SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Inconsistente flikker geweest de afgelopen weken. Veel feesten, niet trainen () , weinig eten. De komende weken de prijs daarvoor betalen, om te beginnen vandaag. BW -4kg en kracht stelde helemaal niks voor. Gelukkig ga ik niet op vakantie, alle tijd om de boel weer een beetje recht te trekken dus.
Hoe zat 't trouwens met het zogenaamde 'muscle memory', fabeltje of true story? Ik hoop maar op 't laatste.
slaap lekker, lief dagboek![]()
True storyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef 16meter het volgende:
Inconsistente flikker geweest de afgelopen weken. Veel feesten, niet trainen () , weinig eten. De komende weken de prijs daarvoor betalen, om te beginnen vandaag. BW -4kg en kracht stelde helemaal niks voor. Gelukkig ga ik niet op vakantie, alle tijd om de boel weer een beetje recht te trekken dus.
Hoe zat 't trouwens met het zogenaamde 'muscle memory', fabeltje of true story? Ik hoop maar op 't laatste.
slaap lekker, lief dagboek"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Veel feesten en weinig eten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef 16meter het volgende:
slaap lekker, lief dagboek
Zit jij soms aan de snoepjes jongen?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Nee, al 7 maanden niet meer gesnoept. Wel af en toe een beetje pep en andere dingen.
Maar inderdaad, stimulanten verneuken je gains. Genoeg middelen die veel minder negatieve invloed op je (sportieve) levensstijl hebben. Daarom zet ik 't gebruik van uppers de komende maanden op een heel laag pitje.![]()
kon ik maar de mayweather lifestyle leven, fuck een trage stofwisseling:(There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Elke dag een korte (15 min) maar intensieve cardio doen. Gaat je stofwisseling van omhoog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef ChesterPerry het volgende:
kon ik maar de mayweather lifestyle leven, fuck een trage stofwisseling:(![]()
Echt? ik dacht dat dat in je genen zatThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
http://www.livestrong.com(...)io-boost-metabolism/
Hier heb ik niet aan gedacht toen ik laatst een kcal deficit door lagere voedselinname boven cardio verkoos, terwijl het geen nieuws is.This isn't even my final form.![]()
Ga de laatste tijd veel eerder op bed. ( behalve nu dan...moet mijn kwark nog wegwerken ) Maar nu zie ik meteen het effect van langere nachten maken.
Drukte vanavond met BP 3 x 100 terwijl ik vorige week nog met moeite 2 reps deed.
Zelf 8 x 90 ging nog lekker.
Nu maar kwark erin stampen en mijn bed opzoeken.![]()
Yep, stuk makkelijker. Hoewel ik een hekel aan cardio heb doe ik liever cardio dan voeding verminderen. Of in ieder geval beperk ik de verlaging van voedinginame op deze manier.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
http://www.livestrong.com(...)io-boost-metabolism/
Hier heb ik niet aan gedacht toen ik laatst een kcal deficit door lagere voedselinname boven cardio verkoos, terwijl het geen nieuws is.![]()
Bedankt !quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een lul was![]()
Nice fysiek tot nu toe.Was ook een beetje "core" foto, als iemand benieuwd is kan ik ook wel volle foto posten (wat hier echt te weinig gebeurd).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
No hate maar je ziet vrijwel niets op deze foto. Op een nice core na dan no homoexcuses, bedoelde natuurlijk DB benchpress en per DB 30 kiloquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na 5 maanden nog op 30 kilo BP? Das weinig.Zie hierbovenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb de rest van jouw stats niet gezien, maar bij Obsama lijkt dat mij wel zo. Als je 100kg kan DLen moet je zonder probleem 30kg DB BP doen.1 meter 94quote:
Als er meer vragen cq opmerkingen zijn hoor ik het wel![]()
![]()
Eens. Ik post in ieder geval niets meer aangezien mijn anonimiteit er aan is dankzij luchtkokerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef obsama het volgende:
Was ook een beetje "core" foto, als iemand benieuwd is kan ik ook wel volle foto posten (wat hier echt te weinig gebeurd).:D
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Je hebt toch niks om je voor te schamen ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Eens. Ik post in ieder geval niets meer aangezien mijn anonimiteit er aan is dankzij luchtkoker:D
![]()
Misschien post ik weer een foto als ik een nieuw level van aestheticness heb behaald. Fysiek is nu nog ongeveer hetzelfde als een paar topics terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef obsama het volgende:
[..]
Je hebt toch niks om je voor te schamen ?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
oké oké, ben echt benieuwd naar referentiemateriaal namelijk. Panzermaus heb ik wel eens gezien maar dat is niet te vergelijkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Misschien post ik weer een foto als ik een nieuw level van aestheticness heb behaald. Fysiek is nu nog ongeveer hetzelfde als een paar topics terug![]()
![]()
chek je dmquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef obsama het volgende:
[..]
oké oké, ben echt benieuwd naar referentiemateriaal namelijk. Panzermaus heb ik wel eens gezien maar dat is niet te vergelijkenIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Hoelang doet panzermaus al krachttraingThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
@obsama: Mooi fysiek al wel. Lijkt wat op 't mijne, heb alleen iets hoger bf%, dus minder abs zichtbaar bij mij. Je squat loopt wel wat achter lijkt 't?
@Snakey: Thanks voor de PM.Begin 2011 volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoelang doet panzermaus al krachttraing![]()
Excelquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Rem-koe het volgende:
Hebben jullie nog tips om het calorieeën tellen wat makkelijker te maken?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Om nog even terug te komen op dat koolhdyraat-verhaal (sorry, ik zit 8 tijdzones bij jullie vandaan): wie cyclet / cycled (gvd kutspelling) hier zijn carbs?
Ik (in de cut) eet op workout dagen een extra banaan + portie brinta ten opzichte van ruistdagen. Scheelt zo'n 400 calorieën en volgens mij heb je die carbs alleen op workout dagen echt nodig."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Lief dagboek,
Gisteren 5x125kg deadlift gedaanOp m'n tandvlees, maar de form was goed
Begin bij een hoop lifts wel op mijn max te komen in deze cut cyclus. Bench zit muurvast op 3x5x75, squat gaat mondjesmaat omhoog @ 3x5x85kg, OHP zit al eeuwen vast op 3x5x45kg en deads gaan met moeite omhoog @ 3x5x125kg. Op zich niet verkeerd dat ik nog niet achteruit ben gegaan op mijn lifts; heb in mijn cut toch al 5kg lichaamsmassa ingeleverd
Woog gisteren 80.1kg@1m74; laagste tot nu toe in de cut. Lichaamsvet zit rond de 14 a 15%. Mijn doel is 76kg @ 10% BF. Zodra ik daar op zit, ga ik lekker een paar maandjes op onderhoud eten en na de Australische zomer gaat de slow bulk er in.
Kusjes"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Probeer eens wat andere rep/set combinaties voor je bench?
Of probeer eens een week of 2-3 een chest press machine, liefst met twee gewichtstacks zoals van Hammer Strength, en daar dan progressief te laden totdat je daar weer op een plateau komt. Voordeel van de machine is dat je geen gewicht op je bakkes krijgt als je tot failure gaat.
Als je daarna weer op gaat bouwen met de bench press, grote kans dat je daarmee je plateau verbreekt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Stereotomy op 11-07-2012 02:44:51 ]Confidence through competence![]()
Die hammer strength machine hebben wij gelukkig. Is best een fijn ding. Maargoed, is er uberhaupt een kans om door een plateau te breken als ik onder onderhoud eet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
Probeer eens wat andere rep/set combinaties voor je bench?
Of probeer eens een week of 2-3 een chest press machine, liefst met twee gewichtstacks zoals van Hammer Strength, en daar dan progressief te laden totdat je daar weer op een plateau komt. Voordeel van de machine is dat je geen gewicht op je bakkes krijgt als je tot failure gaat.
Als je daarna weer op gaat bouwen met de bench press, grote kans dat je daarmee je plateau verbreekt.
Qua gewicht op mijn bakkes heb ik altijd een spotter op mijn laatste set."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Er is zeker altijd een kans, als je nog lang niet op je genetische max zit.
Dat door plateau breken onder onderhoud is niet een natuurkundig gedefinieerde onmogelijkheid, zoals bijvoorbeeld 5 kilo vet aankomen in een week door elke dag maar 1000 kcal per dag in totaal te eten.
Maar door plateaus breken gaat uiteraard moeilijker als je lichaam in netto catabole staat is, maar dus niet onmogelijk.Confidence through competence![]()
Mijn probleem is niet mijn borst; die is groot sterk. Mijn triceps zijn echter genetisch gewoon zwaar kut en daar wringt hem de schoen bij het benchen. Ik heb al een paar keer op halve ROM getraind (alleen het onderste stukje) om toch de borst een oplazer te kunnen geven, maar die triceps willen maar niet
Iets heel anders; ik merk dat ik last krijg van het feit dat ik kleine handen heb. Ik verlies bij chin-ups en deadlifts steeds vaker mijn grip. De laatste twee chins in iedere set doe ik echt aan mijn vingers. Gisteren moest ik zelfs mijn tweede set afbreken omdat ik zo ongeveer aan vingertoppen hing. Mijn lats en armen konden nog wel een paar reps door
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Eens. Ik post in ieder geval niets meer aangezien mijn anonimiteit er aan is dankzij luchtkoker:D
![]()
Je identiteit is veilig bij me.Uiteraard kan ik niet garanderen dat de foto's die je hier post niet massaal naar je FB vrienden worden gestuurd.
Of toch du vader?![]()
Oh snap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]![]()
Je identiteit is veilig bij me.Uiteraard kan ik niet garanderen dat de foto's die je hier post niet massaal naar je FB vrienden worden gestuurd.
Chantagemateriaal.
Deathlift or Die.![]()
Een (houten) stok pakken, en je armen zo dicht mogelijk bij elkaar zodat je nog steeds de beweging kan maken. In het begin zul je je armen helemaal bij de uiteinden houden als je niet flexibel genoeg bent. Als je zelfs dan de beweging niet kan maken is het probleem van je schouders echt duidelijk: geen bewegingsvrijheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:19 schreef Awesome_ het volgende:
@Zith nav topic, hoe krijg je in vredesnaam die beweging voor elkaar?![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Luchty plsquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]![]()
Vandaag uitslag gehad van mijn bloedtest. Ziet er naar uit dat ik Gilbert's Syndrome heb; een veel voorkomende (~5%) genetische afwijking in de afbraak van bepaalde leverproducten. Er is niks aan de hand (geeft geen symptomen en heeft verder geen invloed op m'n leven), maar ik zal waarschijnlijk nooit mogen kuren met orale steroiden, omdat het defecte enzym (UGT-1A) nodig is om deze op de juiste manier te verteren. Prima, kan ik daar in ieder geval niet meer toe verleid worden
Het schijnt zelfs dat mensen met deze afwijking een verlaagd risico hebben op hart- en vaatziekten."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dan eet je teveel snel opneembare eiwitten in een keer. Wat gebruik je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, ik krijg soms wel zieke buikkrampen van al die eiwitten. De tering.![]()
Wow. In ieder geval duidelijkheid. Ik ben even kwijt waarom je een bloedtest liet doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag uitslag gehad van mijn bloedtest. Ziet er naar uit dat ik Gilbert's Syndrome heb; een veel voorkomende (~5%) genetische afwijking in de afbraak van bepaalde leverproducten. Er is niks aan de hand (geeft geen symptomen en heeft verder geen invloed op m'n leven), maar ik zal waarschijnlijk nooit mogen kuren met orale steroiden, omdat het defecte enzym (UGT-1A) nodig is om deze op de juiste manier te verteren. Prima, kan ik daar in ieder geval niet meer toe verleid worden
Het schijnt zelfs dat mensen met deze afwijking een verlaagd risico hebben op hart- en vaatziekten.
Trouwens: als 5% van de bevolking dit heeft moet er wel eens iemand geweest zijn die dit heeft zonder dat hij/zij het wist en AAS is gaan gebruiken...![]()
Elke dag trainen? Waarom in godsnaam? Zo ben je toch nooit fatsoenlijk hersteld van je vorige workout?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:55 schreef SunTzu het volgende:
Gaarste dag ooit, 3 weken elke dag getraind. Komt er gewoon een filmploeg filmen op de werkvloer.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Genoeg slapen en om de dag hardlopen en full body maar vandaag word sowieso mijn rustdag(en). Ben helemaal gesloopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Elke dag trainen? Waarom in godsnaam? Zo ben je toch nooit fatsoenlijk hersteld van je vorige workout?![]()
Waarom zou je de troep van een kuur ook binnen willen hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef star_gazer het volgende:
Het schijnt zelfs dat mensen met deze afwijking een verlaagd risico hebben op hart- en vaatziekten.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Een (houten) stok pakken, en je armen zo dicht mogelijk bij elkaar zodat je nog steeds de beweging kan maken. In het begin zul je je armen helemaal bij de uiteinden houden als je niet flexibel genoeg bent. Als je zelfs dan de beweging niet kan maken is het probleem van je schouders echt duidelijk: geen bewegingsvrijheid![]()
![]()
Ik dacht altijd dat het een soort van fitness-grapje was, dat het mechanisch onmogelijk was om die beweging te maken.
Oefenen dan maar!BEASTMODE![]()
De maatschappij is er nog niet klaar voor. En intussen wel massaal alcohol nuttigen (wat ook onvruchtbaarheid kan bevorderen) of de veel te makkelijk voorgeschreven geneesmiddelen met ernstigere bijwerkingen naar binnen werken zonder echte, medische noodzaak.quote:
Het is een kromme wereld.This isn't even my final form.![]()
Waarom is kip zo prijzig2,50 voor ~200g gerookte kipfilet. 200g stop ik in mn holle kies man..
Rechtstreeks kopen via de exploiteur van megastallen, plofkippen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom is kip zo prijzig2,50 voor ~200g gerookte kipfilet. 200g stop ik in mn holle kies man..
Schouder gaat weer wat soepeler, maar vanavond nog even wat ontzien. Armisolatie en benen doen maar. /dagboek![]()
Neem dan rauwe kipfilet van de Aldi, kilo voor 5,50 ofzo. Snijd in stukken, grill alles in één keer en gebruik als beleg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zit er ook nog die troep als E621 enzo niet in.This isn't even my final form.![]()
Omdat mensen denken dat het gevaarlijk is terwijl als je je research doet er weinig mis kan gaan tijdens een kuur?quote:![]()
Bodybuilders die kostbare tijd verliezen aan een baan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef drumstickNL het volgende:
Of gewoon een goede baan zoeken en elke ochtend biefstuk op je boterham doen.
This isn't even my final form.![]()
Dat is wetenschappelijk onderbouwd? Ik snap sowieso niet waarom men naar dat soort middelen grijpt voor een beetje extra spier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef seto het volgende:
[..]
Omdat mensen denken dat het gevaarlijk is terwijl als je je research doet er weinig mis kan gaan tijdens een kuur?![]()
Daarom werk ik parttime als wasmachine bezorger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bodybuilders die kostbare tijd verliezen aan een baan.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
De grootste gasten in de gym komen ook altijd in een oude barrel aanrijden idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bodybuilders die kostbare tijd verliezen aan een baan.![]()
Jij hebt erover nagedacht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daarom werk ik parttime als wasmachine bezorger.Niets mis mee, persoonlijk hoef ik nooit in een dikke bak te rijden. Neem liever een home gym voor dat geld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De grootste gasten in de gym komen ook altijd in een oude barrel aanrijden idd.
This isn't even my final form.![]()
Dit. Liever een goed fysiek dan al die materiële zaken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef Levolution het volgende:
Niets mis mee, persoonlijk hoef ik nooit in een dikke bak te rijden. Neem liever een home gym voor dat geld.![]()
Ik wil wel allebeiquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Liever een goed fysiek dan al die materiële zaken.
My salvation lies in your love..![]()
Om maar niet te spreken over hoe normaal het is dat mensen hier weken achtereen spul als noxipro/jack3d/dexaprine naar binnen werken als snoepgoed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
De maatschappij is er nog niet klaar voor. En intussen wel massaal alcohol nuttigen (wat ook onvruchtbaarheid kan bevorderen) of de veel te makkelijk voorgeschreven geneesmiddelen met ernstigere bijwerkingen naar binnen werken zonder echte, medische noodzaak.
Het is een kromme wereld.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
carebear spottedquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over hoe normaal het is dat mensen hier weken achtereen spul als noxipro/jack3d/dexaprine naar binnen werken als snoepgoed.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Iedereen die een seconde nadenkt snapt dat het niet zo'n goed idee is om dat soort stimulanten weken achtereen dagelijks te nemen. Net zoals je niet elke ochtend een punt speed neemt. Maar het mooie is... iedereen mag doen waar hij/zij zin in heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over hoe normaal het is dat mensen hier weken achtereen spul als noxipro/jack3d/dexaprine naar binnen werken als snoepgoed.![]()
![]()
Als iemand flauwvalt bij het deadlifteren bijvoorbeeld (zoals deze Kees http://www.skoften.net/index/video/fail_iets_teveel_gewicht), komt dat dan door het niet blijven ademen tijdens de rep of door iets anders?![]()
Ik denk eerder aan te weinig eten ofzo. Als je lucht nodig hebt trek je je mond wel los neem ik aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef Dalliance het volgende:
Als iemand flauwvalt bij het deadlifteren bijvoorbeeld (zoals deze Kees http://www.skoften.net/index/video/fail_iets_teveel_gewicht), komt dat dan door het niet blijven ademen tijdens de rep of door iets anders?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik denk doordat je je zo inspant dat er even geen bloed naar je hersenen gaat.This isn't even my final form.![]()
Do whatever the fuck you wanna do!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Iedereen die een seconde nadenkt snapt dat het niet zo'n goed idee is om dat soort stimulanten weken achtereen dagelijks te nemen. Net zoals je niet elke ochtend een punt speed neemt. Maar het mooie is... iedereen mag doen waar hij/zij zin in heeft.
If not now, then when.![]()
De meeste mensen doen geen research net zoals de meeste mensen geen gebruiksaanwijzingen lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef seto het volgende:
[..]
Omdat mensen denken dat het gevaarlijk is terwijl als je je research doet er weinig mis kan gaan tijdens een kuur?
Misschien een pro-anabolen campagne starten lol.If not now, then when.![]()
Zie hieronder een drietal foto's van mijn fysiek. Niks voor mij om foto's van mezelf in ondergoed op internet te plaatsen, maarja blijft toch anoniem en ik post best vaak in dit subforum, dus zo kunnen jullie ook eens zien hoe ik ervoor staBegin maart weer begonnen met trainen (volgens het Stronglifts-schema), was een half jaar gestopt, maar was vroeger niet zo serieus als ik na dat halve jaar pauze ben.
1.96m, 93kg, 20 jaar oud en vetpercentage weet ik niet.![]()
![]()
Ik ken jouw fysiek natuurlijk niet maar echt alle echt jonge gasten die bij mij trainen zijn (zeer) mager. Oplossing 1 is dus idd zoals Snakey zegt: (veel) meer eten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben 16 en train nog niet zo lang.![]()
NP, hoop dat je er wat aan hebt. Om je schouders bij de bench press wat beter te beschermen kun je ook een iets minder wijde grip aanleren. Dan verdwijnt er wat spanning van je front delts. Die spanning gaat dan naar je triceps.quote:
Dit is dus ook handig voor mensen die zwakke triceps hebben, met een minder brede grip train je je pecs én je triceps.![]()
![]()
GOMAD.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ken jouw fysiek natuurlijk niet maar echt alle echt jonge gasten die bij mij trainen zijn (zeer) mager. Oplossing 1 is dus idd zoals Snakey zegt: (veel) meer eten!![]()
To recap, for beginners and skinny hardgainers to get bigger and stronger they need to do the following:quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ken jouw fysiek natuurlijk niet maar echt alle echt jonge gasten die bij mij trainen zijn (zeer) mager. Oplossing 1 is dus idd zoals Snakey zegt: (veel) meer eten!
• Use big, compound lifts- Squats, deads, pull ups, rows, pushups and presses
• Do an average of 3 (and no more than 5) exercises per workout- Usually a push, a pull and a lower body exercise. Do not add in work for the calves, bi’s, tri’s, or abs.
• Do no more than 8-15 total work sets per workout- Any more than this will only be cutting into your recovery ability.
• Train three times per week- Guys with limited recovery ability can’t afford to do more than three workouts per week.
• Limit workouts to 30-45 minutes, max- Anabolic hormone production peaks a half hour into your workout and is down to nada at the sixty minute mark. Cortisol production also rises during this time. Get in, hit it hard and get out.
• Limit the amount of conditioning- Again, unless you have a fight coming up in a few weeks you need to make sure you stay focused on one goal at a time. If that goal is size and strength and you don’t have the genetics of a Mr. Olympia on your side, you need to resist the urge to add in extra conditioning work.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ziet er goed uit Warsaw.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef Warsaw het volgende:
Zie hieronder een drietal foto's van mijn fysiek. Niks voor mij om foto's van mezelf in ondergoed op internet te plaatsen, maarja blijft toch anoniem en ik post best vaak in dit subforum, dus zo kunnen jullie ook eens zien hoe ik ervoor staBegin maart weer begonnen met trainen (volgens het Stronglifts-schema), was een half jaar gestopt, maar was vroeger niet zo serieus als ik na dat halve jaar pauze ben.
1.96m, 93kg, 20 jaar oud en vetpercentage weet ik niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Vriendin en ik willen 'een stap verder' in onze relatie, dus heb een volledige SOA-test laten doen (incl HIV, dus bloedprik). Gelijk maar gevraagd om leverwaardes en cholesterol enzo. Op dat bilirubine na was alles overigens 'uitstekend'. Met name cholesterol was bijzonder goed volgens de dokter en hoef ik zeker de komende jaren niet in de gaten te houden. Met dank aan mijn nette cut-dieet en algehele fitheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wow. In ieder geval duidelijkheid. Ik ben even kwijt waarom je een bloedtest liet doen.
Trouwens: als 5% van de bevolking dit heeft moet er wel eens iemand geweest zijn die dit heeft zonder dat hij/zij het wist en AAS is gaan gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: