straks een itempje waar een fiets door een gat wordt gegooid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
Dit was een item met Gijp en Genee. Nu verpest Gert het.
Mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
Boehoe hoe huilie huiliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
En de Hansaplast renner van de dag, nou ja morgen dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
straks een itempje waar een fiets door een gat wordt gegooid.
Gister niet gezien? Het kan maar zo zijn dat de Eredivisie explodeert, VI schakelt dan gelijk door naar een wielren programma.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dit niet kunnen
Je meent het?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Zegt toch al genoeg dat Derksen zelfs daar aan moet schuiven om het tot een succes te maken
Gezien ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gister niet gezien? Het kan maar zo zijn dat de Eredivisie explodeert, VI schakelt dan gelijk door naar een wielren programma.
Hey een trollinnetjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Zegt toch al genoeg dat Derksen zelfs daar aan moet schuiven om het tot een succes te maken
Yup en nu commentator bij Eurosport. Danny Nellissen.quote:
oud wereldkampioen bij de amateurs zelfsquote:
Derksen verhoogt een topshow kans met 75% dus soberzo baasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Derksen heeft niets te zoeken in TdJ.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Derksen verhoogt een topshow kans met 75% dus soberzo baas
ik ruik weer een televisierringquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Derksen verhoogt een topshow kans met 75% dus soberzo baas
Kijkcijfers zijn redelijk constant. Rond de 700.000, met of zonder Derksen volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
ah joh is toch leuk man laat toch gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Derksen heeft niets te zoeken in TdJ.
tuurlijk wel,hij is een meester in het bekritiseren van jonge broekies die dwarsliggen mbt de pers en dan kan hij nu ook hier zijn geluk opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Derksen heeft niets te zoeken in TdJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |