quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef marcodej het volgende:
Leinders zei: "Rij maar gewoon, komt alles goed."
Lees: "Dat bloedzakje is er gister toch in gegaan, komt alles goed."
Interessante aflevering jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hoolies komen hier zometeen de afterparty houden. Was het ook hier weer een topshow?
Volgens mij gewoon gelijk een hele goede aanbieding uit Duitsland gekregen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef Felagund het volgende:
Van Garderen werd toch nog te licht bevonden om door te stromen naar het ProTour team?
Ja, had al een fantastische aanbieding van HTC gekregen, dat kon/wilde Rabo zelf niet betalen. Al had hij sowieso voor HTC gekozen, volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef F_JD het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon gelijk een hele goede aanbieding uit Duitsland gekregen...
Jeps en Wiggins niet zo'n held daarin is. Daarbij moet ik nog zien als Nibali ( en eventueel nog een Van den Broeck met een Menchov/ en een Zubeldia ) aangaat aan de voet van de Colombiere, of Wiggins gaat standhouden. In de etappe dan toch. Geel zal hij wel behouden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef rubbereend het volgende:
omdat Niballi gewoon goed kan dalen misschien
HTC wilde per se wat Amerikanen hebben en vandaar een meer dan goede aanbieding voor Van Garderen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:59 schreef F_JD het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon gelijk een hele goede aanbieding uit Duitsland gekregen...
Zet dat maar uit je hoofd. Ze gaan nooit vanaf de voet van de Colombiere aanvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef JC14 het volgende:
[..]
Jeps en Wiggins niet zo'n held daarin is. Daarbij moet ik nog zien als Nibali ( en eventueel nog een Van den Broeck met een Menchov/ en een Zubeldia ) aangaat aan de voet van de Colombiere, of Wiggins gaat standhouden. In de etappe dan toch. Geel zal hij wel behouden.
Permission grantedquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Evertjan het volgende:
trouwens mag ik trouwens hier hard lachen om TDJwat een sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |