Jemig. Wat rot om aan te zien en wat zielig. Ze snapt er zelf natuurlijk ook geen houtje van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Zo te zien niet, ze ligt nu op de bank, ze is kapot en ze schokt helemaal met dat lijf en dan vooral met die achterpoot die dan zowat helemaal gestrekt omhoog slaat
arm poeziequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Zo te zien niet, ze ligt nu op de bank, ze is kapot en ze schokt helemaal met dat lijf en dan vooral met die achterpoot die dan zowat helemaal gestrekt omhoog slaat
Ze eet gewoon, ze probeert zich te wassen... echt heel apart.
Ja heb verteld wat we zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de symptomen besproken, of ga je naar het open spreekuur?
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heb verteld wat we zien.
Bij ons is er geen open spreekuur alles gaat telefonisch na bespreken.
Heb ik van alles achterstallige admin. gedaan, staat gezipt klaar en ligt de centrale site eruitquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er mag ook wel over andere dingen gesproken worden hier hoor
Die zag ik staan, maar ben niet zo heel dol op veel werk tegenwoordigquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
Voor P. Pag 84 is veel werk en errug lekker.
Goh zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Xena krijgt nu bij de dierenarts dormicum, even rustig worden, foto, meer onderzoek, raadplegen van internist en/of neuroloog en dan bellen ze me, ze hebben nog nooit zoiets gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |