SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk de Avondetappe in vogelvlucht.
Voor verhalen van de crew: http://backstage.united4all.nl/Backstage/Home.html
En foto's van dezelfde groep: http://www.flickr.com/photos/unitedmp/sets/72157630295074790/♔ KoningenUitGroningen ♔
Klopt. Dat is logisch. Het geroemde gewicht verliezen bij Wiggins om te kunnen klimmen had als bijgevolg dat hij beter is gaan tijdrijden. Dat is minder logisch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ehm da's dan toch logisch
Cavendish klimt beter, kwam niet eens in de laatste bus binnen.
Dit is juist leuk manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef Neroje het volgende:
Doe het in het Nederlands, of in het Engels. Dit wordt vervelend
quote:
Als hij Henk en Ingrid had gezegd was het nog leuker gewestquote:
Eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Panthera. het volgende:
Van Garderen kan toch lang niet genoeg klimmen.
En hij met z'n meer verdienen in andere sporten. Met 1.5 miljoen dollar hoef je toch niet te klagen
Mart is gewoon blij met weer een nieuwe Amerikaan en wil het daarover hebben, hij loopt ook altijd Phinney te interviewen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef Neroje het volgende:
De Nederlanders stellen zo teleur dat Mart een halve Nederlander in een Nederlandse ploeg wil...
Het budget van Rabobank wordt volgens mij nogal eens overschatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef Drassss het volgende:
Mart wil even 1/8 van het budget aan 1 renner verspillen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef marcodej het volgende:
Leinders zei: "Rij maar gewoon, komt alles goed."
Lees: "Dat bloedzakje is er gister toch in gegaan, komt alles goed."
Interessante aflevering jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hoolies komen hier zometeen de afterparty houden. Was het ook hier weer een topshow?
Volgens mij gewoon gelijk een hele goede aanbieding uit Duitsland gekregen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef Felagund het volgende:
Van Garderen werd toch nog te licht bevonden om door te stromen naar het ProTour team?
Ja, had al een fantastische aanbieding van HTC gekregen, dat kon/wilde Rabo zelf niet betalen. Al had hij sowieso voor HTC gekozen, volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef F_JD het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon gelijk een hele goede aanbieding uit Duitsland gekregen...
Jeps en Wiggins niet zo'n held daarin is. Daarbij moet ik nog zien als Nibali ( en eventueel nog een Van den Broeck met een Menchov/ en een Zubeldia ) aangaat aan de voet van de Colombiere, of Wiggins gaat standhouden. In de etappe dan toch. Geel zal hij wel behouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef rubbereend het volgende:
omdat Niballi gewoon goed kan dalen misschien
HTC wilde per se wat Amerikanen hebben en vandaar een meer dan goede aanbieding voor Van Garderen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef F_JD het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon gelijk een hele goede aanbieding uit Duitsland gekregen...
Zet dat maar uit je hoofd. Ze gaan nooit vanaf de voet van de Colombiere aanvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef JC14 het volgende:
[..]
Jeps en Wiggins niet zo'n held daarin is. Daarbij moet ik nog zien als Nibali ( en eventueel nog een Van den Broeck met een Menchov/ en een Zubeldia ) aangaat aan de voet van de Colombiere, of Wiggins gaat standhouden. In de etappe dan toch. Geel zal hij wel behouden.
Permission grantedquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
trouwens mag ik trouwens hier hard lachen om TDJwat een sukkels
Klopt wel, maar ik hoop er eigenlijk meer op. Maar idd, naief om te geloven dat zoiets ook daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zet dat maar uit je hoofd. Ze gaan nooit vanaf de voet van de Colombiere aanvallen.
Mooi. Tour de Jour was bagger.quote:
Ja.. Ik had m erger verwacht gezien zijn ogen etc.. Lijkt me een heel vervelend mannetje, maar hij houdt zich goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:34 schreef Chiappucci het volgende:
Leuke aflevering. Zonneveld kan ik ook steeds meer waarderen.
Amsterdamse taxi-chauffeur die ooit zelf in de achterhoede van het peleton reed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:40 schreef tong80 het volgende:
Wie is die ploegleider haakte te laat in.
Daan Luijkx Die ander, zie hieronderquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:40 schreef tong80 het volgende:
Wie is die ploegleider haakte te laat in.
Ohquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik zag je eerste postje had het wel goed begrepen
Adoptie ja. Was gisteren bij Sportzomer, zat dat kind naast zijn fiets.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
Maar heeft evans robin geadopteerd of zo? Of is dat zijn kind?
Hij kan nog redelijk goed Nederlands ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
Je zal maar Teejay heten, wat een bazennaam
Tinus Jannesquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
Je zal maar Teejay heten, wat een bazennaam
Haha alsof dat met elkaar te vergelijken isquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef Tikbalang het volgende:
Ik ergerde mij aan Boogerd. Zeuren over de rabobank "ze zijn niet zenuwachtig". Degene die altijd teveel zenuwachtig was is toch hij. 3 minuten voorrijden op het peloton en maar achterom kijken.
Mja, hij verwachtte wel datzelfde gedrag van Kruijswijk blijkbaar.. Wat heeft Kruijswijk eraan om daar alles bij elkaar te schreeuwen, terwijl dat hij ziet dat er alles aan gedaan wordt om hem zo snel mogelijk weer op fiets te krijgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha alsof dat met elkaar te vergelijken is.
Gemiddelde leeftijd boven de 65, met Thijs zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Janssen en Dries van Agt dit keer
Jan Janssen niet, die heeft autopech gehad en komt nu morgen. Vandaag schuift Boogerd weer aan als vervanger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Janssen en Dries van Agt dit keer
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jan Janssen niet, die heeft autopech gehad en komt nu morgen. Vandaag schuift Boogerd weer aan als vervanger.
Dank je wel!quote:
En er is meer!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef TheArt het volgende:
Thijs niet zo bescheiden.
In 2007 hield hij in de Ronde van Langkawi nog Voeckler en veel meer sterke renners achter zich in het eindklassement
100m hardlopen is een sport, wielrennen is ook een spel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom dat zo is...
Heeft autopech, zie bericht van TheArt hierboven, komt morgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef Neroje het volgende:
Ik dacht trouwens dat Jan Janssen zou komen vandaag, ipv Boogie?
Ah, zie het nu pasquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft autopech, zie bericht van TheArt hierboven, komt morgen.
Je begrijpt dit niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom dat zo is...
Achja, hoort erbij. Hoeft niet te betekenen dat de een daardoor een sport is en de ander een 'spel'.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Wielrenners moeten zovaak zoveel meer verduren dan voetballers.
Ik snap hem ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef Neroje het volgende:
Volgens mij kan je deze samenvattingen alleen snappen als je de etappe echt hebt gezien...
Je weet best wat ik bedoel. En daarmee klaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, hoort erbij. Hoeft niet te betekenen dat de een daardoor een sport is en de ander een 'spel'.
Beide een spel en sport.
Wat jij bedoelt = onzin.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel. En daarmee klaar.
Hij doet gewoon al de hele tour alsof hij slecht is, zodat hij morgen toe kan slaanquote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:17 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij doet gewoon al de hele tour alsof hij slecht is, zodat hij morgen toe kan slaan![]()
Nee hoor. Jij vindt het onzin, maar het IS geen onzin. Wat kan jij trouwens leuteren over dit soort dingen. Pff....quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt = onzin.
Dom gedoe.
Ga lekker door met het vergelijken van verschillende sportenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef JC14 het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij vindt het onzin, maar het IS geen onzin. Wat kan jij trouwens leuteren over dit soort dingen. Pff....
Jij neemt alles letterlijk en kan sommigen dingen niet interpreteren? Prima. Geef niets, maar daar hoef je niet boos om te worden hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga lekker door met het vergelijken van verschillende sporten
Hockey is een sport, Wielrennen is een spel.
Boos? welnee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef JC14 het volgende:
[..]
Jij neemt alles letterlijk en kan sommigen dingen niet interpreteren? Prima. Geef niets, maar daar hoef je niet boos om te worden hoor.
Hehe, precies.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom vragen af te stappen?uitrijden man!
Ze hebben denk ik behoefte aan hun vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef DeMessias het volgende:
Bij Sky pieken ze naar de Tour, voor Rabo lijkt het de vakantieperiode: massaal niet thuis.
Boskamp heb je nu nodig, geeft hem een koek op zijn heup.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
v. Agt blijft maar doorpraten als je hem niet onderbeekt.
Politicusquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi die enthouisiasme al kan hij wel wat doordraven..quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[Martmodus]quote:
Ben bang dat hij dat niet overleeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Boskamp heb je nu nodig, geeft hem een koek op zijn heup.
Maar die zat er gisteren ook al.quote:
quote:
Niet normaal meer wat voor een extreem goede daler dat was. Puur genieten wanneer hij een afdaling inging.quote:
Nibali neemt juist vaak veel risico, is ook al een paar keer daardoor gevallen.quote:
Eens, alleen doordat hij vaak risico neemt is het een meesterdaler.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nibali neemt juist vaak veel risico, is ook al een paar keer daardoor gevallen.
Salvoldelli viel volgens mij nooit. Cancellara ook zelden in een afdaling.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:41 schreef JC14 het volgende:
[..]
Eens, alleen doordat hij vaak risico neemt is het een meesterdaler.
Dat hij een aantal keer is gevallen is waar, maar maakt van hem nog geen mindere daler. Gebeurt soms gewoon.
Van Savoldelli kan ik me ook niet echt een valpartij in een afdaling herrinneren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Salvoldelli viel volgens mij nooit. Cancellara ook zelden in een afdaling.
Vroeger he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:49 schreef pennyfarthing het volgende:
Het antwoord van een politicus. Had korter kunnen zijn.
Hij draait er tenminste niet omheen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:49 schreef pennyfarthing het volgende:
Het antwoord van een politicus. Had korter kunnen zijn.
GMTAquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef Ooku het volgende:
Moet morgen werken tot 6 dus mis deze etappe helaas
Acqua e Sapone.quote:
Tja,quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef JC14 het volgende:
[..]
Kan je niet een gedeelte opnemen? De laatste klim ofzo?
De spanning is er dan idd volledig af. Jammer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja,
Ik moet tot 9 uur werken dus dan weet je al wie er tijd heeft gepakt, en heeft gewonnen.
Ik vind hem de laatste 2 shows erg meevallen ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thijs Zonneveld is overigens een koning. Schrijft ook donders mooie columns
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:32 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hooligans in de HH. Daar gaan we dan.
Waar schrijft ie ? Ik mag hem wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Not sure if serious...quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:03 schreef Specularium het volgende:
Die Dries van Agt he?
Die moet ik niet.
Ik ook.quote:
Ik ken hem als KVP-er (later CDA-er) en minister die de meest walgelijke besluiten wilde nemen.quote:
Ik ook wordt altijd nog kwaad , ook al vind ik hem wel humor hebben.quote:
+1quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:11 schreef Oidipous het volgende:
Prima uitzending hoor. Dries van Agt is een held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Mensen praten elkaar graag na, zo blijkt. Het was hier daarom de eerste afleveringen een potje "Thijs bashen". Een beetje zoals dat ook gaat bij kinderen die op school gepest worden: lekker gemakkelijk en veilig als de rest dat ook al doet. Maar goed, dat gebeurt niet alleen bij Thijs maar ook bij allerhande andere zaken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef dennis83 het volgende:
Je mag hem of niet (net als bij Mart Smeets). Als dat 50/50 is doe je het als side-kick prima.
Er zitten al genoeg mensen in Nederlandse tv-shows die echt niets toevoegen of te melden hebben en alleen beeld vullen met onzin.
Eens. Hij reageert op Twitter trouwens alleen op vragen over wielrennen en niet op opmerkingen over zijn TV-optreden. Dat vind ik professioneel. Zijn vriendin Jojanneke presenteert nu een weekje RTL Boulevard en die krijgt ook allerlei verwensingen op fora en Twitter. Hoort er blijkbaar bij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef cap het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mensen praten elkaar graag na, zo blijkt. Het was hier daarom de eerste afleveringen een potje "Thijs bashen". Een beetje zoals dat ook gaat bij kinderen die op school gepest worden: lekker gemakkelijk en veilig als de rest dat ook al doet. Maar goed, dat gebeurt niet alleen bij Thijs maar ook bij allerhande andere zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |