gewoon direct bedrijven opbellenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Mentos79 het volgende:
ik verveel me stierlijk!!! klopt het dat er zelfs nergens simpel productiewerk te vinden ?! omg rotterdam/gouda/den haag
In de regio noordoost-brabant zijn wel heel veel goedequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Werving & Selectie en detachering en uitzendbureaus zijn ook het schuim der natie. Als je de mogelijkheid hebt, blijf er dan ver van. Incompetente klootzakken. Stuk voor stuk. In heel mijn werkzame leven ben ik aan beide kanten van het spectrum (dus als werkzoekende en aan werkgevers zijde) nog NOOIT een goede tegengekomen.
dat doe ik nou nooitquote:
ik ook!! en ik wil gewoon bezig zijn, weg uit het huis en ergens aan de slag, zolang het maar geen schoonmaakwerk is ... ik heb dat 4 maanden gedaan,als kamermeisje in een hotel en dat is echt zwaar, en smerigquote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik begin genoeg te krijgen van die veelal belachelijke afwijzingen.
ik verwacht trouwens ook dat dat soort bedrijven je weer verwijzen naar een uitzendbureau die ze hebben ingehuurd ...quote:
Ik heb tien jaar ervaring, maar word dan weer afgewezen op 'specifieke' ervaring.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Ergste vind ik nog dat je tegenwoordig geen eens meer kans maakt op een gesprek als je niet minstens 10 jaar ervaring hebt in die sector of een dergelijke eis. En dat is voor een studentenbaan![]()
Wordt steeds verleidelijker om een creatief CV te maken maar met mij geluk wordt ik an nog niet uitgenodigd voor een gesprek
Ik vraag me af hoeveel werkgevers daadwerkelijk je vorige werkgever gaat bellen en of deze wel zulke informatie verstrektquote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga deze week mijn creatieve CV afmaken en daarna gewoon lekker open solliciteren.
Er zullen best bedrijven zijn die dit doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel werkgevers daadwerkelijk je vorige werkgever gaat bellen en of deze wel zulke informatie verstrekt
Het komt best vaak voor, vooral als je voor een bank oid gaat werken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel werkgevers daadwerkelijk je vorige werkgever gaat bellen en of deze wel zulke informatie verstrekt
Ja én? Dan heb je het tenminste geprobeerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
ik verwacht trouwens ook dat dat soort bedrijven je weer verwijzen naar een uitzendbureau die ze hebben ingehuurd ...
Ga schoonmaakwerk doen in kinderdagverblijf of kantoren. Die zijn echt velen malen schoner dan andere dingen. Ik heb een tijdje vakantiehuisjes gedaan, dat was echt een hel. Een kinderdagverblijf is wel chill, beetje stofzuigen/dweilen en de wc/keukentjes doen. En omdat de begeleiders die kleine kindjes helpen is de wc ook vaak schoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
ik ook!! en ik wil gewoon bezig zijn, weg uit het huis en ergens aan de slag, zolang het maar geen schoonmaakwerk is ... ik heb dat 4 maanden gedaan,als kamermeisje in een hotel en dat is echt zwaar, en smerigdat dus nooit meer!
er wordt je wel verteld dat het werk na enkele weken makkelijker gaat, bij mij werd het er totaal niet makkelijker op
Ik heb me daar ook een beetje op verkeken wat betreft schoonmaken. Het was 5 uur per dag om 06:00 beginnen tot 11:00 in een groot restaurant, en dat lijkt niet lang dacht ik. Zo ik was gewoon helemaal verrot na het schoonmaken. Veel mensen doen en praten er makkelijk over, maar het is toch nog best pittig werk om te doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
ik ook!! en ik wil gewoon bezig zijn, weg uit het huis en ergens aan de slag, zolang het maar geen schoonmaakwerk is ... ik heb dat 4 maanden gedaan,als kamermeisje in een hotel en dat is echt zwaar, en smerigdat dus nooit meer!
er wordt je wel verteld dat het werk na enkele weken makkelijker gaat, bij mij werd het er totaal niet makkelijker op
Je krijgt de baan misschien niet, maar je bent uitgenodigd, je hebt ervaring kunnen opdoen met een gesprek en je weet nu misschien ook beter wat je zelf wilt. Dat zijn winstpunten.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef Kholdstrike het volgende:
Net het gesprek gehad bij het bedrijf. Leuk gesprek maar ze had twijfels over mij, met name over mijn vakken en stages. Ik heb zelf nu ook een beetje mijn twijfels over dit bedrijf, het is toch zeer cijfermatig aangelegd en ik zit toch meer naar de marketing kant aan.
Ah ja, gewoon verder kijken wat er nog meer is, misschien toch maar eens meer richting Amsterdam kijken ook al wil ik daar niet naar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |