Achja, hoort erbij. Hoeft niet te betekenen dat de een daardoor een sport is en de ander een 'spel'.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Wielrenners moeten zovaak zoveel meer verduren dan voetballers.
Ik snap hem ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef Neroje het volgende:
Volgens mij kan je deze samenvattingen alleen snappen als je de etappe echt hebt gezien...
Je weet best wat ik bedoel. En daarmee klaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, hoort erbij. Hoeft niet te betekenen dat de een daardoor een sport is en de ander een 'spel'.
Beide een spel en sport.
Wat jij bedoelt = onzin.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel. En daarmee klaar.
Hij doet gewoon al de hele tour alsof hij slecht is, zodat hij morgen toe kan slaanquote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:17 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij doet gewoon al de hele tour alsof hij slecht is, zodat hij morgen toe kan slaan![]()
Nee hoor. Jij vindt het onzin, maar het IS geen onzin. Wat kan jij trouwens leuteren over dit soort dingen. Pff....quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt = onzin.
Dom gedoe.
Ga lekker door met het vergelijken van verschillende sportenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef JC14 het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij vindt het onzin, maar het IS geen onzin. Wat kan jij trouwens leuteren over dit soort dingen. Pff....
Jij neemt alles letterlijk en kan sommigen dingen niet interpreteren? Prima. Geef niets, maar daar hoef je niet boos om te worden hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga lekker door met het vergelijken van verschillende sporten
Hockey is een sport, Wielrennen is een spel.
Boos? welnee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef JC14 het volgende:
[..]
Jij neemt alles letterlijk en kan sommigen dingen niet interpreteren? Prima. Geef niets, maar daar hoef je niet boos om te worden hoor.
Hehe, precies.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom vragen af te stappen?uitrijden man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |