Zie je wel dat je vriend gelijk hadquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
Ik werd vanochtend gebeld door iemand van het uitzendbureau, kan morgen op gesprek komen
Voor een baantje als magazijnmedewerker.
w00t
* RadioSlut mierenneuktquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie je wel dat je vriend gelijk hebt. Even doorpakken en je hebt zo een baan!
Nou om even een misverstand uit de wereld te helpen ik zoek echt niet alleen maar naar juristenbaantjes hoor. Ook naar grelateerde functies en naar functies die in mijn profiel zouden (kunnen) passen. Dis wat dat aangaat heb ik mijn standaard allang verlaagd. Alleen krijg ik ook daar vaak de feedback dat ik overgekwalificeerd ben. Men zit niet te wachten op een HBO+ er als bijvoorbeeld magazijnmedewerker. Ik wil ook inderdaad niet met hagel op een mug gaan schieten want dat kost alleen maar energie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik, in de vijf weken dat ik bezig ben, altijd voldoende vacatures weten te vinden in mijn vakgebied (administratie). Een kwestie van alle vacaturesites langsgaan en bedrijven checken.
Ik begrijp ook niet dat je na anderhalf jaar werkloos zijn nog steeds alleen juristenbaantjes zoekt. Tegen die tijd zou ik al lang mijn standaard hebben verlaagd. Maar goed, ik ben nooit anderhalf jaar werkloos geweest.
Dat je bezoeken aflegt en hierover rapporteert?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat zijn er toch bizar veel vacatures waar je na het lezen van de omschrijving nog steeds geen idee hebt wat je zou gaan moeten doen.
Neem nu dit als voorbeeld:
http://www.linkedin.com/j(...)esults&goback=%2Ejob
Gaat waarschijnlijk om NEN normoen en CE markeringen. Maar zet dat er dan bij. Als ik deze tekst lees heb ik geen flauw benul wat er van me verwacht zou worden.
En wat zal je tijdens die bezoeken moeten bekijken waarover je kan rapporteren dan? Het synoniem van "audit" ken ik zelf ook...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je bezoeken aflegt en hierover rapporteert?
Dat lijkt mij vrij duidelijk, politie agentje spelen... kijken of protocollen op papier nageleefd worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat zijn er toch bizar veel vacatures waar je na het lezen van de omschrijving nog steeds geen idee hebt wat je zou gaan moeten doen.
Neem nu dit als voorbeeld:
http://www.linkedin.com/j(...)esults&goback=%2Ejob
Gaat waarschijnlijk om NEN normoen en CE markeringen. Maar zet dat er dan bij. Als ik deze tekst lees heb ik geen flauw benul wat er van me verwacht zou worden.
Jeetje hee wat een "toezegging" wordt je ook niet veel wijzer uit. Heb ik ook altijd hoor van ja we kunnen wel wat met jou en we zorgen dat je een baan krijgt maar als puntje bij paaltje komt zit je er toch weer naast en wordt je blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
vandaag had mn baas een telefoontje met een mogelijke geldschieter/samenwerker en gaf aan dat hij wou proberen om er een postdoc op te zetten, mij dus... na het gesprek kwam hij terug en zei "gaat lukken"
en daarna "maar niet stoppen met solliciteren hè" errrr
/
ik snap het niet meer
Uhuh zal toch wel vrij handig zijn als je erbij verteld om WELKE protocollen het gaat. Als je bij Libresse een audit moet doen om te controleren of de adhesie van de plakrand conform de opgelegde standaard is is een iets ander opleidings- en kennisniveau vereist dan wanneer je bij een fabrikant van oogmedische producten moet controleren of ze voldoen aan de CE markering voor medische apparatuur...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij duidelijk, politie agentje spelen... kijken of protocollen op papier nageleefd worden.
Dan zei ik tegen mijn baas:"Dat is prima, maar niet janken als het niet afkomt. We zijn mensen , geen robots."quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:50 schreef MaLo het volgende:
Ik kwam eentje tegen met een droevige titel
"Ben jij applicatiebeheerder en ken jij Microsoft op je broekzak? in Amersfoort"
Microsoft op mijn broekzak
Fuck man, na vandaag wil ik nog veel liever een andere baan. Ik moet 48 uur in 28 uur gaan proppen. Er komt geen vervanging voor mijn vertrekkende collega. Maar we krijgen er wel een pakket bij!
dan zegt jouw baasquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan zei ik tegen mijn baas:"Dat is prima, maar niet janken als het niet afkomt. We zijn mensen , geen robots."
Heb ik al gezegd. Reactie was: "dan brengen we de dienstverlening gewoon omlaag. Dat communiceren we wel naar de medewerkers".quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan zei ik tegen mijn baas:"Dat is prima, maar niet janken als het niet afkomt. We zijn mensen , geen robots."
Ik ben schaars, dat scheeltquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan zegt jouw baasvoor jou 10 anderen.
ik ook maar dat weten alleen mijn collega’s (die zijn zelf ook schaars) dus daar heb je niet zoveel aan.quote:
Mijn baas weet het ook welquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook maar dat weten alleen mijn collega’s (die zijn zelf ook schaars) dus daar heb je niet zoveel aan.
De wal keert vanzelf het schip. Voor zo'n baas wil ik namelijk niet werken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan zegt jouw baasvoor jou 10 anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |