SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Als een nederlander niet wiltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
een belg die een nederlandse krant maakt?
![]()
Almeloowwwwwww.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
een belg die een nederlandse krant maakt?
![]()
![]()
![]()
De Krantjes. Ik heb wel liever GijpOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Dit is tenminste een leuk item, itt de reservetafel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef Eenskijken het volgende:
wat een mega ripoff met de krantjes van vi oranje :/![]()
Wacht maar tot je zijn uberschwanz ziet. Dan glij je onderuitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Hij zou zoveel vrouwen hebben gehosseld,maar ik kon het toch echt niet erop doen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nee ik ook niet, maar ik kan me er WEL iets bij voorstellen. Hij is wel een charmeur, niet mijn type.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Hij zou zoveel vrouwen hebben gehosseld,maar ik kon het toch echt niet erop doen![]()
Rabo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien lijkt dit min of meer op ABN.![]()
Kerel wordt gewoon genoemdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien lijkt dit min of meer op ABN.![]()
![]()
Gert weet niet wat er in zijn boek staat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit idd...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is tenminste een leuk item, itt de reservetafel.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
nee ook dan heb ik nog steeds die uberlelijke bolletjes schoenen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zijn uberschwanz ziet. Dan glij je onderuit![]()
![]()
Pagina 3 gejat van Gijp
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Do you cum?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
straks een itempje waar een fiets door een gat wordt gegooid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
Dit was een item met Gijp en Genee. Nu verpest Gert het.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
Dit was een item met Gijp en Genee. Nu verpest Gert het.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Boehoe hoe huilie huiliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
Dit was een item met Gijp en Genee. Nu verpest Gert het.![]()
En de Hansaplast renner van de dag, nou ja morgen dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
straks een itempje waar een fiets door een gat wordt gegooid.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Gister niet gezien? Het kan maar zo zijn dat de Eredivisie explodeert, VI schakelt dan gelijk door naar een wielren programma.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
Dit was een item met Gijp en Genee. Nu verpest Gert het.![]()
![]()
Je meent het?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Zegt toch al genoeg dat Derksen zelfs daar aan moet schuiven om het tot een succes te maken![]()
![]()
Niki Terpstra is ook een topper dit jaar Erik, en het was zijn parcours."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gezien ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gister niet gezien? Het kan maar zo zijn dat de Eredivisie explodeert, VI schakelt dan gelijk door naar een wielren programma.
★★★![]()
Hulzebosch heeft er ook geen kijk op
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hey een trollinnetjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Zegt toch al genoeg dat Derksen zelfs daar aan moet schuiven om het tot een succes te maken
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Yup en nu commentator bij Eurosport. Danny Nellissen.quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
oud wereldkampioen bij de amateurs zelfsquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Derksen verhoogt een topshow kans met 75% dus soberzo baasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Zegt toch al genoeg dat Derksen zelfs daar aan moet schuiven om het tot een succes te makengraag op anoniem![]()
Derksen heeft niets te zoeken in TdJ.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Derksen verhoogt een topshow kans met 75% dus soberzo baasBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
ik ruik weer een televisierringquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Derksen verhoogt een topshow kans met 75% dus soberzo baas![]()
![]()
Kijkcijfers zijn redelijk constant. Rond de 700.000, met of zonder Derksen volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Zegt toch al genoeg dat Derksen zelfs daar aan moet schuiven om het tot een succes te maken
maar toch, Derksen
★★★![]()
Ze doen nu weer alsof ze niet goed genoeg zijn, maar ze vergeten weer dat ze onderuit geschoffeld zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
We creeeren onze eigen ontgoocheling ... meersterlijk
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
ah joh is toch leuk man laat toch gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Derksen heeft niets te zoeken in TdJ.graag op anoniem![]()
We wisten dat Rabo niets zou doen in de Tour
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
tuurlijk wel,hij is een meester in het bekritiseren van jonge broekies die dwarsliggen mbt de pers en dan kan hij nu ook hier zijn geluk opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Derksen heeft niets te zoeken in TdJ.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: