WHAHAHAHAHAHAA HAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat jiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj wiiiillllllllllllllllll
blijkbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
is dat nieuw trouwens de quote alert op fok!
Noes? Is dat nieuw?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
maar nog wel in Beta volgens mij......werkt ook nog niet helemaal vlekkeloos. idee is wel ok btwquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
minthy wees me daar ook opquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:11 schreef borisz het volgende:
Zomer op je radio via een Russische site want niet op YT.
http://www.u-tube.ru/pages/video/24145/
dudequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Pak minthy es bij d'r haren beet evertjan
MINTHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:19 schreef Kimberliedje het volgende:
Laten we allemaal buiten gaan staan en dan heel hard roepen!
waarom post minthy dan niet meer hiero?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
MINTHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Kom eens weer gezellig terug
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:26 schreef Evertjan het volgende:
ik haat katten in het echt trouwensvieze haren overal en ze kotsen en pissen alles onder
poezen plaatjes zijn wel leuk en schattig hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poezen
Lieve eigenwijze beesten. Daarom.
Ik vind 't wel sjiek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
Midas Dekkers.quote:Het grote verschil tussen mijn poezen en mij is dat ik van ze hou. Wat mijn poezen in mij zien, is me net zo’n raadsel als wat een vrouw ziet in een vent. Wat heeft, afgezien van van dattem, een man een vrouw te bieden? Wat een mens een poes, dat een vrouw niet aan een vrouw, een poes niet aan een poes kan schenken? Kennelijk beschouwt zowel een vrouw als een poes me toch een beetje als een soortgenoot. Wat een poes betreft, is het bewijs zelfs te leveren: als je kat je niet als medekat zou beschouwen, waarom spreekt hij je dan altijd in het Kats aan?
De grote overeenkomst tussen mijn poezen en mij is onze pestpokkenkolerehekel aan de stofzuiger. Zodra de stofzuiger weer loeit, zitten mijn poezen en ik op zolder. Daar wachten we het einde der tijden af. Wat het nu precies is, waarom een stofzuiger me tot waanzin drijft, veel meer dan een sapcentrifuge of de magimiks, heb ik moeten leren van mijn poezen. Het is niet de kankerherrie an sich, want van de Tweede Wereldoorlog of de Invasie van Mars op de televisie trekken ze zich niets aan. Dat stompzinnige gejank van een stofzuiger, dat onaflatende, die discrepantie tussen overlast en nut natuurlijk, kijk dan toch naar de reactie van je poezen: een stofzuiger, dat is een elektrische hond. Kijk maar naar de hondenbuik van zo’n sledemodel, het blindelings opschrokken van al wat voor de bek komt. En wat zuigt hij op? Bij ons in huis bestaat het stof voornamelijk uit kattenharen. Soms zit er in de stofzak bij elkaar een halve kat. Zonde om weg te gooien.
Nu lees ik het ook bij een echte filosoof, Jan Vorstenbosch, in zijn bespiegelingen over Twaalf huishoudelijke apparaten: ‘De manier waarop de stofzuiger de mens volgt en zijn werk doet, heeft alles van een huisdier dat wordt uitgelaten.’ Een huisdier dat wordt uitgelaten, dat kan alleen een hond zijn. Let ook op het rukken aan de slang, de zuigbuik die niet mee wil komen, treuzelend bij een interessante stoelpoot.
En toch klopt er iets niet. Kijk eens goed. In een stofzuiger zit de hond verkeerd om. Zijn staart zit aan de verkeerde kant, voorop, in plaats van aan het uiteinde dat bij stofzuigers eufemistisch de blaaskant wordt genoemd. Daar raakt een mens van in de war.
Vanaf ons prilste begin, als één cel, wisten we al wat voor en achter was, omdat het plasma aan de kopkant anders was dan aan de kontkant. Het is dan ook een hele belevenis voor een kind om op het eerste uitje van zijn leven, naar de dierentuin, meteen al een verkeerd om dier te zien, de olifant, met zijn ogen boven zijn staart.
Lieve ouders bereiden hun kind op de schok voor. Zij schenken thee uit een echte theepot, met een tuit als een trompetterende olifant. Een theepot pist uit zijn neus. Dat is raar, weet een kind, want iets ergens uit hoort van achteren te komen. Zelf kende ik als kind plastic ezeltjes die, als je aan hun staart zwengelde, sigaretten poepten. Van achteren. maar dat zal van mevrouw Borst wel niet meer mogen. We hebben recht op ezelsvrije ruimten.
Dat gevoel voor verhoudingen toch het best samengaat met gevoel voor katten, blijkt uit theepotten in de vorm van een kat. Nooit zie je er een waarbij de thee uit de staart komt. Steeds zijn de voorpootjes zoet tot een tuit aaneengebakken en zit de staart gewoon van achteren, als handvat. Ik hou daarvan, een poes die liefde schenkt zoveel je wilt, ook al heb je hem eerst zelf moeten vullen.
U ook een kopje?
twitter:
quote:Zoals in gedestilleerd de alcohol en in een Spaanse peper de hitte, is in een poes de katachtigheid sterk geconcentreerd. Een poes is voor een minnaar wat een borrel is voor een drinker, een Spaanse peper voor een Thai. Enige voorzichtigheid is dan ook geboden. Sla je de liefde voor een hond als een pul bier achterover, aan een poes moet je leren nippen.
Vroeger baalde ik ervan dat ik geen BBC Radio 1 kon luisteren thuis, nu kan ik 't en doe ik 't niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef themauster het volgende:
Mijn favoriete ochtendshow van Chris Moyles stopt ermee op BBC Radio 1Gelukkig is de opvolger Nick Grimshaw ook goed zit nu nog op het tijdstip van Roosmarijn en luister ik vaak naar.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef themauster het volgende:
Mijn favoriete ochtendshow van Chris Moyles stopt ermee op BBC Radio 1Gelukkig is de opvolger Nick Grimshaw ook goed zit nu nog op het tijdstip van Roosmarijn en luister ik vaak naar.
2004, daarvoor sinds 1997 the early morning show (4-7) en van 1998 t/m 2004 drivetime( 15.00-17:45)quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroeger baalde ik ervan dat ik geen BBC Radio 1 kon luisteren thuis, nu kan ik 't en doe ik 't niet.
Dus ik ben niet zo bekend met z'n show maar z'n naam komt wel heel bekend voor, volgens mij doet ie het al heel lang, niet?
M'n twijfel over de dj-opleiding van die jongen wordt met de dag groter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef Cee het volgende:
Domien, KNUPPEL. Dit is legendarisch. Dit is geen guilty pleasure. Die jongen moet eens muzikaal opgevoed worden, volgens mij heeft ie 2 maanden geleden pas de Beatles ontdekt.
Senk Joe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef Cee het volgende:
De Wombats, of zoals Mart Smeets zou zeggen: De Wombats!
Nog zo'n guilty pleasurequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef Cee het volgende:
De Wombats, of zoals Mart Smeets zou zeggen: De Wombats!
Toen ie nog bij KX draaide, had ie als vast onderdeel dat ie iets van onze 4 Liverpoolse vrienden de ether in knalde, omdat ie het net écht ontdekt had. Vond ik niet gek, want laten we wel wezen, de man is jong. Zeker in vergelijking met sommigen hier. Dus zo gek is het niet dat ie die ouwe meuk niet al te bewust heeft meegekregen, wel een gemis in z'n opvoeding. Dus eigenlijk moeten we z'n ouders aansprekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef Cee het volgende:
Domien, KNUPPEL. Dit is legendarische muziek. Dit is geen guilty pleasure. Die jongen moet eens muzikaal opgevoed worden, volgens mij heeft ie 2 maanden geleden pas de Beatles ontdekt en komt ie er over een week tot z'n schok achter dat ze uit elkaar zijn.
De mijne ook. Eigenlijk heb ik pas vorig jaar BZN echt een beetje ontdekt. Just an illusion is waan-zin-nig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:45 schreef Cee het volgende:
M'n moeder was die-hard BZN fan. Zusje en ik hielden dagenlang playback-sessies op tophits als Mon Amour.
Baz.
Is dit geen cover van Justin Bieber?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef Sersjee het volgende:
Wat is dit voor ouwe troep? Klinkt voor geen meter! Welke prutser heeft dit geproduceerd?
Kun je ook horen op radio 2.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:08 schreef Cee het volgende:
THE MAMAS & THE PAPAS FUCK YEAH
Sorry, liet me gaan.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kun je ook horen op radio 2.
Ben ik trouwens de enige die geniet van Timur en Ramon 's morgens? Giel hoeft voor mij echt niet meer terug te komen.
Toen kende m'n vader m'n moeder nog niet eens!quote:
Zelfde geldt voor die van mij ja...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen kende m'n vader m'n moeder nog niet eens!
Goddank kan je die horen op radio 2. Ze zouden ze (pardon my french) verdomme op ieder radiostation moeten indoctrineren, Slam, 538, 100% NL, Efteling Radio. Een leven zonder The Mamas & The Papas is een leven zonder zon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kun je ook horen op radio 2.
Ben ik trouwens de enige die geniet van Timur en Ramon 's morgens? Giel hoeft voor mij echt niet meer terug te komen.
True that!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Goddank kan je die horen op radio 2. Ze zouden ze (pardon my french) verdomme op ieder radiostation moeten indoctrineren, Slam, 538, 100% NL, Efteling Radio. Een leven zonder The Mamas & The Papas is een leven zonder zon.
Timur & Ramon zijn bazen. Ze zitten alleen altijd op tijden dat ik niet naar de radio luister.quote:Ik heb vanwege vakantie nog niet zo veel meegekregen van Timur & Ramon in de ochtend maar de keren dat ik ze hoor (ook de eerdere keren dat ze Giel hebben vervangen) vond ik het heerlijk om naar te luisteren.
Stiekem zet ik vaker radio 10 gold 60's & 70's aan als ik ga poetsen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Goddank kan je die horen op radio 2. Ze zouden ze (pardon my french) verdomme op ieder radiostation moeten indoctrineren, Slam, 538, 100% NL, Efteling Radio. Een leven zonder The Mamas & The Papas is een leven zonder zon.
Ik heb vanwege vakantie nog niet zo veel meegekregen van Timur & Ramon in de ochtend maar de keren dat ik ze hoor (ook de eerdere keren dat ze Giel hebben vervangen) vond ik het heerlijk om naar te luisteren.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Sersjee het volgende:
Flirt je stijf is sowieso het beste item in járen.
Vind Giel maar een naar mannetje. Altijd grappig willen doen ten koste van iemand anders. Zit mij daar vaak aan te ergeren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stiekem zet ik vaker radio 10 gold 60's & 70's aan als ik ga poetsen.
Ik was Giel al langer moe, met zijn eeuwige niet leuke trucjes en geneuzel. Ik lach me krom om T&R. Ze zijn oprecht grappig, en "Flirt je stijf" is echt episch.
Het valt me op dat Giel irritaties opwekt bij nieuwslezers. Vooral Fleur kan zijn opmerkingen echt niet waarderen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind Giel maar een naar mannetje. Altijd grappig willen doen ten koste van iemand anders. Zit mij daar vaak aan te ergeren.
Timur en Ramon daarentegen nemen zich zelf niet te serieus. Zij zetten een show neer met een stukken positievere vibe er in
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Annemiek. Was zelf het folie vergeten, zeg maar.
Ik vind Fleur ook helemaal niet bij 3fm passen, kan veel beter richting radio1.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het valt me op dat Giel irritaties opwekt bij nieuwslezers. Vooral Fleur kan zijn opmerkingen echt niet waarderen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Elusive het volgende:
[..]
Hihi dat was mijn vraag over te diep in het glaasje kijken
Bedoel je de Megahit? Van Major Laser.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was het plaatje voor Smooth Criminal?
Ik hoor het net ook jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |