m'n fiets was gestolen omdat ik hem niet ergens aan vastgemaakt had, niet omdat het slot niet goed was.
Och, daar worden de meeste ouders chagrijnig vanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik baalde dat ik er niet aan dacht het te filmen met mijn iphone
Spannend !!! En fijn dat het goedgekomen isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ook een telefoontje dat een huurhuis voor ons gereserveerd staat, maar moeten we nog wel aan een paar eisen voldoen (en ik weet nog niet 100% zeker of dat goed gaat komen).
Kan ik mij voorstellen, als het beter weer was daaro.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Goeie berichten hier, ook al was het naar. Ik ben weer thuis, ik moet erg wennen.
...wat was naar? Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
Goeie berichten hier, ook al was het naar. Ik ben weer thuis, ik moet erg wennen.
Oh, sommige berichten hier, over Xena enzo......quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...wat was naar? Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad
Bedankt! Ja het was goed weer. Maar toen we terugkwamen was het hier ook wel goed. Ik hoefde iig niet de verwarming aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, als het beter weer was daaro.
Welkom terug.
Ha! Je kent me toch!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je moet wennen als je terug bent
En ik dacht even dat je het over je vakantie/jezelf had met 'ook al was het naar'
Bah, oogjes... en dan heb je trek en moet het van de graten geschraapt worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, en kleine gefrituurde visjes. Met oogjes. Ik vond de smaak niet lekker.![]()
Nee hoor, ze zijn 3 centimeter ofzo, daar valt niks aan te schrapen. En ik heb een schurfthekel aan graten, maar die proef je niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bah, oogjes... en dan heb je trek en moet het van de graten geschraapt worden.
Moeizaam eten.
Oh, ik wil best naar France verder.![]()
Morgen is het feest. Zou mn broertje meefeesten ?bedenk ik mij dan.
Dat word ik ook met nagellak die wel bij me past, het went hoor, echt!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
WB Kraks
Ik heb nagellak die echt niet bij me past en nu word ik steeds afgeleid door mijn nagels bij het tikken
Man tevreden, oudste een weekendje bij opa en oma (op eigen verzoekquote:
LOL! Ik heb gematigd framboos-roze op mijn tenen. Voor Nederland is het medium-knallend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:36 schreef freecell het volgende:
Ik vraag het me af, het is KNALLERDEKNALroze
Blaasjes op je handen, op je voeten en in je mond. Die in je mond zijn blijkbaar heel pijnlijk en je wordt er heel zielig vanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
Wat voor ziekte? Is dat iets wat je moet melden?
/geen ervaring met kinderziektes heeft/
Oh! Jeetje! Ik heb wat gemist???quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef freecell het volgende:
Jups. Mond en klauwzeer, of iig een menselijke variant erop.
Eigenlijk mag ik allang blij zijn dat ik als zwangere niet preventief geruimd word nu
Sorry, ik heb niet alles teruggelezen, ik heb moeite met terug wennen.quote:
overdag kan ik wel een paar keer kijken maar niet posten/inloggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we in deze SC nou zoveel lurkers of is dat aantal views normaal
*lurker meldt zichquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we in deze SC nou zoveel lurkers of is dat aantal views normaal
Recept voor Xena bereiding.quote:
weer eens wat anders dan fikkie in de potquote:
Freecell is weer zwanger!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lurk vaak!
Zondag weer terug naar Europa, zin in.
Hoe is het met iedereen hier?
Dank je, het gaat. Ik ga volgende week de pijn-poli bellen. Ik wil niet dat ze me nog een keer zo'n pijn doen. Ze hebben me in de zenuw die toch al pijn doet geprikt.....Dat doet nu na 5 weken nog meer dan na de eerste prik!quote:
Je kan toch alsnog gaan stappen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Welkom terug Krak! En trusten![]()
Soms is verstandig zijn niet leuk. Ik had zoveel zin om te stappen want het was zoo gezellig vanavond maar verstandige oersaaie ik gaat naar huis omdat ze bang is dat ze anders spijt krijgt. En nu heb ik spijt dat ik niet flink ben gaan stappen met de meiden en ben ik om 22.15u thuis.
Omdat ik dacht dat ik wel heel moe zou worden want afgelopen nachten waren kort. Ja, vreselijkquote:
Confidence through competence
Jaaa die wil ik zo graag zien! Channing Tatum!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tip voor jou: vandaag naar Magic Mike geweest in de bios
Hij is veranderd hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
jij had als enige door dat er een foto werd gemaaktquote:
Da's mijn standaard dansgezicht. Snap niet dat mensen soms een hele dans *niet* lachen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij had als enige door dat er een foto werd gemaakt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:55 schreef golfer het volgende:
Zo'n kunstmatige smile die niet van je gezicht te rammen is, bedoel je?
je bent me voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:55 schreef golfer het volgende:
Zo'n kunstmatige smile die niet van je gezicht te rammen is, bedoel je?
Het ziet er nieuw uit met die vouwen, maar hij zal het wel hebben laten stomen en ingepakt meegenomen naar France?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant hemd weer van DeMart.
Mode jaargang 1895 iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ziet er nieuw uit met die vouwen, maar hij zal het wel hebben laten stomen en ingepakt meegenomen naar France?
Goed in zijn vak, als presentator, als journalist vind ik hem een lulletje, eigenlijk zoals hij er op de foto uitzietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant hemd weer van DeMart.
Toen ik dit las, keek ik op weerplaza en heb snel de boskippen gedaan inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen
Ik moet eigenlijk de deur uit, maar het stortregent hier
Vanmorgen voor de winkels open gingen was het hier wel droogquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:31 schreef golfer het volgende:
Nog geen zon hier gezien vandaag. 1 grote gestage bui vanaf vanmorgen vroeg.
Dat had ik vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel te doen met die vakantiegangers in eigen land in een tentje zeg
Ik heb al opladers gevonden voor een Nokia, een Sony Ericson en een Swing 400quote:
Gaaf! Heb hem stiekem van je gejat voor de privé-collectiequote:Op donderdag 12 juli 2012 00:22 schreef MaximusTG het volgende:
Zo, had weer eens een leuk tijdverdrijf voor de avonduurtjes gevonden. Had voor iemand op basis van dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dit gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Om als poster uit te kunnen printen (van film Despicable Me).
Goed dat ik het weetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik had dit in het verkeerde forum gezet, hier nog maar een keer:
Zo, ook een nieuw 06 nummer overigens, oude was eh...foetsie Te lang gewacht met opwaarderen.
Je weet mijn nieuwe nummer heul niet!quote:
Nee, maar dan kan ik je oude nummer weggooienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet mijn nieuwe nummer heul niet!
Ik weet hem amperEn hij zit ook nog niet in de telefoon, die is eerst aan het opladen.
We moeten allemaal even weer nummer ruilenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
Nee, maar dan kan ik je oude nummer weggooien
Luidruchtig feest organiseren en de buren niet uitnodigen, Faal!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:41 schreef AnneX het volgende:
Nou, de oordopjes gaan niet helpen, vrees ik.
De ( alweer oude nieuwe) buurman heeft een joekel van een tuin en volgezet met partytenten en de bandis het geluid aan het testen
![]()
Twee feesten tegelijk![]()
En weggaan helpt niet, want je komt thuis in de herrie en kunt niet parkeren.
Ja, 500 meter verderop en wat doet aangeschoten plattelandsjeugd ?
/ ach 1 x jaar.
Morgen ochtend om 4 uur willen twee buren vertrekkken met vakantie.
We gaan je volgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |