Jemig. Wat rot om aan te zien en wat zielig. Ze snapt er zelf natuurlijk ook geen houtje van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Zo te zien niet, ze ligt nu op de bank, ze is kapot en ze schokt helemaal met dat lijf en dan vooral met die achterpoot die dan zowat helemaal gestrekt omhoog slaat
arm poeziequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Zo te zien niet, ze ligt nu op de bank, ze is kapot en ze schokt helemaal met dat lijf en dan vooral met die achterpoot die dan zowat helemaal gestrekt omhoog slaat
Ze eet gewoon, ze probeert zich te wassen... echt heel apart.
Ja heb verteld wat we zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de symptomen besproken, of ga je naar het open spreekuur?
Ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heb verteld wat we zien.
Bij ons is er geen open spreekuur alles gaat telefonisch na bespreken.
Heb ik van alles achterstallige admin. gedaan, staat gezipt klaar en ligt de centrale site eruitquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er mag ook wel over andere dingen gesproken worden hier hoor
Die zag ik staan, maar ben niet zo heel dol op veel werk tegenwoordigquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
Voor P. Pag 84 is veel werk en errug lekker.
Goh zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Xena krijgt nu bij de dierenarts dormicum, even rustig worden, foto, meer onderzoek, raadplegen van internist en/of neuroloog en dan bellen ze me, ze hebben nog nooit zoiets gezien
Overigens leuk dat je er (even) bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Hoppa! Tsjah.
Hopen dat dat het ook is en dat dit genoeg is.
Ik ben zo blij dat je dat zegt, want na het grote trauma van 2 jaar geleden of zo, voelde ik me mega schuldig. Ik, de grootste zeikert qua hou je kat binnen dan doe je het beest ook geen erge dingen aan, liet voor het eerst sinds ik katten heb mn eigen kat naar buiten gaan....quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja en nee. Ook binnen kunnen rare dingen gebeuren. Een user op dit forum had een kat die met zijn staart tussen de kastdeuren kwam...
2 foto's is net als bij mensen. Een van de voorkant, een van de zijkantquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vraag me wel af waarom 2 foto's en eigenlijk is het een gok of het wel goed komt... we zullen zien.
Mevr ligt nu dizzy te wezen op haar geliefde plekkie boven, het kattenluik is dicht en de kattenbak ook boven gezet. (die gebruikte ze nooit meer sinds ze naar buiten mocht)
Waarom 2 digitale foto's dik 140 euro moeten kosten is mij een raadsel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
2 foto's is net als bij mensen. Een van de voorkant, een van de zijkant
Omdat moderne röntgenapparatuur die digitale foto's aan kunnen leveren, ook ergens van betaald moeten worden. Afschrijving, scholing voor medewerkers, onderhoud e.d.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:27 schreef golfer het volgende:
Waarom 2 digitale foto's dik 140 euro moeten kosten is mij een raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef golfer het volgende:
Zie ik nu een verkapte Apollo-sneer? Want die was niet meer voor consumptie geschikt hoor, had veel te veel dure medicatie in zijn lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het destructiebedrijf was ook een forse kostenpost.
Jasses.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
(redelijk nieuwe tweedehandse) fiets gestolen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
hè bahquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |